Van wie moet je dat zeggen? zeg tegen die gene dat ie er niets van begrijptquote:Op donderdag 22 februari 2024 08:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er is weinig inzicht te merken bij jou moet ik zeggen,
Prima dat jij dat denktquote:volgens mij ben je een troll npc.
double digit iq papoeaquote:Op maandag 26 februari 2024 15:09 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Van wie moet je dat zeggen? zeg tegen die gene dat ie er niets van begrijpt
[..]
Prima dat jij dat denkt
Zou kunnen. Het grootste deel van de npc's blijft zitten waar die zit, is zinloos bezig, en komt telkens weer terug in de game/matrix/simulatie, als gevolg van bijna dood ervaringen en of reïncarnatiequote:Op zondag 25 februari 2024 21:27 schreef Document1 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat je mijn verhaal totaal niet serieus wenst te nemen @:koosbastard of @:koosbasterd
Waarom kan alles om ons heen geen simulatie zijn waardoor wij allemaal npcs blijken te zijn?
Nee, want ik ben ontzettend heteroquote:Op maandag 26 februari 2024 14:58 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee, jij wel? en zo ja, of nee, waarom dan (niet)
Jij bent zo niet mainstream dat je de meest basale bnw culturele referentie niet kent.quote:Op maandag 26 februari 2024 15:02 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik slik geen pillen, afhankelijke msmér
Ik vind het dus eigenlijk nog veel meer not-done om iemand die mijns inziens toch vrij duidelijk de weg kwijt is maar te blijven bevestigen in zijn waanideeën. Het klinkt sympathiek, dat wel.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nee joh, jouw posts juist niet.. Meer de posts erboven. Jij snapt het wel denk ik, en het in het belachelijk trekken van iets hoe iemand voelt is gewoon in mijn ogen not done. En jij gaf juist een onderbouwing met een mening. Dat wil juist iedereen lezen
Mag je vinden, niks mis mee. En stel nou dat ie gewoon gelijk heeft. Daar zijn we hier voor in BNWquote:Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik vind het dus eigenlijk nog veel meer not-done om iemand die mijns inziens toch vrij duidelijk de weg kwijt is maar te blijven bevestigen in zijn waanideeën. Het klinkt sympathiek, dat wel.
Als hij gelijk heeft bestaan wij helemaal niet, en draait de wereld om hem.quote:Op maandag 26 februari 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag je vinden, niks mis mee. En stel nou dat ie gewoon gelijk heeft. Daar zijn we hier voor in BNW
Tuurlijk niet, er zijn meer wakkere mensen. Dat is dus ook totaal niet wat hij letterlijk zegt.quote:Op maandag 26 februari 2024 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als hij gelijk heeft bestaan wij helemaal niet, en draait de wereld om hem.
quote:Op maandag 26 februari 2024 22:43 schreef cabe0002 het volgende:
Ik ben een npc ja nu je het zegt. Hoe geraak ik uit deze game, want ik heb het wel gezien hiero
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met al die Matrix remarks... Heb de film nooit gezien, dus snap er allemaal geen kut van wat jullie er allemaal over zeggen. Heb geen TV of Internet..quote:Op maandag 26 februari 2024 23:13 schreef cabe0002 het volgende:
Maar wat als ik zeg maar net als Neo de echte wereld helemaal niet zo relaxed vind. Dan ga ik Morpheus aka koosbastard vervloeken dat hij mij niet heeft gewaarschuwd hiervoor, want ik had het eigenlijk toch wel goed (die steak smaakt toch ook wel lekker weet je). Zoveel vragen....
Misschien tijd om hem eens te gaan kijken dan. Desnoods bij iemand anders die wel een tv heeft.quote:Op maandag 26 februari 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met al die Matrix remarks... Heb de film nooit gezien, dus snap er allemaal geen kut van wat jullie er allemaal over zeggen. Heb geen TV of Internet..
Was grapje, maar die film trekt me niet. Nooit gedaan eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 27 februari 2024 06:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Misschien tijd om hem eens te gaan kijken dan. Desnoods bij iemand anders die wel een tv heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |