quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:47 schreef zodeju het volgende:
In dit truitje lijken haar borsten wel een boxbal zo groot....Als ze nog verder met haar hoofd zakt kan ze met haar voorgevel haar lippen afvegen.
haha ik vond haar net eerder wat aangeslagenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen lachend : Oh shit shit shit shit shit .. fuck fuck.
Dat is dat Maniakale wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen lachend : Oh shit shit shit shit shit .. fuck fuck.
Ja.. het kan ook van de zenuwen zijn ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ik vond haar net eerder wat aangeslagen
Die moet lekker naar huis gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:54 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron noemt het weer een kutspel met gunnen.
Precies. BB moet maar eens zeggen als het je niet bevalt mag je je koffers pakken en wegwezen met je constante gezeur en gezanik over het spel.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:56 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Precies. BB moet maar eens zeggen als het je niet bevalt mag je je koffers pakken en wegwezen met je constante gezeur en gezanik over het spel.
aannamequote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
doriana :het gaat om vrijstellingen te krijgen
hoe weten ze dit?
of nemen ze dit aan?
of de nominatie vastzettenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:01 schreef BB-King het volgende:
Hmm ja hopelijk denken ze goed na en pakken Ashley/Alice die vrijstelling voor 500 euro.
En Ronahi/Tyron en daarna Randy/Doriana als laatste plaatsen is ook niet slim.
Die krijgen zo alle ruimte om de nominatie bij een ander duo te leggen.
Moeten ze wel goed gokken waar Karen de nominatie heeft gelegd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
of de nominatie vastzetten
das misschien nog slimmer
ze mogen er maar 1 kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Moeten ze wel goed gokken waar Karen de nominatie heeft gelegd.
Waarschijnlijk Ronahi/Tyron?
ik hoor do zeggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
do: ik denk dat ik hierna in een depressie ga komen als ik de reacties ga lezen
of was het ro?
Reken maar beidequote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
do: ik denk dat ik hierna in een depressie ga komen als ik de reacties ga lezen
of was het ro?
allebei hadden ze het erover maar dacht dat do het zeiquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor do zeggen
ik ga er echt aan onderdoorgaan
maar ook vol overtuigingquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Tuurlijk weet de kijker het spel niet.. dat is toch niet leuk voor de uitzending..
Die man heeft alle wijsheid in pacht.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Tuurlijk weet de kijker het spel niet.. dat is toch niet leuk voor de uitzending..
Maar ook de nominatie bij Ronahi. En wat wil je dan liever.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weet dat met een keuze voor vrijstelling karen haar zou kiezen
Klopt en 500 euro uit de pot is niet echt superveel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weet dat met een keuze voor vrijstelling karen haar zou kiezen
tenzij iemand die vast zetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ook de nominatie bij Ronahi. En wat wil je dan liever.
Nee, die kunnen dan niets meer doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij iemand die vast zet![]()
ik vraag me wel af
als ieder duo iets vast zet
kan de laatste dan nog wat doen?
(even geen zin om het te berekenen)
ik ben bang dat Tom en Jimmy niks uit de pot willen spelenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, die kunnen dan niets meer doen
Dat denkt ze kennelijk altijd dan. Dat verklaart waarom ze zo openlijk roddelt steeds.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Goh, dat er een spelleider is wisten we allang.
Maar ronahi dacht dat ze niet live zouden zijn in de slaapkamer
Hoe dom bent ge dan
mogen ze per team niet onder de stolpen kijken danquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, je moet sws je eigen stolp vastzetten als 1 van de eersten. Dan kan niemand daar nog iets mee doen. Of gokken bij wie Karen de nominatie neergelegd zal hebben, en die vastzetten. Normaal gesproken zal dat toch Ronahi en Tyron zijn. Maar ja ... you never know.
Zo opgefokt als Tom nu is denk ik wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat Tom en Jimmy niks uit de pot willen spelen
dat zou jammer zijn
Dramaqueenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor do zeggen
ik ga er echt aan onderdoorgaan
Dat is niet slim.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:14 schreef -river- het volgende:
Ik ben juist bang dat A & A niets uit de pot willen pakken.
Ik hoorde Karen dat zeggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar halen jullie die 500 euro vandaan stond er toch niet bij stond alleen geldbedrag
Dit benoemde Karenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar halen jullie die 500 euro vandaan stond er toch niet bij stond alleen geldbedrag
ro en do vreten zichzelf opquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:15 schreef Snensie het volgende:
Doriana’s hoofd staat ook dichterbij het huilen dan het lachen.
jimmy wilde ervoor gaan, denk tom nu ook welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat Tom en Jimmy niks uit de pot willen spelen
dat zou jammer zijn
Onder 1 stolpquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mogen ze per team niet onder de stolpen kijken dan
en dan over Ashley zeggen dat die maar van alles gok en in alle overweging en zekerheid verteld en steeds maar weer een reden vind..... hij doet gewoon hetzelfde dusquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die man heeft alle wijsheid in pacht.
mooiquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jimmy wilde ervoor gaan, denk tom nu ook wel
Iedereen daarbinnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dan over Ashley zeggen dat die maar van alles gok en in alle overweging en zekerheid verteld en steeds maar weer een reden vind..... hij doet gewoon hetzelfde dus
Echt zo'n dreinend kind die zijn zin niet krijgt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:16 schreef greysbones het volgende:
Ty denkt echt dat hij dingen kan bepalen
overal tegen in
niks is goed
nu heb ik beeldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt zo'n dreinend kind die zijn zin niet krijgt.
Nog ff en hij gaat stampvoeten
Tyron kan alleen nog maar overal commentaar op leveren. Vooral op de bewoners en dan zeker op Tom maar ook heeft hij veel commentaar op BB.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
ty snapt niet dat ze niet in de woonkamer mogen zitten en degenen die klaar zijn in de roze kamer dan!
Die poll met favorieten voor deze opdracht is echt wel hoe de populariteit er nu voor staat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Roxiebb het volgende:
Die Ty is wel een geďrriteerd baasje, een echt zonnetje. Baalt dat hij niet populair is door de lijst van de kijkers
misschien is het handiger om tegen hen te zeggen dat het geen reet uitmaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand ff uitleggen waarom wanneer ze tegen big brother praten ze de microfoon vastpakken en recht voor hun mond houden???
Zijn ze bang dat ze anders niet te horen zijn??
Als hij wat vrolijker zou zijn zou hij zomaar topfavoriet kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Roxiebb het volgende:
Die Ty is wel een geďrriteerd baasje, een echt zonnetje. Baalt dat hij niet populair is door de lijst van de kijkers
Denk dat ik het ook zou doen ....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan iemand ff uitleggen waarom wanneer ze tegen big brother praten ze de microfoon vastpakken en recht voor hun mond houden???
Zijn ze bang dat ze anders niet te horen zijn??
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu heb ik beeld
van een tierende Ty die op de grond ligt te huilen dat het niet eerlijk is
waarom moet ik een verwende kleuter de wereld gunnen ??quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als hij wat vrolijker zou zijn zou hij zomaar topfavoriet kunnen worden.
Hij is eigenlijk zo'n jongen die je de wereld gunt, maar hangt in het negatieve, en laat sich meevoeren in drama helaas.
Angstzeik....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi is helemaal uitgelekt .. ze moet een nieuwe onderbroek aandoen.
Denk dat het een type jongen is je mag hem of niet....er zijn streamer die hem zo saai vonden voor zo'n jonge knul ....en nu doet hij dwars doet en doorheeft dat het niet tegen de bewoners spelen is maar ook dat BB de dienst uit maakt en bepaald hoe het loopt. En nu is het ook niet goed.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk zo'n jongen die je de wereld gunt, maar hangt in het negatieve, en laat sich meevoeren in drama helaas.
ze heeft regels die rood ! en uitgelekt en dan op ander bed zitten hahaquote:
Ik mag die jongen heel graag.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het een type jongen is je mag hem of niet....er zijn streamer die hem zo saai vonden voor zo'n jongen knul ....en nu doet hij dwars doet en doorheeft dat het niet tegen de bewoners spelen is maar ook dat BB de dienst uit maakt en bepaald hoe het loopt. En nu is het ook niet goed.....
dat is die waar pizza uit voort kwam ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die poll met favorieten voor deze opdracht is echt wel hoe de populariteit er nu voor staat.
En liefst Randy bij op de bank en dan twee naar huisquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoop zo dat die ene groep goed nadenkt he zodat er 3 van die andere op komen Rohani Doriana en Tyrone zou heel mooi zijn![]()
Nog erger dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft regels die rood ! en uitgelekt en dan op ander bed zitten haha
Dat ben ik met je eens....hij zit er echt niet goed.....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mag die jongen heel graag.
Maar vind het jammer dat hij zo ongelukkig oogt.
ben een beetje klaar met het puberale gedragquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mag die jongen heel graag.
Maar vind het jammer dat hij zo ongelukkig oogt.
Hij is ook nog jong hequote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje klaar met het puberale gedrag
verandering willen maar niet willen zelfreflecteren
en nu weer het boze bolletje uithangen
Tyron hangt al sinds dat Lenie weg werd gestemd in een negatieve sfeer vind ik. Ik hem hem sindsdien niets leuks meer zien doen of zeggen. Het enige wat hij sindsdien doet is mopperen en klagen en roddelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was al klaar met hem toen hij Lenie zo in de kont kroopquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben een beetje klaar met het puberale gedrag
verandering willen maar niet willen zelfreflecteren
en nu weer het boze bolletje uithangen
dusquote:
Lekker hygiënisch om daar de hele dag in te blijven lopenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Och Jimmy wat ben je lief,
Ronahi is doorgelekt, en Jimmy zegt dat je ook nooit iets lichts aan moet doen als je ongesteld bent
Ze wil vanavond pas een schone onderbroek aandoen, Jimmy vind dat dat nu moet. Ronahi heeft er iets omheen gedaan???
Stream wissel naar de keuken. Bah
Maar goed. Ik hoop dat big brother haar verteld dat ze even mag gaan omkleden.
En nog nooit gekeken naar Big Brother, misschien iets gelezen maar meer ook niet....dus dat kan best heel erg tegen vallen. Denk niet dat ze vertelt hebben bij aanmelding dat het eten vreselijk is en koud douchen. en meer van dat soort kleine dingen.quote:
Tja Alice is jonger en is veel volwassener in gedrag om maar even een voorbeeld dichtbij te zoekenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus
omdat je jong bent betekend niet dat al het gedrag maar goed moet worden gepraat
lichamelijk en geestelijk volledig ontwikkeld
Jonge knul?? Volgens mij is het gewoon een volwassen man. Hij gedraagt zich als een jonge knulquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het een type jongen is je mag hem of niet....er zijn streamer die hem zo saai vonden voor zo'n jonge knul ....en nu doet hij dwars doet en doorheeft dat het niet tegen de bewoners spelen is maar ook dat BB de dienst uit maakt en bepaald hoe het loopt. En nu is het ook niet goed.....
als alles vast staat heb je er geen ruk aanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
ja ze hadden laatste moeten zijn.. was betere positie.
Volgens mij had hij nog ruim de tijd om zich in te lezen..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
En nog nooit gekeken naar Big Brother, misschien iets gelezen maar meer ook niet....dus dat kan best heel erg tegen vallen. Denk niet dat ze vertelt hebben bij aanmelding dat het eten vreselijk is en koud douchen. en meer van dat soort kleine dingen.
Die het gevolgd hebben weten hoe Bi Brother speelt.
dom dom domquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja .. nu worden dus Ashley en Alice genomineerd.
Nee, morgen nog een kansquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
Alice: "De kijkers hebben gezegd wij mogen als eerste, als kijkers wisten wat voor spel we hebben gespeeld, dan hadden ze ons niet als eerste gekozen"
als er iemand genomineerd wordtquote:
ze hadden de nominatie moeten vastzettenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .. .ze gaan sws niet naar huis .. maar nu wellicht iemand van DDT(R) ook niet.
Nee hoor , Ro en Ty gaan die nominatie op Tom en Jimmy zetten omdat ze weten dat alice en ash popi zijn. Niet goed nagedacht van de dames.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
ze hebben de lef niet en willen de lieve meisjes blijvenquote:
Zei ik al. Iemand van team Ashley moest laatst. Heb ik ook gestemd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:30 schreef Kissingbird het volgende:
ja ze hadden laatste moeten zijn.. was betere positie.
Juist netjes wat ze hebben gedaan vind ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Nou Alice en Ashley zijn ook AF wat mij betreft.
ja dit is echt niet slim, zit me op te vreten hier, die andere gaan echt alleen aan hunzelf denkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
nadenken ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijpend luisteren is niet echt de sterkste kant van de spelers dit jaar.
Denk dat je Ashley bedoelde?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Alice denkt vaak de ze weet hoe iets moet. Haantje de voorste om te zeggen dit en dat moet en blablabla en dan op zo'n toon dat je denkt dat ze gelijk heeft.
Net als met die oven en pizza gisteren.
![]()
bij hun neerleggen ze hoefde hem niet te kopen, ja ze hadden hem kunnen vastleggen dan voor 500 euroquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
alice: je kon niks anders doen
ashely en alice wilde de vrijstelling niet kopen!
die lopen helemaal geen gevaarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
alice: we hopen dat danny en glenn de vrijstelling houden
Alice is in deze ook niet al te slimquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:38 schreef zodeju het volgende:
Gosh, Alice legt uit met duidelijke stem hoe het spel gespeeld gaat worden.....hoelang .kan de queen het volhouden om naar andere te luiseren
waarom omdat ze soft zijn?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Nou Alice en Ashley zijn ook AF wat mij betreft.
Ja he, maar ze hebben het samen besloten dus ze zien wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice is in deze ook niet al te slim
ze denkt werkelijk dat het zo gaat als ze denkt dat het gaat
geen ruimte voor andere ideeen
vrijstelling gaat naar Rohani aangezien die al 2 dagen bijna ligt te janken om eruit te gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:35 schreef BB-King het volgende:
Nou grote kans dat Randy/Doriana de vrijstelling gaan krijgen.
Nominatie misschien Alice/Ashley en anders Tom/Jimmy.
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vrijstelling gaat naar Rohani aangezien die al 2 dagen bijna ligt te janken om eruit te gaan
Do niet andersquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vrijstelling gaat naar Rohani aangezien die al 2 dagen bijna ligt te janken om eruit te gaan
Ah, post aangepastquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt Alice.
Ashley doet het anders.
nee ze mochten er 2 met elkaar wisselenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:43 schreef Kissingbird het volgende:
er waren sokkels daar stonden duo's op
op elke sokkel stond zo'n ding waar je eten in doet
overal stond 1 betekenis onder
maar we konden niet zien wat
wat wij wisten , karin heeft het eronder gedaan
we mochten 1 bekijken
we mochten 1 wisselen , je mocht alles wisselen ook als je het niet bekeken had
jimmie en tom hoorden ze van karan hebben persoonlijk voorwerp gekregen (maar ze dachten wat anders)
ashley zegt nu: ik zou het niet zeggen, anders zeg je ook wat K gedaan hebt
ja denk ook dat ze Ash hier in ook overruled heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Alice denkt vaak de ze weet hoe iets moet. Haantje de voorste om te zeggen dit en dat moet en blablabla en dan op zo'n toon dat je denkt dat ze gelijk heeft.
Net als met die oven en pizza gisteren.
![]()
Zolang Ashley denkt dat Alice weet wat ze doet gaat ze dat wel volhouden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:38 schreef zodeju het volgende:
Gosh, Alice legt uit met duidelijke stem hoe het spel gespeeld gaat worden.....hoelang .kan de queen het volhouden om naar andere te luisteren
quote:
SPOILER: Stap 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
1 wisselen , zijn 2 dingenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze mochten er 2 met elkaar wisselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ook niet slim om Karen te outen tegenover Dilano.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Alice wil vertellen maar mag niet van ashley.
Zijn dezelfde types inderdaad.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, post aangepast
Het is eigenlijk ook gewoon op beiden van toepassing, vandaar dat die pizza's ook zo goed lukte
Was wel hilarisch om te zien.
Who the fuck is Alice......quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice schreeuwt bijna door het huis in waar wat ligt.
Is wat ze zelf dachten. Haha Alice zegt ty en ronahi gaan kijken he en dat komt dan uit. Af en toe zijn jullie zo blond zegt zequote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ook niet slim om Karen te outen tegenover Dilano.
en om naar andere te luisteren, ze zegt wel gediscussieerd maar in weze is het zin doordrijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice is in deze ook niet al te slim
ze denkt werkelijk dat het zo gaat als ze denkt dat het gaat
geen ruimte voor andere ideeen
quote:
ja en Rohani zat echt te janken! die is als de dood eruit te vliegen dus hier zit Alice al foutquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
alice over doriana dat die bijna zat te huilen net op de roze kamer
die is gister met sabo al vrijgesteldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:48 schreef zodeju het volgende:
Waarom wordt Dilano erbij betrokken. Is die al geweest??
let maar op is echt mijn vermoedenquote:
En van wie moet ze dat dan krijgen, van de bewoners of van BB zelf, dus doorgestoken kaart?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
let maar op is echt mijn vermoeden
Prima toch schoppen magquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:16 schreef greysbones het volgende:
Ty denkt echt dat hij dingen kan bepalen
overal tegen in
niks is goed
2x afgelopen zaterdag en een keer met lenie en ashleyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:50 schreef zodeju het volgende:
Alice wil niet dat mijn familie elke op en neer moeten.....Ze heeft er pas 1keer opgezeten toch??
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:50 schreef zodeju het volgende:
Alice wil niet dat mijn familie elke op en neer moeten.....Ze heeft er pas 1keer opgezeten toch??
Nee ook met lenie.en ashley in week 2quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1x toch afgelopen week alleen?
Oh die was ik helemaal kwijt....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
2x afgelopen zaterdag en een keer met lenie en ashley
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voeten die naar buiten wijzen.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dylanosaurus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat ronahi en doriana echt wel voor 500 euries een vrijstelling vastzetten als dat kan bij hun
500 euries is net niks
Ja ... die spelen het spel wel ... het BB spel wel te verstaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
Denk dat ronahi en doriana echt wel voor 500 euries een vrijstelling vastzetten als dat kan bij hun
500 euries is net niks
joh!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
Beter hadden alice en ashley de sokkel van doriana vast gezet
ja ik weet even de volgorde niet meer hun zijn laatste zeker ja dan zouden ze het van Do en randy kunnen krijgen toch en Danny kan het ook doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En van wie moet ze dat dan krijgen, van de bewoners of van BB zelf, dus doorgestoken kaart?
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ja ... we zien het bedrag wijzigen.
duurde even hequote:
waren misschien wit zijn verkleurt in de wasquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar gelukkig geen witte sportsokken![]()
kijken of hij dat ook zegt als Do of Ro dat doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano zegt dat als er iemand geld zet bij iemand dan ben je echt een target volgende week. Alice zegt nogmaals ik ga me niet met geld vrijstellen. Als ik naar huis.moet is het maar zo.
Ik denk eerder Tom.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Occam's Razor mensen...
De meest logische oplossing is de simpelste.. dus A+A krijgen de nominatie.
Mag natuurlijk niet commentaar hebben op BB.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tyron kan alleen nog maar overal commentaar op leveren. Vooral op de bewoners en dan zeker op Tom maar ook heeft hij veel commentaar op BB.
En Karen heeft hem door, Alice is iets teveel naďef daarin.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano zegt dat ie het echt niet ... pinky swear ... gaat door vertellen wat er nu besproken is.
Ze heeft stolpjes mogen verplaatsen met de inhoud er van.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
wat heeft Karen nou gedaan voor move? met het spel
ging erover dat niet slim was dat Alice het verteld heeft tegen hem Dylanoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
karan: ik had dat beter niet gezegd he?
ash: nee dat is niet zo heel handig he maar laat maar. maar het is ook goed om aan te geven dat je hem doorhebt.
En slim van Dilano. Hij laat de dames praten en stelt de juiste vragen en zegt zelf niets. Ze hebben het niet eens door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |