SPOILER: Dagprogramma's met Nederlandse tijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
5000 meter: Irene Schouten, Joy Beune. Reserve: Sanne in ’t Hof.
De ploegenonderdelen volgen
Selectie Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Merijn Scheperkamp.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Joep Wennemars.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Marwin Talsma.
10000 meter: Patrick Roest, Jorrit Bergsma. Reserve: Marwin Talsma.
De ploegenonderdelen volgen
Vorig jaar zeven wereldtitels voor Oranje. Vijf vrouwen, Roest en de TP heren. Wat wordt de score nu?
Game On.
Citius, Altius, Fortius.
VS en Canada, ok, maar Italiė en Frankrijk....daar noemden ze nota bene iemand van in het favorietenlijstje met 'alleen maar eenlingen'quote:
Geen idee, maar enige kans dat hij viel en daardoor wel in de finale is gezet? Gebeurde bij het WK junioren ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:06 schreef Riofan83 het volgende:
Twee Italianen??? Di Stefano had een DNF in de halve finale ...
Hij viel zelf (in ronde 2 ofzo), stapt uit, de helft van de deelnemers werd gelapt en vervolgens mag hij meedoen in de finale. Hoe dan?quote:Op zondag 18 februari 2024 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar enige kans dat hij viel en daardoor wel in de finale is gezet? Gebeurde bij het WK junioren ook.
Hij was wel als achtste geklasseerdquote:Op zondag 18 februari 2024 00:06 schreef Riofan83 het volgende:
Briljante tactiek!quote:Op zondag 18 februari 2024 00:08 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Hij viel zelf (in ronde 2 ofzo), stapt uit, de helft van de deelnemers werd gelapt en vervolgens mag hij meedoen in de finale. Hoe dan?
Net zoals in het shorttrack een advance, misschien?quote:Op zondag 18 februari 2024 00:08 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Hij viel zelf (in ronde 2 ofzo), stapt uit, de helft van de deelnemers werd gelapt en vervolgens mag hij meedoen in de finale. Hoe dan?
De rest was gediskwalificeerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:06 schreef Riofan83 het volgende:
Hoezo? Normaal in elke van dit soort sporten om naar het scherm te kijken, doet een Hassan in het atletiek bv. ookquote:Op zondag 18 februari 2024 00:09 schreef Jason22 het volgende:
Dat grote scherm mogen ze wel uitzetten bij de massastart.
Dat zal wel het excuus zijn inderdaad.quote:
Logisch, als eenling kun je hier onmogelijk een medaille pakken!quote:Op zondag 18 februari 2024 00:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zal wel het excuus zijn inderdaad.
SPOILER: Men Mass Start FinalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vraag me soms serieus af of die man instaat is een volledige zin zonder versprekingen uit te spreken.quote:
Wel uit de wedstrijd geredenquote:
Fatsoenlijke Mart Smeets vervangingen is gewoon niet te vinden.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms serieus af of die man instaat is een volledige zin zonder versprekingen uit te spreken.
Die versprak zich ook vaak.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Fatsoenlijke Mart Smeets vervangingen is gewoon niet te vinden.
Deze man trekt richting Goede Vrijdag naar de Filipijnen om aan een kruis te hangen.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:22 schreef AllesKaputt het volgende:
Sint Hoolwerf is gestorven voor de zonden der wereld.
Bauke Gesink, Kreuzingerquote:
Volgens Twitter is dat een verspreking van Jo de Roo in Il Lombardia:quote:
Molkema is sowieso wel van De Mart.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Twitter is dat een verspreking van Jo de Roo in Il Lombardia:
[ twitter ]
quote:
Die hield nog per toeval (want dit kun je niet bewust plannen) Blondin op in de laatste binnenbocht. Schouten moest in het interview nog even zeggen dat zij toch echt sneller is, maar ik had het dan nog moeten zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Groenewoud ook erg sterk gereden
Ja, dat gaat dus niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 00:15 schreef Aguero het volgende:
Volgend jaar maar met Harm Visser proberen
Opzich niet slecht voor Roest kan die zich niet gek laten maken als in Stavanger.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede loting voor Schouten. Apart dat Yang in slotrit zit met PB van 7.21.
Roest weer tegen Malfatti. Ghiotto in slotrit tegen Swings.
Waarom toch altijd van die matige lotingen op grote toernooienquote:Op zondag 18 februari 2024 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede loting voor Schouten. Apart dat Yang in slotrit zit met PB van 7.21.
Op 1500 Roest tegen Ning. Die zien elkaar niet.
Ja ik deel die frustratie. We willen Roest vs Ghiotto of Roest vs Flowers of Roest vs Bergsma. Maar nee Swings wéér in de laatste rit.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom toch altijd van die matige lotingen op grote toernooien
Ghiotto gaat dus doen wat Roest donderdag deed. Jammer dat je de winnaar kan uittekenen op basis van de loting. Het is dat ICE JORDAN meedoet op de 1500m en je daar dus ook geen goud kan winnen anders had ik als Roest zijnde de 10k gewoon maar overgeslagen.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die de circusnummers willen pushen en de lange afstanden het liefst zo snel mogelijk zien verdwijnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:15 schreef Starflyer het volgende:
Wie plaatst deze afstanden dan ook op één dag?
Zou het logischer gevonden hebben om de 500m en de 5/10k op een dag te zetten.
Op de 10 kilometer heeft die gewoon kans op de titel hoor, op de 1500 eigenlijk totaal niet(ook al deed Stolz niet mee). Maar voor Roest is de volgorde dus juist wel prima met de 10 KM eerst.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ghiotto gaat dus doen wat Roest donderdag deed. Jammer dat je de winnaar kan uittekenen op basis van de loting. Het is dat ICE JORDAN meedoet op de 1500m en je daar dus ook geen goud kan winnen anders had ik als Roest zijnde de 10k gewoon maar overgeslagen.
https://npo.nl/start/seri(...)den-calgary/afspelenquote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
Iemand al ontdekt of het terug te kijken is zonder spoilers? Of moet dat via npo.nl en dan de hele aflevering bekijken?
1500m moet ik helaas skippen vanavond
Heb je geen digitale televee? Wellicht zendt npo start uit?quote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
Iemand al ontdekt of het terug te kijken is zonder spoilers? Of moet dat via npo.nl en dan de hele aflevering bekijken?
Als t via npo niet lukt een proefabonnement NLziet? Das 14 dagen gratiesquote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
TV is morgen geen optiequote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je geen digitale televee? Wellicht zendt npo start uit?
Ik blijf me verbazen dat het scherm waar het geluid belangrijker is groter is dan het scherm waar het beeld belangrijker is.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Ah fijn, weer een interview tijdens de rit
We gaan een halfuur naar Sven en Christoph.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat het scherm waar het geluid belangrijker is groter is dan het scherm waar het beeld belangrijker is.
Neem een voorbeeld aan de Belgn bij het wielrennen
Dubbelzinnige opmerking.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:18 schreef vaarsuvius het volgende:
"als het bloed erin zit gaan we afbouwen"
Ja.. nee.. dat... eehhh..quote:Op zondag 18 februari 2024 20:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We gaan een halfuur naar Sven en Christoph.
Gewoon via NPO start? En dan niet npo.nl bezoek, of teletekst. Ze hebben het wel per aflevering ingedeeld, de laatste begint om 23:05, rond de start van de 1500 meter voor vrouwen. Uurtje later ongeveer de mannen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
Goede omstandigheden dus, laagste luchtdruk van de afgelopen 10 dagen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef hole1988 het volgende:
879 hpa.
https://calgary.weatherst(...)_station-hourly.html
Bewijs het maar!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
7.16 op een WK
Dat kan ik ongetraind ook wel
Laat dat maar aan de NOS over!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:28 schreef franklop het volgende:
Fijn dat ze weer wegschakelen op moment van een rondetijd
De Noorse is uit vormquote:Op zondag 18 februari 2024 20:31 schreef Max23 het volgende:
Dit is niet onmogelijk voor Beune/Wiklund
Je krijgt toch het idee dat de omstandigheden zwaar zijn. Niet in voordeel van Beune en nog altijd zieke Wiklundquote:Op zondag 18 februari 2024 20:31 schreef Max23 het volgende:
Dit is niet onmogelijk voor Beune/Wiklund
Waarschijnlijk wel ja. Ik zie Beune echt geen 6.48 rijden.quote:
Lekker boeiend johquote:Op zondag 18 februari 2024 20:41 schreef Gremen het volgende:
Die gaat er op de 1500 niks meer van bakken
Genot inderdaad, jammer dat Bert er niet is.quote:
Zijn we straks toch nog blij met de eigen camera’s van de NOSquote:Op zondag 18 februari 2024 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil een Schouten compilatie van de laatste 10 minuten.
Altijd apart dat de grote kampioene zo’n relatief slechte adelskalender heeftquote:Op zondag 18 februari 2024 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
Beune Wüst voorbij op de adelskalender. If anyone cares
Chinese heeft een PR van 7:21, Maltais van 6:58.quote:
ja, tot nu toe was het dramatischquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef S_E het volgende:
[..]
Zijn we straks toch nog blij met de eigen camera’s van de NOS
Dat is al vrij rapquote:Op zondag 18 februari 2024 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
Beune Wüst voorbij op de adelskalender. If anyone cares
Nooit een individueel WR gereden ookquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Altijd apart dat de grote kampioene zo’n relatief slechte adelskalender heeft
Op adrenaline weer naar het goudquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef kilon het volgende:
Kan er nog een reserve ingezet worden voor de 1500?
Genieten van de 10k bedoel jequote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
Straks ook nog die 10 kilometer doorworstelen voordat we de altijd leuke 1500 meter kunnen zien
Wüst was altijd matig op de hooglandbanen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
10 km wordt een genot hoor met Ghiotto in de laatste rit.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
Straks ook nog die 10 kilometer doorworstelen voordat we de altijd leuke 1500 meter kunnen zien
Jij bent afquote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
In een interview een weekje geleden zei ze nog 'als ik niet oppas dan heb ik op allebei de afstanden net niks'. Kennelijk is er toch een andere keuze gemaakt, en wat er ook op 1500 gebeurt, het was een goede keuze.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Marcoss het volgende:
Vroeg me af of Beune niet beter kon sparen voor de 1500, maar gelukkig heeft ze andere adviseurs
Kramer ook (relatief dan) , beide gingen nooit eens voor hun mindere afstanden in SLC of Calgary . Dat heb ik altijd een gemis gevonden , zeker toen ze alles al gewonnen hadden en er wel eens een seizoen wat afgewisseld had kunnen wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Was niet top op de snelle banen ook, heb ik het ideequote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Nooit een individueel WR gereden ook
Wist vooral goed te pieken ook tijdens de OS.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was niet top op de snelle banen ook, heb ik het idee
Ja loting of zo , ik snap het anders ook niet , maar bij de wereldbeker wedstrijden gebeurt het ook meestal ...quote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Starflyer het volgende:
Beetje raar om iemand met een PR van 7:21 in de laatste rit te hebben
Bijna 20 inmiddels?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
Felicitatie van de grootste langeafstandrijdster van de afgelopen 10 jaar. Leuk extraatje..
Sportief gezien ook een grootheid.quote:
Ik heb schaatsers nog nooit zelf gehoord over de Adelskalender, vraag me af of ze überhaupt weten wat het is.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Kramer ook (relatief dan) , beide gingen nooit eens voor hun mindere afstanden in SLC of Calgary . Dat heb ik altijd een gemis gevonden , zeker toen ze alles al gewonnen hadden en er wel eens een seizoen wat afgewisseld had kunnen worden
Altijd sympathiek die Martinaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
Felicitatie van de grootste langeafstandrijdster van de afgelopen 10 jaar. Leuk extraatje..
Zeg dat maar tegen Schouten.quote:
Of Anema, dat Beune niet bij de ploeg magquote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schouten is nu Rintje aan het bellen of ze niet eens met iemand anders de team pursuit kunnen doen
Nou als ze dit juist doorzetten met z'n drieėn zijn ze komende jaren echt onverslaanbaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schouten is nu Rintje aan het bellen of ze niet eens met iemand anders de team pursuit kunnen doen
Haha ja. Kijken of de sfeer nu nog steeds zo goed is in dat teamquote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kramer heeft het wel eens geprobeerd, geloof ik. Maar misschien boeit die ranglijst de schaatsers zelf niet zoveelquote:Op zondag 18 februari 2024 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Kramer ook (relatief dan) , beide gingen nooit eens voor hun mindere afstanden in SLC of Calgary . Dat heb ik altijd een gemis gevonden , zeker toen ze alles al gewonnen hadden en er wel eens een seizoen wat afgewisseld had kunnen worden
Het is behalve voor cijfertjesautisten toch ook niet zo boeiend?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb schaatsers nog nooit zelf gehoord over de Adelskalender, vraag me af of ze überhaupt weten wat het is.
Cees-Reined.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wist vooral goed te pieken ook tijdens de OS.
Die is viesmad?quote:
Zuurmad denk ik ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |