abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212493031
Je zou maar ass en of hb zijn iedereen die een sterke eigen wil heeft en of inderdaad echt individueel zijn hebben het spel gelijk al uitgespeeld zeker ?

Ik moet wel toegeven dat zelfs mijn moeder van in de 70+ nu al roept dat echt alles om geld draait, alle beslissingen die er genomen worden zijn echt maar om meer geld te genereren, dat heeft echt heel lang mogen duren maar ben echt wel verbaast ( dat ze dat nu inziet )

Dat hele npc gaat mij wat te ver het is meer een kwestie van verder na denken en een vorm van intelligentie.
pi_212493114
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 09:06 schreef Aloria het volgende:
Je zou maar ass en of hb zijn iedereen die een sterke eigen wil heeft en of inderdaad echt individueel zijn hebben het spel gelijk al uitgespeeld zeker ?
Wat staat hier? Kont en hoger beroep?
  Moderator maandag 19 februari 2024 @ 09:16:20 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212493136
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 09:06 schreef Aloria het volgende:
Je zou maar ass en of hb zijn
Wat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212493161
Dat hele NPC verhaal is iets van 14 jarigen die denken dat ze uniek en interessant zijn. Wtf doet dit überhaupt op BNW.
Conscience do cost.
pi_212493176
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 09:14 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Wat staat hier? Kont en hoger beroep?
Tering jongens eerst nog maar wat levellen in the real world, autisme en hoogbegaafd....
  Moderator maandag 19 februari 2024 @ 09:22:23 #56
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_212493203
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 09:20 schreef Aloria het volgende:

[..]
Tering jongens eerst nog maar wat levellen in the real world, autisme en hoogbegaafd....
Je maakt het er niet veel duidelijker op.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212493223
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 09:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je maakt het er niet veel duidelijker op.
Om in de trant van dit topic te blijven duidelijke npc.
pi_212493318
quote:
😀 Deze zijn geniaal trouwens. 👆Aanrader om deze gasten te volgen op YouTube.

Verder bedoeld TS gewoon “Solipsisme” en al de characters van kat hond nijlpaard tot de bloemen en de dode rotsen zijn 1.
Zoek ook op: “backdrop people” of “the jaunt” als je psychisch een uitdaging zoekt. Lol
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212493499
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef koosbasterd het volgende:
Voor de gene die nu denken; waar de fuck heeft hij het over, heb ik goed news. Jij bent een npc-er.
Er zit wat enorm grappigs aan jouw behoefte "Non-playable Characters" aan te willen spreken en hen te willen vertellen wie ze eigenlijk zouden zijn...
Waarom wil je het gesprek met deze NPC's aangaan?
Wat denk je te bereiken met je verwijzingen naar speelbare game-werelden?

misschien ben je zelf qua denkwereld, wel degene die eerder vastzit in een irreele virtuele game-wereld terwijl je het contact met de daadwerkelijke realiteit verloren bent;
Door je fascinatie op bepaalde 'kennis' die je vermoedelijk vooral via online vituele platformen en media verteld kreeg en nu kritiekloos overneemt en gelooft omdat het zo fijn past bij een denkwereld waarin je wil 'geloven'.

Juist het 'geloof' dat je zou leven in een op computerspellen gebaseerde wereld en je realiteitsbeeld daardoor laten beperken lijkt me eerder een ongekende moeite hebben met de realiteit die gewoon anders is dan wat je via een computerbeeldscherm (zij het internet-browsers of game-consoles) ervaart.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 19 februari 2024 @ 10:18:52 #60
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_212493833
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Er zit wat enorm grappigs aan jouw behoefte "Non-playable Characters" aan te willen spreken en hen te willen vertellen wie ze eigenlijk zouden zijn...

misschien ben je zelf qua denkwereld, wel degene die eerder vastzit in een irreele virtuele game-wereld terwijl je het contact met de daadwerkelijke realiteit verloren bent;
Door je fascinatie op bepaalde 'kennis' die je vermoedelijk vooral via online vituele platformen en media verteld kreeg en nu kritiekloos overneemt en gelooft omdat het zo fijn past bij een denkwereld waarin je wil 'geloven'.

Juist het 'geloof' dat je zou leven in een op computerspellen gebaseerde wereld en je realiteitsbeeld daardoor laten beperken lijkt me eerder een ongekende moeite hebben met de realiteit die gewoon anders is dan wat je via een computerbeeldscherm (zij het internet-browsers of game-consoles) ervaart.
Ruis
Laffe huichelaar
  Moderator maandag 19 februari 2024 @ 10:35:32 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212493992
Noemden we dit vroeger niet gewoon schapen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 19 februari 2024 @ 12:00:08 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_212495415
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef sp3c het volgende:
Ik zat precies hetzelfde te denken ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_212495547
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 10:35 schreef sp3c het volgende:
Boomer :6
pi_212510250
Is dit BNW of gewoon iemand die hulp nodig heeft?

[ Bericht 3% gewijzigd door Questular op 20-02-2024 13:36:02 ]
pi_212510315
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 21:41 schreef koosbasterd het volgende:
[ link | afbeelding ]

Een non-playable character, afgekort: NPC, is een personage in een spel dat niet wordt bestuurd door een speler. De precieze definitie verschilt afhankelijk van het soort spel. Bij computerspellen betekent dit meestal dat het personage bestuurd wordt door een computer via kunstmatige intelligentie. Wikipedia

Nu weet je wat je bent.

Valt me op dat ongeveer 90 procent (kan ook meer of minder zijn) wat op fok (en elders) reageert,een npc-er is. Leuk man,en eigenlijk als je bewust bent wat de fuck je hier doet op de zogenaamde aarde, en denkt op de juiste weg te zitten, en erover wilt praten kom je altijd npc-ers tegen. Ik zie ze als ruis. Speel meestal met ze maar uiteindelijk leiden ze je af van waar je mee bezig bent. De game of simulatie herkennen en hier uit te komen, dat lijkt me het doel. Herkent iemand dit?

Voor de gene die nu denken; waar de fuck heeft hij het over, heb ik goed news. Jij bent een npc-er. Ga lekker door met je ding, ruis veroorzaken.Belangrijkste (voor de zoekenden) is te weten dat de ruis bij de game hoort en je er niet door laat afleiden.

Game on
Zoek hulp.

quote:
Ik kom alleen op bnw.
Nogmaals, zoek hulp.

[ Bericht 3% gewijzigd door Alloch87 op 20-02-2024 13:38:13 ]
pi_212510411
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je kunt lullen wat je wil, dat was wel echt de laatste goede Elder Scrolls btw... Maar is oooooffff tooooppique.
quote:
Ben na Fall out 4 geprobeerd te hebben ook gestopt met de Bethesda games... Zonde dat ze Obsidian de deur gewezen hebben en zelf zijn gaan maken.. Maar is ook een mening :)
Dit is on-topic wil je zeggen?
pi_212510433
Ik begin steeds meer te denken dat wij leven in een gesimuleerd universum en dat maakt dat wij allemaal npcs zijn, ook TS.

Succes met deze realisatie TS. Je bent niet meer dan een gegenereerd personage bij een of andere nerd in z’n laboratorium.
pi_212513962
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:23 schreef Questular het volgende:
Is dit BNW of gewoon iemand die hulp nodig heeft?
het laatste maar het moet allemaal maar gewoon kunnen
pi_212518878
quote:
2s.gif Op maandag 19 februari 2024 08:41 schreef xpompompomx het volgende:

- Wat is het verband tussen een npc en een 'Oekraïne UI'?:
Een Oekraïne vlag user icon, zegt iets waar je achter staat, lijkt me. Hij steunt Oekraïne zo te zien. Zodra de msm op een volgend moment zegt dat Oekraïne de mensenrechten schendt van Polen, en je ziet op tv, internet, X allemaal beelden van Oekraïense bombardementen op Polen en vluchtende mensen rennen, gewond en al, had ie denk een Poolse vlag user icon, wat denk jij? wees eens eerlijk met je antwoorden.
quote:
- Waarom zou dat verband er moeten zijn?
Omdat hij (en 70 procent wereldwijd (schatting) wie weet.) alles gelooft wat hem wordt wijsgemaakt, net zoals ze jou alles wijsmaken.
Mainstream media is nu eenmaal jullie ding.Verder komen jullie niet.
Men wacht in spanning af op het volgende news (lees: afleiding)
quote:
-Waarom probeer je deze user te diskwalificeren op grond van zijn UI?
zie boven
pi_212518911
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2024 08:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
[ afbeelding ]

Deze bestond al voordat tjappies met een god complex begonnen te denken dat ze 1 van enkele playable characters zijn, maar hij is weer helemaal van toepassing.
Ja, die ken ik. is grappig. Ik ben geen playable character hoor. Waar zeg ik dat ik dat ben?
En zo wel dan speel ik mezelf en dat ik in een simulatie zit waar ik uit probeer te komen.
pi_212518928
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2024 09:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Soms lees ik jouw posts wel eens, meestal vind ik het vermoeiend. Ik ben snel afgeleid.
pi_212518937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:28 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Zoek hulp.
[..]
Nogmaals, zoek hulp.

Alle hulp is welkom knul, maar niet van jouw soort mensjes
  Moderator dinsdag 20 februari 2024 @ 23:53:05 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212519044
Gewoon heel hard niettes roepen als 'de MSM' iets zegt omdat 'de MSM' het zegt maakt je niet automatisch een kritische denker

Dan is de herder misschien anders en de hond misschien anders maar ben jij nog steeds hetzelfde schaap ...
pi_212519051
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef sp3c het volgende:
Gewoon heel hard niettes roepen als 'de MSM' iets zegt omdat 'de MSM' het zegt maakt je niet automatisch een kritische denker

Dan is de herder misschien anders en de hond misschien anders maar ben jij nog steeds hetzelfde schaap ...
Filosoof gespot!! ^O^
Lach met een schone bips
pi_212519060
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 18:18 schreef Raw85 het volgende:

[..]
het laatste maar het moet allemaal maar gewoon kunnen
Het liefst wordt bnw gesloten he. Daar brak je nog een lans voor, weet je nog?
pi_212519066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:55 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het liefst wordt bnw gesloten he. Daar brak je nog een lans voor, weet je nog?
Gaan we niet doen hoor ^O^
Lach met een schone bips
pi_212519080
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 23:53 schreef sp3c het volgende:

Leg eens verder uit? ik ben geen hond en schaap. ook niet figuurlijk.
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 00:07:15 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212519146
NPC bedoel ik, excuus

Je bent net zo goed geen speler op die manier, je herhaalt enkel de tegenovergestelde tekst in je balkje
pi_212519204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:07 schreef sp3c het volgende:
NPC bedoel ik, excuus

Je bent net zo goed geen speler op die manier, je herhaalt enkel de tegenovergestelde tekst in je balkje
Ik heb het over npc's,
NPC is eigenlijk een stempel wat ik liever niet gebruik, maar het grootste deel van de mensheid is onwetend en slikt alles wat men hun voorkauwt. Vind ik jammer of zonde
Verder snap ik weinig van je post. geen speler? balkje?
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 00:18:56 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212519232
Als je het per definitie niet slikt dan doe je toch exact hetzelfde?
pi_212519285
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:18 schreef sp3c het volgende:
Als je het per definitie niet slikt dan doe je toch exact hetzelfde?
Snap nog steeds niet wat je bedoelt. Nou ja, wat zou jij dan doen als je mij zou zijn? Jij begrijpt je uitleg zelf wel denk.Misschien snap ik het dan beter
Is serieus bedoelt hoor.

ik moet helemaal niks doen bedoel je?
pi_212519307
Echt moet ik hier ondertiteling gaan geven tussen jullie?? Komt erop neer dat als beide kanten alleen maar alles geloven wat de media schrijft waarin die persoon geloofd je toch alleen maar van beide kanten hetzelfde doet?

Nou zo moeilijk was het eigenlijk niet, zou wel leuk zijn als er dan dus een discussie over komt waarbij we weer eens open staan voor elkanders standpunten. Daarom heet het een forum en kunnen we ook erover praten met zijn allen.
Lach met een schone bips
pi_212519326
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Echt moet ik hier ondertiteling gaan geven tussen jullie?? Komt erop neer dat als beide kanten alleen maar alles geloven wat de media schrijft waarin die persoon geloofd je toch alleen maar van beide kanten hetzelfde doet?
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geboren

quote:
Nou zo moeilijk was het eigenlijk niet, zou wel leuk zijn als er dan dus een discussie over komt waarbij we weer eens open staan voor elkanders standpunten. Daarom heet het een forum en kunnen we ook erover praten met zijn allen.
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en dat omgebouwde wijf is goed
pi_212519333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
hier snap ik ook niets van. Misschien ben ik te laat geboren
Of misschien is het al te laat :)
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:40 schreef koosbasterd het volgende:
Dat werkt niet man, diep in je hart weet je dat ook. Laat die msmers nou lekker met elkaar eens zijn dat Poetin bad is, en die omgebouwde kerel is goed
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 00:49:00 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212519344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als niemand meer open staat voor een discussie? En je alleen maar welles nietes gaat spelen onderling waar kom je dan op uit?
NPC's!
pi_212519345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?
pi_212519350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:49 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik lees hier op bnw wel meer mensen die kritisch zijn en alles uitpluizen, zij vertrouwen de mainstream media ook niet. Soms denk ik er anders over wat zij brengen. daar kan je over van gedachten wisselen. Je hebt hier users die alleen maar msm berichten plaatsen op bnw, en zijn dan weer naar hun eigen plek, nws, politiek en weet ik veel wat. Wat moet een zogenaamde bnw'er daar mee? erover lullen kan je niet met dat soort mensen. Dump die zooi dan in nws. wat begrijpen ze daar niet aan?
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.
Lach met een schone bips
pi_212519353
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
NPC's!
What dat?
Lach met een schone bips
pi_212519357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het is een open forum maat, er is ook nog zoiets als een BNW safe space. Dan moet je daar posten, verder kan ik er niks anders over zeggen dat iedereen in het open forum zijn mening mag plaatsen. Dat recht heb jij ook in NWS en POL. Dus ik snap je boosheid nu niet zo goed.
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
pi_212519367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop me te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
Maar hoe zie jij een discussie forum dan? Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?

Daarom maat er is nog steeds die BNW safe space.
Lach met een schone bips
pi_212519386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar hoe zie jij een discussie forum dan?
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.

quote:
Ik begrijp echt wel wat je wil zeggen hoor, maar je kunt toch geen meningen van anderen en ook hun posts over MSM gaan blokkeren omdat we in BNW denken dat het foute info is? Dat is censuur, dat wil ook niemand. Daar is al genoeg discussie over geweest dat MSM censuur toepast, wil je dat hier ook?
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?
quote:
Daarom maat er is nog steeds die BNW safe space.
Oh? vertel eens?
Nee, weet ik
pi_212519387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 00:56 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Yvonne begreep het en sommige van die users, bots, hadden toen een verbod om op bnw te posten. Dat was een goede zet. Is denk tijdelijk want nu zitten ze weer volop mee te posten. Hoofdzakelijk de msm nieuwtjes dumpen en verdedigen natuurlijk.
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.
Lach met een schone bips
pi_212519390
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
We bespreken in BNW de andere kanten van het nieuws, maar dat wil niet zeggen dat er geen tegen mening gegeven kan worden. Ga je dat wel tegenwerken dan creëer je ook een 2e Noord Korea waar alleen de waarden van de macht goed zijn. Moet je niet willen.
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake show
pi_212519392
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Wat ik hierboven schreef, je kan ook onderling discussies hebben met bnw'ers. er zijn er alleen zo weinig meer. zo veel prima bnw'ers die het voor gezien houden, of geband zijn.
Maar daar mag dan ook geen tegenwind zijn? En ik geloof echt niet dat nog veel users geband zijn uit BNW maar dat moet je een FA vragen want I don't know. Volgens mij is BNW juist weer heel erg open voor iedereen.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:06 schreef koosbasterd het volgende:
Nee, vind het oke hoor, maar laat dan ook de posts staan die duidelijkheid geven. Niet zo snel verwijderen. Zo krijg je openheid, of wil je dat niet?
Nou dan mag je mij wijzen op wat ik verwijdert heb wat in jouw ogen is dat niet had moeten gebeuren.. Ik geloof dat er maar heel weinig verwijdert is de laatste tijd.
Lach met een schone bips
pi_212519393
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ok jippie
Oeh complimentjes _O_
Lach met een schone bips
pi_212519395
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:08 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ok, haha Noord Korea. Ook zo een fake show
Leg uit.
Lach met een schone bips
pi_212519396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oeh complimentjes _O_
Jippie is leuk, lief en mag voor altijd blijven
pi_212519399
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:11 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Jippie is leuk, lief en mag voor altijd blijven
Ik was je net te snel af met de qoute he? :P
Lach met een schone bips
pi_212519402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Leg uit.
Nee joh, men schrikt zich dood dan
Nou ja, ga zo slapen. Je moet zo denken: Alles is toneel, ze (leiders van landen) moeten wel mee doen. Agenda/script volgen. Ik plaats als ik tijd heb meer info. Misschien in die safe space. Niet omdat ik geen tegenspraak wil hebben, juist wel. laat alles staan dan.
pi_212519405
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 01:14 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Nee joh, men schrikt zich dood dan
Nou ja, ga zo slapen. Je moet zo denken: Alles is toneel, ze moeten wel. Ik plaats als ik tijd heb meer info. Misschien in die safe space. Niet omdat ik geen tegenspraak wil hebben, juist wel. laat alles staan dan.
Maat, we laten alles staan zolang het binnen de forum policy past. We kunnen wel gezeik krijgen met zaken die tegen de wet zijn. Verder worden er echt geen dingen weggehaald.

Maar Trusteh mattie..
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')