quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Het was toch winners week?
Pffff wat een spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spellendramaweek
Smile, it's free therapy.
ja dat snap ik maar ze heeft er ergens dus iets gedaan, dat is me vraag wat heeft ze waar neer gelegenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft stolpjes mogen verplaatsen met de inhoud er van.
Dat was ze dus nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
'ns kijken of @:Dotteke het met je eens is
Mijn mond ligt op het toetsen bord.......sta helemaal verbaast van Alice.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk verdient Alice het nu om genomineerd te worden.
Beetje moe van dat politiek correcte toontje van dat kind. Die sleept Ashley mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:08 schreef BB-King het volgende:
Alice stop aub met die brave act.
Aan het eind van het week zit je zelf met Ashley tegenover Tom/Jimmy of Danny/Glenn op de bank.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn mond ligt op het toetsen bord.......sta helemaal verbaast van Alice.
Zeg ik ook nog vanmorgen zal Alice al spijt hebben van het verdriet van donahi met hun brute bewoording....![]()
![]()
Hier nog één geen flauw idee....ik zie het wel. Dit maakt het nog leuker straks bij de uitslag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is wel het voordeel dat je alleen werkt, gaat het verkeerd dan is het je eigen schuld.. Maar nu moet ze zoveel mensen overtuigen van haar denken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht moet je niet alles alleen beslissen Alice.
Volg je dezelfde streams?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef marky het volgende:
Dus nu zit dit ploegje te klagen over dit spel. Is natuurlijk niet erg behalve als Ty het doet dan is het wel erg natuurlijk.
sowieso gaan do ro ty en randy niks bespreken met henquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice wil alles maar open en bloot gooien karen is er echt niet blij mee dat ze verteld heeft waar die wat heeft neergelegen ( weet nog steeds niet wat)
maar je heb kans dat die andere niets zeggen en dan sta je nergens met je alles bespreken Alice
Maar die laatste 2 zetten zijn wel te beredeneren ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso gaan do ro ty en randy niks bespreken met hen
ik ben bang dat ze er niet uit gaan komen omdat bepaalde mensen vrij dominant zijn in hun meningquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar die laatste 2 zetten zijn wel te beredeneren ...
Alleen wellicht niet door onze sterren daar...
Bedoel je hoe Karen alles neergelegd heeft of wat ze eigenlijk moest neerleggen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice wil alles maar open en bloot gooien karen is er echt niet blij mee dat ze verteld heeft waar die wat heeft neergelegen ( weet nog steeds niet wat)
maar je heb kans dat die andere niets zeggen en dan sta je nergens met je alles bespreken Alice
SPOILER: In geval van het laatsteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
die kans is vrij groot jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie denkt dat tom en hij genomineerd zijn omdat tom enorme ruzie heeft lopen maken met ty voor dat spel
Alice doet struisvogelpolitiekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Alice, je hebt er dus wel invloed op, maar je kiest ervoor om er geen invloed op te hebben.
yupquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:21 schreef Snoozey het volgende:
maar begrijp ik hier nou goed dat alice gelijk aan dilan ging vertellen hoe en wat, zonder eerst met karen en ash te overleggen of die het wel wilden uitspreken?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:21 schreef Snoozey het volgende:
maar begrijp ik hier nou goed dat alice gelijk aan dilan ging vertellen hoe en wat, zonder eerst met karen en ash te overleggen of die het wel wilden uitspreken?
Ieder zijn mening Markyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:16 schreef marky het volgende:
Dus wederom het is geen probleem als dit clubje wat vast zet maar als de andere het doen...
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy vindt het niet echt vrijkopen, het is ook het spel he, zegt ie
Eensch, ieder z'n spel, gevolgen van keuzes zijn daar ook onderdeel van.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bedoel je hoe Karen alles neergelegd heeft of wat ze eigenlijk moest neerleggen?hoe ze alles heeft gedaanSPOILER: In geval van het laatsteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
die mag van mij op de bank en zaterdag wieberenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:24 schreef marky het volgende:
Angsthaas Danny hoopt weer vrijstelling te hebben.
5 coinsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
dus
alice en ashley nu persoonlijk voorwerp? of die 5 coins?
glenn danny vrijstelling
Ik zou ze niet missen. Er moeten nog zoveel nono's uit, niet normaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:28 schreef Snoozey het volgende:
gooi die danny en glenn er lekker uit
randy, tyron. die mogen er meteen achteraanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet missen. Er moeten nog zoveel nono's uit, niet normaal.
Tom en Jimmy persoonlijk voorwerp.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
dus
alice en ashley die 5 coins
glenn danny vrijstelling
Snotkneusje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
Alice denkt dat ze alles heeft kunnen beredeneren
mijn lijstje is goed denk ik alleen A en A weet ik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom en Jimmy persoonlijk voorwerp.
Met twee genomineerde is nog te doen want dan moet 1van de 2 gaan. Maar met een derde zwakkere gebeurt er niks.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:29 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Ty en Ro hebben nu de nominatie onder de stolp.
Die gaan ze ruilen met Tom en Jimmy.
Alice en Asley denken verkeerd dat ze denken dat ze hun gaan nomineren , Ty en Ro weten dat Alice en Asley populair zijn dus zullen dat risico niet nemen.
5 coinsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn lijstje is goed denk ik alleen A en A weet ik niet
Lekker met zijn alle gesellie naar het einde. Als Ty en Randy eruit zijn stopt het voor mij voor dit seizoen. Dat clubje wij zijn de beste wekt bij mij enorme irritatie op.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
randy, tyron. die mogen er meteen achteraan
saba en dilan maakt dat ik last heb van mn globus
wat ik nu begrepen heb en gehoord van hunquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:29 schreef Kissingbird het volgende:
alice en ashley 5 coins
glenn danny vrijstelling
tom en jimmy persoonlijk voorwerp
hebben we nog 1x niks en 1x vrijstelling over
nee die hadden Glenn en Dannyquote:
Ze hopen dat ze denken dat ze een vrijstelling hebben. Dan ruilen ze met A en A.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:29 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Ty en Ro hebben nu de nominatie onder de stolp.
Die gaan ze ruilen met Tom en Jimmy.
Alice en Asley denken verkeerd dat ze denken dat ze hun gaan nomineren , Ty en Ro weten dat Alice en Asley populair zijn dus zullen dat risico niet nemen.
5 coinsquote:Op dinsdag 20 februari [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2703109/4/25#p212509586]dinsdag 20 februari 2024 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn lijstje is goed denk ik alleen A en A weet ik niet
zijn pact met Dylano gaat hem opbrekenquote:
Ik heb 3 honden, ben het slubberen wel gewendquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
Die Sl had wel wat langer mogen duren...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:42 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb 3 honden, ben het slubberen wel gewend
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:42 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ik heb 3 honden, ben het slubberen wel gewend
quote:
Nee is ook echt domquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen is er echt niet blij mee dat alice heeft verteld wat ze gedaan heeft aan Dilano
ja ze is echt pissed merk je aan alles bij derquote:
week 10quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:45 schreef ammartje het volgende:
[..]![]()
Ashley is niet verrast meer om genomineerd te worden. Eens gaat het mis wijfie, deze x nog niet denk ik
Jimmy heeft Dilano niet nodig om zijn ruiten als winnaar in te gooien, dat doet ie zelf wel de afgelopen 1,5 week door overal mee te konkelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn pact met Dylano gaat hem opbreken
en als Tom en Jimmy op de bank komen
dan ligt het heel erg aan wie er naast zit
anders is Jimmy het bokje
Komt ook omdat ze met Ashley heeft besloten dat eerlijk het langst duurt. En dat is ook zo, maar spreken is zilver, zwijgen is goud, er is dus een middenweg en die moet Alice nig vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ze is echt pissed merk je aan alles bij der
Waarom met een sneer en niet gewoon opstaan en erover ophouden....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
Ash heel slim
ik ga deze informatie niet aan deze tafel bespreken
Dyl zit er bij
Precies, zijn enige redmiddel zou Ty/Ro of Randy/Do op de bank zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn pact met Dylano gaat hem opbreken
en als Tom en Jimmy op de bank komen
dan ligt het heel erg aan wie er naast zit
anders is Jimmy het bokje
Ze heeft wel gelijk. Dilano lult alles door aan Ro en Doquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom met een sneer en niet gewoon opstaan en erover ophouden....
Ze laat zich zo in haar kaarten kijken.....
Sabeau die haar kaarten voor zich wil houden vindt ze dan weer 'heel raar' en dat moet iedereen die het horen wil weten.. Ze neemt het verder niet persoonlijk hoor!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is niet achterbaks, gewoon, hoppa, recht voor z'n raap. I love itquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind er niks achterbaks aan....je hoeft niet alles te benoemen wat je denk. Vooral als je het niet zeker weet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:56 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ze is niet achterbaks, gewoon, hoppa, recht voor z'n raap. I love it
Dus Alice is een beetje dom.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
ohh daar is dilano die niks door zegt tegen ty en ro
Akelig mannetje brrrrrquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:02 schreef Kissingbird het volgende:
ohh daar is dilano die niks door zegt tegen ty en ro
Ja natuurlijk weet ze dat.........quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoop dat Ash nu door krijgt dat Dilano doorlaat dus
Slim juist, Dilano valt wel sneller door de mand zoquote:
Told you soquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
dom dom dom dom dom van Alice en Ashley
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
nou als Randy en Do er naast komen
maken Glenn en Danny nog kans
denk dat er dit keer misschien wel een duo vertrekt
Ho ho Alice trok der scheur open.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
dom dom dom dom dom van Alice en Ashley
of maar eentje, dan hebben ze volgende week weer een even aantal mensen om duo's mee te vormenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
nou als Randy en Do er naast komen
maken Glenn en Danny nog kans
denk dat er dit keer misschien wel een duo vertrekt
nee dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ho ho Alice trok der scheur open.
DILANO is nog erger als de prive
hou wel van tactisch spelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:11 schreef Snoozey het volgende:
al heeft hij er bij mij nooit op gestaan. diep eronder
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Er komt dus maar 1 winnaar uit winnersweek en dat is Ronahi
Ridicuul!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Helemaal prima. Ze verdient het.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
dat doet hij dan ook continu, snitchenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
hou wel van tactisch spel
maar niet met iemand die als snitch van speler naar speler loopt
Wisten ze niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe wisten Ro en ty dat ze voor Danny en Glenn moesten gaan eigenlijk
Dan was dit een hele goede gokquote:
Dat weten ze niet ... ze denken nog 5 coins omdat Dilano dat denkt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:17 schreef Ace90ace het volgende:
Hoe kan Ronahi en Tyron weten dat zij de vrijstelling hebben en nu Danny en Glenn zijn genomineerd? Want dan hebben ze toch onder twee stolpen gekeken?
Ze hebben onder hunnen stolp gekeken en dan gewisseld met Danny en Glenn. Hoe weten ze dan dat ze de vrijstelling hebben zonder opnieuw onder een stolp te kijken?
Ok, dan had ik dan verkeerd verstaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weten ze niet ... ze denken nog 5 coins omdat Dilano dat denkt.
Dilano die alles weet en alles doorlult.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weten ze niet ... ze denken nog 5 coins omdat Dilano dat denkt.
Was Smigel niet toevallig naar het toilet?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:17 schreef Ace90ace het volgende:
Hoe kan Ronahi en Tyron weten dat zij de vrijstelling hebben en nu Danny en Glenn zijn genomineerd? Want dan hebben ze toch onder twee stolpen gekeken?
Ze hebben onder hunnen stolp gekeken en dan gewisseld met Danny en Glenn. Hoe weten ze dan dat ze de vrijstelling hebben zonder opnieuw onder een stolp te kijken?
Nee... Ro en Ty vrijstelling. A+A hebben gewisseld met Danny en Glenn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef kiki2024 het volgende:
Als ik het goed begrepen heb
Ashley en Alice vijsteling
danny en glenn nominatie
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het gegaan is. Ze mochten hunzelf kijken. Maar het lijkt erop dat ze alleen mochten zeggen met wie wil je wisselen.quote:
De vrijstelling was door karan bij Ashley en alice gelegdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef kiki2024 het volgende:
danny en glenn nominatie
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... Ro en Ty vrijstelling. A+A hebben gewisseld met Danny en Glenn.
Ja ze mochten 1 schaal lichten, niet alleen die van henzelf.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe het gegaan is. Ze mochten hunzelf kijken. Maar het lijkt erop dat ze alleen mochten zeggen met wie wil je wisselen.
Maar dat weten ze zelf niet ze denken dat ze een item van thuis hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... Ro en Ty vrijstelling. A+A hebben gewisseld met Danny en Glenn.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
als ik het goed heb begrepen:
had karan de nominatie bij ronahi en tyron gelegd
die hebben hem bij glenn en danny gelegd
klopt dit?
Klopt .. .gaat een flinke verrassing voor ze zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat weten ze zelf niet ze denken dat ze een item van thuis hebben.
Dat komt omdat ons mastermind Dilano verkeerde informatie verspreidt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:25 schreef kiki2024 het volgende:
denk niet dat Ro en Ty vrijstelling hebben, want ro zei net dat Ashley en Alice helemaal gaan gillen enzo
karen had vrijstelling aan Alice en As gegeven en Alice en ash onder Danny. ik snap er niks meer van
Waarom denken Danny en Glenn dan dat zij een vrijstelking hebben en weten Ty en Ro dan niet wat ze hebben?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ze mochten 1 schaal lichten, niet alleen die van henzelf.
Omdat D+G onder hun eigen schaal hebben gekeken en verder niks hebben gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:27 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom denken Danny en Glenn dan dat zij een vrijstelking hebben en weten Ty en Ro dan niet wat ze hebben?
Iedereen speelt er toch voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:13 schreef Mikeshutup het volgende:
Dit spel slaat idd nergens op… de slangenkuil zwaar in t voordeel
En dit is het laatste beslissende stem??quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:27 schreef kiki2024 het volgende:
ah øke dan wachten we het af. spannend
OE die gaan zuur zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:27 schreef Mikeshutup het volgende:
AA hadden vrijstelling bij Glen neergelegd dus ro/ty nu vrijstelling
Zo had ik hem ook ingevuld. Leek me ook dat je het meeste voordeel had als laatste (tenzij de duo's voor je met geld uit de pot iets vast hadden gezet)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Publiek heeft verkeerd gekozenIk had A+A als laatste .... en de slangenkuil als eerste.
Ja publiek heeft niet goed nagedacht over het spel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Publiek heeft verkeerd gekozenIk had A+A als laatste .... en de slangenkuil als eerste.
Tactisch denken is niet iedereen zijn sterkste punt blijkt maar weerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Publiek (afhankelijk van je voorkeur uiteraard) heeft verkeerd gekozenIk had A+A als laatste .... en de slangenkuil als eerste.
A en A is nog een veel grotere slangenkuilquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Publiek (afhankelijk van je voorkeur uiteraard) heeft verkeerd gekozenIk had A+A als laatste .... en de slangenkuil als eerste.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:28 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk uitslag:
Ro en Ty vrijstelling
Danny en Glenn nominatie
Tom en Jimmy persoonlijk voorwerp
Randy en Do niets
Asley en Alice 5 coins.
Die had ik ook als laatstequote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:30 schreef marky het volgende:
[..]
A en A is nog een veel grotere slangenkuil
Precies. Had ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo had ik hem ook ingevuld. Leek me ook dat je het meeste voordeel had als laatste (tenzij de duo's voor je met geld uit de pot iets vast hadden gezet)
Denk dat het publiek niet wist wat ze kozen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als het andersom was geweest?
Kom op zeg mensen spelen, het publiek heeft gekozen
En als het andersom was geweest?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:31 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere week weer het slangengroepje in het voordeel. Ben er een beetje klaar mee zo.
Kinderachtig , jij zegtiets wat ik niet leuk vindt dat zeg ik ook iets wat jij niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:30 schreef marky het volgende:
[..]
Niks is wat het lijkt in BBquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat het publiek niet wist wat ze kozen.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef kiki2024 het volgende:
danny en glenn nominatie
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De vrijstelling was door karan bij Ashley en alice gelegd
MAAR die hebben de vrijstelling van hun geruild met de kaart van Jimmy en tom (meen ik ) en krijgen dan nu een persoonlijk voorwerp (had karan bij hun gelegd).
Is dat niet vaak zoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mening heet zoietsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als het andersom was geweest?
Kom op zeg mensen spelen, het publiek heeft gekozen
[..]
Kinderachtig , jij zegtiets wat ik niet leuk vindt dat zeg ik ook iets wat jij niet leuk vindt.
Waarom doe je dat toch steeds?
hoe tactisch kan het BB publiek denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit keer had het publiek het wel kunnen weten, maar de stem-link werd sneller en vaker gedeeld dan de inhoud van het spel.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heeft Dilano informatie doorgespeeld aan Ro en Ty?
Karen denkt van wel.
Daar lijkt het wel op, in ieder geval poging totquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen denkt van wel.
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja denk ook dat het zo klopt
Nee dat is steeds dwars tegen anderen in gaan om een reactie uit te lokkenquote:
ja, die slang speelt alles doorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen denkt van wel.
ja die slang speelt alles doorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen denkt van wel.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:30 schreef marky het volgende:
[..]
maar hoeveel heb je er aanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit keer had het publiek het wel kunnen weten, maar de stem-link werd sneller en vaker gedeeld dan de inhoud van het spel.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
karan zei nog iets toen de stream aanging over uitspreken of het maar zeggen
vermoed, dat zij iets heeft gezegd over ronahi tegen dilano
waar lees je dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
BB zegt het gecheckt te hebben en zegt dat er geen info is gelekt.
en Karen blijft gezel bij dyl en sabeauquote:
Duo 1 komt als eerste binnen, zien nominatie en ruilen die; nominatie nog steeds mogelijk als andere ruilenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hoeveel heb je er aan
als je weet in dit geval wat het spel is
(tenzij je gedachten kunt lezen) kun je nooit weten wie wat gaat doen
ik was er heilig van overtuigd dat Ro en Ty geld zouden zetten op
hebben ze niet gedaan
Hij kreeg zenderchek dus niets gezegd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, in ieder geval poging tot
Ashley : Maar heeft ie iets gezegd over het spel?
Karen : Ja ... hmmm..
Ashley : Want als dat wel zo is, vind ik wel dat dat gemeld moet worden, want dat is niet fair.
Karen : Ronahi [liep?] weg en ik vroeg, heb je het nu over het spel? En hij zei, nee, over gister, over die lijst. Wie wie op wat heeft gestemd. En ik denk, dat dat wel een hint gaat zijn.
Wanneer Ronahi en Tyron terugkomen gaan ze samen nabespreken in de groene kamer. Ronahi zegt ook nog het volgende:
Ronahi : En Dilano wou zojuist ook iets zeggen, maar toen mocht ik niet praten.
er zijn teveel variabelen om zeker te weten wat iemand doetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Duo 1 komt als eerste binnen, zien nominatie en ruilen die; nominatie nog steeds mogelijk als andere ruilen
of
Duo 1 komt als laatste binnen, zien nominatie aan en ruilen die; nominatie onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |