de febo zijn wel echt enorme pussy's wat dat aan gaatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de poging zelf tot valsspelen zou al bestraft moeten worden.
ik zou zeggen lever maar weer inquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Zo wil ik geen vrijstelling krijgen .. niet op deze manier..
![]()
Voor haar ook wat eenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Wat is nieuwquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
de febo zijn wel echt enorme pussy's wat dat aan gaat
wie was bijna in tranenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
vrijstelling lag bij ash en karin en hebben gewisseld
zegt ty
omdat ze verder hebben nagedacht dat als zij de vrijstelling hebben en iemand de nominatie had.. dan met hun zou wisselen
glenn begrijpt het heel goed, hij kwam er zelf mee, want bij ons weet je nog niets van buiten.
ronahi jaa zoo hebbuh we ook ekt gedach nie omdat we hem erop wille zette hij zit ff hoog in emotie
ty : hij was bijna in tranen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik pik net in, maar Ty & Ro ontlopen de bank alweer?
Vorige week heb ik gewoon niet gestemd, want niemand van die 4 zag ik graag gaan.
Mogen wat mij betreft naar huis:
Sabeau, Dylano, Doriana, Randy, Tyron, Ronahi (ongeveer in die volgorde)
Maar keer op keer ontspringen die allemaal de dans... Hoezo blijft dit gebeuren.
Nu enkel nog hopen dat DoRa erbij komen op de bank, right?
Want Danny & Glenn moeten gewoon blijven hoor!
zal je werkelijk aan je reet roesten hoe je hem krijgt als je hem maar krijgtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Ook dat is Big Brotherquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik pik net in, maar Ty & Ro ontlopen de bank alweer?
Vorige week heb ik gewoon niet gestemd, want niemand van die 4 zag ik graag gaan.
Mogen wat mij betreft naar huis:
Sabeau, Dylano, Doriana, Randy, Tyron, Ronahi (ongeveer in die volgorde)
Maar keer op keer ontspringen die allemaal de dans... Hoezo blijft dit gebeuren.
Nu enkel nog hopen dat DoRa erbij komen op de bank, right?
Want Danny & Glenn moeten gewoon blijven hoor!
dat werd onderling door een paar bewoners gedachtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Snensie het volgende:
Sorry ff gemist maar hoezo is er vals gespeeld dan?
Prima plan B.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wie er nog bijkomen. Maar de kans is groot dat het niet Randy en Doriana zijn
laat ik BB nu voor geen meter gelovenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[x]https://twitter.com/EarthToEvelien/status/1759920285497565347[/x]
Das gewoon speculaas. Niemand hier of op X heeft daadwerkelijk beelden van een cheater gezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Snensie het volgende:
en hoe beredeneer je datquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wie er nog bijkomen. Maar de kans is groot dat het niet Randy en Doriana zijn
Omdat die kans maar 33% isquote:
en jij denkt dat als er een spel is dat DO en randy meer kans maken om te winnen ?quote:
Dilano en Rohani hebben gesproken met elkaar voor ze de Gameroom ingingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Snensie het volgende:
Hiermee insinueer je dat ze hebben voorgezegd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
De Febo heeft overduidelijk favorietjes (zoals ieder seizoen) in het slangengroepje waarvan Ro er 1 is. Zoveel is mij wel duidelijk inmiddels.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat werd onderling door een paar bewoners gedacht
Oh oké, weer storm in een glas water dusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das gewoon speculaas. Niemand hier of op X heeft daadwerkelijk beelden van een cheater gezien.
Dat was toch verboden? Contact met mensen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dilano en Rohani hebben gesproken met elkaar voor ze de Gameroom ingingen.
Vrees met grote vrezen, de 3 hoek Ash, Dor en Rot moet behouden blijven want die maken TV.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
De Febo heeft overduidelijk favorietjes (zoals ieder seizoen) in het slangengroepje waarvan Ro er 1 is. Zoveel is mij wel duidelijk inmiddels.
Daarmee bedoeld hij waarschijnlijk dat hij die 500 niet uit de por heeft gehaald om die vrijstelling die bij hun lag vast te zettenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
danny en glenn wandelen
hij pakt het niet persoonlijk, danny, maar we zijn veel te braaf en goed he zegt hij.
ja dat zou goed kunnen. Maar ja.. hij heeft de kans gehad.. en niet genomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daarmee bedoeld hij waarschijnlijk dat hij die 500 niet uit de por heeft gehaald om die vrijstelling die bij hun lag vast te zetten
Dat was na dat Ty en Ro binnen waren geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik BB nu voor geen meter geloven
Dyl wist net ook binnen 10 seconden door te lullen dat karen de nomi bij Ty en Ro had gelegd
Als je dat maar weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:59 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ben blij he maar op zo'n manier gewonnuh he maar kan niet blij zijn
nu zijn er nog meer ogen op mij gericht
![]()
wat een negatieve tante is datquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:59 schreef Snensie het volgende:
Rohani heeft de vrijstelling maar weet toch weer de zieligste te zijn.
Die hebben de vrijstelling die bij hun lag bij Danny en Glenn gedaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
er moet wel even opheldert worden dat A en A niets gedaan hadden want Ty denkt anders
How can I make this about me.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: dit is ook weer een les voor mij he, hoe zwaar ik dit ook vind
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
Klopt het zo?
Vrijgesteld:
• Karen
• Dylano & Sabeau
• Rohani & Tyron
Genomineerd:
• Danny & Glenn
Moeten nog strijden:
• Jimmy & Tom
• Ashley & Alice
• Doriana & Randy
Eens zou ook liever zien dat Glenn wint.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Danny ook niet echt een winnaar wel Glenn
je begrijpt me nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die hebben de vrijstelling die bij hun lag bij Danny en Glenn gedaan
Dat ging over de stembrieven die ze ingevuld hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik wil die stempel niet ik snap er de ballen van![]()
dilano: maar tom heeft zijn mening veranderd (over het stemmen)
Wie gaat dan de afwas doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens zou ook liever zien dat Glenn wint.
Danny mag van mij
dilano verdraait soms al dan niet express dingen of hij hoort het niet goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat ging over de stembrieven die ze ingevuld hebben.
Dilano maakt ervan dat Tom heeft gezegd dat hij Jimmy op 1 heeft gezet als winnaar.
Dat is een leugen want Tom heeft gezegd dat hij Jimmy de overwinning gunt om wie hij is maar hem niet op nr 1 gezet.
Lijkt me prima.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Danny is ook wel klaar daar, maar als Dor er bij komt wordt het Dor natuurlijk, dat lijkt me evident.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:04 schreef Snensie het volgende:
Ach dan hoop ik maar dat Jimmy en Tom het volgende spel winnen.
Nou oké dan Ro, het waren 40 leuke dagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dilano is een clueless mastermind.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dilano verdraait soms al dan niet express dingen of hij hoort het niet goed.
Ze kan hem ook aan iemand anders gunnen...oh wacht...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou oké dan Ro, het waren 40 leuke dagen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef BB-King het volgende:
Dilano denkt dat de neppe mensen in het huis de echte mensen eruit willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Klopt graag hem met zijn schaduw. Tyron snapt niet wat de kijkers leuk vinden aan ashley. Nou bv gisteravond het verschil tussen de 4 van de blauwe kamer en de 2 in de pizzariaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef BB-King het volgende:
Dilano denkt dat de neppe mensen in het huis de echte mensen eruit willen hebben.
Echt hé en dan nog even zeggen dat de anderen het spel vies en vuil spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Snensie het volgende:
Maar je hebt alles verteld vieze Dilano. Mijn god wat een stoker.
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben wel gelijk over Karen, stookhout blijft stookhout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die speelt het spel steeds vuiler, met de dag, het uur onderhand.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt hé en dan nog even zeggen dat de anderen het spel vies en vuil spelen.
Ik vind ronahi niet heel erg meer. Juist dilano.en tyron vind ik minder doen. Juist tyron valt zo tegen elke dag meer en meer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Om eerlijk te zijn is het ook wel goed dat Ronahi blijft. Ergenissen moeten in het huis blijven. Liever eerst de decorstukken weg.
M.a.w. het grootste gedeelte van de kijkers zijn tokkies. Handig hoor Dilano, je stond al zo lekker hoog in de polls.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:05 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: vind ge dat ik echt zo apart doe of zo??
dilano: ik denk dat de mensen de echte mensen eruit willen hebben![]()
en de neppe mensen..
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie zei dat?ik zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
uh?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wanneer wordt er nu eens gestopt in mij en zij.
Nou doe je net of dat dagelijks is....ik heb ook leuke avonden in bed gezien zonder gekonkel in de blauwe en dat heb ook in de groene kamer gezien.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt graag hem met zijn schaduw. Tyron snapt niet wat de kijkers leuk vinden aan ashley. Nou bv gisteravond het verschil tussen de 4 van de blauwe kamer en de 2 in de pizzaria
Helemaal ongelijk heeft hij niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
M.a.w. het grootste gedeelte van de kijkers zijn tokkies. Handig hoor Dilano, je stond al zo lekker hoog in de polls.
Nee dit is gewoon een wiskundige constateringquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij denkt dat als er een spel is dat DO en randy meer kans maken om te winnen ?
dat heb ik nu met ashleyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:03 schreef Lrod01 het volgende:
Kan die stem van die Rohani niet meer aanhoren. Wat een gedrocht van een mens.
Vergeet het gesmiespel op roze.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt graag hem met zijn schaduw. Tyron snapt niet wat de kijkers leuk vinden aan ashley. Nou bv gisteravond het verschil tussen de 4 van de blauwe kamer en de 2 in de pizzaria
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Komt wel dichtbij zo, ik at ook net pindakaas
Misschien wegpesten zodat hij zelf opstapt, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:16 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom gaan Ty, Do en Ro ineens aan de andere tafel zitten terwijl ze Tom ervan beschuldigingen dat die dat vorige keer deed en dat vonden ze huichelachtig.
Ik ga voor optie 3.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mogelijke combinaties:
Ashley, Alice, Danny, Glenn --> Danny
Tom, Jimmy, Danny, Glenn --> Jimmy
Doriana, Randy, Danny, Glenn --> Doriana
Op basis van de popi poll van dit weekend. Alleen zegt die niet alles, omdat er stemmen verdeeld gaan worden van bv Ashley en Alice stemmers bij optie 2 en 3.
Misschien wie het eerst zit....je kan moeilijk op iemand zijn schoot gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:16 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom gaan Ty, Do en Ro ineens aan de andere tafel zitten terwijl ze Tom ervan beschuldigingen dat die dat vorige keer deed en dat vonden ze huichelachtig.
De andere tafel was leeg op Alice na dus vandaar dat ik het constateer.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien wie het eerst zit....je kan moeilijk op iemand zijn schoot gaan zitten.
Ik zie het Dilano zo bij Sabeau doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien wie het eerst zit....je kan moeilijk op iemand zijn schoot gaan zitten.
denk gewoon 3 x Danny - is toch een grijze muisquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mogelijke combinaties:
Ashley, Alice, Danny, Glenn --> Danny
Tom, Jimmy, Danny, Glenn --> Jimmy
Doriana, Randy, Danny, Glenn --> Doriana
Op basis van de popi poll van dit weekend. Alleen zegt die niet alles, omdat er stemmen verdeeld gaan worden van bv Ashley en Alice stemmers bij optie 2 en 3.
Dat is al een paar dagen aan de gang. Ik vind het ook goed. Ze moeten die andere club veel meer opjagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:16 schreef OmaJacky het volgende:
Nederlandse man en dat gaat Randy of Jimmy. Beide zijn uitgespeeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet voor het evenwicht alleen eigenlijk wel een nederlander uit deze week.
Een Nederlandse man want zijn teveel mannen nog. Kunnen alleen randy en jimmy zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Een gesprek tussen Danny kan ik niet volgenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, iemand moet genomineerd worden.......Je denk toch niet dat je zonder nominatie het BBspel door kon komen.quote:
Hij heeft nog nooit geen stress gehad......kom op neem het als een man.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt ik heb nog niets gehad he. Het is een harde noot. Het doet hem pijn. Maar dat is toch bij iedereen zo.
Dat lijkt me zo logisch dat het niet gezegd hoeft te worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat me tegenvalt is dat Tyron in zijn uitleg NERGENS Randy en Doriana als optie noemt.
Genoeg was geweest, en ja je snapt dat we niet de nominatie naar onze vrienden schuiven.
Zegt Danny nu dat hij er twee keer opgestaan heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:36 schreef OmaJacky het volgende:
Oei oei , verlult Ty zichzelf nu ?
Hij heeft de heel tijd gezegd dat hij wist dat de vrijstelling bij Ashley en Alice lag .
Nu zegt hij dat hij misschien wel dacht dat de vrijstelling bij Danny en Glenn lag.
man ga lekker naar huisquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt ik heb nog niets gehad he. Het is een harde noot. Het doet hem pijn. Maar dat is toch bij iedereen zo.
Valt wel mee toch.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:40 schreef zodeju het volgende:
Wat heerlijk dat BB weer aan alle kanten de boel heen en weer slingert....
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo logisch dat het niet gezegd hoeft te worden.
Kan haar niet eens goed meer voor me halen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
wat moet hij nou nog steeds met Sonja zolang zat ze er niet in
Sonja The Real Queenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:40 schreef Joyce-43 het volgende:
wat moet hij nou nog steeds met Sonja zolang zat ze er niet in
Heeft wel een beetje gelijk, hij is nog nergens geweest, en sommigen daar al 3x naar die luxe schuur.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Moet hij dat uitleggen? Dit hele spel is misgegaan voor het clubje Ashley omdat ze precies het zelfde hebben gedaan als Randy vorige week. Ze hebben hun vriendjes proberen te redden. Daarnaast was het voor Ty en Ro een pure gok. Ze hebben heel goed gegokt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat me tegenvalt is dat Tyron in zijn uitleg NERGENS Randy en Doriana als optie noemt.
Genoeg was geweest, en ja je snapt dat we niet de nominatie naar onze vrienden schuiven.
quote:
Ik was een uur lang super positief over Tyron.. noem ik 1 klein puntje van aandacht en meteen deze zure reactie.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:48 schreef marky het volgende:
[..]
Moet hij dat uitleggen? Dit hele spel is misgegaan voor het clubje Ashley omdat ze precies het zelfde hebben gedaan als Randy vorige week. Ze hebben hun vriendjes proberen te redden. Daarnaast was het voor Ty en Ro een pure gok. Ze hebben heel goed gegokt.
Kloptquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:52 schreef marky het volgende:
Dat hebben ze wel gezegd. Ze hebben tegen Danny wel gezegd dat ze van de rest veel info hadden en niet van Danny en Glenn.
Dat klopt toch ook. Karen had dat door , die zei dat tegen Ashley en heeft het ook tegen Dilano zelf gezegd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:43 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zegt tom nu weer dilano dat ashley had gezegd dat hij alles zou door vertellen
Dan had je beter met de Bondgenoten mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Jongens het is big brother. Nomineren hoort er bij
Er gaat er maar 1 iemand met het geld naar huis. Als het geld je doel is zit je verkeerd.
Slim van Den Danny.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
Danny wil Randy of DOriana naast zich
Gaat niet om Tyron gaat omdat het misging bij het verdelen door het clubje Ashley. Daarom kan je Ty niets kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was een uur lang super positief over Tyron.. noem ik 1 klein puntje van aandacht en meteen deze zure reactie.
Beetje jammer
Net had je ook geen commentaar op mijn positieve.
Zo ik had een memobord, fotos en rode lijntjes nodig om het nog te snappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook. Karen had dat door , die zei dat tegen Ashley en heeft het ook tegen Dilano zelf gezegd.
Asley heeft dat weer tegen Tom gezegd en Tom nubtegen Jimmy want Tom heeft Jimmy hoog zitten en zegt dat tegen hem omdat Dilano een vriend van Jimmy is.
Het is jammer dat Jimmy niet door heeft dat Tom hem zo hoog heeft zitten en het verkeerd door lult aan Dilano.
Ik neem ty niks kwalijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:53 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat niet om Tyron gaat omdat het misging bij het verdelen door het clubje Ashley. Daarom kan je Ty niets kwalijk nemen.
winkans 1 op 18quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Jongens het is big brother. Nomineren hoort er bij
Er gaat er maar 1 iemand met het geld naar huis. Als het geld je doel is zit je verkeerd.
Nog steeds zeer kleinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
winkans 1 op 18
stuk groter dan welke loterij dan ook
Doet ze al vanaf moment 1quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
Sabeau spiegelt zich nu aan Ashley.
Dat kan hij makkelijk zeggen.......ook dat hij nu komt met ik heb nog niks gehad...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Danny had nooit nu al tyron voor de bus gegooid
Ik bedoel dat ze doet wat ze Ashley verwijt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doet ze al vanaf moment 1
en het irriteert haar mateloos dat ze ash niet om haar vinger kan winden
Het zit beide nogal hoog.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley, Ashley,
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Dylano niet door dat hij wel een eerder thuis zou kunnen zijn dan Ashley?
Ik kijk echt niet meer naar die streams van die twee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:05 schreef Snensie het volgende:
Echt overdreven hoe die twee Ashley demoniseren. Dat doe je toch niet. En als je het doet ben je nog veel erger als je daarna weer aardig gaat doen tegen die persoon.
Hoeft ook niet. Ze zijn wel echt vals hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kijk echt niet meer naar die streams van die twee.
wat een duo wissels al niet kan veroorzakenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:06 schreef zodeju het volgende:
Heb nog nooit op een dag zolang van Alice kunnen genieten,,,,,,ze is er nu veel meer bij betrokken.
Maar ze hebben vandaag bewezen dat ze niet zo slim zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze slim zijn werken Tom, Jimmy, Ashley en Alice morgen samen om Randy en Doriana erop te krijgen. Alleen slimheid in dit huis.....
dat is exact wat Lion zegtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar ze hebben vandaag bewezen dat ze niet zo slim zijn
Een kwartier al best wel knap.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:07 schreef kater1 het volgende:
Zit nu een kwartier naar Sorbo te luisteren. Ze spoort echt niet. Dylano moet wel erg verliefd zijn dat hij dat volhoudt.
Ik vond haar gisteren ook echt een leuke gezellige meid. Veel minder saai als ik dacht.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:06 schreef zodeju het volgende:
Heb nog nooit op een dag zolang van Alice kunnen genieten,,,,,,ze is er nu veel meer bij betrokken.
Sabeau is recruiter.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:10 schreef marky het volgende:
Ik vindt Sabeau een blaaskaak maar ik heb al vaker geroepen ze gebruikt haar telemarketingtechnieken om dit spel te spelen. Dat gebruikt ze ook vooral om mensen voor zich te winnen. Ze heeft zich echt in die 12 uur buiten goed ingelezen vandaar haar draai naar Tom.
jepquote:
Dat vinden wij niet raar maar heel bijzonder.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
das sinds gisteravond Sabeau's nieuwe moto
lijk mijn bal
niet lik mijn ballen
maar lik mijn bal
bijzonder he
ik zeg doe er nog éénquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een duo wissels al niet kan veroorzaken
Ik weet niet welke oom van Sabeau bij BB werktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar maar heel bijzonder.
Je bedoelt Ashley denk ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:10 schreef marky het volgende:
Ik vindt Sabeau een blaaskaak maar ik heb al vaker geroepen ze gebruikt haar telemarketingtechnieken om dit spel te spelen. Dat gebruikt ze ook vooral om mensen voor zich te winnen. Ze heeft zich echt in die 12 uur buiten goed ingelezen vandaar haar draai naar Tom.
Ik denk haar oma.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet welke oom van Sabeau bij BB werkt
maar het moet wel een hoge zijn
Ze doen iedere dag hun taken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
Ik heb Glenn al zo vaak zien dweilen of stofzuigen terwijl de rest van de mannen ik dat niet zie doen.
Je merkt dat de adrenaline nog hoog zit, normaal ligt ze ff op bed,quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vond haar gisteren ook echt een leuke gezellige meid. Veel minder saai als ik dacht.
Tactiek kan belangrijker zijn dan wie je meer of minder leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze slim zijn werken Tom, Jimmy, Ashley en Alice morgen samen om Randy en Doriana erop te krijgen. Alleen slimheid in dit huis.....
Er moet een Nederlandse man uit dat gaat Randy of Jimmy zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tactiek kan belangrijker zijn dan wie je meer of minder leuk vindt.
Danny is aan het dweilen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
Ik heb Glenn al zo vaak zien dweilen of stofzuigen terwijl de rest van de mannen ik dat niet zie doen.
Die andere vlaamse dames hebben het niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Is Karin een beetje "kleuterig" tussen de oren gebleven? of is dat typisch Belgisch dat continue giebelkutje spelen..
Zou ze ballen hebben en dus..... vul maar inquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
das sinds gisteravond Sabeau's nieuwe motto
lijk mijn bal
niet lik mijn ballen
maar lik mijn bal
bijzonder he
Echt, ben benieuwd hoe zij is als ze alleen is. Vindt haar net een angstig hondje.....die geen raad weet hoe ze zich gedragen moet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Is Karin een beetje "kleuterig" tussen de oren gebleven? of is dat typisch Belgisch dat continue giebelkutje spelen..
Het lijkt alsof er heel veel spanning op staat. Ze plukt ook aan haar haren. Er zitten heel wat tics in.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, ben benieuwd hoe zij is als ze alleen is. Vindt haar net een angstig hondje.....die geen raad weet hoe ze zich gedragen moet.
Gaat Randy zijn, die kennen we alleen als pannenkoekenbakker.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:17 schreef marky het volgende:
[..]
Er moet een Nederlandse man uit dat gaat Randy of Jimmy zijn.
Je weet dat Tom en Jimmy vandaag alles hebben gestofzuigd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef zodeju het volgende:
Ze houden haar dan zeker als huisdiertje, ze hebben 6 weken de tijd gehad om d'r naar het asiel te brengenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, ben benieuwd hoe zij is als ze alleen is. Vindt haar net een angstig hondje.....die geen raad weet hoe ze zich gedragen moet.
Nee, neem mijn woorden terug.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je weet dat Tom en Jimmy vandaag alles hebben gestofzuigd?
Zo ziet het er wel naar uit, eerst de sterke speler eruit en de sukkels tot het laatst bewaren? Spelstrategie?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Het lijkt alsof er heel veel spanning op staat. Ze plukt ook aan haar haren. Er zitten heel wat tics in.
Dat hoeft dan ook weer niet.quote:
Ik ga er van uit dat ze kleuterig is gebleven, vermits ik geen giebelkutje ben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Is veel en snel lachen kleuterig???quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze kleuterig is gebleven, vermits ik geen giebelkutje ben.
Ik vind de loterij juist leuker dan van te voren al weten wie op wie gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop er.toch echt op dat bb eens stopt met die gunnen spellen en over gaat op.1 op 1 nomineren. Nu is het echt een loterij
Gunnen is eigenlijk ook nomineren.. het is positief nominerenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop er.toch echt op dat bb eens stopt met die gunnen spellen en over gaat op.1 op 1 nomineren. Nu is het echt een loterij
dat wordt haar valkuilquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:24 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik hoop niet dat Ashley te arrogant gaat worden nu ze weet dat ze geliefd is bij de kijkers en denkt dat ze alles maar kan maken in het huis.
Ik zie dat heel veel passeren "is dat typisch belgisch...."quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Maar hij kijkt geen Livestream. Dus ik heb echt niets, helemaal niets, aan zijn mening.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel grappig.Mag wel tijdens de SL toch?
[x]https://twitter.com/jjasonglas/status/1759868921455288495?s=20[/x]
"Ongezouten" ?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel grappig.Mag wel tijdens de SL toch?
[x]https://twitter.com/jjasonglas/status/1759868921455288495?s=20[/x]
Niet bij alle kijkers!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat wordt haar valkuil
pieken op het verkeerde moment
Maar er gauw een Streamverslag van!quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar er gauw een Streamverslag van!
Ik had dit eerst anders gelezen...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
Tom en Jimmy waren eerder aan het zuigen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:36 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ik had dit eerst anders gelezen...
Nee om te verliezenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
Doeiana zegt morgen hebben de andere 66% kans om te winnen
Dan mis ik nog 1%quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:37 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee om te verliezen
66% kans dat "de anderen" er op staan
Exact de berekening die ik maakte eerder hierm
Ja true, 66 2/3%quote:
Thats the game my dear. Thats the gamequote:
ja mag zij ook een keer wat hebbenquote:
Laten schrikken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat staat die daar te doen? Afluisteren?
En vervolgens gaat ze los.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |