En dan scoort NECquote:Op zondag 18 februari 2024 16:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak een zak lays oven baked bbq 50% minder vet
En de fipo heb je ook nog. KingRoland in de mud.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:Kingroland
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:
God wil dat NEC de 2-2 maakt. @:KingRoland moet wel akkoord gaan nu. Erg mooi.
Dat is een rare regelquote:Op zondag 18 februari 2024 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als het zo lang duurt voor je het kunt zien dan moet het gewoon een goal zijn.
Daar gaan we met zijn allen nog jaren om lachen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:26 schreef leolinedance het volgende:
Het Henderson effect.
6 miljoen per jaar
Nou, geef de VAR maar een timer. Als ze het binnen de timer niet hebben vastgesteld blijft het besluit van de scheids staan.quote:
Die gast voegt voetballend in ieder geval geen klap toe.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gaan we met zijn allen nog jaren om lachen.
*eens.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
waar komen die acht minuten WAAR KOMEN DIE VANDAAN
@:ggmm leg me dit is uit
Weglopert.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET AJAX-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik heel erg benieuwd naar je top 3.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
*eens.
Ik wil geen taalnazi zijn (of msschien ook wel) maar dit is toch wel een top3 ergernis-fout
Ik denk dat nauwkeurigheid bij een objectief iets belangrijker is dan jouw ongeduldquote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, geef de VAR maar een timer. Als ze het binnen de timer niet hebben vastgesteld blijft het besluit van de scheids staan.
Dit duurt allemaal veel te lang toch?
Ik denk dat Jordan het hardst lachtquote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar gaan we met zijn allen nog jaren om lachen.
Beetje druk wijzen en sjokken. Die zou ook bij Twente en AZ niet in de basis staan. En ook niet bij een paar clubs daaronderquote:Op zondag 18 februari 2024 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gast voegt voetballend in ieder geval geen klap toe.
Mooi ook dat er constant verzonnen stellingen worden geponeerd die je direct daarna kunt ontkrachtenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef RipCity het volgende:
Mooi ook dat die Ajax fans dachten dat van t schip
Top coach was na winnen van 12 potjes (waarvan ze in 9 slechter waren).
Eens - isquote:Op zondag 18 februari 2024 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik heel erg benieuwd naar je top 3.
Was al naar een foto van het arbitraire trio opzoek. Ha ha ha. Laters.quote:
Lieve manquote:Op zondag 18 februari 2024 16:33 schreef De_Kraam het volgende:
Kees KwakGoat pakt het kansloze Ajaxpubliek aan.
Hoe was Branco ‘Pirlo’ van der Trees vandaag?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi ook dat er constant verzonnen stellingen worden geponeerd die je direct daarna kunt ontkrachten
@:caland heeft daar ook zo’n handje aan
Ben wel benieuwd of hij fatsoenlijk kan verdedigen in een elftal wat wel functioneert. De rest van de defensie is niveau middenmoot/onderkant Eredivisie. Op basis van dit seizoen is het niet eens een verbetering op Bassey gebleken.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:31 schreef fetX het volgende:
Sutalo staat weer lucht te dekken. Wat een ongekend slechte speler is dat.
Hij schoot een vrije trap een meter of 4 over in blessuretijd.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe was Branco ‘Pirlo’ van der Trees vandaag?
Zet maar 10 euro op een goal van Lingrquote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef KingRoland het volgende:
hopelijk 0-0 1e helft zodat de odds omhoog gaan in de 2e helft
Hendo goed. Brobbey goed.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenvallend, hij was natuurlijk gehaald als de nieuwe Modric. Viel enkel tegen door de slechte tactiek van Steijn, maar nu zou het er wel uit moeten komen onder wereldwonder van t Schipquote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax ook gematst als Feyenoord ruim wint, want RKC heeft er minder tegen dan Ajaxquote:Op zondag 18 februari 2024 17:45 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord weer gematst in de Kuip, wat een verassing
Jaquote:Op zondag 18 februari 2024 18:06 schreef Buitendam het volgende:
Dit Feyenoord is toch ook om te janken zo slecht
Niet gezien maar was het (weer) eens goedkoop rood ja in De Kuip?quote:Op zondag 18 februari 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs na een goedkope rode kaart nog steeds moeite tegen RKC voor Feyenoord. PSV zette de goedkope rode kaart tenminste snel om in een voorsprong.
’Hands’ van de keeperquote:Op zondag 18 februari 2024 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet gezien maar was het (weer) eens goedkoop rood ja in De Kuip?
Voor een ploeg die moeizaam scoort wordt Almere uit pittig.quote:
Almere gaat probleemloos in de eredivisie blijven. Dat we dit na 22 speelronden al wel kunnen concluderen zegt ook wat over de staat van veel andere teams.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een ploeg die moeizaam scoort wordt Almere uit pittig.
Gelukkig is de competitie nu echt wel klaarquote:Op zondag 18 februari 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een ploeg die moeizaam scoort wordt Almere uit pittig.
Gênantquote:Op zondag 18 februari 2024 18:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
’Hands’ van de keeper![]()
[ afbeelding ]
Echt een vreemde rode kaart. Zei het meteen al.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De scheids die tegen Vaessen zegt dat hij het niet kon zien en dat de VAR wel gaat kijken of de rode kaart klopt is ook wel weer bijzonder.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een vreemde rode kaart. Zei het meteen al.
Volgens mij keken ze ook alleen maar terug naar die ‘overtreding’ van Minteh.
vd Kerkhof is dan ook niet de grootste persoonlijkheid in het scheidsrechterskorps.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De scheids die tegen Vaessen zegt dat hij het niet kon zien en dat de VAR wel gaat kijken of de rode kaart klopt is ook wel weer bijzonder.
tis te hopenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:27 schreef Isane het volgende:
[..]
Maar Utrecht zal wel winnen, bult kansen al
Als keeper met je arm zo uitgestrekt komen buiten het strafschopgebied, dan moet je toch echt naar jezelf kijken (lol).quote:Op zondag 18 februari 2024 18:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tuchtcommissie denkt daar toch anders over.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als keeper met je arm zo uitgestrekt komen buiten het strafschopgebied, dan moet je toch echt naar jezelf kijken (lol).
Maar denk niet dat Vaessen daar capabel voor is.
Ja, leuk. Maar het is nog steeds ongelooflijk dom.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De tuchtcommissie denkt daar toch anders over.
Keer wat andersquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:37 schreef Paul het volgende:
Wedstrijd gestaakt wegens overhitte lampen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus als ik de bal via jouw borst tegen je arm aanschiet verdien jij rood?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als keeper met je arm zo uitgestrekt komen buiten het strafschopgebied, dan moet je toch echt naar jezelf kijken (lol).
Maar denk niet dat Vaessen daar capabel voor is.
Nee, wat ik zeg: zo met je armen zwaaien buiten het strafschopgebied als keeper is vragen erom dat het mis gaat. Dit was nog een eh momentje omdat inderdaad die bal eerst zijn borst raakt, maar die bal valt net enkele cm ernaast en het is niet eens meer twijfelachtig natuurlijk. Intentie is gewoon ontzettend dom, jammer genoeg zijn de regels daar nog altijd veel te ambigu in om het fatsoenlijk te kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus als ik de bal via jouw borst tegen je arm aanschiet verdien jij rood?
Maar wel hup RKC.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
RKC - Fortuna. Wat een verschrikkelijk affiche.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg: zo met je armen zwaaien buiten het strafschopgebied als keeper is vragen erom dat het mis gaat. Dit was nog een eh momentje omdat inderdaad die bal eerst zijn borst raakt, maar die bal valt net enkele cm ernaast en het is niet eens meer twijfelachtig natuurlijk. Intentie is gewoon ontzettend dom, jammer genoeg zijn de regels daar nog altijd veel te ambigu in om het fatsoenlijk te kunnen beoordelen.
Hup Dortmund.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV moet spelen en het leeft weer eens totaal niet.
Kleine club
Zijn de Eredivisie ontgroeid. Wij wachten op Dortmund uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kleine club
Zijn arm staat zowat 90 gradenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel ‘zwaaien’ is dit niet.
Dan zal 'ie nu wel vastzitten.quote:
Die wordt geVARREDquote:
IK ZEI HET AL VOORDAT IEMAND HET ZEI OP TVquote:
Alleen de top-8 kan er wat van.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zeggen dat vrijwel de hele Eredivisie er niks van kan.
Dan ben je alsnog positiever ingesteld dan ik. Ik geniet al een tijdje niet meer van de potjes van Feyenoord in de Kuip. Elf man in een strafschopgebied en dan gaatjes zoeken. Echt spannend is het nooit, hooguit frustrerend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen de top-8 kan er wat van.
Misschien is Arend Martijn ook gewoon een goede coach. Ajax-duels waren lange tijd onder Ten Hag ook een eentonige boel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog positiever ingesteld dan ik. Ik geniet al een tijdje niet meer van de potjes van Feyenoord in de Kuip. Elf man in een strafschopgebied en dan gaatjes zoeken. Echt spannend is het nooit, hooguit frustrerend.
Een groot deel is niet veel, nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zeggen dat vrijwel de hele Eredivisie er niks van kan.
Jet uut Winsum juicht voor Zwolle.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Weg met FC Fietsenstalling. Oprotten. Heel mooi dit.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Laat je niet opjutten door stoker @:dombohetolifantje1
De Graafschap mag RKC eruit knikkeren in de play-offs.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Weg met FC Fietsenstalling. Oprotten. Heel mooi dit.
Het grootste deel van 2019 en 2021 wel ja, maar Ajax had wel meer individuele klasse voorin. Je begrijpt ook wel waarom ze zich allemaal zo ingraven, maar leuk is het niet. Zelfs AZ en Twente kwamen niet meer over de middenlijn. Het tempo van de wedstrijden tegen PSV en Roma, dat was (in het stadion) echt leuk om te zien, helaas maak je dat maar weinig mee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien is Arend Martijn ook gewoon een goede coach. Ajax-duels waren lange tijd onder Ten Hag ook een eentonige boel.
Iedereen weet dat PSV makkelijk wint. Zwolle tegen Ajax (bijvoorbeeld) is een kraker die alle kanten op kanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kleine club
Stokerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Laat je niet opjutten door stoker @:dombohetolifantje1
Ik moest ook even aan Ajax in de confetti League denken ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
PEC is lachwekkender dan de gemiddelde comedy-club.
Jouw probleem.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent de slechte moderator van Fok!
1-7quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een speler inbrengen met een schorsing.
Schrijf maar een 3-0 op.
Wij schrijven 1-7 op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schrijf maar een 3-0 op.
PSV heeft een heel groot probleemquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schrijf maar een 3-0 op.
Flauwekul. Schorsing geldt niet voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV heeft een heel groot probleem
Hoeft ook niet als je bijna elke week tegen 11 komedianten speelt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is dat PSV helemaal niet zo goed
Vandaar dat de kaart is geseponeerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn arm staat zowat 90 graden
Erg leuk. Dit zijn mijn favoriete wedstrijden.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:04 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat ik hier even de eerste helft van ga kijken.
Gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Excelsior moet d'r vol op klappen van Marinus.
Denk je dat Almere (na afgelopen donderdag) een bananenschil kan zijn of verwacht je een simpele middag voor Feyenoord? (volgens mij weinig pijntjes toch?)quote:
Hangt een beetje van de aanval af. Als die hun dag niet hebben kun je weleens een taaie pot tegemoet zien maar normaal mag dit geen probleem zijn. Zou weleens lekker zijn als je het voor de 60e minuut al kan beslissen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Almere (na afgelopen donderdag) een bananenschil kan zijn of verwacht je een simpele middag voor Feyenoord? (volgens mij weinig pijntjes toch?)
Almere is wat dat betreft wel een vervelende tegenstander, Alex heeft het vrij aardig staan.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de aanval af. Als die hun dag niet hebben kun je weleens een taaie pot tegemoet zien maar normaal mag dit geen probleem zijn. Zou weleens lekker zijn als je het voor de 60e minuut al kan beslissen.
Wat gaat de wedstrijd in Alkmaar brengen vanmiddag?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Almere is wat dat betreft wel een vervelende tegenstander, Alex heeft het vrij aardig staan.
Een kansloze nederlaag helaas met een erg felle Clasie en de tegen Ajax altijd agressieve de Wit die scoort.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat gaat de wedstrijd in Alkmaar brengen vanmiddag?
Ik zat vrijdagavond in een restaurant in Groet waar Alex ook zat te eten. #leukefeitjesquote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Almere is wat dat betreft wel een vervelende tegenstander, Alex heeft het vrij aardig staan.
Wat leuk zeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat vrijdagavond in een restaurant in Groet waar Alex ook zat te eten. #leukefeitjes
Die podcast is ook wel aardig.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje vreemde snuiter maar een prima trainer.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.![]()
Alex was laatst bij de Cor Potcast en ik vind het best een sympathieke gast buiten de interviews om. En onwijs knap wat hij doet bij Almere.
Hij heeft blijkbaar Bart Vriends ooit eens een tijdje op de bank gehouden en gezegd dat hij weg mocht, dat werd enigszins ongemakkelijk. Die vond hem echt nog een terlinglul was te merken.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vreemde snuiter maar een prima trainer.
Ik moet bij Bart Vriends altijd meteen denken aan topografiequote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar Bart Vriends ooit eens een tijdje op de bank gehouden en gezegd dat hij weg mocht, dat werd enigszins ongemakkelijk. Die vond hem echt nog een terlinglul was te merken.
Lieten ze begin van het seizoen bij tijd en wijlen ook wel zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior kan opeens voetballen. Verrassend.
Mogguh.quote:
Mentaal niet fit.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Arne alweer ziek. Op dit soort trainers kun je niet bouwen.
Arend zit al een maand te hoesten ofzoquote:Op zondag 25 februari 2024 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mentaal niet fit.
Hij zat donderdag al aardig te hoesten. Net als Hartman.
Pakje per dag.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend zit al een maand te hoesten ofzo
Justin Slot.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend zit al een maand te hoesten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |