quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Het was toch winners week?
Pffff wat een spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spellendramaweek
Smile, it's free therapy.
ja dat snap ik maar ze heeft er ergens dus iets gedaan, dat is me vraag wat heeft ze waar neer gelegenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft stolpjes mogen verplaatsen met de inhoud er van.
Dat was ze dus nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
'ns kijken of @:Dotteke het met je eens is
Mijn mond ligt op het toetsen bord.......sta helemaal verbaast van Alice.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk verdient Alice het nu om genomineerd te worden.
Beetje moe van dat politiek correcte toontje van dat kind. Die sleept Ashley mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:08 schreef BB-King het volgende:
Alice stop aub met die brave act.
Aan het eind van het week zit je zelf met Ashley tegenover Tom/Jimmy of Danny/Glenn op de bank.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn mond ligt op het toetsen bord.......sta helemaal verbaast van Alice.
Zeg ik ook nog vanmorgen zal Alice al spijt hebben van het verdriet van donahi met hun brute bewoording....![]()
![]()
Hier nog één geen flauw idee....ik zie het wel. Dit maakt het nog leuker straks bij de uitslag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is wel het voordeel dat je alleen werkt, gaat het verkeerd dan is het je eigen schuld.. Maar nu moet ze zoveel mensen overtuigen van haar denken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht moet je niet alles alleen beslissen Alice.
Volg je dezelfde streams?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef marky het volgende:
Dus nu zit dit ploegje te klagen over dit spel. Is natuurlijk niet erg behalve als Ty het doet dan is het wel erg natuurlijk.
sowieso gaan do ro ty en randy niks bespreken met henquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice wil alles maar open en bloot gooien karen is er echt niet blij mee dat ze verteld heeft waar die wat heeft neergelegen ( weet nog steeds niet wat)
maar je heb kans dat die andere niets zeggen en dan sta je nergens met je alles bespreken Alice
Maar die laatste 2 zetten zijn wel te beredeneren ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso gaan do ro ty en randy niks bespreken met hen
ik ben bang dat ze er niet uit gaan komen omdat bepaalde mensen vrij dominant zijn in hun meningquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar die laatste 2 zetten zijn wel te beredeneren ...
Alleen wellicht niet door onze sterren daar...
Bedoel je hoe Karen alles neergelegd heeft of wat ze eigenlijk moest neerleggen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice wil alles maar open en bloot gooien karen is er echt niet blij mee dat ze verteld heeft waar die wat heeft neergelegen ( weet nog steeds niet wat)
maar je heb kans dat die andere niets zeggen en dan sta je nergens met je alles bespreken Alice
SPOILER: In geval van het laatsteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
die kans is vrij groot jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie denkt dat tom en hij genomineerd zijn omdat tom enorme ruzie heeft lopen maken met ty voor dat spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |