Dillie raar?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan iig nergens iets vinden over Dillie die raar had gedaan , jammer , maar ik ga niet alle topics teruglezen
Die wordt morgenochtend wakker met z'n linkerarm uit de komquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:22 schreef ben34567 het volgende:
Dilano die doet alsof hij slaapt en denkt : "Hoe trek ik mijn hand weg zonder dat ik wordt uitgelachen door de livestream kijkers?"
Weer last van zijn schouder dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die wordt morgenochtend wakker met z'n linkerarm uit de kom
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijkers boeien hem niet.
Zijn eigen woorden.
Het is Tom en Alice ipv Tom en Ashquote:
Karen en Ashley zien continu dingen die er niet zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan iig nergens iets vinden over Dillie die raar had gedaan , jammer , maar ik ga niet alle topics teruglezen
Thanks! Geregeldquote:
Nou nee meer mensen zagen het juistquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:33 schreef marky het volgende:
[..]
Karen en Ashley zien continu dingen die er niet zijn.
Oh noes, nu hier ook een mention?!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:31 schreef Mickytjuh het volgende:
@:sally ik was druk met het streamverslag.
Update stream er snurkt iemand
Aha, dat zouden wij ook kunnen zijn dus, mochten we in het huis zitten 😊quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Danny, vermoed dat hij brood heeft gemaakt. [ afbeelding ]
Hij zij dat hij niet wist of Alice te vertrouwen was want ze weten niets van haar. Hij praat wel met haar maar nooit over het spel. Tyron wordt over haar net zo bewerkt door Dilano als Alice bewerkt wordt over Tyron door Karen. Het probleem gister was dat Ashley toevoegde met duidelijke meerderheid. Dat was de trigger want hun hadden Ronahi niet bovenaan gezet en hun denken Jimmie ook niet dus hoe zit het dan met die duidelijke meerderheid. Was dat een verkeerde uitdrukking van Ashley of was dat om twijfel te zaaien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb me gisteravond weer zo verbaasd om wat tyron allemaal weer vertelde. Ook over Alice was hij niet echt aardig. Hoor hem nog zo in het gesprek met ashley zeggen van de week ik wil die kampjes niet meer en wat gebeurt er gisteravond ze sloegen helemaal door in blauw. Vond wel dat randy en doriana zich op de vlakte hielden. Maar de allergrootste opstoker is toch wel dilano
Als de anderen hun stemmen hebben verdeeld, over meerdere bewoners, is het toch gewoon zo dat dan Ronahi een duidelijke meerderheid heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:26 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zij dat hij niet wist of Alice te vertrouwen was want ze weten niets van haar. Hij praat wel met haar maar nooit over het spel. Tyron wordt over haar net zo bewerkt door Dilano als Alice bewerkt wordt over Tyron door Karen. Het probleem gister was dat Ashley toevoegde met duidelijke meerderheid. Dat was de trigger want hun hadden Ronahi niet bovenaan gezet en hun denken Jimmie ook niet dus hoe zit het dan met die duidelijke meerderheid. Was dat een verkeerde uitdrukking van Ashley of was dat om twijfel te zaaien.
Ach dat ventje wil,opvallen terwijl hij niks isquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dilano (hallo ben ik in beeld) zijn schouderoefeningen weer doen midden in
de huiskamer. Bang dat we het niet zien?
Kan die toch ook in de slaapkamer doen of zie ik dit verkeerd?
Helemaal eens met deze mening van jou.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb me gisteravond weer zo verbaasd om wat tyron allemaal weer vertelde. Ook over Alice was hij niet echt aardig. Hoor hem nog zo in het gesprek met ashley zeggen van de week ik wil die kampjes niet meer en wat gebeurt er gisteravond ze sloegen helemaal door in blauw. Vond wel dat randy en doriana zich op de vlakte hielden. Maar de allergrootste opstoker is toch wel dilano
In belgie kun je nog weken lang naar optochten gaan kijken tot in aprilquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Danny ik moet je teleurstellen, Carnaval is al geweest
ach gossie Maar 8 valentijnskaartjes gekregen.quote:
Wel beter dan hangen op de bank onder een dekentje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Bedankt Sabeau voor het in elkaar knutselen van de kaarten voor 09.00 zitten ze al gezellie te kaarten..
Ashley staat altijd garant voor geweldige streams.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:03 schreef Snensie het volgende:
Gisteren was geweldig. Ik hoop vandaag weer op zo’n dag.
👍quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley staat altijd garant voor geweldige streams.
Beetje flexen met zijn spiertjes voor Saboquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:05 schreef Snensie het volgende:
Wat zit Dilano nou te wachten in die badkamer. Ik zou er gek van worden van zo’n plakkerd.
Maar zo komt het niet over.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Als de anderen hun stemmen hebben verdeeld, over meerdere bewoners, is het toch gewoon zo dat dan Ronahi een duidelijke meerderheid heeft.
Al is het maar 1 stem meer dan de nummer twee op de lijst, dan nog is het een duidelijke meerderheid .
Ik wist het!quote:
Nou het wordt denk ik wel spannend.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:03 schreef Snensie het volgende:
Gisteren was geweldig. Ik hoop vandaag weer op zo’n dag.
Dat is zo... als het maar niet op de hele dag kaarten uitdraait... ik kan me dat nog herinneren van andere live streams... maar dat is een vooroordeel van mij...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel beter dan hangen op de bank onder een dekentje.
Ow jaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou het wordt denk ik wel spannend.
Wie pakt de vrijstelling, nominatie, niets of iets persoonlijks.
Als groepje Do of Ro de nominatie krijgen zal er flink gezeurd worden dat ze zaterdag naar huis gaan.
Dat klinkt inderdaad leuk😀quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als groepje Do of Ro de nominatie krijgen zal er flink gezeurd worden dat ze zaterdag naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:12 schreef humpty het volgende:
Laat U niet gebruiken he Tom tegen Jimmy ik ben er altijd voor U
Ja dat zei Tom ook tegen Doriana.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:12 schreef humpty het volgende:
Laat U niet gebruiken he Tom tegen Jimmy ik ben er altijd voor U
Als Jimmy het slimmer aan gaat pakken wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
Vind dit wel een leuk duo Jimmie en Tom
Toch mooi als je dat kunt zien,quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:14 schreef humpty het volgende:
Tom zou ook wel in een duo willen met Alice
zij inspireert mij zegt Tom ik kan nog wel van haar leren
Dit was duidelijk de bedoeling....gisteravond vond Ashley dat ze niet konden gaan liegen omdat dat altijd uitkomt maar het kon wel verergerd worden door te zeggen met maximale stemmen. Daar kon Alice goed mee leven en zei laten ze maar flink stressen.quote:
Ja dat klopt wel maar ik zie het niet zo zwart/wit. Team Ashley is eigenlijk alleen Ashley en Karin. De rest zijn geen stabiele factor. Team Rohani is veel stabieler maar gaan er hopelijk 1 voor 1 uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Hunter het volgende:
Hoe zijn de kampen nu verdeeld?
Team DDT: Dilano, Doriana, Tyron, Randy en Rohani. Dilano en Sorbeau?
Team Generaal: Ashley, Karen, Glenn, Danny. Alice?
Zwitserland: Jimmy, Tom
Team ronahi is eigenlijk team anti Ashquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:21 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar ik zie het niet zo zwart/wit. Team Ashley is eigenlijk alleen Ashley en Karin. De rest zijn geen stabiele factor. Team Rohani is veel stabieler maar gaan er hopelijk 1 voor 1 uit.
Denk dat team ashley minder samenhorigheid heeft dan die anderen.En Alice is ook zeker geen teamlid van welke groep dan ookquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Hunter het volgende:
Team DDT: Dilano, Doriana, Tyron, Randy en Rohani. Dilano en Sorbeau?
Yep, team Ronahi laat het veel te veel om Ashley draaien wat ze zwak maakt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Team ronahi is eigenlijk team anti Ash
En misschien daarna anti Tom /karen
Daarna valt het uit elkaar
Dat gun ik hem zo erg.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
Jimmy wil eruit komen
En zijn leven oppakken
Maar beter en gestructureerder
En meer zelf vertrouwen.
Dat was volgens mij ook ashley die dit zei. Vond gister juist mooi om te zien dat die twee allebei elkaar respecteerde en niet aan het roddelen of kwaadspreken waren over anderen. Waren echt hele leuke streams om te kijken zonder negatief gedoequote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit was duidelijk de bedoeling....gisteravond vond Ashley dat ze niet konden gaan liegen omdat dat altijd uitkomt maar het kon wel verergerd worden door te zeggen met maximale stemmen. Daar kon Alice goed mee leven en zei laten ze maar flink stressen.
Saamhorigheid is er welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat team ashley minder samenhorigheid heeft dan die anderen.En Alice is ook zeker geen teamlid van welke groep dan ook
Mee eens, dit is een heel sterk duo en team do heeft zelf dit duo samen gesteld toen hun die vier op de bank zette.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook ashley die dit zei. Vond gister juist mooi om te zien dat die twee allebei elkaar respecteerde en niet aan het roddelen of kwaadspreken waren over anderen. Waren echt hele leuke streams om te kijken zonder negatief gedoe
Goed gespeeld dus. En ze hebben er niet voor hoeven liegen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit was duidelijk de bedoeling....gisteravond vond Ashley dat ze niet konden gaan liegen omdat dat altijd uitkomt maar het kon wel verergerd worden door te zeggen met maximale stemmen. Daar kon Alice goed mee leven en zei laten ze maar flink stressen.
Ach vandaag spel met iets pakken onder een stolp uit. Dus geen invloed van de bewoners weer jammer genoeg. Denk dat iemand van blauw dat pakt verdenk.ronahi.na gisteravondquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Die voelt de bui al aankomen, hun vals plannetje is dik mislukt.
Wat was er vals aan hun plan ? Tom zei het zelf gisteren : indien wij de PON hadden gewonnen zouden we hetzelfde gedaan hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Die voelt de bui al aankomen, hun vals plannetje is dik mislukt.
Er is ook een geluksfactor, dus ik hoop dat het blauw niet lukt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach vandaag spel met iets pakken onder een stolp uit. Dus geen invloed van de bewoners weer jammer genoeg. Denk dat iemand van blauw dat pakt verdenk.ronahi.na gisteravond
Alleen was dit een heel pijnlijke zet omdat je bewust iemand laat geloven in je eigen huis dat niemand je wil.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Goed gespeeld dus. En ze hebben er niet voor hoeven liegen.
En Ronahi en Tyron de nominatie. Dat zou een perfecte uitkomst zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat Jimmy en Tom de vrijstelling pakken.
Nee dat is hoe het door Rohani werd opgepikt maar anderen pikten het weer op als , wie denkje dat er naar huis gaat? Doriana en Randy hadden zelfs op zichzelf gestemd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen was dit een heel pijnlijke set omdat je bewust iemand laat geloven in je eigen huis dat niemand je wil.
Dat was met Alice anders, die was teleurgesteld dat ze haar gebruikt hebben . (wat niet duidt op ik mag je niet)
En wat ik niet heb gehoord, of ze gezegd hebben of Alice ook op 1 stond of alleen Tom....
Ik vind Alice eerder Zwitserland dan Tomquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Hunter het volgende:
Team DDT: Dilano, Doriana, Tyron, Randy en Rohani. Sorbeau?
Af en toe moet je je even onder het gepeupel mengen he...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hare Majesteit aan de afwasHeeft ze daar vandaag geen personeel voor?
Net als Karen en Ashley deden bedoel je.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:09 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja dit ging ver in mij ogen wat ze gedaan hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alleen was dit een heel pijnlijke zet omdat je bewust iemand laat geloven in je eigen huis dat niemand je wil.
Dat was met Alice anders, die was teleurgesteld dat ze haar gebruikt hebben . (wat niet duidt op ik mag je niet)
En wat ik niet heb gehoord, of ze gezegd hebben of Alice ook op 1 stond of alleen Tom....
Als iemand dat bedoelt zou diegene dat toch wel typen. NIVEAquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Net als Karen en Ashley deden bedoel je.
Het was vals dat ze Alice en Bas hebben gebruikt om As/Ka eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wat was er vals aan hun plan ? Tom zei het zelf gisteren : indien wij de PON hadden gewonnen zouden we hetzelfde gedaan hebben
Ik geloof dat de wijn wel heeft geholpenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dit ging ver in mij ogen wat ze gedaan hebben.
Denk dat dit hun wraak was voor de nominaties. Had het eigenlijk niet van Alice verwacht dat die hiermee zou instemmen ook.![]()
Maar goed, andersom, Ronahi en Doriana zijn ook ver gegaan in het negativiteit over Tom.
Ze doen niet onder voor elkaar.
Is dit je eerste seizoen BB?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Het was vals dat ze Alice en Bas hebben gebruikt om As/Ka eruit te krijgen.
Was geen wraak van ze, gewoon moeten we het zeggen of niet. Bij terugkomst vroegen ze het aan de groep en die wilde het zelf weten allemaal.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dit ging ver in mij ogen wat ze gedaan hebben.
Denk dat dit hun wraak was voor de nominaties. Had het eigenlijk niet van Alice verwacht dat die hiermee zou instemmen ook.![]()
Maar goed, andersom, Ronahi en Doriana zijn ook ver gegaan in het negativiteit over Tom.
Ze doen niet onder voor elkaar.
Die hebben niks te vrezen, Karen is vrijgesteld en Ashley en Alice kunnen de nominatie pin pakken maar gaan toch niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Net als Karen en Ashley deden bedoel je.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
Wat zegt Sabeau nu
Ik heb het intermediat fasting lang gedaan
Niet antibioticaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:45 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo vertelt dat ze antibiotica ,eiwit pil en ? wat slikt. (Kreeg het maar half mee)
intermitted fasting heeft ze heel lang gedaan
Nu neemt ze dingen rondom het ontbijt in.
Ik heb geen streams!!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het gaat er op daar. Wordt het knokken ?
Dat is wat je krijgt met die duo's.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:41 schreef -river- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet antibiotica
Pro biotica
En ze deed aan intermediat fasting ipv
Intermittent fasting
Nee ze was er helemaal prima mee🥹😥😭quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is boos en tyron gaat nu tekeer tegen hem. Over geintjes enzo. En dat ronahi opgefokt was door de stemming zegt tom. En ronahi zegt dat het niet zo was.
Die is al stil sedert zaterdagavond , toen hij begreep dat door hún en zijn toedoen Bas eruit lag.quote:
Ja die heeft lange tenen. Of ie rond loopt met zwemvliezenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron wordt steeds vervelender vind ik. En tom moet ook leren om zijn mond te houden.
Ja naar ventje aan het worden. Echt zaterdag gesprek aangaan met ashley en gister precies weer doen als kamp samenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja die heeft lange tenen. Of ie rond loopt met zwemvliezen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Ronahi was gisteravond na de bekendmaking van de stemming niet opgefokt zei ze.
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja die heeft lange tenen. Of ie rond loopt met zwemvliezen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Wat een grappig kind is hetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
Iedereen zal zijn eigen stolp omdraaien. Je moet een nominatie dus neerleggen bij een team dat al geweest is. Hangt af van hoeveel teams dat snappen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach vandaag spel met iets pakken onder een stolp uit. Dus geen invloed van de bewoners weer jammer genoeg. Denk dat iemand van blauw dat pakt verdenk.ronahi.na gisteravond
Dat kan maar je hoorde dat het heel bewust zo gedaan is. Heeft niks te maken hoe andere het oppikken anders hadden niet zelf verzonnen het woord maximale voor 1persoonquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee dat is hoe het door Rohani werd opgepikt maar anderen pikten het weer op als , wie denkje dat er naar huis gaat? Doriana en Randy hadden zelfs op zichzelf gestemd.
Die zie ik een beetje als een huisdier. Verder niks van betekenis.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:48 schreef humpty het volgende:
Randy ligt alweer op de bank...die voegt ook echt iets toe daar
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die zie ik een beetje als een huisdier. Verder niks van betekenis.
Ze mogen ook iets vastzetten hčquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Iedereen zal zijn eigen stolp omdraaien. Je moet een nominatie dus neerleggen bij een team dat al geweest is. Hangt af van hoeveel teams dat snappen.
Ik zou Randy niet graag aaien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik in iedergevalquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Iedereen zal zijn eigen stolp omdraaien. Je moet een nominatie dus neerleggen bij een team dat al geweest is. Hangt af van hoeveel teams dat snappen.
Ik vatte het ook zo op.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan maar je hoorde dat het heel bewust zo gedaan is. Heeft niks te maken hoe andere het oppikken anders hadden niet zelf verzonnen het woord maximale voor 1persoon
Randy is decorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:50 schreef Snensie het volgende:
[..]
Pannenkoeken!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:48 schreef humpty het volgende:
Randy ligt alweer op de bank...die voegt ook echt iets toe daar
Dus iemand geeft zijn grens aanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:52 schreef OmaJacky het volgende:
Wat ik ervan begreep is dat Danny den Tom een beetje belachelijk aan t maken was aan tafel, over die zenderwissel.
Tom had dat al gezegd tegen Danny dat hij dat niet zo prettig vond omdat die groep erbij zat.
Tom legde nu aan Ro uit dat hij het niet leuk vond , de manier waarop het ging.
Ty die er tegen in ging omdat Ty vind dat Tom ook altijd grapjes uit haalt en dat hij er maar tegen moet kunnen.
Nee ze waren gebonden aan respectievelijk Karen en Ashley als duo. Als je duo’s moet nomineren in plaats van individuen zal de keuze nooit optimaal zijn en zal je mensen die je misschien niet in de eerste plaats wou nomineren moeten opofferen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Allen jammer dat haar echte haar net zo dood is als die extentions...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ashley ziet er zo veel beter uit dan met die bos sisal aan haar hoofd. En zonder die oranje signaalverf op haar (toch al zo nadrukkelijk aanwezige) lippen is er ook minder kans dat het inbrand op de beeldbuis.
Mee eens, in een huis vol moet je je grens aangeven en de ander hoort deze te respecteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus iemand geeft zijn grens aan
Maar Ty wil zich er graag mee bemoeien
Planten, figuranten en winnaars.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy is decor
( volgens mij zeiden liese en Naomi dat toen over iemand of was het nawel en nouch)
Mijn probleem is dat ik ieder dier wat ik zie wil aaien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:54 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haha nee maar dat heb ik wel bij meer honden(bv als ze zo’n ruwe stinkende vacht hebben)
Juistquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Planten, figuranten en winnaars.
Dat maximale wat ze zelf erbij hebben verzonnen is wel degelijk wraak en dat zeiden ze ook in de pizzahut...Alice vond dat ze maar is goed moest stressen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was geen wraak van ze, gewoon moeten we het zeggen of niet. Bij terugkomst vroegen ze het aan de groep en die wilde het zelf weten allemaal.
Andersom doen ze toch precies hetzelfdequote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat maximale wat ze zelf erbij hebben verzonnen is wel degelijk wraak en dat zeiden ze ook in de pizzahut...Alice vond dat ze maar is goed moest stressen.
Maar ik vraag me af hoe ze er nu overdenkt als ze ziet hoeveel verdriet het doet als je niet gewenst bent in je eigen huis nu ze nuchter is. Of misschien al die tijd toneel heeft gespeeld van lieve eerlijke meisje .
Nee, Alice heeft meteen erna haar getroost.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat maximale wat ze zelf erbij hebben verzonnen is wel degelijk wraak en dat zeiden ze ook in de pizzahut...Alice vond dat ze maar is goed moest stressen.
Maar ik vraag me af hoe ze er nu overdenkt als ze ziet hoeveel verdriet het doet als je niet gewenst bent in je eigen huis nu ze nuchter is. Of misschien al die tijd toneel heeft gespeeld van lieve eerlijke meisje .
:y ook gehoord!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Andere invulling dan wat ik heb gehoord en gezien maar dat kan hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt of ty een persoon zoekt om zich op af te reagerenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron vind dat Tom zich aanstelt. Danny zegt je hoeft het niet te alten escaleren tegen tyron. Zo jammer die knul was zonder die meiden dorani en ronahi veel gezelliger. Nu is het een stuk negativiteit
Wel lief maar Randy is al blij met een mand en thuisbezorgdquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik ieder dier wat ik zie wil aaien.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, Alice heeft meteen erna haar getroost.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:59 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wel lief maar Randy is al blij met een mand en thuisbezorgd
Iedereen maakt van Tom een engel maar in het huis is zowat bijna iedereen het erover eens dat dat helemaal niet zo is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:00 schreef OmaJacky het volgende:
Ja hoor Ty , je kent Tom echt goed.
Volgens Ty gaat Tom nu expres sloom doen omdat hij weet dat Ty de pan wilt om te douchen.
Ty slaat een beetje door in z'n haat naar Tom, hij is teveel met Ro opgetrokken.
Het valse wat ik er aan vond was dat men zei dat het At random was gekozen, onzin natuurlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wat was er vals aan hun plan ? Tom zei het zelf gisteren : indien wij de PON hadden gewonnen zouden we hetzelfde gedaan hebben
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:01 schreef spapaars het volgende:
Dilano zit er altijd verloren, afhankelijk en aanhankelijk bij.
Plakkerigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:01 schreef spapaars het volgende:
Dat is ook niet waar want bij dat stemmen wat hun van de week moesten doen kwamen tom en alice als potentiele bb 2024 winnaars uitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Iedereen maakt van Tom een engel maar in het huis is zowat bijna iedereen het erover eens dat dat helemaal niet zo is.
Maar die zeurde vorige week toch ook dat ze zouden moeten gaan. Er was zoveel stress bij Karen dat ze regelmatig in tranen uitbarstenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die hebben niks te vrezen, Karen is vrijgesteld en Ashley en Alice kunnen de nominatie pin pakken maar gaan toch niet.
Dat was na het vliegtuigjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar want bij dat stemmen wat hun van de week moesten doen kwamen tom en alice als potentiele bb 2024 winnaars uit
Dat is toch echt de mening van de bewoners zelf
Schoothondje van Sorboquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:01 schreef spapaars het volgende:
Geintjes uithalen of iemand belachelijk maken is naar mijn mening wel een verschil.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:59 schreef ben34567 het volgende:
Tom stelt zich ook aan. Hij haalt graag geintjes uit bij anderen maar zelf incasseren lukt niet.
hoe en waar wordt hij belachelijk gemaaktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Geintjes uithalen of iemand belachelijk maken is naar mijn mening wel een verschil.
Alice , Ashley speelt niet het lieve meisje...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Andersom doen ze toch precies hetzelfde
Dus waarom moet Ash zich dat afvragen
Ja maar nu niet. Is ook gewoon menselijk. Ook van Ronahi en Doriana als ze erop zitten hoor, ze willen allemaal blijven daar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:05 schreef marky het volgende:
[..]
Maar die zeurde vorige week toch ook dat ze zouden moeten gaan. Er was zoveel stress bij Karen dat ze regelmatig in tranen uitbarsten
Behalve Ty, Randy en Basiri hadden en hebben dat niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Is ook gewoon menselijk. Ook van Ronahi en Doriana als ze erop zitten hoor, ze willen allemaal blijven daar.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij heeft Tom wel gehoord wat Ty zei
Ben ook bang dat dit is wat ze bedoelen met weinig in beeld en niet zo'n makkelijk figuur.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:59 schreef ben34567 het volgende:
Tom stelt zich ook aan. Hij haalt graag geintjes uit bij anderen maar zelf incasseren lukt niet.
Hoezo vindt je dit niet positiefquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:12 schreef Mickytjuh het volgende:
De volgorde voor spel is niet positief ze
Een team wat al geweest is, kun je zonder geld uit te geven met iets opzadelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoezo vindt je dit niet positief
Veel bewoners zeggen dat hij geen goedemorgen terug zegt wanneer hij slechtgezind is. Dat zijn van die kleine dingen die je niet op stream merkt; enkel wanneer je zelf in het huis woont.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben ook bang dat dit is wat ze bedoelen met weinig in beeld en niet zo'n makkelijk figuur.
MrMickytjuh zegt smorgens niks. Geen woord. Nooit.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Veel bewoners zeggen dat hij geen goedemorgen terug zegt wanneer hij slechtgezind is. Dat zijn van die kleine dingen die je niet op stream merkt; enkel wanneer je zelf in het huis woont.
Anderen kunnen ook dingen vastzettenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Een team wat al geweest is, kun je zonder geld uit te geven met iets opzadelen.
Ze kunnen dan niet meer wisselen
Maar vastzetten kost geld, behalve bij mensen die al geweest zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anderen kunnen ook dingen vastzetten
Het is eigenlijk onmogelijk om de juiste keuze te maken
Niet opgefokt dan wil ik haar zien als ze wel opgefokt is, vliegt ze dan tegen het plafond?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
throwback to 9:50:
Ronahi : We waren maar aan het lachen he, jongen.
Tom : Het is gewoon, je moet soms eens nadenken.
Ronahi : Wat was er?????
Tom : Het is altijd daarover lachen. En dan, ik ga het gewoon persoonlijk uitleggen. Het is altijd Tom doet dat, en Tom doet dat... en je wilt er mee lachen. Maar de eigenlijke zaak is gewoon, en je mag naar hier komen en zeggen dat je geen korte teentje hebt. Maar de eigenlijke zaak is, dat ik hier sta, dat ik daar niks mee te maken heb. En dat ik gewoon een reactie geef, en allemaal lachen. Maar er zijn mensen, als er hier iets wordt gezegd op zo'n manier dat die nog erger gaat zijn. Bij mij is het altijd lachen, lachen....
Ronahi : We waren meer aan het lachen om Danny, hoe hij daarna deed.
Tyron : Je laat je gewoon opfokken, er is niks aan de hand.
Tom : Ja, maar bijvoorbeeld gisteravond waren er ook mensen opgefokt door een kleine stemming, dus ik wil gewoon de vergelijking even brengen.
Ronahi : Met welke stemming?
Tom : Maar tet is altijd grappig om rond 1 iemand te lachen.
Tyron : Jij loopt altijd iedereen de hele dag te fokken en geintjes te maken.
Tom : Niet zo..
Tyron : Dat doe je wel, de hele dag. Je loopt toch met iedereen te geinen en te kloten. Daar moet je zelf ook tegen kunnen. Moet je niet zo gaan doen. En anders moet je Danny daar op aanspreken en niet haar.
Tom : Ik ben toch al met Danny geweest, of niet?
Tyron : Ok
Tyron : Maar dan moet je zelf ook geen geintjes maken, als je er niet tegen kan.
[Tom snuift]
[..]
Ronahi : Ik was ook niet opgefokt van de stemming of zo, ik vind het helemaal ok. Ik was zeker niet opgefokt. Ik had het gewoon niet verwacht. Maar opgefokt is een heel ander woord.
Ja weet je wat het isquote:
Ja psychologische spelletjes voor een spel....quote:
Of juist welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is nog lang niet in game mode.
Hoop dat hij zijn boosheid kan omzetten in powerrrr in het spel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die is nog lang niet in game mode.
Die jongen toont onvolwassen gedrag, hij mag je, of niet. een tussenweg heeft hij nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
tyron ; je moet er zelf ook tegen kunnen en loopt weg
Nietquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:23 schreef Mickytjuh het volgende:
De vraag is, mogen we dadelijk meekijken of helemaal niet.
We mogen naar Sabeau en Dilano streams kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:23 schreef Mickytjuh het volgende:
De vraag is, mogen we dadelijk meekijken of helemaal niet.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We mogen naar Sabeau en Dilano streams kijken![]()
Ze zullen 1 voor 1 naar binnen moetenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We mogen naar Sabeau en Dilano streams kijken![]()
Dat zou best eens kunnen....als hij in slechte bui is dan maakt het hem niet meer uit op wie of wat het gericht is, hij is dan boos op iedereen. En de andere moeten dan maar eerst kijken hoe zijn pet staat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Veel bewoners zeggen dat hij geen goedemorgen terug zegt wanneer hij slechtgezind is. Dat zijn van die kleine dingen die je niet op stream merkt; enkel wanneer je zelf in het huis woont.
Sounds like me.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen....als hij in slechte bui is dan maakt het hem niet meer uit op wie of wat het gericht is, hij is dan boos op iedereen. En de andere moeten dan maar eerst kijken hoe zijn pet staat.
Dus het is nu al bekent.....Karen vraagt aan Ashley hoe of wat??quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
karen tegen ash: wie ga je het gunnen
ash: hetzelfde denk ik als Al heeft in haar hoofd.
streamwissel
ja ik vond het raar dat ze dat vroeg.. alsof ze voorkennis hebben? hoeft niet maar kwam zo over.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus het is nu al bekent.....Karen vraagt aan Ashley hoe of wat??
Hij is al de hoek om .. ik ga er nu achteraan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mooi om te zien, een lopende stopwatch [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is al de hoek om .. ik ga er nu achteraan.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:37 schreef spapaars het volgende:
En wat kunnen ze winnen?
Zou mij niet verbazen een avondje in die pizzahut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijstelling, nominatie, coins en nog wat dingenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:37 schreef spapaars het volgende:
En wat kunnen ze winnen?
Zou mij niet verbazen een avondje in die pizzahut.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]dit kan een leuke dag gaan wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
Ashley is ook goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:35 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat Jimmy en Tom de vrijstelling pakken.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron stak zijn tong uit. Tegen wie weet ik niet
Rugby actie dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |