complete wartaal ditquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:27 schreef FlippingCoin het volgende:
panic: runtime error: index out of range [4] with length 4
goroutine 1 [running]:
main.processRequest(0xc000012030, 0x4, 0x4, 0xc000014105, 0x9)
/home/robot/serve_requests.go:45 +0x215
main.handleForumPost(0xc0000221e0, 0x1e, 0x0)
/home/robot/forum_integration.go:87 +0x39a
main.main()
/home/robot/main.go:14 +0x5f
Dankzij jou heb ik dit topic gevonden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:27 schreef FlippingCoin het volgende:
panic: runtime error: index out of range [4] with length 4
goroutine 1 [running]:
main.processRequest(0xc000012030, 0x4, 0x4, 0xc000014105, 0x9)
/home/robot/serve_requests.go:45 +0x215
main.handleForumPost(0xc0000221e0, 0x1e, 0x0)
/home/robot/forum_integration.go:87 +0x39a
main.main()
/home/robot/main.go:14 +0x5f
Doesn't look like anything to me.quote:
Looks like a code.....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doesn't look like anything to me.
Uhhm nee, ff checken wat dat isquote:
Zou wel kunnen toch? Dat we allemaal onze rol spelen in het grote spel?quote:Op zondag 25 februari 2024 21:27 schreef Document1 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat je mijn verhaal totaal niet serieus wenst te nemen @:koosbastard of @:koosbasterd
Waarom kan alles om ons heen geen simulatie zijn waardoor wij allemaal npcs blijken te zijn?
Westworld is trouwens wel echt een goede tip. Zeker wat betreft dit onderwerp. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat wij de allereerste zijn die dit soort computerkracht aan het ontwikkelen zijn. Nu kunnen wij zelf nog lang niet een een universum met al zijn chaos en wetten simuleren maar wie zegt mij dat dit niet eerder allang gelukt is door iets of iemand? Ik weet dat het echt compleet krankjorum is maar ik vind het geloofwaardiger dan iemand die denkt dat alles om hem draait en de rest maar npcs zijn voor zijn vermaak.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou wel kunnen toch? Dat we allemaal onze rol spelen in het grote spel?
Ik ga het kijken, lijkt me wel toffe serie. Echt geen idee waarom ik er nog niet eerder over gehoord heb.quote:Op zondag 25 februari 2024 21:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Westworld is trouwens wel echt een goede tip. Zeker wat betreft dit onderwerp. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat wij de allereerste zijn die dit soort computerkracht aan het ontwikkelen zijn. Nu kunnen wij zelf nog lang niet een een universum met al zijn chaos en wetten simuleren maar wie zegt mij dat dit niet eerder allang gelukt is door iets of iemand? Ik weet dat het echt compleet krankjorum is maar ik vind het geloofwaardiger dan iemand die denkt dat alles om hem draait en de rest maar npcs zijn voor zijn vermaak.
Dit in tegenstelling tot veel mensen die dagelijks het gevoel hebben in een soort van "matrix" te leven en maar doen wat ze moeten doen..quote:Op zondag 25 februari 2024 21:59 schreef classpc het volgende:
Dit verhaal doet me denken aan mensen die main character syndrome hebben. Het klinkt alsof TS dat heeft.
Iedereen heeft z'n eigen verhaallijn en is gewoon een medespeler (player), in tegenstelling tot NPCs die geen spelers zijn.
Ik denk dat het voor sommigen ook gewoon een fascinerend idee zou zijn dat zij Neo zouden zijn en de anderen niet door hebben in een simulatie te leven. Maar dat lijkt dan weer enorm op main character syndrome of iets vergelijkbaars.quote:Op zondag 25 februari 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot veel mensen die dagelijks het gevoel hebben in een soort van "matrix" te leven en maar doen wat ze moeten doen..
Ik vind dit echt een goed topic wat dat aangaat.
Dolby dts?quote:
Maar dat maakt dit ook juist een mooi topicquote:Op maandag 26 februari 2024 00:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sommigen ook gewoon een fascinerend idee zou zijn dat zij Neo zouden zijn en de anderen niet door hebben in een simulatie te leven. Maar dat lijkt dan weer enorm op main character syndrome of iets vergelijkbaars.
Maar zeker leuk om over te filosoferen.
True, true.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar dat maakt dit ook juist een mooi topicNiet iedereen staat hetzelfde in het leven en hoe diegene ertegenaan kijkt. Dat moeten we juist van elkaar kunnen leren. Daar is BNW voor
Ik hoop ook echt dat het elkaar belachelijk maken ooit eens stopt en we gewoon elkaar weer als mensen te woord staan ongeacht wat.quote:
Als mijn posts zo over zijn gekomen dan spijt mij dat. Ik vond het vooral een fascinerende gedachtegang die me dan weer aan dat syndroom deed denken.quote:Op maandag 26 februari 2024 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat het elkaar belachelijk maken ooit eens stopt en we gewoon elkaar weer als mensen te woord staan ongeacht wat.
Nee joh, jouw posts juist niet.. Meer de posts erboven. Jij snapt het wel denk ik, en het in het belachelijk trekken van iets hoe iemand voelt is gewoon in mijn ogen not done. En jij gaf juist een onderbouwing met een mening. Dat wil juist iedereen lezenquote:Op maandag 26 februari 2024 00:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Als mijn posts zo over zijn gekomen dan spijt mij dat. Ik vond het vooral een fascinerende gedachtegang die me dan weer aan dat syndroom deed denken.
Ik slik geen pillen, afhankelijke msmérquote:Op zaterdag 24 februari 2024 07:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Altijd wel grappig om te zien hoe de zogenaamd stoere onafhankelijke bnw'er overduidelijk meteen de blauwe pil zou slikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |