abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212519066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:55 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het liefst wordt bnw gesloten he. Daar brak je nog een lans voor, weet je nog?
Gaan we niet doen hoor ^O^
Lach met een schone bips
pi_212519080
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef sp3c het volgende:
Gewoon heel hard niettes roepen als 'de MSM' iets zegt omdat 'de MSM' het zegt maakt je niet automatisch een kritische denker

Dan is de herder misschien anders en de hond misschien anders maar ben jij nog steeds hetzelfde schaap ...
Leg eens verder uit? ik ben geen hond en schaap. ook niet figuurlijk.
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 00:07:15 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212519146
NPC bedoel ik, excuus

Je bent net zo goed geen speler op die manier, je herhaalt enkel de tegenovergestelde tekst in je balkje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212519204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:07 schreef sp3c het volgende:
NPC bedoel ik, excuus

Je bent net zo goed geen speler op die manier, je herhaalt enkel de tegenovergestelde tekst in je balkje
Ik heb het over npc's,
NPC is eigenlijk een stempel wat ik liever niet gebruik, maar het grootste deel van de mensheid is onwetend en slikt alles wat men hun voorkauwt. Vind ik jammer of zonde
Verder snap ik weinig van je post. geen speler? balkje?
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 00:18:56 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212519232
Als je het per definitie niet slikt dan doe je toch exact hetzelfde?
pi_212519285
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:18 schreef sp3c het volgende:
Als je het per definitie niet slikt dan doe je toch exact hetzelfde?
Snap nog steeds niet wat je bedoelt. Nou ja, wat zou jij dan doen als je mij zou zijn? Jij begrijpt je uitleg zelf wel denk.Misschien snap ik het dan beter
Is serieus bedoelt hoor.

ik moet helemaal niks doen bedoel je?
pi_212519307
Echt moet ik hier ondertiteling gaan geven tussen jullie?? Komt erop neer dat als beide kanten alleen maar alles geloven wat de media schrijft waarin die persoon geloofd je toch alleen maar van beide kanten hetzelfde doet?

Nou zo moeilijk was het eigenlijk niet, zou wel leuk zijn als er dan dus een discussie over komt waarbij we weer eens open staan voor elkanders standpunten. Daarom heet het een forum en kunnen we ook erover praten met zijn allen.
Lach met een schone bips
pi_212519326
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Echt moet ik hier ondertiteling gaan geven tussen jullie?? Komt erop neer dat als beide kanten alleen maar alles geloven wat de media schrijft waarin die persoon geloofd je toch alleen maar van beide kanten hetzelfde doet?
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geboren

quote:
Nou zo moeilijk was het eigenlijk niet, zou wel leuk zijn als er dan dus een discussie over komt waarbij we weer eens open staan voor elkanders standpunten. Daarom heet het een forum en kunnen we ook erover praten met zijn allen.
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en dat omgebouwde wijf is goed
pi_212519333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geboren
Of misschien is het al te laat :)
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en die omgebouwde kerel is goed
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 00:49:00 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212519344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
NPC's!
pi_212519345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?
pi_212519350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:49 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.
Lach met een schone bips
pi_212519353
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
NPC's!
What dat?
Lach met een schone bips
pi_212519357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
pi_212519367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop me te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
Maar hoe zie jij een discussie forum dan? Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?

Daarom maat er is nog steeds die BNW safe space.
Lach met een schone bips
pi_212519386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar hoe zie jij een discussie forum dan?
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.

quote:
Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?
quote:
Daarom maat er is nog steeds die BNW safe space.
Oh? vertel eens?
Nee, weet ik
pi_212519387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.
Lach met een schone bips
pi_212519390
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake show
pi_212519392
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.
Maar daar mag dan ook geen tegenwind zijn? En ik geloof echt niet dat nog veel users geband zijn uit BNW maar dat moet je een FA vragen want I don't know. Volgens mij is BNW juist weer heel erg open voor iedereen.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?
Nou dan mag je mij wijzen op wat ik verwijdert heb wat in jouw ogen is dat niet had moeten gebeuren.. Ik geloof dat er maar heel weinig verwijdert is de laatste tijd.
Lach met een schone bips
pi_212519393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ok jippie
Oeh complimentjes _O_
Lach met een schone bips
pi_212519395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake show
Leg uit.
Lach met een schone bips
pi_212519396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oeh complimentjes _O_
Jippie is leuk, lief en mag voor altijd blijven
pi_212519399
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:11 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Jippie is leuk, lief en mag voor altijd blijven
Ik was je net te snel af met de qoute he? :P
Lach met een schone bips
pi_212519402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Leg uit.
Nee joh, men schrikt zich dood dan
Nou ja, ga zo slapen. Je moet zo denken: Alles is toneel, ze (leiders van landen) moeten wel mee doen. Agenda/script volgen. Ik plaats als ik tijd heb meer info. Misschien in die safe space. Niet omdat ik geen tegenspraak wil hebben, juist wel. laat alles staan dan.
pi_212519405
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:14 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Nee joh, men schrikt zich dood dan
Nou ja, ga zo slapen. Je moet zo denken: Alles is toneel, ze moeten wel. Ik plaats als ik tijd heb meer info. Misschien in die safe space. Niet omdat ik geen tegenspraak wil hebben, juist wel. laat alles staan dan.
Maat, we laten alles staan zolang het binnen de forum policy past. We kunnen wel gezeik krijgen met zaken die tegen de wet zijn. Verder worden er echt geen dingen weggehaald.

Maar Trusteh mattie..
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')