En het zal weer de schuld van Tom zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
Ow Ro weet weer hoe het zit, ze is vast genomineerd![]()
Ze moet haar mond houden....quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
Randy gaat in foetus houding op de bank liggen
Ro blijft maar vissen
in de hoop wat te ontfrutselen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet BB Ro eens aanspreken over de schutting tiefen...
Neen het kan en mag niet! Je weet toch!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:03 schreef Giggio het volgende:
#TeamDo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(gewoon omdat het kan en mag)
Was vorig jaar op een bepaald punt ook zo met Jason dat die in de afleveringen negatiever werd neergezetquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:07 schreef Lrod01 het volgende:
Valt me steeds meer op dat ze favorieten lijken te hebben bij de productie. Ze knippen de laatste tijd ook heel veel van het negatieve geroddel van de slangen uit de tv uitzendingen terwijl er van Ashley juist steeds meer een negatief beeld wordt geschetst. Ze is te populair bij het publiek.
lekker makkelijk ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Als dit echt is dat ze moeten kiezen jij of ik......vind ik echt te ver gaan.
Dan Randy naar huisquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker makkelijk ook
Randy offert zich op
Tom denk ik ook
en Glenn ook
nou iddquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet BB Ro eens aanspreken
Ze zijn wel creatief in het verzinnenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
speculazen tot en met
geld om weg te gaan
Eensquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker makkelijk ook
Randy offert zich op
Tom denk ik ook
en Glenn ook
Aan de zure gezichten te zien, bij iedereen die al uit DBK kwam, dan lijkt mij dit wel de beste mogelijkheidquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:10 schreef zodeju het volgende:
Als dit echt is dat ze moeten kiezen jij of ik......vind ik echt te ver gaan.
Karen heeft vrijstelling, ashley, alice, ty, ro, dil en sabeau?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:13 schreef OmaJacky het volgende:
Precies dus zoals ik al zei , de vrijgestelden moeten 1 duo eraf halen.
Maar is dat nu zeker ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
ok, gewoon speechen en gunnen dus
Dat wordt een spannendequote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Was-beer het volgende:
Morgen wordt dus een leuke streamdag als we mee mogen kijken
quote:
Dat is wat Do nu toch wel duidelijk bespreektquote:
Ben ik blij dat ik morgen niet naar kantoor moet!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Was-beer het volgende:
Morgen wordt dus een leuke streamdag als we mee mogen kijken
Ty, ro, dil en sorbo versus Ashley, Karen en Alice.quote:
meen je datquote:
Erg lijkt me dit.....quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
Het is 4 tegen 3, zij moeten strijden voor ons, kan er heftig aan toe gaan en streamwissel naar hottub en weer terug. Do gaat gekwetst zijn met de dingen die verteld gaan worden..
Ja denk ik Do heeft het over 4 tegen 3 en dat Ty heel hard voor hun moeten werken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Karen heeft vrijstelling, ashley, alice, ty, ro, dil en sabeau?
hoe 4 tegen 3 ?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:14 schreef Ireth het volgende:
Het is 4 tegen 3, zij moeten strijden voor ons, kan er heftig aan toe gaan en streamwissel naar hottub en weer terug. Do gaat gekwetst zijn met de dingen die verteld gaan worden..
Maar Ashley telt voor 3quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
meen je dat
team blauw is groter met vrijgestelden dan team roze
Ja idem.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik ga zooooooooooo hard balen als Do en Randy weer de dans ontspringen!
ik wist het ook even neit tot ik namen zagquote:
Ja want ze vinden zichzelf zo zielig omdat ze vorige week de pon hadden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dat zou echt belachelijk zijn. Denk niet dat dat goed gaat vallen bij het publiek.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
en toch doe ik hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen het kan en mag niet! Je weet toch!
Dilano zal luisteren naar zijn liefje, dat is toch duidelijk?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik bedenk net dat het misschien toch wel nog spannend wordt morgen.
Zou Dylano echt openlijk Do-Ra de vrijstelling gunnen BOVEN Jimmy?
ja dat was zo zwaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja want ze vinden zichzelf zo zielig omdat ze vorige week de pon hadden.![]()
![]()
Dan weten we dus de uitslag al want Ty Ro Di en Sa zullen voor Ra en Do kiezen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wist het ook even neit tot ik namen zag
Karen, Ashley en Alice
Tyron, Rohani, Dilano en Saboo
hij wil op Alice der gevoelens gaan en op iedereen dusquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef Ireth het volgende:
Randy wil gewoon voor iedereen pannenkoeken blijven bakken...
Ja meer doet ie ook niet
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ooo daar zeg je idd qatquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
ja ze zullen wel hun zin krijgen weer vooral die Doquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dan weten we dus de uitslag al want Ty Ro Di en Sa zullen voor Ra en Do kiezen.
Alhoewel Dilano zei dat hij Tom en Jimmy niet kwijt wil, waarschijnlijk omdat hij Jimmy kan manipuleren.
En het nadeel dat ze ook nog zitten met Tom en Jimmy die ze moeten verdedigen. Of moeten ze misschien maar twee man saven totaal.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wist het ook even neit tot ik namen zag
Karen, Ashley en Alice
Tyron, Rohani, Dilano en Saboo
Dat heeft Danny liever dacht dat hij dit zei bij het badje.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is gewoon geen eerlijk iets van BB had ze er alle 6 op laten staan ipv Dit gun gedoe weer.
Is ook eerlijkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heeft Danny liever dacht dat hij dit zei bij het badje.
ja denk het dan heb je een bank van 4quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En het nadeel dat ze ook nog zitten met Tom en Jimmy die ze moeten verdedigen. Of moeten ze misschien maar twee man saven totaal.
Dus we kijken al wekenlang naar de echte Do?quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Do kan geen gevoelige snaar raken bij Ka en Ash , want ze kan niet faken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |