En het zal weer de schuld van Tom zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
Ow Ro weet weer hoe het zit, ze is vast genomineerd![]()
Ze moet haar mond houden....quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
Randy gaat in foetus houding op de bank liggen
Ro blijft maar vissen
in de hoop wat te ontfrutselen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet BB Ro eens aanspreken over de schutting tiefen...
Neen het kan en mag niet! Je weet toch!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:03 schreef Giggio het volgende:
#TeamDo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gewoon omdat het kan en mag)
Was vorig jaar op een bepaald punt ook zo met Jason dat die in de afleveringen negatiever werd neergezetquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:07 schreef Lrod01 het volgende:
Valt me steeds meer op dat ze favorieten lijken te hebben bij de productie. Ze knippen de laatste tijd ook heel veel van het negatieve geroddel van de slangen uit de tv uitzendingen terwijl er van Ashley juist steeds meer een negatief beeld wordt geschetst. Ze is te populair bij het publiek.
lekker makkelijk ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Als dit echt is dat ze moeten kiezen jij of ik......vind ik echt te ver gaan.
Dan Randy naar huisquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker makkelijk ook
Randy offert zich op
Tom denk ik ook
en Glenn ook
nou iddquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet BB Ro eens aanspreken
Ze zijn wel creatief in het verzinnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
speculazen tot en met
geld om weg te gaan
Eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker makkelijk ook
Randy offert zich op
Tom denk ik ook
en Glenn ook
Aan de zure gezichten te zien, bij iedereen die al uit DBK kwam, dan lijkt mij dit wel de beste mogelijkheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Als dit echt is dat ze moeten kiezen jij of ik......vind ik echt te ver gaan.
Karen heeft vrijstelling, ashley, alice, ty, ro, dil en sabeau?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:13 schreef OmaJacky het volgende:
Precies dus zoals ik al zei , de vrijgestelden moeten 1 duo eraf halen.
Maar is dat nu zeker ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
ok, gewoon speechen en gunnen dus
Dat wordt een spannendequote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Was-beer het volgende:
Morgen wordt dus een leuke streamdag als we mee mogen kijken
quote:
Dat is wat Do nu toch wel duidelijk bespreektquote:
Ben ik blij dat ik morgen niet naar kantoor moet!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Was-beer het volgende:
Morgen wordt dus een leuke streamdag als we mee mogen kijken
Ty, ro, dil en sorbo versus Ashley, Karen en Alice.quote:
meen je datquote:
Erg lijkt me dit.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
Het is 4 tegen 3, zij moeten strijden voor ons, kan er heftig aan toe gaan en streamwissel naar hottub en weer terug. Do gaat gekwetst zijn met de dingen die verteld gaan worden..
Ja denk ik Do heeft het over 4 tegen 3 en dat Ty heel hard voor hun moeten werken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Karen heeft vrijstelling, ashley, alice, ty, ro, dil en sabeau?
hoe 4 tegen 3 ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
Het is 4 tegen 3, zij moeten strijden voor ons, kan er heftig aan toe gaan en streamwissel naar hottub en weer terug. Do gaat gekwetst zijn met de dingen die verteld gaan worden..
Maar Ashley telt voor 3quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
meen je dat
team blauw is groter met vrijgestelden dan team roze
Ja idem.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik ga zooooooooooo hard balen als Do en Randy weer de dans ontspringen!
ik wist het ook even neit tot ik namen zagquote:
Ja want ze vinden zichzelf zo zielig omdat ze vorige week de pon hadden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dat zou echt belachelijk zijn. Denk niet dat dat goed gaat vallen bij het publiek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
en toch doe ik hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen het kan en mag niet! Je weet toch!
Dilano zal luisteren naar zijn liefje, dat is toch duidelijk?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat het misschien toch wel nog spannend wordt morgen.
Zou Dylano echt openlijk Do-Ra de vrijstelling gunnen BOVEN Jimmy?
ja dat was zo zwaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja want ze vinden zichzelf zo zielig omdat ze vorige week de pon hadden.![]()
![]()
Dan weten we dus de uitslag al want Ty Ro Di en Sa zullen voor Ra en Do kiezen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wist het ook even neit tot ik namen zag
Karen, Ashley en Alice
Tyron, Rohani, Dilano en Saboo
hij wil op Alice der gevoelens gaan en op iedereen dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
Randy wil gewoon voor iedereen pannenkoeken blijven bakken...
Ja meer doet ie ook niet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ooo daar zeg je idd qatquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
ja ze zullen wel hun zin krijgen weer vooral die Doquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dan weten we dus de uitslag al want Ty Ro Di en Sa zullen voor Ra en Do kiezen.
Alhoewel Dilano zei dat hij Tom en Jimmy niet kwijt wil, waarschijnlijk omdat hij Jimmy kan manipuleren.
En het nadeel dat ze ook nog zitten met Tom en Jimmy die ze moeten verdedigen. Of moeten ze misschien maar twee man saven totaal.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wist het ook even neit tot ik namen zag
Karen, Ashley en Alice
Tyron, Rohani, Dilano en Saboo
Dat heeft Danny liever dacht dat hij dit zei bij het badje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is gewoon geen eerlijk iets van BB had ze er alle 6 op laten staan ipv Dit gun gedoe weer.
Is ook eerlijkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft Danny liever dacht dat hij dit zei bij het badje.
ja denk het dan heb je een bank van 4quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het nadeel dat ze ook nog zitten met Tom en Jimmy die ze moeten verdedigen. Of moeten ze misschien maar twee man saven totaal.
Dus we kijken al wekenlang naar de echte Do?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Do kan geen gevoelige snaar raken bij Ka en Ash , want ze kan niet faken
Uhuhu jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus we kijken al wekenlang naar de echte Do?
Das schrikken hé...quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus we kijken al wekenlang naar de echte Do?
geloof het wel ik moest ook even d enkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:26 schreef BelgianMagic het volgende:
Kan iemand ff zeggen .. Team Roze is dus Ashley enz en Team Blauw is Doriana ?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:26 schreef BelgianMagic het volgende:
Team roze: Alice, Ashley, Karanquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:26 schreef BelgianMagic het volgende:
dan hoop ik op Jimmy en Tomquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Alle vrijgestelden moeten het met elkaar eens zijn om één duo vrij te stellen volgens Rara
zij rekent echt alles haar kant opquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu vind doriana het meest eerlijke als meeste stemmen gelden is. Ja dank je de koekkoek. Die hebben er 4 en zijn meerderheid en dat dilano dat ook door heeft.
ja die laat niet over der heen lopenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:29 schreef Koos1958 het volgende:
Trut wil niet bij de discussie zijn
Randy zegt dat ashley wel een vraag gaat stellen.
whahhahhahhahhahhaah ik lach echt hardop nu, wat doet zij dan?????quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Ireth het volgende:
Ow Tom gaat weer zielig doen, aldus Dori
Maar hoort nu bij de "vrijgestelden" dus lijkt mij dat ze gewoon mee mag "stemmen"quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar was al vrijgesteld als enige
Ja denk ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hoort nu bij de "vrijgestelden" dus lijkt mij dat ze gewoon mee mag "stemmen"
Die heeft echt een hekel aan hem, maakt het ook heel persoonlijk iedere keerquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Ireth het volgende:
Ja echt hé!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whahhahhahhahhahhaah ik lach echt hardop nu, wat doet zij dan?????
Constant roepen das nie eeeeeeerlijk! Dat is hetzelfde als zielig doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whahhahhahhahhahhaah ik lach echt hardop nu, wat doet zij dan?????
Dan vindt ik het zoiezo niet eerlijk daardoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu vind doriana het meest eerlijke als meeste stemmen gelden is. Ja dank je de koekkoek. Die hebben er 4 en zijn meerderheid en dat dilano dat ook door heeft.
oeeee dat wordt echt moeilijk, jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Alle vrijgestelden moeten het met elkaar eens zijn om één duo vrij te stellen volgens Rara
vanaf het begin al he als in de gameroom dat gesprek rond de tafel dat ze zei ik gun het mezelf want ik heb het zo moeilijk gehadquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Constant roepen das nie eeeeeeerlijk! Dat is hetzelfde als zielig doen
ik denk misschien wel glenn en dannyquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk dat Tom en Jimmy dan de grootste gunfactor hebben.
Werden ook allebei genoemd als winnaar bij die stembrieven
Er is er maar 1 die zielig doet en dat is mevr. Dorianaquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Ireth het volgende:
vind het echt walgelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die zielig doet en dat is mevr. Doriana
We starten straks gewoon een heel nieuw seizoen vanaf 22 februariquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:35 schreef Ireth het volgende:
Volgens karan mogen ze alleen blijven als ze geld uit de pot willen, en indien niet gaan ze naar huis en komen er weer nieuwe bewoners
Waar heeft ze het vandaan.....dat kan toch niet.....waar is alice en Ashley .....vreemd dat Karen steeds terug naar de woonkamer komt en dingen vertelt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:33 schreef Ireth het volgende:
Karen lult ook te veel... die heeft een hele goeie batterij.
Oh ze denkt dat er nieuwe bewoners in komen
Ow daar zou ik best mee kunnen levenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:36 schreef Hunter het volgende:
Er is kans dat ze het niet eens worden, dan blijven ze er vast alles zes op staan.
Oh verkeerdquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow daar zou ik best mee kunnen leven
Niemand volgens mij. Zou ook niet eerlijk meer zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Alsjeblieft geen nieuwe bewoners meer. Daar zit ik echt niet meer op te wachten.
danny had gezegd geloof ik hij, je raad het toch nooit, en haar hersens maken overuren whahahhaquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heeft ze het vandaan.....dat kan toch niet.....waar is alice en Ashley .....vreemd dat Karen steeds terug naar de woonkamer komt en dingen vertelt.
Dat komt door die stemming wat ze allemaal heel persoonlijk heeft gemaakt, onbegrijpelijk idd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ronahi is van de week ook al geviseerd. Hoe komt ze er toch bij. Alles op zichzelf betrekken zo misselijk die dorani en rohani.
Dus we moeten sorbo het gevoel geven dat ze op de bank komt??quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:45 schreef Joyce-43 het volgende:
die Rohani denkt echt nog dat zij nog op de bank kan komen![]()
ze schijt 7 kleuren stront
ja want ze is als de dood dat zij weer genomineerd isquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:44 schreef Koos1958 het volgende:
Egoiste zegt: ik kan met gerust hart gaan slapen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus we moeten sorbo het gevoel geven dat ze op de bank komt??
Wel vervelend dat ze maar doorgingquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:52 schreef Jockari het volgende:
Den Danny zegt dat Ron nog 1000 scenarios mag opnoemen, maar dat ze het dan nog niet zal raden.
Ty denkt overigens nog steeds dat hij Ashley naar huis kan krijgen als hij samen met haar op de bank zit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:49 schreef Ptr67 het volgende:
Meest eerlijke zou zijn danny en glenn
Dan heb je kamp tegen kamp. Vanuit hun standpunt wel te verstaan.
Vanuit Febo misschien liever do & ra vrijstellen, anders kijkcijfers naar beneden. Ik zie dan bv een Ty en/of een Ro sowieso vertrekken...
Er komen altijd nog oud bewoners even terug aan het eind.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:40 schreef Adixsh het volgende:
ALS er nieuwe mensen komen wil ik Sonja en Noushka terug graag. (Gaat niet gebeuren weet ik ook wel, domste complottheorie ever)
Tenzij ze Do even op een ninja-dieet zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:54 schreef Ireth het volgende:
Ashley denkt dat er misschien wel 3 weg moeten.
Ik denk van nie. Da pas nie in die draaideur!
Als Team Roze wil dat er sterke spelers tegenover Randy en Doriana komen, dan moeten ze voor Glenn en Danny gaan. Tom en Jimmy zeer meer populair.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:42 schreef BB-King het volgende:
Even speculeren.
Mochten de anderen unaniem kiezen welke genomineerd duo vrij te stellen.
Karen gaat voor Tom/Jimmy
Ashley/Alice gaan voor Danny/Glenn
Ronahi/Tyron gaan voor Randy/Doriana
Dilano/Sabeau gaan voor Jimmy/Tom (zo niet, heeft hij een probleem met Jimmy.)
Meeste stemmen gelden zouden dan voor Tom/Jimmy.
Misschien dat ze daardoor allemaal unaniem besluiten hen vrij te stellen.
Wat ik er uit begrijp is het nog speculeren en is er nog niets echt duidelijk. Streams skippen steeds, dus uit de gesprekken is niet echt iets uit op te makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
Hoi , paar uur gemist. Lees in het SV dat de vrijgestelden morgen moeten gaan beslissen welk duo ze van de bank afhalen?
Is er nog meer info gegeven? wat als ze niet uitkomen?
Ze zouden het dan zo moeten doen als in BB6: alle oud-bewoners weer even terug en dan een filmvoorstelling met fragmenten van wat ze allemaal achter elkaars rug gezegd hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komen altijd nog oud bewoners even terug aan het eind.
Dank je!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ik er uit begrijp is het nog speculeren en is er nog niets echt duidelijk. Streams skippen steeds, dus uit de gesprekken is niet echt iets uit op te maken
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je!
Las is het sv :
Er gaat morgen een discussie plaatsvinden. En de vrijgestelde moeten waarschijnlijk gaan stemmen op de genomineerden met argumenten.
Tenminste dat is wat Dorian en Randy nu bespreken.
For: Ashley en akten gaan nooit, nooit akkoord gaan met dat wij een vrijstelling gaan krijgen. Dus het wordt 4 tegen 3 en ik hoop dat dilano, tyron enz echt voor ons gaan strijden.
maar dus nog niet helemaal duidelijk
Die zal kleur moeten bekennenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
Zegt jimmy nu dat dilano zich moet laten zien. Of versta ik het verkeerd
Randy heeft letterlijk gezegd dat de vrijgestelden het eens moeten zijn over welk duo niet meer genomineerd is.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar, is het echt bekend dat het op deze manier beslist gaat worden? Of is dat een speculaasje
speculaas dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar, is het echt bekend dat het op deze manier beslist gaat worden? Of is dat een speculaasje
'onze' tom genomineerdquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Randy heeft letterlijk gezegd dat de vrijgestelden het eens moeten zijn over welk duo niet meer genomineerd is.
Maar of dat klopt...
Kan hij niet bedoelen dat de vrijgestelde duo's onderling moeten beslissen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Randy heeft letterlijk gezegd dat de vrijgestelden het eens moeten zijn over welk duo niet meer genomineerd is.
Maar of dat klopt...
*vangt speculaasjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
*gooit pakje speculaasjes naar @:lonesomeFairy
Dat was geweldig! Beste idee ooit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zouden het dan zo moeten doen als in BB6: alle oud-bewoners weer even terug en dan een filmvoorstelling met fragmenten van wat ze allemaal achter elkaars rug gezegd hebben.
ik ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano vindt het niet als winners week aanvoelen
Wasje aan het doenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook niet
was dah... zie schuin de streams... de kwien aan het poetsen of nog meer zooi aan het maken?
kom maar door met popcornquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was geweldig! Beste idee ooit.
Is niet zijn eerste keer.... heeft geen kijkers nodig want waant zichzelf top.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:08 schreef Puzzie het volgende:
Dillie doet nogal min over de kijker mbt het stemmen
Heeft Dil al op de bank gezeten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:10 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Is niet zijn eerste keer.... heeft geen kijkers nodig want waant zichzelf top.
Zou de vrijstelling van Ashley daar misschien iets mee te maken hebben?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano vindt het niet als winners week aanvoelen
Grote kansquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou de vrijstelling van Ashley daar misschien iets mee te maken hebben?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou de vrijstelling van Ashley daar misschien iets mee te maken hebben?
Dat mag nu niet meer van de woke/deug politie denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zouden het dan zo moeten doen als in BB6: alle oud-bewoners weer even terug en dan een filmvoorstelling met fragmenten van wat ze allemaal achter elkaars rug gezegd hebben.
Dacht het niet... (wellicht door beïnvloeding van zijn roosje) dat ie echt denkt in de top 3 te staan... misschien zelfs op 1 omdat die in zijn opinie niet beïnvloedbaar is (yeah right), en zichzelf toont als neutrale (nogmaals yeah right).quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heeft Dil al op de bank gezeten?
Die gaat nog een aardige teleurstelling te verwerken krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:10 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Is niet zijn eerste keer.... heeft geen kijkers nodig want waant zichzelf top.
die lijkt helemaal in gedachten. Het is dat je de wimpers ziet knipperen.quote:
Dat durven die 2 niet meer.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ro heeft niet aan Ka gevraagd om haar haar te wassen
in gedachtenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die lijkt helemaal in gedachten. Het is dat je de wimpers ziet knipperen.
Mooi, hij gaat hoe dan ook door de mand vallen. Beide partijen zullen niet blij zijn als hij voor de ander kiest.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ro ook over haar familie, als BB nu zou vragen of ze naar huis wil gaan dan gaat ze .quote:
De anderen mogen niets zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
zou ro zijn ingelicht??
doriana: ik denk dat ze u dat gewoon zeggen om u te beschermen.
krijg het idee dat ronahi is ingelicht over wat er in de media gezegd wordt over haar uitspraken. ja speculaas maar goed.
Dat vermoeden heb ik ook inderdaad na die uitspraak van Do.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
zou ro zijn ingelicht??
krijg het idee dat ronahi is ingelicht over wat er in de media gezegd wordt over haar uitspraken. ja speculaas maar goed.
This post may contain erotic or adult imagery.quote:
Ja zo kwam het net echt wel over.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook inderdaad na die uitspraak van Do.
Dat denk ik nu juist niet... gezien ze nog steeds hetzelfde blijft in haar gedachten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
zou ro zijn ingelicht??
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
in my opinion is liegen toegestaan in het spel big brother, wij waren gisteren aan het klaverjassen toen heb ik ook gelogen , en in het weekend deden we cluedo toen heb ik geseint en gelogen , dat soort dingen mag in spellen.
Misselijke dwerg is hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:22 schreef OmaJacky het volgende:
Dilano zegt nu hardop dat hij zich in 2 kampen begeeft om bepaalde mensen te beschermen en invloed kan uitoefenen op 1 persoon, lees Jimmy.
Ik hoop toch echt dat hij morgen kleur moet gaan bekennen en lekker door de mand valt.
Ik trek hem en zijn eega erg slechtquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Echt he…hets ook gewoon zijn houding die me zo tegenstaat. Alsof hij al gewonnen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Ja die maniertjes ook en die gezichten erbij walgelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Echt he…hets ook gewoon zijn houding die me zo tegenstaat. Alsof hij al gewonnen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
How how nog meer tactische talkdie snijd je ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die knip je
Smile, it's free therapy.
Op z'n Ro's is dat : ik maak hier geen enkele kans en ik ben me daar danig bewust van.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
iemand fluisterde wat maar ik verstond het niet![]()
ro: hoe langer ik hier zit hoe meer ik naar huis wil gaan
ze is toch niet genomineerd
ro: 'ik moet soms maar beter een robot zijn met wat je zegt en doet. '
'ik weer'
sabo: nou ro ik heb ook al een foutje begaan. Staat los van het spel heeft niks met jullie te maken.
uitspraak die ik heb gedaan.
Ronahi: ik ook, dat heeft wel met mijn familie te maken.
Als ze me nu vragen wilt u naar huis dan zeg ik gewoon ja, mijn familie is belangrijker.
Ro is al vanaf dag 1 bezig met hoe haar familie wel niet over haar denkt..quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
zou ro zijn ingelicht??
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:26 schreef Mickytjuh het volgende:
How how nog meer tactische talkNiet knippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt maar doriana zei net iets over dat haar (ronahi) iets gezegd (terug gegeven) is om haar wellicht te beschermen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ro is al vanaf dag 1 bezig met hoe haar familie wel niet over haar denkt..
Menno IIquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Een schaar bestaat uit twee messen. Tomatoes tomatoesquote:
Dat is niet van nuquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:35 schreef Ebinas het volgende:
Zal vast goed schoon worden.
Helft wel, helft niet, helft niet, helft wel, helft niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er bestaat ook zoiets als overdrijven .. Jezusquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:35 schreef Ebinas het volgende:
Zal vast goed schoon worden.
Helft wel, helft niet, helft niet, helft wel, helft niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:36 schreef rinardo het volgende:
Als degene die morgen moet dweilen, nu de andere streepjes meeneemt wordt het toch 1 x in de 2 dagen gedweild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |