Die wordt geVARREDquote:
IK ZEI HET AL VOORDAT IEMAND HET ZEI OP TVquote:
Ik ga zelfs zeggen dat vrijwel de hele Eredivisie er niks van kan.quote:
Alleen de top-8 kan er wat van.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zeggen dat vrijwel de hele Eredivisie er niks van kan.
Dan ben je alsnog positiever ingesteld dan ik. Ik geniet al een tijdje niet meer van de potjes van Feyenoord in de Kuip. Elf man in een strafschopgebied en dan gaatjes zoeken. Echt spannend is het nooit, hooguit frustrerend.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen de top-8 kan er wat van.
Misschien is Arend Martijn ook gewoon een goede coach. Ajax-duels waren lange tijd onder Ten Hag ook een eentonige boel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je alsnog positiever ingesteld dan ik. Ik geniet al een tijdje niet meer van de potjes van Feyenoord in de Kuip. Elf man in een strafschopgebied en dan gaatjes zoeken. Echt spannend is het nooit, hooguit frustrerend.
Een groot deel is niet veel, nee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zeggen dat vrijwel de hele Eredivisie er niks van kan.
Jet uut Winsum juicht voor Zwolle.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Weg met FC Fietsenstalling. Oprotten. Heel mooi dit.
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Laat je niet opjutten door stoker @:dombohetolifantje1
De Graafschap mag RKC eruit knikkeren in de play-offs.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
Weg met FC Fietsenstalling. Oprotten. Heel mooi dit.
Het grootste deel van 2019 en 2021 wel ja, maar Ajax had wel meer individuele klasse voorin. Je begrijpt ook wel waarom ze zich allemaal zo ingraven, maar leuk is het niet. Zelfs AZ en Twente kwamen niet meer over de middenlijn. Het tempo van de wedstrijden tegen PSV en Roma, dat was (in het stadion) echt leuk om te zien, helaas maak je dat maar weinig mee.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien is Arend Martijn ook gewoon een goede coach. Ajax-duels waren lange tijd onder Ten Hag ook een eentonige boel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |