Hoeft ook niet als je bijna elke week tegen 11 komedianten speelt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is dat PSV helemaal niet zo goed
Vandaar dat de kaart is geseponeerdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn arm staat zowat 90 graden
Erg leuk. Dit zijn mijn favoriete wedstrijden.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:04 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat ik hier even de eerste helft van ga kijken.
Gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Excelsior moet d'r vol op klappen van Marinus.
Denk je dat Almere (na afgelopen donderdag) een bananenschil kan zijn of verwacht je een simpele middag voor Feyenoord? (volgens mij weinig pijntjes toch?)quote:
Hangt een beetje van de aanval af. Als die hun dag niet hebben kun je weleens een taaie pot tegemoet zien maar normaal mag dit geen probleem zijn. Zou weleens lekker zijn als je het voor de 60e minuut al kan beslissen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Almere (na afgelopen donderdag) een bananenschil kan zijn of verwacht je een simpele middag voor Feyenoord? (volgens mij weinig pijntjes toch?)
Almere is wat dat betreft wel een vervelende tegenstander, Alex heeft het vrij aardig staan.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de aanval af. Als die hun dag niet hebben kun je weleens een taaie pot tegemoet zien maar normaal mag dit geen probleem zijn. Zou weleens lekker zijn als je het voor de 60e minuut al kan beslissen.
Wat gaat de wedstrijd in Alkmaar brengen vanmiddag?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Almere is wat dat betreft wel een vervelende tegenstander, Alex heeft het vrij aardig staan.
Een kansloze nederlaag helaas met een erg felle Clasie en de tegen Ajax altijd agressieve de Wit die scoort.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat gaat de wedstrijd in Alkmaar brengen vanmiddag?
Ik zat vrijdagavond in een restaurant in Groet waar Alex ook zat te eten. #leukefeitjesquote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Almere is wat dat betreft wel een vervelende tegenstander, Alex heeft het vrij aardig staan.
Wat leuk zeg.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zat vrijdagavond in een restaurant in Groet waar Alex ook zat te eten. #leukefeitjes
Die podcast is ook wel aardig.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje vreemde snuiter maar een prima trainer.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.![]()
Alex was laatst bij de Cor Potcast en ik vind het best een sympathieke gast buiten de interviews om. En onwijs knap wat hij doet bij Almere.
Hij heeft blijkbaar Bart Vriends ooit eens een tijdje op de bank gehouden en gezegd dat hij weg mocht, dat werd enigszins ongemakkelijk. Die vond hem echt nog een terlinglul was te merken.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje vreemde snuiter maar een prima trainer.
Ik moet bij Bart Vriends altijd meteen denken aan topografiequote:Op zondag 25 februari 2024 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar Bart Vriends ooit eens een tijdje op de bank gehouden en gezegd dat hij weg mocht, dat werd enigszins ongemakkelijk. Die vond hem echt nog een terlinglul was te merken.
Lieten ze begin van het seizoen bij tijd en wijlen ook wel zien.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior kan opeens voetballen. Verrassend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |