Als t via npo niet lukt een proefabonnement NLziet? Das 14 dagen gratiesquote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
Iemand al ontdekt of het terug te kijken is zonder spoilers? Of moet dat via npo.nl en dan de hele aflevering bekijken?
1500m moet ik helaas skippen vanavond
TV is morgen geen optiequote:Op zondag 18 februari 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je geen digitale televee? Wellicht zendt npo start uit?
Ik blijf me verbazen dat het scherm waar het geluid belangrijker is groter is dan het scherm waar het beeld belangrijker is.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Ah fijn, weer een interview tijdens de rit
We gaan een halfuur naar Sven en Christoph.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat het scherm waar het geluid belangrijker is groter is dan het scherm waar het beeld belangrijker is.
Neem een voorbeeld aan de Belgn bij het wielrennen
Dubbelzinnige opmerking.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:18 schreef vaarsuvius het volgende:
"als het bloed erin zit gaan we afbouwen"
Ja.. nee.. dat... eehhh..quote:Op zondag 18 februari 2024 20:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We gaan een halfuur naar Sven en Christoph.
Gewoon via NPO start? En dan niet npo.nl bezoek, of teletekst. Ze hebben het wel per aflevering ingedeeld, de laatste begint om 23:05, rond de start van de 1500 meter voor vrouwen. Uurtje later ongeveer de mannen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:20 schreef franklop het volgende:
Iemand al ontdekt of het terug te kijken is zonder spoilers? Of moet dat via npo.nl en dan de hele aflevering bekijken?
1500m moet ik helaas skippen vanavond
Goede omstandigheden dus, laagste luchtdruk van de afgelopen 10 dagen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:08 schreef hole1988 het volgende:
879 hpa.
https://calgary.weatherst(...)_station-hourly.html
Bewijs het maar!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
7.16 op een WK
Dat kan ik ongetraind ook wel
Laat dat maar aan de NOS over!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:28 schreef franklop het volgende:
Fijn dat ze weer wegschakelen op moment van een rondetijd
De Noorse is uit vormquote:Op zondag 18 februari 2024 20:31 schreef Max23 het volgende:
Dit is niet onmogelijk voor Beune/Wiklund
Je krijgt toch het idee dat de omstandigheden zwaar zijn. Niet in voordeel van Beune en nog altijd zieke Wiklundquote:Op zondag 18 februari 2024 20:31 schreef Max23 het volgende:
Dit is niet onmogelijk voor Beune/Wiklund
Waarschijnlijk wel ja. Ik zie Beune echt geen 6.48 rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |