Gaan we niet doen hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Het liefst wordt bnw gesloten he. Daar brak je nog een lans voor, weet je nog?
Leg eens verder uit? ik ben geen hond en schaap. ook niet figuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef sp3c het volgende:
Gewoon heel hard niettes roepen als 'de MSM' iets zegt omdat 'de MSM' het zegt maakt je niet automatisch een kritische denker
Dan is de herder misschien anders en de hond misschien anders maar ben jij nog steeds hetzelfde schaap ...
Ik heb het over npc's,quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:07 schreef sp3c het volgende:
NPC bedoel ik, excuus
Je bent net zo goed geen speler op die manier, je herhaalt enkel de tegenovergestelde tekst in je balkje
Snap nog steeds niet wat je bedoelt. Nou ja, wat zou jij dan doen als je mij zou zijn? Jij begrijpt je uitleg zelf wel denk.Misschien snap ik het dan beterquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:18 schreef sp3c het volgende:
Als je het per definitie niet slikt dan doe je toch exact hetzelfde?
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geborenquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Echt moet ik hier ondertiteling gaan geven tussen jullie?? Komt erop neer dat als beide kanten alleen maar alles geloven wat de media schrijft waarin die persoon geloofd je toch alleen maar van beide kanten hetzelfde doet?
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en dat omgebouwde wijf is goedquote:Nou zo moeilijk was het eigenlijk niet, zou wel leuk zijn als er dan dus een discussie over komt waarbij we weer eens open staan voor elkanders standpunten. Daarom heet het een forum en kunnen we ook erover praten met zijn allen.
Of misschien is het al te laatquote:Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geboren
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en die omgebouwde kerel is goed
NPC's!quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:49 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.
Maar hoe zie jij een discussie forum dan? Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop me te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij een discussie forum dan?
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?quote:Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?
Oh? vertel eens?quote:Daarom maat er is nog steeds die BNW safe space.
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake showquote:Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.
Maar daar mag dan ook geen tegenwind zijn? En ik geloof echt niet dat nog veel users geband zijn uit BNW maar dat moet je een FA vragen want I don't know. Volgens mij is BNW juist weer heel erg open voor iedereen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.
Nou dan mag je mij wijzen op wat ik verwijdert heb wat in jouw ogen is dat niet had moeten gebeuren.. Ik geloof dat er maar heel weinig verwijdert is de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?
Leg uit.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:08 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake show
Ik was je net te snel af met de qoute he?quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:11 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jippie is leuk, lief en mag voor altijd blijven
Nee joh, men schrikt zich dood danquote:
Maat, we laten alles staan zolang het binnen de forum policy past. We kunnen wel gezeik krijgen met zaken die tegen de wet zijn. Verder worden er echt geen dingen weggehaald.quote:Op woensdag 21 februari 2024 01:14 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Nee joh, men schrikt zich dood dan
Nou ja, ga zo slapen. Je moet zo denken: Alles is toneel, ze moeten wel. Ik plaats als ik tijd heb meer info. Misschien in die safe space. Niet omdat ik geen tegenspraak wil hebben, juist wel. laat alles staan dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |