abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212597020
quote:
16s.gif Op donderdag 22 februari 2024 08:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Er is weinig inzicht te merken bij jou moet ik zeggen,
Van wie moet je dat zeggen? zeg tegen die gene dat ie er niets van begrijpt

quote:
volgens mij ben je een troll npc.
Prima dat jij dat denkt
  maandag 26 februari 2024 @ 15:15:18 #152
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212597066
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 15:09 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Van wie moet je dat zeggen? zeg tegen die gene dat ie er niets van begrijpt
[..]
Prima dat jij dat denkt
double digit iq papoea ^p^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212597070
quote:
1s.gif Op zondag 25 februari 2024 21:27 schreef Document1 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat je mijn verhaal totaal niet serieus wenst te nemen @:koosbastard of @:koosbasterd

Waarom kan alles om ons heen geen simulatie zijn waardoor wij allemaal npcs blijken te zijn?
Zou kunnen. Het grootste deel van de npc's blijft zitten waar die zit, is zinloos bezig, en komt telkens weer terug in de game/matrix/simulatie, als gevolg van bijna dood ervaringen en of reïncarnatie
pi_212600467
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 14:58 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Nee, jij wel? en zo ja, of nee, waarom dan (niet)
Nee, want ik ben ontzettend hetero ;(
Conscience do cost.
pi_212600520
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 15:02 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik slik geen pillen, afhankelijke msmér
Jij bent zo niet mainstream dat je de meest basale bnw culturele referentie niet kent.

pi_212601005
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

Nee joh, jouw posts juist niet.. Meer de posts erboven. Jij snapt het wel denk ik, en het in het belachelijk trekken van iets hoe iemand voelt is gewoon in mijn ogen not done. En jij gaf juist een onderbouwing met een mening. Dat wil juist iedereen lezen ^O^
Ik vind het dus eigenlijk nog veel meer not-done om iemand die mijns inziens toch vrij duidelijk de weg kwijt is maar te blijven bevestigen in zijn waanideeën. Het klinkt sympathiek, dat wel.
pi_212602645
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:00 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik vind het dus eigenlijk nog veel meer not-done om iemand die mijns inziens toch vrij duidelijk de weg kwijt is maar te blijven bevestigen in zijn waanideeën. Het klinkt sympathiek, dat wel.
Mag je vinden, niks mis mee. En stel nou dat ie gewoon gelijk heeft. Daar zijn we hier voor in BNW :)
Lach met een schone bips
  maandag 26 februari 2024 @ 22:11:04 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212602783
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Mag je vinden, niks mis mee. En stel nou dat ie gewoon gelijk heeft. Daar zijn we hier voor in BNW :)
Als hij gelijk heeft bestaan wij helemaal niet, en draait de wereld om hem.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_212602792
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 22:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Als hij gelijk heeft bestaan wij helemaal niet, en draait de wereld om hem.
Tuurlijk niet, er zijn meer wakkere mensen. Dat is dus ook totaal niet wat hij letterlijk zegt.
Lach met een schone bips
pi_212603149
Ik ben een npc ja nu je het zegt. Hoe geraak ik uit deze game, want ik heb het wel gezien hiero
graag op anoniem
pi_212603198
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 22:43 schreef cabe0002 het volgende:
Ik ben een npc ja nu je het zegt. Hoe geraak ik uit deze game, want ik heb het wel gezien hiero
pi_212603459
Maar wat als ik zeg maar net als Neo de echte wereld helemaal niet zo relaxed vind. Dan ga ik Morpheus aka koosbastard vervloeken dat hij mij niet heeft gewaarschuwd hiervoor, want ik had het eigenlijk toch wel goed (die steak smaakt toch ook wel lekker weet je). Zoveel vragen....
graag op anoniem
pi_212603551
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 23:13 schreef cabe0002 het volgende:
Maar wat als ik zeg maar net als Neo de echte wereld helemaal niet zo relaxed vind. Dan ga ik Morpheus aka koosbastard vervloeken dat hij mij niet heeft gewaarschuwd hiervoor, want ik had het eigenlijk toch wel goed (die steak smaakt toch ook wel lekker weet je). Zoveel vragen....
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met al die Matrix remarks... Heb de film nooit gezien, dus snap er allemaal geen kut van wat jullie er allemaal over zeggen. Heb geen TV of Internet..
Lach met een schone bips
pi_212604024
Het jammere van deze TS is dat hij altijd met van die warrige verhalen aan komt zetten over hoe hij als één van de weinigen wel ziet hoe alles in elkaar steekt en de rest allemaal blind en zombies of in dit geval NPCs zijn. Maar als je dan vraagt om een tipje van de sluier van zijn wereldbeeld op te lichten, dan voelt hij zich zo verheven en is het zinloos om ons dat uit te leggen, want voor ons is het toch al te laat. Dat is jammer, want zo kan je nooit echt een discussie krijgen, terwijl dat op een forum juist zo interessant is.
Цой жив
pi_212604174
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met al die Matrix remarks... Heb de film nooit gezien, dus snap er allemaal geen kut van wat jullie er allemaal over zeggen. Heb geen TV of Internet..
Misschien tijd om hem eens te gaan kijken dan. Desnoods bij iemand anders die wel een tv heeft.
pi_212610587
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 06:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Misschien tijd om hem eens te gaan kijken dan. Desnoods bij iemand anders die wel een tv heeft.
Was grapje, maar die film trekt me niet. Nooit gedaan eerlijk gezegd
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')