Klopt voor een deel, zover was ik ook, alleen kan je groeien als je door hebt hoe het spelletje (de game/simulatie/matrix) in elkaar zitquote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Waarom zou je hier dan de ruis opzoeken?
Je hebt het over NPC's maar hebt niet door dat jij, zonder de NP, nog steeds een speler bent in een of ander spel. Zolang je speelt, NPC of niet, heb jij de controle niet. Dan heeft het spel de controle.
Goed dat je niet mee speelt, en onbewust speel je wel meequote:Ik speel niet mee,
wat bedoel je, met klinkt niet best?quote:ik hoop dat je ooit ook de juiste mindset vindt om eruit te stappen. Dit klinkt in ieder geval niet best.
Nee hoor, vertel eens?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
Bijna alle users op Fok! zijn eigenlijk een algoritme. Dat weet toch iedereen?
Ik creëer mijn eigen algoritme, maar ben dan ook zelflerende AI.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
- geen persoonlijke aanvallen maat -quote:Op zondag 18 februari 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
Ik was vroeger een avonturier als jou, toen kreeg ik een pijl in mijn knie.
Als je nog denkt het spel te moeten spelen, ben je niet veel verder dan de door jou zo geminachte NPCsquote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Klopt voor een deel, zover was ik ook, alleen kan je groeien als je door hebt hoe het spelletje (de game/simulatie/matrix) in elkaar zit
[..]
Goed dat je niet mee speelt, en onbewust speel je wel mee
[..]
wat bedoel je, met klinkt niet best?
Nou, het valt voor jou toch niet te bewijzen wie er echt bestaat op fok.quote:
Ik moet wel, ik zit er midden in.De kunst is npc's te herkennen. dat weet je dat je op de juiste weg zit...lijkt mequote:Op zondag 18 februari 2024 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je nog denkt het spel te moeten spelen, ben je niet veel verder dan de door jou zo geminachte NPCs
Nee hoor, jullie zijn wel authentiek op jullie wijze, alleen in (zelf) bewustzijn mocht je dat hebben nog niet klaar voor.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, het valt voor jou toch niet te bewijzen wie er echt bestaat op fok.
Dus ik denk dat het beter is om er van uit te gaan, dat het allemaal algoritmes zijn. Iedere user. Behalve jijzelf, natuurlijk.
Bro hun spel bestaat alleen als je meespeelt.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:15 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik zit er midden in.De kunst is npc's te herkennen. dat weet je dat je op de juiste weg zit...lijkt me
Klopt 100 procent letterlijk wat je zegt.Ik weet het. Iets houdt mij tegen. waarschijnlijk het onbekendequote:Op zondag 18 februari 2024 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bro hun spel bestaat alleen als je meespeelt.
Als je blijft spelen, zit je misschien op een ander level dan je NPCs maar je blijft in hun spel zitten.
Open je ogen, er is geen game behalve als je het speelt. Je kan doen wat je wil
ik ken je verder niet en misschien neem je me in de maling. Sommige reacties van je kan ik wat mee. bedankt daarvoor.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:19 schreef timmmmm het volgende:
Kom maar bij me als je klaar bent voor de volgende stap
Je kunt lullen wat je wil, dat was wel echt de laatste goede Elder Scrolls btw... Maar is oooooffff tooooppique.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:27 schreef Marsenal het volgende:
Oh shit, TS zit in de eerste twintig minuten van Elder Scrolls Oblivion, dat is ook wel kut natuurlijk
Ben na Fall out 4 geprobeerd te hebben ook gestopt met de Bethesda games... Zonde dat ze Obsidian de deur gewezen hebben en zelf zijn gaan maken.. Maar is ook een meningquote:Op zondag 18 februari 2024 22:27 schreef Marsenal het volgende:
Oh shit, TS zit in de eerste twintig minuten van Elder Scrolls Oblivion, dat is ook wel kut natuurlijk
Hoe herken je die dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:15 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik zit er midden in.De kunst is npc's te herkennen. dat weet je dat je op de juiste weg zit...lijkt me
Ik kom alleen op bnw. Soms kijk ik op 'meeste reacties in de laatste 30 min' ergens bovenin.Het is allemaal afleiding, bla bla en nog eens bla. Men is zich er totaal niet van bewust wat de bedoeling is.(de simulatie doorzien) Men lult maar mee wat actueel is. De hele dag afleiding na afleiding. Dat hebben die knakkers aan de top goed uitgedokterd.quote:
Behalve blanke mannen, die hebben geen ritmegevoelquote:Op zondag 18 februari 2024 22:06 schreef capricia het volgende:
Ik hou van donkere vrouwen, telt dat een beetje in mijn voordeel?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Behalve blanke mannen, die hebben geen ritmegevoel
Geef mij maar blanke Kutjes, ik kan erover meepratenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou van donkere vrouwen, telt dat een beetje in mijn voordeel?
Weet je maat, ik wals door het leven zoals ik dat wil. Eigen keus en vrij van wil, ik denk dat eigenlijk iedereen dat wel doet op zijn of haar manier. Dat is het leven.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:15 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Geef mij maar blanke Kutjes, ik kan erover meepraten
Nou ja, gewoon mijn smaak, net zoals jij van donkere vrouwen houdt
Maakt het uit, als je de game maar doorziet
Ja, behalve deel 4. Volgens recensies is ie minder. Die kijk ik dan maar niet. Zonde van mn tijd..toch?. Schijnt minder te zijn. Heb hem wel op mijn sticky. torrentje natuurlijk..Issie goed?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weet niet zo heel veel van gamen TS, maar ik heb nog wel een goede filmtip voor je. Heb je de Matrix al gezien?
Schijnt een erg mooie film te zijn.
Twisted metal is wel een leuke btw om ff te kijkenquote:Op zondag 18 februari 2024 23:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja, behalve deel 4. Volgens recensies is ie minder. Die kijk ik dan maar niet. Zonde van mn tijd..toch?. Schijnt minder te zijn. Heb hem wel op mijn sticky. torrentje natuurlijk..Issie goed?
Ik had vroeger ook een donkere vriendin. Toffe meid alleen was ik er nog niet aan toe. Was jaar of 17 a 18.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je maat, ik wals door het leven zoals ik dat wil. Eigen keus en vrij van wil, ik denk dat eigenlijk iedereen dat wel doet op zijn of haar manier. Dat is het leven.
quote:Op zondag 18 februari 2024 23:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een donkere vriendin. Toffe meid alleen was ik er nog niet aan toe. Was jaar of 17 a 18.
Verder niets dan lof hoor over donkere vrouwen.
Mag ik wel vragen hoe oud je nu bent inmiddels dan? Dat heb ik nooit eerder gevraagdquote:Op zondag 18 februari 2024 23:22 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een donkere vriendin. Toffe meid alleen was ik er nog niet aan toe. Was jaar of 17 a 18.
Verder niets dan lof hoor over donkere vrouwen.
Ik ben nu 19 en een stuk wijzerquote:Op zondag 18 februari 2024 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag ik wel vragen hoe oud je nu bent inmiddels dan? Dat heb ik nooit eerder gevraagd
Open kaart, 42 hier.quote:Op zondag 18 februari 2024 23:34 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik ben nu 19 en een stuk wijzer
Nee hoor, je moet het zo zien. als je ergens in de 20 of 30 bent, wat de meeste reageerders op fok zijn (lijkt me) zie je mij als een ouwe lul. Ben dus wat ouder dan de smart ( haha upside down je weet toch) phone en girlz generatie
Verlicht ons! Wat is er dan gaande in jouw game?quote:Op zondag 18 februari 2024 23:04 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik kom alleen op bnw. Soms kijk ik op 'meeste reacties in de laatste 30 min' ergens bovenin.Het is allemaal afleiding, bla bla en nog eens bla. Men is zich er totaal niet van bewust wat de bedoeling is.(de simulatie doorzien) Men lult maar mee wat actueel is. De hele dag afleiding na afleiding. Dat hebben die knakkers aan de top goed uitgedokterd.
Aan de buis gekluisterd houden met afleiding. Dat moet je op een gegeven moment leren doorzien, lijkt me.
Denk je echt dat Rusland en Oekraiene in oorlog zijn, en al dat andere news echt is? ja? Jeetje, je moest eens weten..
Wie is ons?quote:Op maandag 19 februari 2024 00:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verlicht ons! Wat is er dan gaande in jouw game?
Pijnlijke constatering. Ui is overigens wel lekker als je het goed snijdt.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wie is ons?
Nou niks, alleen dat het me opvalt dat jij een npc-er bent. Met je oekraine ui. En dat noemt zich bijdehand
Omgekeerde wereld, zei het toch
Veel vragen bij deze post:quote:Op maandag 19 februari 2024 00:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wie is ons?
Nou niks, alleen dat het me opvalt dat jij een npc-er bent. Met je oekraine ui. En dat noemt zich bijdehand
Omgekeerde wereld, zei het toch
De playable character heeft geen UI, dat zet je toch aan het denken.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Veel vragen bij deze post:
- Wat is het verband tussen een npc en een 'Oekraïne UI'?
- Waarom zou dat verband er moeten zijn?
-Waarom probeer je deze user te diskwalificeren op grond van zijn UI?
Wat staat hier? Kont en hoger beroep?quote:Op maandag 19 februari 2024 09:06 schreef Aloria het volgende:
Je zou maar ass en of hb zijn iedereen die een sterke eigen wil heeft en of inderdaad echt individueel zijn hebben het spel gelijk al uitgespeeld zeker ?
Tering jongens eerst nog maar wat levellen in the real world, autisme en hoogbegaafd....quote:Op maandag 19 februari 2024 09:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wat staat hier? Kont en hoger beroep?
Je maakt het er niet veel duidelijker op.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:20 schreef Aloria het volgende:
[..]
Tering jongens eerst nog maar wat levellen in the real world, autisme en hoogbegaafd....
Om in de trant van dit topic te blijven duidelijke npc.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je maakt het er niet veel duidelijker op.
😀 Deze zijn geniaal trouwens. 👆Aanrader om deze gasten te volgen op YouTube.quote:
Er zit wat enorm grappigs aan jouw behoefte "Non-playable Characters" aan te willen spreken en hen te willen vertellen wie ze eigenlijk zouden zijn...quote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef koosbasterd het volgende:
Voor de gene die nu denken; waar de fuck heeft hij het over, heb ik goed news. Jij bent een npc-er.
Ruisquote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er zit wat enorm grappigs aan jouw behoefte "Non-playable Characters" aan te willen spreken en hen te willen vertellen wie ze eigenlijk zouden zijn...
Waarom wil je het gesprek met deze NPC's aangaan?
Wat denk je te bereiken met je verwijzingen naar speelbare game-werelden?
misschien ben je zelf qua denkwereld, wel degene die eerder vastzit in een irreele virtuele game-wereld terwijl je het contact met de daadwerkelijke realiteit verloren bent;
Door je fascinatie op bepaalde 'kennis' die je vermoedelijk vooral via online vituele platformen en media verteld kreeg en nu kritiekloos overneemt en gelooft omdat het zo fijn past bij een denkwereld waarin je wil 'geloven'.
Juist het 'geloof' dat je zou leven in een op computerspellen gebaseerde wereld en je realiteitsbeeld daardoor laten beperken lijkt me eerder een ongekende moeite hebben met de realiteit die gewoon anders is dan wat je via een computerbeeldscherm (zij het internet-browsers of game-consoles) ervaart.
Ik zat precies hetzelfde te denken ja.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef sp3c het volgende:
Noemden we dit vroeger niet gewoon schapen?
Boomerquote:Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef sp3c het volgende:
Noemden we dit vroeger niet gewoon schapen?
Zoek hulp.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef koosbasterd het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een non-playable character, afgekort: NPC, is een personage in een spel dat niet wordt bestuurd door een speler. De precieze definitie verschilt afhankelijk van het soort spel. Bij computerspellen betekent dit meestal dat het personage bestuurd wordt door een computer via kunstmatige intelligentie. Wikipedia
Nu weet je wat je bent.
Valt me op dat ongeveer 90 procent (kan ook meer of minder zijn) wat op fok (en elders) reageert,een npc-er is. Leuk man,en eigenlijk als je bewust bent wat de fuck je hier doet op de zogenaamde aarde, en denkt op de juiste weg te zitten, en erover wilt praten kom je altijd npc-ers tegen. Ik zie ze als ruis. Speel meestal met ze maar uiteindelijk leiden ze je af van waar je mee bezig bent. De game of simulatie herkennen en hier uit te komen, dat lijkt me het doel. Herkent iemand dit?
Voor de gene die nu denken; waar de fuck heeft hij het over, heb ik goed news. Jij bent een npc-er. Ga lekker door met je ding, ruis veroorzaken.Belangrijkste (voor de zoekenden) is te weten dat de ruis bij de game hoort en je er niet door laat afleiden.
Game on
Nogmaals, zoek hulp.quote:Ik kom alleen op bnw.
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wil, dat was wel echt de laatste goede Elder Scrolls btw... Maar is oooooffff tooooppique.
Dit is on-topic wil je zeggen?quote:Ben na Fall out 4 geprobeerd te hebben ook gestopt met de Bethesda games... Zonde dat ze Obsidian de deur gewezen hebben en zelf zijn gaan maken.. Maar is ook een mening
het laatste maar het moet allemaal maar gewoon kunnenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef Questular het volgende:
Is dit BNW of gewoon iemand die hulp nodig heeft?
Een Oekraïne vlag user icon, zegt iets waar je achter staat, lijkt me. Hij steunt Oekraïne zo te zien. Zodra de msm op een volgend moment zegt dat Oekraïne de mensenrechten schendt van Polen, en je ziet op tv, internet, X allemaal beelden van Oekraïense bombardementen op Polen en vluchtende mensen rennen, gewond en al, had ie denk een Poolse vlag user icon, wat denk jij? wees eens eerlijk met je antwoorden.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:41 schreef xpompompomx het volgende:
- Wat is het verband tussen een npc en een 'Oekraïne UI'?:
Omdat hij (en 70 procent wereldwijd (schatting) wie weet.) alles gelooft wat hem wordt wijsgemaakt, net zoals ze jou alles wijsmaken.quote:- Waarom zou dat verband er moeten zijn?
zie bovenquote:-Waarom probeer je deze user te diskwalificeren op grond van zijn UI?
Ja, die ken ik. is grappig. Ik ben geen playable character hoor. Waar zeg ik dat ik dat ben?quote:Op maandag 19 februari 2024 08:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bestond al voordat tjappies met een god complex begonnen te denken dat ze 1 van enkele playable characters zijn, maar hij is weer helemaal van toepassing.
Soms lees ik jouw posts wel eens, meestal vind ik het vermoeiend. Ik ben snel afgeleid.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er zit wat enorm grappigs aan jouw behoefte "Non-playable Characters" aan te willen spreken en hen te willen vertellen wie ze eigenlijk zouden zijn...
Waarom wil je het gesprek met deze NPC's aangaan?
Wat denk je te bereiken met je verwijzingen naar speelbare game-werelden?
misschien ben je zelf qua denkwereld, wel degene die eerder vastzit in een irreele virtuele game-wereld terwijl je het contact met de daadwerkelijke realiteit verloren bent;
Door je fascinatie op bepaalde 'kennis' die je vermoedelijk vooral via online vituele platformen en media verteld kreeg en nu kritiekloos overneemt en gelooft omdat het zo fijn past bij een denkwereld waarin je wil 'geloven'.
Juist het 'geloof' dat je zou leven in een op computerspellen gebaseerde wereld en je realiteitsbeeld daardoor laten beperken lijkt me eerder een ongekende moeite hebben met de realiteit die gewoon anders is dan wat je via een computerbeeldscherm (zij het internet-browsers of game-consoles) ervaart.
Alle hulp is welkom knul, maar niet van jouw soort mensjesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:28 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zoek hulp.
[..]
Nogmaals, zoek hulp.
Filosoof gespot!!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef sp3c het volgende:
Gewoon heel hard niettes roepen als 'de MSM' iets zegt omdat 'de MSM' het zegt maakt je niet automatisch een kritische denker
Dan is de herder misschien anders en de hond misschien anders maar ben jij nog steeds hetzelfde schaap ...
Het liefst wordt bnw gesloten he. Daar brak je nog een lans voor, weet je nog?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:18 schreef Raw85 het volgende:
[..]
het laatste maar het moet allemaal maar gewoon kunnen
Gaan we niet doen hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Het liefst wordt bnw gesloten he. Daar brak je nog een lans voor, weet je nog?
Leg eens verder uit? ik ben geen hond en schaap. ook niet figuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef sp3c het volgende:
Gewoon heel hard niettes roepen als 'de MSM' iets zegt omdat 'de MSM' het zegt maakt je niet automatisch een kritische denker
Dan is de herder misschien anders en de hond misschien anders maar ben jij nog steeds hetzelfde schaap ...
Ik heb het over npc's,quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:07 schreef sp3c het volgende:
NPC bedoel ik, excuus
Je bent net zo goed geen speler op die manier, je herhaalt enkel de tegenovergestelde tekst in je balkje
Snap nog steeds niet wat je bedoelt. Nou ja, wat zou jij dan doen als je mij zou zijn? Jij begrijpt je uitleg zelf wel denk.Misschien snap ik het dan beterquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:18 schreef sp3c het volgende:
Als je het per definitie niet slikt dan doe je toch exact hetzelfde?
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geborenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Echt moet ik hier ondertiteling gaan geven tussen jullie?? Komt erop neer dat als beide kanten alleen maar alles geloven wat de media schrijft waarin die persoon geloofd je toch alleen maar van beide kanten hetzelfde doet?
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en dat omgebouwde wijf is goedquote:Nou zo moeilijk was het eigenlijk niet, zou wel leuk zijn als er dan dus een discussie over komt waarbij we weer eens open staan voor elkanders standpunten. Daarom heet het een forum en kunnen we ook erover praten met zijn allen.
Of misschien is het al te laatquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geboren
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en die omgebouwde kerel is goed
NPC's!quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.
Maar hoe zie jij een discussie forum dan? Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop me te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij een discussie forum dan?
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?quote:Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?
Oh? vertel eens?quote:Daarom maat er is nog steeds die BNW safe space.
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake showquote:Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.
Maar daar mag dan ook geen tegenwind zijn? En ik geloof echt niet dat nog veel users geband zijn uit BNW maar dat moet je een FA vragen want I don't know. Volgens mij is BNW juist weer heel erg open voor iedereen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.
Nou dan mag je mij wijzen op wat ik verwijdert heb wat in jouw ogen is dat niet had moeten gebeuren.. Ik geloof dat er maar heel weinig verwijdert is de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?
Leg uit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:08 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake show
Ik was je net te snel af met de qoute he?quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:11 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jippie is leuk, lief en mag voor altijd blijven
Nee joh, men schrikt zich dood danquote:
Maat, we laten alles staan zolang het binnen de forum policy past. We kunnen wel gezeik krijgen met zaken die tegen de wet zijn. Verder worden er echt geen dingen weggehaald.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:14 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee joh, men schrikt zich dood dan
Nou ja, ga zo slapen. Je moet zo denken: Alles is toneel, ze moeten wel. Ik plaats als ik tijd heb meer info. Misschien in die safe space. Niet omdat ik geen tegenspraak wil hebben, juist wel. laat alles staan dan.
quote:
hij is aan het updatenquote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Document1 het volgende:
Maar Koos. Geef eens antwoord, wat vindt je ervan dat jezelf ook maar een gegeneerd personage op een of andere nerd z’n computer bent?
Het zal je misschien verbazen dat er buiten jouw sociaal geisoleerde zolderkamer mensen zijn bij wie hun maag zich omdraait bij het zien van het enorme onrecht dat de OeKraïnse bevolking voor de zoveelste keer wordt aangedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:30 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Een Oekraïne vlag user icon, zegt iets waar je achter staat, lijkt me. Hij steunt Oekraïne zo te zien. Zodra de msm op een volgend moment zegt dat Oekraïne de mensenrechten schendt van Polen, en je ziet op tv, internet, X allemaal beelden van Oekraïense bombardementen op Polen en vluchtende mensen rennen, gewond en al, had ie denk een Poolse vlag user icon, wat denk jij? wees eens eerlijk met je antwoorden.
Je hebt echt geen flauw idee en neemt maar wat aan.quote:[..]
Omdat hij (en 70 procent wereldwijd (schatting) wie weet.) alles gelooft wat hem wordt wijsgemaakt, net zoals ze jou alles wijsmaken.
Mainstream media is nu eenmaal jullie ding.Verder komen jullie niet.
Men wacht in spanning af op het volgende news (lees: afleiding)
[..]
zie boven
zulke teksten sloeg ik als 14-jarige ook uit na m’n eerste goede baap in het tussenuurtjequote:Op woensdag 21 februari 2024 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
Verder klink je wel heel erg als een 17 jarige scholier die denkt dat hij de meest speciale persoon op de wereld is.
Wat doe jij anders dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:30 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Omdat hij (en 70 procent wereldwijd (schatting) wie weet.) alles gelooft wat hem wordt wijsgemaakt, net zoals ze jou alles wijsmaken.
Mainstream media is nu eenmaal jullie ding.Verder komen jullie niet.
Men wacht in spanning af op het volgende news (lees: afleiding)
[..]
Hoe weet jij zeker dat je geen npc bent en niet een npc die geprogrammeerd is om te denken geen npc te zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:04 schreef koosbasterd het volgende:
Gooi maar dicht @:loveyoulongtime
Heb het al gezien hier in dit topic.Zinloos weer.
Ik beantwoord nog 3 reacties en geloof het dan wel
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zal je misschien verbazen dat er buiten jouw sociaal geisoleerde zolderkamer mensen zijn bij wie hun maag zich omdraait bij het zien van het enorme onrecht dat de OeKraïnse bevolking voor de zoveelste keer wordt aangedaan.
Dat kan je ook niet, je komt niet verder dan de msm volgen.Zelf nadenken is een dingetje voor je wat maar niet lukt.quote:Op je uit de duim gezogen hypothetische onzin ga ik verder niet in.
Nee, dat doe jij.quote:Je hebt echt geen flauw idee en neemt maar wat aan.
Nou niet de meest speciale. er zijn er wel meerdere hoor.quote:Verder klink je wel heel erg als een 17 jarige scholier die denkt dat hij de meest speciale persoon op de wereld is.
verder kijken, er is altijd meerquote:
Dan lees je het niet pik, en anders bedenk je er maar wat bij. ik heb mijn eigens stijl van schrijven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Deshain het volgende:
Misschien in een volgende playthrough iets meer puntjes in speech en intellect stoppen TS want dit topic is niks anders dan onbegrijpelijk gewauwel.
Niet mijn probleem. en als je het wil weten doe je er maar moeite voorquote:Hoe kan je zo overtuigd zijn van iets wat je niet eens coherent kan uitleggen?
Omdat ik een bewustzijn/inzicht heb.Jij hebt alleen je verstand, neem ik aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe weet jij zeker dat je geen npc bent en niet een npc die geprogrammeerd is om te denken geen npc te zijn?
Ja klopt wat je zegt. Het is altijd hetzelfde kliekje wat reageert. Daar ben ik klaar mee. Ik kan ze ook negeren, maar vind dat lastig. Uiteindelijk gaat het nergens meer over. Dat is hun doel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:18 schreef sp3c het volgende:
Ene moment moet er niet zoveel weggehaald worden, andere moment moet topic op slot omdat koosbasterd er klaar mee is
Goed verhaal weer
Ik praat liever met users die verder kijken dan de hersenspoeling die we allemaal genoten hebben. Zij zitten vast.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zie de noodzaak van het sluiten niet zo, vinnut eigenlijk wel een goed topic... En iedereen vormt kliekjes met anderen wat met in hun gedachten de waarheid is. Zo werkt het leven nou eenmaal. Om dit topic daarom te sluiten? Nee, moet je niet willen. Daarom heb je discussies.
Snap ik en je hoeft ook niet meer te reageren in dit topic als je dat niet wilt, maar anderen willen dat misschien wel en er ook op ingaan. Heeft niks met toekomstige zombies te makenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik praat liever met users die verder kijken dan de hersenspoeling die we allemaal genoten hebben. Zij zitten vast.
Het zijn toekomstige zombies, tenzij ze het al zijn.
Kom je nog wel achter
Echt wel..heb geduld, dan zie je het, tenzij je geïnjecteerd bent, dan ben je de lul. Als ze mij aanvallen, mocht ik dat zo ervaren, pak ik ze aan. Is wel offtopic maar laat zij dan ook ontopic reagerenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snap ik en je hoeft ook niet meer te reageren in dit topic als je dat niet wilt, maar anderen willen dat misschien wel en er ook op ingaan. Heeft niks met toekomstige zombies te maken
Non injected hiero... Maar maak je niet zo druk maat. Morgen weer een dagquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:18 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Echt wel..heb geduld, dan zie je het, tenzij je geïnjecteerd bent, dan ben je de lul. Als ze mij aanvallen, mocht ik dat zo ervaren, pak ik ze aan. Is wel offtopic maar laat zij dan ook ontopic reageren
Dat zeg je indirect in de op.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. is grappig. Ik ben geen playable character hoor. Waar zeg ik dat ik dat ben?
En zo wel dan speel ik mezelf en dat ik in een simulatie zit waar ik uit probeer te komen.
Er is weinig inzicht te merken bij jou moet ik zeggen, volgens mij ben je een troll npc.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:13 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Omdat ik een bewustzijn/inzicht heb.Jij hebt alleen je verstand, neem ik aan
Komt een beetje over alsof je programmering niet verder kan dan wat we nu hebben kunnen zien. Weet je zeker dat je geen NPC bent? Is op zich niet zo erg, maar dat verklaart wel een hoop.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik praat liever met users die verder kijken dan de hersenspoeling die we allemaal genoten hebben. Zij zitten vast.
Het zijn toekomstige zombies, tenzij ze het al zijn.
Kom je nog wel achter
Dat is prima verder...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:36 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Soms lees ik jouw posts wel eens, meestal vind ik het vermoeiend. Ik ben snel afgeleid.
Verder kijken waar? Youtubefilmpjes enzo?quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:09 schreef koosbasterd het volgende:
verder kijken, er is altijd meer
Altijd wel grappig om te zien hoe de zogenaamd stoere onafhankelijke bnw'er overduidelijk meteen de blauwe pil zou slikken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:04 schreef koosbasterd het volgende:
Gooi maar dicht @:loveyoulongtime
Heb het al gezien hier in dit topic.Zinloos weer.
Ik beantwoord nog 3 reacties en geloof het dan wel
complete wartaal ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:27 schreef FlippingCoin het volgende:
panic: runtime error: index out of range [4] with length 4
goroutine 1 [running]:
main.processRequest(0xc000012030, 0x4, 0x4, 0xc000014105, 0x9)
/home/robot/serve_requests.go:45 +0x215
main.handleForumPost(0xc0000221e0, 0x1e, 0x0)
/home/robot/forum_integration.go:87 +0x39a
main.main()
/home/robot/main.go:14 +0x5f
Dankzij jou heb ik dit topic gevonden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:27 schreef FlippingCoin het volgende:
panic: runtime error: index out of range [4] with length 4
goroutine 1 [running]:
main.processRequest(0xc000012030, 0x4, 0x4, 0xc000014105, 0x9)
/home/robot/serve_requests.go:45 +0x215
main.handleForumPost(0xc0000221e0, 0x1e, 0x0)
/home/robot/forum_integration.go:87 +0x39a
main.main()
/home/robot/main.go:14 +0x5f
Doesn't look like anything to me.quote:
Looks like a code.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doesn't look like anything to me.
Uhhm nee, ff checken wat dat isquote:
Zou wel kunnen toch? Dat we allemaal onze rol spelen in het grote spel?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:27 schreef Document1 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat je mijn verhaal totaal niet serieus wenst te nemen @:koosbastard of @:koosbasterd
Waarom kan alles om ons heen geen simulatie zijn waardoor wij allemaal npcs blijken te zijn?
Westworld is trouwens wel echt een goede tip. Zeker wat betreft dit onderwerp. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat wij de allereerste zijn die dit soort computerkracht aan het ontwikkelen zijn. Nu kunnen wij zelf nog lang niet een een universum met al zijn chaos en wetten simuleren maar wie zegt mij dat dit niet eerder allang gelukt is door iets of iemand? Ik weet dat het echt compleet krankjorum is maar ik vind het geloofwaardiger dan iemand die denkt dat alles om hem draait en de rest maar npcs zijn voor zijn vermaak.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou wel kunnen toch? Dat we allemaal onze rol spelen in het grote spel?
Ik ga het kijken, lijkt me wel toffe serie. Echt geen idee waarom ik er nog niet eerder over gehoord heb.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Westworld is trouwens wel echt een goede tip. Zeker wat betreft dit onderwerp. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat wij de allereerste zijn die dit soort computerkracht aan het ontwikkelen zijn. Nu kunnen wij zelf nog lang niet een een universum met al zijn chaos en wetten simuleren maar wie zegt mij dat dit niet eerder allang gelukt is door iets of iemand? Ik weet dat het echt compleet krankjorum is maar ik vind het geloofwaardiger dan iemand die denkt dat alles om hem draait en de rest maar npcs zijn voor zijn vermaak.
Dit in tegenstelling tot veel mensen die dagelijks het gevoel hebben in een soort van "matrix" te leven en maar doen wat ze moeten doen..quote:Op zondag 25 februari 2024 21:59 schreef classpc het volgende:
Dit verhaal doet me denken aan mensen die main character syndrome hebben. Het klinkt alsof TS dat heeft.
Iedereen heeft z'n eigen verhaallijn en is gewoon een medespeler (player), in tegenstelling tot NPCs die geen spelers zijn.
Ik denk dat het voor sommigen ook gewoon een fascinerend idee zou zijn dat zij Neo zouden zijn en de anderen niet door hebben in een simulatie te leven. Maar dat lijkt dan weer enorm op main character syndrome of iets vergelijkbaars.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot veel mensen die dagelijks het gevoel hebben in een soort van "matrix" te leven en maar doen wat ze moeten doen..
Ik vind dit echt een goed topic wat dat aangaat.
Dolby dts?quote:
Maar dat maakt dit ook juist een mooi topicquote:Op maandag 26 februari 2024 00:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sommigen ook gewoon een fascinerend idee zou zijn dat zij Neo zouden zijn en de anderen niet door hebben in een simulatie te leven. Maar dat lijkt dan weer enorm op main character syndrome of iets vergelijkbaars.
Maar zeker leuk om over te filosoferen.
True, true.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat maakt dit ook juist een mooi topicNiet iedereen staat hetzelfde in het leven en hoe diegene ertegenaan kijkt. Dat moeten we juist van elkaar kunnen leren. Daar is BNW voor
Ik hoop ook echt dat het elkaar belachelijk maken ooit eens stopt en we gewoon elkaar weer als mensen te woord staan ongeacht wat.quote:
Als mijn posts zo over zijn gekomen dan spijt mij dat. Ik vond het vooral een fascinerende gedachtegang die me dan weer aan dat syndroom deed denken.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat het elkaar belachelijk maken ooit eens stopt en we gewoon elkaar weer als mensen te woord staan ongeacht wat.
Nee joh, jouw posts juist niet.. Meer de posts erboven. Jij snapt het wel denk ik, en het in het belachelijk trekken van iets hoe iemand voelt is gewoon in mijn ogen not done. En jij gaf juist een onderbouwing met een mening. Dat wil juist iedereen lezenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Als mijn posts zo over zijn gekomen dan spijt mij dat. Ik vond het vooral een fascinerende gedachtegang die me dan weer aan dat syndroom deed denken.
Ik slik geen pillen, afhankelijke msmérquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Altijd wel grappig om te zien hoe de zogenaamd stoere onafhankelijke bnw'er overduidelijk meteen de blauwe pil zou slikken.
Van wie moet je dat zeggen? zeg tegen die gene dat ie er niets van begrijptquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er is weinig inzicht te merken bij jou moet ik zeggen,
Prima dat jij dat denktquote:volgens mij ben je een troll npc.
double digit iq papoeaquote:Op maandag 26 februari 2024 15:09 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Van wie moet je dat zeggen? zeg tegen die gene dat ie er niets van begrijpt
[..]
Prima dat jij dat denkt
Zou kunnen. Het grootste deel van de npc's blijft zitten waar die zit, is zinloos bezig, en komt telkens weer terug in de game/matrix/simulatie, als gevolg van bijna dood ervaringen en of reïncarnatiequote:Op zondag 25 februari 2024 21:27 schreef Document1 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat je mijn verhaal totaal niet serieus wenst te nemen @:koosbastard of @:koosbasterd
Waarom kan alles om ons heen geen simulatie zijn waardoor wij allemaal npcs blijken te zijn?
Nee, want ik ben ontzettend heteroquote:Op maandag 26 februari 2024 14:58 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee, jij wel? en zo ja, of nee, waarom dan (niet)
Jij bent zo niet mainstream dat je de meest basale bnw culturele referentie niet kent.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:02 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik slik geen pillen, afhankelijke msmér
Ik vind het dus eigenlijk nog veel meer not-done om iemand die mijns inziens toch vrij duidelijk de weg kwijt is maar te blijven bevestigen in zijn waanideeën. Het klinkt sympathiek, dat wel.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nee joh, jouw posts juist niet.. Meer de posts erboven. Jij snapt het wel denk ik, en het in het belachelijk trekken van iets hoe iemand voelt is gewoon in mijn ogen not done. En jij gaf juist een onderbouwing met een mening. Dat wil juist iedereen lezen
Mag je vinden, niks mis mee. En stel nou dat ie gewoon gelijk heeft. Daar zijn we hier voor in BNWquote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik vind het dus eigenlijk nog veel meer not-done om iemand die mijns inziens toch vrij duidelijk de weg kwijt is maar te blijven bevestigen in zijn waanideeën. Het klinkt sympathiek, dat wel.
Als hij gelijk heeft bestaan wij helemaal niet, en draait de wereld om hem.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag je vinden, niks mis mee. En stel nou dat ie gewoon gelijk heeft. Daar zijn we hier voor in BNW
Tuurlijk niet, er zijn meer wakkere mensen. Dat is dus ook totaal niet wat hij letterlijk zegt.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als hij gelijk heeft bestaan wij helemaal niet, en draait de wereld om hem.
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:43 schreef cabe0002 het volgende:
Ik ben een npc ja nu je het zegt. Hoe geraak ik uit deze game, want ik heb het wel gezien hiero
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met al die Matrix remarks... Heb de film nooit gezien, dus snap er allemaal geen kut van wat jullie er allemaal over zeggen. Heb geen TV of Internet..quote:Op maandag 26 februari 2024 23:13 schreef cabe0002 het volgende:
Maar wat als ik zeg maar net als Neo de echte wereld helemaal niet zo relaxed vind. Dan ga ik Morpheus aka koosbastard vervloeken dat hij mij niet heeft gewaarschuwd hiervoor, want ik had het eigenlijk toch wel goed (die steak smaakt toch ook wel lekker weet je). Zoveel vragen....
Misschien tijd om hem eens te gaan kijken dan. Desnoods bij iemand anders die wel een tv heeft.quote:Op maandag 26 februari 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met al die Matrix remarks... Heb de film nooit gezien, dus snap er allemaal geen kut van wat jullie er allemaal over zeggen. Heb geen TV of Internet..
Was grapje, maar die film trekt me niet. Nooit gedaan eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Misschien tijd om hem eens te gaan kijken dan. Desnoods bij iemand anders die wel een tv heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |