Dus als ik de bal via jouw borst tegen je arm aanschiet verdien jij rood?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als keeper met je arm zo uitgestrekt komen buiten het strafschopgebied, dan moet je toch echt naar jezelf kijken (lol).
Maar denk niet dat Vaessen daar capabel voor is.
Nee, wat ik zeg: zo met je armen zwaaien buiten het strafschopgebied als keeper is vragen erom dat het mis gaat. Dit was nog een eh momentje omdat inderdaad die bal eerst zijn borst raakt, maar die bal valt net enkele cm ernaast en het is niet eens meer twijfelachtig natuurlijk. Intentie is gewoon ontzettend dom, jammer genoeg zijn de regels daar nog altijd veel te ambigu in om het fatsoenlijk te kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus als ik de bal via jouw borst tegen je arm aanschiet verdien jij rood?
Maar wel hup RKC.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
RKC - Fortuna. Wat een verschrikkelijk affiche.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, wat ik zeg: zo met je armen zwaaien buiten het strafschopgebied als keeper is vragen erom dat het mis gaat. Dit was nog een eh momentje omdat inderdaad die bal eerst zijn borst raakt, maar die bal valt net enkele cm ernaast en het is niet eens meer twijfelachtig natuurlijk. Intentie is gewoon ontzettend dom, jammer genoeg zijn de regels daar nog altijd veel te ambigu in om het fatsoenlijk te kunnen beoordelen.
Hup Dortmund.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV moet spelen en het leeft weer eens totaal niet.
Kleine club
Zijn de Eredivisie ontgroeid. Wij wachten op Dortmund uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV moet spelen en het leeft weer eens totaal niet.
Kleine club
Zijn arm staat zowat 90 gradenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel ‘zwaaien’ is dit niet.
Dan zal 'ie nu wel vastzitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |