Dillie raar?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan iig nergens iets vinden over Dillie die raar had gedaan , jammer , maar ik ga niet alle topics teruglezen
Die wordt morgenochtend wakker met z'n linkerarm uit de komquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:22 schreef ben34567 het volgende:
Dilano die doet alsof hij slaapt en denkt : "Hoe trek ik mijn hand weg zonder dat ik wordt uitgelachen door de livestream kijkers?"
Weer last van zijn schouder dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die wordt morgenochtend wakker met z'n linkerarm uit de kom
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijkers boeien hem niet.
Zijn eigen woorden.
Het is Tom en Alice ipv Tom en Ashquote:
Karen en Ashley zien continu dingen die er niet zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan iig nergens iets vinden over Dillie die raar had gedaan , jammer , maar ik ga niet alle topics teruglezen
Thanks! Geregeldquote:
Nou nee meer mensen zagen het juistquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:33 schreef marky het volgende:
[..]
Karen en Ashley zien continu dingen die er niet zijn.
Oh noes, nu hier ook een mention?!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:31 schreef Mickytjuh het volgende:
@:sally ik was druk met het streamverslag.
Update stream er snurkt iemand
Aha, dat zouden wij ook kunnen zijn dus, mochten we in het huis zitten 😊quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Danny, vermoed dat hij brood heeft gemaakt. [ afbeelding ]
Hij zij dat hij niet wist of Alice te vertrouwen was want ze weten niets van haar. Hij praat wel met haar maar nooit over het spel. Tyron wordt over haar net zo bewerkt door Dilano als Alice bewerkt wordt over Tyron door Karen. Het probleem gister was dat Ashley toevoegde met duidelijke meerderheid. Dat was de trigger want hun hadden Ronahi niet bovenaan gezet en hun denken Jimmie ook niet dus hoe zit het dan met die duidelijke meerderheid. Was dat een verkeerde uitdrukking van Ashley of was dat om twijfel te zaaien.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb me gisteravond weer zo verbaasd om wat tyron allemaal weer vertelde. Ook over Alice was hij niet echt aardig. Hoor hem nog zo in het gesprek met ashley zeggen van de week ik wil die kampjes niet meer en wat gebeurt er gisteravond ze sloegen helemaal door in blauw. Vond wel dat randy en doriana zich op de vlakte hielden. Maar de allergrootste opstoker is toch wel dilano
Als de anderen hun stemmen hebben verdeeld, over meerdere bewoners, is het toch gewoon zo dat dan Ronahi een duidelijke meerderheid heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:26 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zij dat hij niet wist of Alice te vertrouwen was want ze weten niets van haar. Hij praat wel met haar maar nooit over het spel. Tyron wordt over haar net zo bewerkt door Dilano als Alice bewerkt wordt over Tyron door Karen. Het probleem gister was dat Ashley toevoegde met duidelijke meerderheid. Dat was de trigger want hun hadden Ronahi niet bovenaan gezet en hun denken Jimmie ook niet dus hoe zit het dan met die duidelijke meerderheid. Was dat een verkeerde uitdrukking van Ashley of was dat om twijfel te zaaien.
Ach dat ventje wil,opvallen terwijl hij niks isquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dilano (hallo ben ik in beeld) zijn schouderoefeningen weer doen midden in
de huiskamer. Bang dat we het niet zien?
Kan die toch ook in de slaapkamer doen of zie ik dit verkeerd?
Helemaal eens met deze mening van jou.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb me gisteravond weer zo verbaasd om wat tyron allemaal weer vertelde. Ook over Alice was hij niet echt aardig. Hoor hem nog zo in het gesprek met ashley zeggen van de week ik wil die kampjes niet meer en wat gebeurt er gisteravond ze sloegen helemaal door in blauw. Vond wel dat randy en doriana zich op de vlakte hielden. Maar de allergrootste opstoker is toch wel dilano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |