de febo zijn wel echt enorme pussy's wat dat aan gaatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de poging zelf tot valsspelen zou al bestraft moeten worden.
ik zou zeggen lever maar weer inquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi : Zo wil ik geen vrijstelling krijgen .. niet op deze manier..
![]()
Voor haar ook wat eenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Wat is nieuwquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
de febo zijn wel echt enorme pussy's wat dat aan gaat
wie was bijna in tranenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
vrijstelling lag bij ash en karin en hebben gewisseld
zegt ty
omdat ze verder hebben nagedacht dat als zij de vrijstelling hebben en iemand de nominatie had.. dan met hun zou wisselen
glenn begrijpt het heel goed, hij kwam er zelf mee, want bij ons weet je nog niets van buiten.
ronahi jaa zoo hebbuh we ook ekt gedach nie omdat we hem erop wille zette hij zit ff hoog in emotie
ty : hij was bijna in tranen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik pik net in, maar Ty & Ro ontlopen de bank alweer?
Vorige week heb ik gewoon niet gestemd, want niemand van die 4 zag ik graag gaan.
Mogen wat mij betreft naar huis:
Sabeau, Dylano, Doriana, Randy, Tyron, Ronahi (ongeveer in die volgorde)
Maar keer op keer ontspringen die allemaal de dans... Hoezo blijft dit gebeuren.
Nu enkel nog hopen dat DoRa erbij komen op de bank, right?
Want Danny & Glenn moeten gewoon blijven hoor!
zal je werkelijk aan je reet roesten hoe je hem krijgt als je hem maar krijgtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Ook dat is Big Brotherquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik pik net in, maar Ty & Ro ontlopen de bank alweer?
Vorige week heb ik gewoon niet gestemd, want niemand van die 4 zag ik graag gaan.
Mogen wat mij betreft naar huis:
Sabeau, Dylano, Doriana, Randy, Tyron, Ronahi (ongeveer in die volgorde)
Maar keer op keer ontspringen die allemaal de dans... Hoezo blijft dit gebeuren.
Nu enkel nog hopen dat DoRa erbij komen op de bank, right?
Want Danny & Glenn moeten gewoon blijven hoor!
dat werd onderling door een paar bewoners gedachtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Snensie het volgende:
Sorry ff gemist maar hoezo is er vals gespeeld dan?
Prima plan B.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wie er nog bijkomen. Maar de kans is groot dat het niet Randy en Doriana zijn
laat ik BB nu voor geen meter gelovenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[x]https://twitter.com/EarthToEvelien/status/1759920285497565347[/x]
Das gewoon speculaas. Niemand hier of op X heeft daadwerkelijk beelden van een cheater gezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Snensie het volgende:
en hoe beredeneer je datquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wie er nog bijkomen. Maar de kans is groot dat het niet Randy en Doriana zijn
Omdat die kans maar 33% isquote:
en jij denkt dat als er een spel is dat DO en randy meer kans maken om te winnen ?quote:
Dilano en Rohani hebben gesproken met elkaar voor ze de Gameroom ingingen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:51 schreef Snensie het volgende:
Hiermee insinueer je dat ze hebben voorgezegd?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
De Febo heeft overduidelijk favorietjes (zoals ieder seizoen) in het slangengroepje waarvan Ro er 1 is. Zoveel is mij wel duidelijk inmiddels.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat werd onderling door een paar bewoners gedacht
Oh oké, weer storm in een glas water dusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das gewoon speculaas. Niemand hier of op X heeft daadwerkelijk beelden van een cheater gezien.
Dat was toch verboden? Contact met mensen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dilano en Rohani hebben gesproken met elkaar voor ze de Gameroom ingingen.
Vrees met grote vrezen, de 3 hoek Ash, Dor en Rot moet behouden blijven want die maken TV.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
De Febo heeft overduidelijk favorietjes (zoals ieder seizoen) in het slangengroepje waarvan Ro er 1 is. Zoveel is mij wel duidelijk inmiddels.
Daarmee bedoeld hij waarschijnlijk dat hij die 500 niet uit de por heeft gehaald om die vrijstelling die bij hun lag vast te zettenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
danny en glenn wandelen
hij pakt het niet persoonlijk, danny, maar we zijn veel te braaf en goed he zegt hij.
ja dat zou goed kunnen. Maar ja.. hij heeft de kans gehad.. en niet genomen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daarmee bedoeld hij waarschijnlijk dat hij die 500 niet uit de por heeft gehaald om die vrijstelling die bij hun lag vast te zetten
Dat was na dat Ty en Ro binnen waren geweest.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik BB nu voor geen meter geloven
Dyl wist net ook binnen 10 seconden door te lullen dat karen de nomi bij Ty en Ro had gelegd
Als je dat maar weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:59 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ben blij he maar op zo'n manier gewonnuh he maar kan niet blij zijn
nu zijn er nog meer ogen op mij gericht
![]()
wat een negatieve tante is datquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:59 schreef Snensie het volgende:
Rohani heeft de vrijstelling maar weet toch weer de zieligste te zijn.
Die hebben de vrijstelling die bij hun lag bij Danny en Glenn gedaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
er moet wel even opheldert worden dat A en A niets gedaan hadden want Ty denkt anders
How can I make this about me.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: dit is ook weer een les voor mij he, hoe zwaar ik dit ook vind
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
Klopt het zo?
Vrijgesteld:
• Karen
• Dylano & Sabeau
• Rohani & Tyron
Genomineerd:
• Danny & Glenn
Moeten nog strijden:
• Jimmy & Tom
• Ashley & Alice
• Doriana & Randy
Eens zou ook liever zien dat Glenn wint.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt Danny ook niet echt een winnaar wel Glenn
je begrijpt me nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die hebben de vrijstelling die bij hun lag bij Danny en Glenn gedaan
Dat ging over de stembrieven die ze ingevuld hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi: ik wil die stempel niet ik snap er de ballen van![]()
dilano: maar tom heeft zijn mening veranderd (over het stemmen)
Wie gaat dan de afwas doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eens zou ook liever zien dat Glenn wint.
Danny mag van mij
dilano verdraait soms al dan niet express dingen of hij hoort het niet goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat ging over de stembrieven die ze ingevuld hebben.
Dilano maakt ervan dat Tom heeft gezegd dat hij Jimmy op 1 heeft gezet als winnaar.
Dat is een leugen want Tom heeft gezegd dat hij Jimmy de overwinning gunt om wie hij is maar hem niet op nr 1 gezet.
Lijkt me prima.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Danny is ook wel klaar daar, maar als Dor er bij komt wordt het Dor natuurlijk, dat lijkt me evident.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:04 schreef Snensie het volgende:
Ach dan hoop ik maar dat Jimmy en Tom het volgende spel winnen.
Nou oké dan Ro, het waren 40 leuke dagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dilano is een clueless mastermind.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dilano verdraait soms al dan niet express dingen of hij hoort het niet goed.
Ze kan hem ook aan iemand anders gunnen...oh wacht...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou oké dan Ro, het waren 40 leuke dagen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef BB-King het volgende:
Dilano denkt dat de neppe mensen in het huis de echte mensen eruit willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Klopt graag hem met zijn schaduw. Tyron snapt niet wat de kijkers leuk vinden aan ashley. Nou bv gisteravond het verschil tussen de 4 van de blauwe kamer en de 2 in de pizzariaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef BB-King het volgende:
Dilano denkt dat de neppe mensen in het huis de echte mensen eruit willen hebben.
Echt hé en dan nog even zeggen dat de anderen het spel vies en vuil spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:06 schreef Snensie het volgende:
Maar je hebt alles verteld vieze Dilano. Mijn god wat een stoker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |