Kan me voorstellen dat een zo´n zware heupblessure ook niet per se bevorderlijk is qua tijdrijden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is ook broddelwerk van Tao.
De laatste écht goede tijdrit bij een renner van Bora kan ik me niet heugen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:42 schreef The_Undertone het volgende:
Martinez toch 'slechter' dan ik had verwacht.
Dit jaar heeft Van Aert weer zijn tijdritpositie aangepast meer richting zijn oude tijdrithouding.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout had vorig jaar zijn tijdritpositie aangepast toch? Sindsdien is het allemaal net wat minder.
Wout heeft überhaupt al maanden vrijwel niet op zijn tijdritfiets gezeten, ook niet op training. Hij wil zich pas na de klassiekers volledig gaan richten op het tijdrijden met de Giro en Spelen als doel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wout had vorig jaar zijn tijdritpositie aangepast toch? Sindsdien is het allemaal net wat minder.
Zou niet echt handig zijn om daar een plek aan te verspillen, ook al zou Herregodts tot aan de OS structureel bij de twee beste tijdrijders van België horen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:47 schreef The_Undertone het volgende:
Gewoon Herregodts sturen voor de tijdrit in plaats van van Aert
Eigenpijper Vlasov in Romandië!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste écht goede tijdrit bij een renner van Bora kan ik me niet heugen.
Wie weet wint Rune wel ineens alle tijdritten vanaf nu!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou niet echt handig zijn om daar een plek aan te verspillen, ook al zou Herregodts tot aan de OS structureel bij de twee beste tijdrijders van België horen.
Zo te horen ís het gewoon Roglic, met een plaksnor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft Jan Tratnik de voorraad van Roglic gekregen?
Verkeerde topic.quote:
Jeetje, smijten met krachten. Als hij daar maar geen spijt van krijgt.quote:
Wout gaat weer geen PR of RvV winnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, smijten met krachten. Als hij daar maar geen spijt van krijgt.
Met z’n van Roglic gestolen P-Nquote:Op zondag 18 februari 2024 15:54 schreef Pistolero het volgende:
Die wonderjaren van Schachmann waren achteraf gezien ook wel bijzonder heh?
Iedereen piekte toen bij Bora. Ackermann en Buchmann zijn ook nog maar schimmen van die periode. Ik vind het al een paar jaar tijd voor kamervragen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:54 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind de vormcurve van wel meerdere BORA-renners rond die jaren wel opvallend te noemen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:54 schreef Pistolero het volgende:
quote:De toekomst van grote Limburgse wielertoertochten als de Amstel Gold Race en Limburgs Mooiste staat mogelijk op het spel. De gemeenteraad van Vaals stemt morgen over een voorstel om fietstoertochten met veel deelnemers over het Vaalser grondgebied te verbieden.
Als het voorstel een meerderheid haalt, kunnen iconische beklimmingen als de Vaalserberg (het Drielandenpunt), de Camerig en het Vijlenerbos niet meer in de routes opgenomen worden. Zelfs het voortbestaan van de Amstel Gold Race als wegwedstrijd voor beroepsrenners is mogelijk niet langer verzekerd. De toerfietsorganisaties en de toerismesector verzetten zich hevig.
Het college van Vaals vindt dat de toertochten overlast geven en de leefbaarheid aantasten. Toerfietsers zouden afval achterlaten, hufterig en gevaarlijk rijgedrag vertonen en ervoor zorgen dat bedrijven en landbouwpercelen niet bereikbaar zijn.
De drukte zou ook de rust en het landschap verstoren. De gemeente spreekt van "vele duizenden wielertoeristen die het gebied overstromen in het kielzog van een evenement", die landschap, flora en fauna in het gebied zouden bedreigen. Juist met het oog daarop is afgesproken dat er in het Zuid-Limburgse heuvelland per jaar maar drie grote fietsevenementen met maximaal 15.000 deelnemers mogen plaatsvinden.
Groeiend verzet
Inmiddels groeit het verzet tegen het voornemen van de gemeenteraad van Vaals. In de eerste plaats bij de organisatoren van de toertochten. Leo van Vliet, directeur van de Amstel Gold Race, zegt dat de toertocht op zaterdag (15.000 deelnemers) onder meer vanwege de financiering essentieel is voor de wedstrijden voor de profs op zondag. Die lopen dus gevaar als Vaals de toertocht weert, zegt hij.
Daarnaast loopt de regio twintig miljoen euro aan extra inkomsten mis. En verenigingen en vrijwilligers verliezen vergoedingen die de organisatie aan ze betaalt.
Ook Limburgs Mooiste, een toertocht in mei met 12.000 deelnemers, is boos. Limburgs Mooiste heeft twaalf verschillende routes en maar één daarvan, met ongeveer 3500 fietsers, gaat over het grondgebied van Vaals. "Dus hoe groot is dat probleem dan voor Vaals?", vraagt directeur Jesse Linssen zich af. "En stel je voor dat andere gemeenten dit voorbeeld volgen, dan wordt het organiseren van dergelijke toertochten onmogelijk", zegt Linssen.
De Nederlandse Toer Fiets Unie (NTFU), die opkomt voor de belangen van fietssporters en toertochtorganisatoren, vindt het onacceptabel dat wielrenners de dupe zijn. "Het aantal toertochten en deelnemers ligt in Zuid-Limburg al sinds 2014 aan banden. Daarmee zijn de aantallen met ruim 20 procent gedaald", stelt de NTFU.
Boze buurgemeenten
Ook recreatie- en toerismeondernemers zijn bezorgd. Namens de toerismesector hebben Horeca Nederland en Hiswa-Recron een boze brief aan de gemeente geschreven. "Wielertoertochten en -races zorgen voor vele miljoenen bestedingen in horeca, hotels, verblijfsrecreatie op campings en bungalowparken en de detailhandel in de regio", stellen de organisaties. "Niet alleen in uw eigen gemeente, maar ook in de buurgemeenten van Vaals. Wij hebben grote twijfels of er voldoende rekening is gehouden met deze belangen bij uw afweging."
De buren van Vaals zijn inderdaad niet blij. Zo wil Gulpen-Wittem dat eerst overlegd wordt met de elf andere gemeenten waarmee gezamenlijk beleid is afgesproken. Ze vragen Vaals om het voorstel voorlopig aan te houden.
Kip met gouden eieren
In het dorp Vijlen, in de gemeente Vaals, zijn ondernemers ook "enorm boos", zegt Bas Hoogland, voorzitter van Stichting Bergdorpje Vijlen. "Deze iconische tochten zijn van groot economisch belang voor de hele regio en Zuid-Limburg. Ze zijn belangrijk voor zowel verblijfsaccommodaties als de horeca. Zuid-Limburg leeft van toerisme. Dan ga je niet de kip met de gouden eieren slachten."
Volgens Hoogland valt het enorm mee met de overlast. "Tuurlijk is het een paar uur druk in die weekenden, maar het levert ook heel veel op. Sterker nog, deze tochten zijn gewoon helemaal geen issue hier in het Heuvelland. Het zou dan ook heel gek zijn als de raad hierin meegaat."
Heeft al flinke stappen gezet.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Remco moet nog aan z’n explosiviteit werken
Dit is best wel een emotioneel momentquote:Op zondag 18 februari 2024 16:46 schreef DiegoFuser het volgende:
De laatste van Andries bij home of cycling
Of Bobbie Traksel.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel gek dat de talentscout van de NOS Jan Hermsen over het hoofd gezien heeft.
Achquote:Op zondag 18 februari 2024 16:45 schreef Pino112 het volgende:
Costiou op weg naar.. @:Mexicanobakker
Hij start pas in MSR heb ik begrepen.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tijd voor Mathieu om zijn programma voor de rest van het jaar bekend te maken.
Oud nieuws.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:59 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)el-gold-race-onzeker
[..]
Zelfs niet op het podium!quote:Op zondag 18 februari 2024 17:00 schreef franklop het volgende:
WOUT geeneens beste veldrijder in klassement Algarve
quote:Op maandag 19 februari 2024 08:48 schreef DeeBee het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-aert~1708278960665/
Belgie.wint.alles
Gelukkig kloppen ze de verwachtingen niet zo hoog op he!
Dit is echt zo droevig altijd he. Er is een verklaring waarom HIJ niet won terwijl hij eigenlijk wel de beste was. De onklopbare zal verdedigd worden als hij toch een keer geklopt wordt, ook al moeten daarvoor de feiten verdraaid worden.quote:Eigenlijk heeft hij nooit de controle over de wedstrijd verloren. Hij wordt bergop dan wel twee keer geklopt door Daniel Felipe Martinez, maar telkens is daar een verklaring voor.
De eerste keer begon Evenepoel er te vroeg aan en in de slotrit had hij schakelproblemen. Dat zijn details die over winst of verlies beslissen, maar hij zat wel gewoon in het wiel. Daar maak ik mij dus geen zorgen over.
Denk dat dat in dit geval niet meer dan logisch is. Kwestie van overmacht.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Loller UCI maakt er weer een compleet circus van door Lotto slechts 20 punten toe te kennen voor de overwinning van Van Gils in Andalucía. Uiteraard geheel in strijd met de eigen reglementen, want nergens staat dit beschreven of geschreven. Ook nog eens een dubbele straf, want door dit hele geintje kon Van Gils zijn vlucht naar de Alpes-Maritimes niet meer halen en dus ook niet starten aldaar.
Beter dan dat Leo het zelf gaat proberen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:24 schreef Faraday01 het volgende:
Dumoulin moet voor Leo de meubelen gaan redden in de gemeenteraad
Zeker! Dit kan zo maar een enorme sneeuwbal worden als meer gemeentes zich zo op gaan stellen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beter dan dat Leo het zelf gaat proberen.
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20240219_97544920quote:De grootste wielertoertochten blijven toch welkom op het grondgebied van Vaals. De gemeenteraad gaat daar maandagavond unaniem of met de grootst mogelijke meerderheid mee akkoord.
Einde tijdperk Rasmussen, die wint nooit meer een koers.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[x]https://twitter.com/Eurosport_NL/status/1759639055371800661[/x]
Jonas Vingegaard Hansen
Dat visfileerder Jonas stevig onder de slof lag, wisten we natuurlijk al langer dan vandaag.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jonas Vingegaard Hansen
Raadslid Alain Hamaekers (Nuj Lies Vroemen)quote:Op maandag 19 februari 2024 22:50 schreef Marcoss het volgende:
Ze zijn gewoon verkeerd begrepen!
https://www.ad.nl/wielren(...)-verbieden~a90536e3/
Cucked @de_boswachterquote:Op maandag 19 februari 2024 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jonas Vingegaard Hansen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 04:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Cucked @:de_boswachter
Waar is z'n andere tweede naam gebleven? Wat een ellende dat naamsysteem daar
Wat gebeurt er met de naam Rasmussen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 04:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Cucked @:de_boswachter
Waar is z'n andere tweede naam gebleven? Wat een ellende dat naamsysteem daar
Wordt geschorstquote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de naam Rasmussen?
Van MSR naar Luik, dat lijkt mij primaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij start pas in MSR heb ik begrepen.
Het schijnt dat Cassani Jonas Vingegaard Rasmussen gewoon nog heeft zien fietsen in de Dolomieten gisteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met de naam Rasmussen?
Hij gaat nu ook trainen na de zondagsmis”quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Er staat een artikel in de Gazet van Antwerpen vandaag over de mindere prestaties van Biniam Girmay vorig jaar en hoe ze dit bij Intermarche proberen om te draaien. Hij heeft nu full-time een babysitter in Eritrea gekregen genaamd Rein Taaramae en nog veel belangrijker: ze hebben hem zijn zondagsrust afgepakt (lol).
Dat is uiteindelijk de enige etappe die gereden is in die ronde.. etappe 3 was dus etappe 1.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje: ik ben even wat achterstallig wielrennen aan het kijken, maar op de PLAYER staat bij 16 februari etappe 1 van de Ruta del Sol (een tijdrit over 5km?)...terwijl PCS die op 14 februari heeft staan. Wat klopt er niet?
Voor 16 februari en na 16 februari hoef je niet te kijken. Is dat duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje: ik ben even wat achterstallig wielrennen aan het kijken, maar op de PLAYER staat bij 16 februari etappe 1 van de Ruta del Sol (een tijdrit over 5km?)...terwijl PCS die op 14 februari heeft staan. Wat klopt er niet?
Ohquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk de enige etappe die gereden is in die ronde.. etappe 3 was dus etappe 1
Wat een genotsinterview is dit weerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:58 schreef Marcoss het volgende:
Lefevere weer ruzie aan het maken met Alaphilippe
https://www.hln.be/wielre(...)dere-jaren~a15fb1eb/
Spoiler?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een genotsinterview is dit weer
https://www.humo.be/nieuw(...)=https://www.hln.be/
https://www.instagram.com/p/C3nDuYrtcSl/?igsh=OTBxOGIwZ2k3b2d1quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:58 schreef Marcoss het volgende:
Lefevere weer ruzie aan het maken met Alaphilippe
https://www.hln.be/wielre(...)dere-jaren~a15fb1eb/
Dit is onaanvaardbaar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C3nDuYrtcSl/?igsh=OTBxOGIwZ2k3b2d1
Mijn Frans is niet zo best, kan iemand dit vertalen? Marion met een reactie
Marion is echt ziedend.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon even door archive.is halen en je hebt het complete interview. Het hele interview is goud, maar deze vond ik mooi:quote:
Ach, pa Evenepoel.quote:HUMO Als ploegmaat zou ik er niet mee opgezet zijn als iemand zegt dat de ploeg vier à vijf keer beter moet worden.
LEFEVERE «Dat zijn de woorden van zijn vader, niet die van Remco. Ik kan je verzekeren dat de relatie met Remco heel professioneel verloopt. Hij is zelfs té goed voor zijn ploegmaats. Hij compenseert ze financieel voor hun werk. Uit eigen zak. Net voor het WK in Australië zei zijn vader tegen mij: ‘Wout van Aert heeft een bedrag genoemd dat hij aan de ploegmaats zal geven als hij wint. Ik heb tegen Remco gezegd dat hij het dubbele of het driedubbele moet geven.’ Waarop ik: ‘Nee, je moet dat juist níét doen. Geef hetzelfde als Wout. Als Remco de beste is, zal hij toch winnen.’ Ze moeten bij de nationale ploeg toch voor elkaar rijden? Als je op voorhand begint op te bieden, heb je geen ploeg meer.»
Voetnoot in het wielerseizoen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:55 schreef Coos het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen voor de Omloop. 👀
quote:Patrick Lefevere nuanceert forse uitspraken over Julian Alaphilippe: “Er waren te veel feestjes, maar sinds november 2022 drinkt hij geen druppel meer”
“Te veel feesten, te veel alcohol… Hij ligt serieus onder de sloef bij Marion Rousse. Misschien wel té veel.” Het is een van de uitspraken die Patrick Lefevere in gesprek met Humo heeft gedaan over zijn renner Julian Alaphilippe. Uitspraken die uiteraard niet in stilte passeerden. Lefevere zelf reageert.
“Ik overweeg om op Twitter een statement te maken, want eens te meer klinken mijn woorden in het Engels – zonder de context van het interview – zwaarder dan ik ze in het Nederlands heb uitgesproken”, zo vertelt Lefevere over de ophef die is ontstaan, onder andere op sociale media, over zijn uitspraken in de Humo. De CEO van Soudal - Quick-Step betreurt vooral dat zijn uitspraken verkeerd gesitueerd zijn in de tijd.
Andere timing
“Wat ik heb gezegd? José De Cauwer is mijn getuige: niet vorig jaar (zoals in Humo stond, red.), maar in november 2022 heb ik Julian Alaphilippe apart genomen in Diegem (op de teamdagen, red.). Om te zeggen: zo kan het niet verder. Of ik laat je gaan, of we gaan het vanaf nu anders doen. Mijn boodschap was: ‘op talent alleen lukt niet meer. Je wordt ouder en moet anders gaan leven’. Julian heeft grote nummers opgevoerd in de Tour, maar toen waren er nog geen of toch minder uitgesproken klasbakken als Mathieu Van der Poel, Tadej Pogacar en Primoz Roglic waar hij nu tegen uitkomt.”
De timing - niet vorig jaar, maar 2022 - is belangrijk want: “Er is een periode geweest met te veel feestjes, maar ik moet zeggen: sinds ons gesprek in november 2022 heeft hij niet meer gedronken. Niet binnen de ploeg en ook niet buiten de ploeg. Ik heb mensen gesproken die met hem mee waren op de stage in Sierra Nevada: geen druppel meer. En trainen is nooit een probleem geweest, dat is hij altijd blijven doen.“ De feestjes “met te veel alcohol” waar Lefevere in Humo aan refereert, gaan dus terug naar de periode voor 2022.
Zelfvertrouwen verloren
In levensstijl zijn er op dit moment geen problemen meer, maar Lefevere stelt wel vast dat Alaphilippe sportief niet meer zijn beste niveau haalt. “Op een bepaald moment is Julian zijn zelfvertrouwen verloren. Hij blijft waardevol voor de ploeg. Hij zegt wel dat hij stress krijgt van persconferenties, maar hij is eigenlijk een perfecte sandwichman. Recent is hij nog naar Köln geweest voor een publicitaire opdracht bij Safety Jogger, allemaal geen probleem. Publicitair blijft hij God in Frankrijk. Alleen: daarnaast wil ik ook resultaten en die zijn er te weinig geweest. Het moet meer zijn dan de Faun-Ardèche Classic.”
Hij had vast weer een hypo tijdens het interviewquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pat![]()
Dus Alaphilippe leeft al twee winters als een voorbeeldprof en alsnog moet ie voor de bus
Oftewel, Pat is tot de orde geroepen en gooit er nu een stukje damage control in.quote:
Zit Pat nu al onder de duim van de nieuwe führer Jurgen Foré?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oftewel, Pat is tot de orde geroepen en gooit er nu een stukje damage control in.
Of de Korsakov grijpt langzaam om zich heen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:04 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zit Pat nu al onder de duim van de nieuwe führer Jurgen Foré?
Wat staat er?quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:50 schreef Chiappucci het volgende:
Goede catfight dit.
Wel typisch dat de vrouw (Marion) in dit verhaal nu aan alle kanten verdedigd wordt, zelfs door de meeste mannen, en dan komt er een andere vrouw om haar nog een trap na te geven.
WLR Story. Misschien moeten we een roddel en achterklap topic krijgen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het houdt de gemoederen behoorlijk bezig, zo te zien.
WLR / WLR Shownieuwsquote:Op donderdag 22 februari 2024 04:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
WLR Story. Misschien moeten we een roddel en achterklap topic krijgen.
Mja, in dit geval begint het met een opmerking van Lefevere over het niet presteren van een rennerquote:Op donderdag 22 februari 2024 07:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom staat die rommel daar dan niet?
Dat noemen ze de keerzijde van de medaille, Marion, en dan onthult Patrick nog maar een derde van het gedrag van je vent. Je zou je beter koest houden over dit onderwerp... Hij zegt gewoon hardop wat hij denkt en wat veel mensen rondom jou ook denken! Een renner die een fortuin betaald krijgt is ook iets aan zijn baas verschuldigd. Zo werkt het nu eenmaal. Jij houdt je van achter je microfoon, verborgen in je studio, bezig met slecht spreken over mensen, en als je daarover verantwoording moet afleggen ben je nooit op de afspraak... Jouw post weerspiegelt wat jou ook geraakt heeft, oftewel jou en jouw imago.quote:
Ok, ok, ok. Ik geef mijn ongelijk toe.quote:Op donderdag 22 februari 2024 08:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, in dit geval begint het met een opmerking van Lefevere over het niet presteren van een renner
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ok, ok, ok. Ik geef mijn ongelijk toe.
Benieuwd naar de onvermijdelijke valpartijen van de figuren die zich gaan smijten voor de dagzege.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Tijdrit in Gran Camino wordt wegens de wind gereden op wegfietsen en de tijd telt niet voor het klassement
Goed, die wegfietsen is verder prima, maar dat de tijd niet telt voor het klassement geldt vind ik dan weer vrij onzinnig. Las de tijdrit dan maar gewoon af.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Tijdrit in Gran Camino wordt wegens de wind gereden op wegfietsen en de tijd telt niet voor het klassement
Het zou wel ultiem grappig zijn als uitgerekend Wilco een vanwege gevaarlijke omstandigheden half geneutraliseerde tijdrit wint.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:51 schreef The_Undertone het volgende:
Dit zou de ultieme ritwinst van Wivco zijn
Mag hopen dat Cian rustig aan doet nu de tijd toch niet telt..quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
FIGUEIREDO Frederico (Sabgal / Anicolor) overtakes UIJTDEBROEKS Cian (Team Visma | Lease a Bike).
Mag hopen dat ze hem daar even mee gaan pesten bij het avondeten.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
FIGUEIREDO Frederico (Sabgal / Anicolor) overtakes UIJTDEBROEKS Cian (Team Visma | Lease a Bike).
Benieuwd wat die kan op een wegfiets.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Helaas voor Wilco doet Tarling ook mee.
Jonas kan als laatste starter wel in de remmen knijpen, net als in Rocamadour.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Benieuwd wat die kan op een wegfiets.
En uiteindelijk gaat mutant Vingegaard er vast nog onder, tenzik die ook een snipperdag neemt.
Dat lijkt me vrij overduidelijk, toch? Samen met Tulett, die toch aardig kan tijdrijden, zo'n beetje de traagste tijd van iedereen achter allemaal conti-troep.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mag hopen dat Cian rustig aan doet nu de tijd toch niet telt..
Ze hoeven niet hè. Tijden tellen toch niet.quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is niet best van Vingegaard.
Nja hij fietst vast niet hier voor de UCI puntenquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze hoeven niet hè. Tijden tellen toch niet.
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is toch niet over het hoofd te zien.
Geen bewegende beelden van Bobbie ter ondersteuning? Zoiets?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
(Is dit acceptabel @:Immerdebestebob?)
Ik weet niet of de automatische copyright-controle dat niet op zou merken, maar ik zal het voor eventuele komende uploads in het achterhoofd houden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen bewegende beelden van Bobbie ter ondersteuning? Zoiets?
Of ben ik te kritisch?
Dit was echt bizar ja, zelfs voor Jozeequote:
Helemaal omdat dit altijd totale nobody’s als Jens Debusschere zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
In het kader van het gedoe rond Alaphilippe vind ik wel behoorlijk laf om anoniem de geruchten te voeden als 'spookrijder van het peloton' bij het Het Laatste Nieuws.
Dan zal het vanaf de Omloop wel lente zijn met 20 graden tijdens de Hoogmis en Roubaix.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is wel het voorjaar van wind en regen tot dusver, jeetje.
Toch Parijs-Roubaix? Ik dacht dat hij die ging skippen dit jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen Strade dus en geen rittenkoers. Kilometers maken in Spanje.
Wel mooi dat ook in Limburg rijdt en waarschijnlijk LBL.
Mathieu zou dan na Kuiper de 2e nederlandse renner worden die 4 van de 5 monumenten minimaal 1x heeft gewonnen.quote:
Uiteraardquote:
Hij lost Gómez en Hernández, gefeliciteerd!quote:
Nee nee.quote:
Heeft Lease A Bike ook al een foodcoach?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:20 schreef Pino112 het volgende:
Cian heeft de Foodcoach ook al goed werkend.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Lease A Bike ook al een foodcoach?
quote:Jumbo bereikte in de zomer van 2022 een akkoord met de wielerploeg over de overdracht van het platform, waardoor de app nu al een tijdje volledig in handen is van (inmiddels) Visma | Lease a Bike
Nou, dan is de winnaar van de Tour van 2029 bekend.quote:
https://www.theathletesfoodcoach.com/quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dan is de winnaar van de Tour van 2029 bekend.
Ik vlieg sinds ik de Foodcoach app gebruikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.theathletesfoodcoach.com/
Tegenwoordig is het zelfs openbaar beschikbaar en kan iedereen er gebruik van maken.
Welke WLR-user zal er gaan schroeien?
In april zijn er twee in Brazilie die die dan logischerwijs skipt. In mei is maar één.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Volgens HLN gaat hij in mei wel wereldbekers mtb rijden.
Verkeerde topic en nee, die filmpjes zijn er inderdaad niet. Wel schijnt er een compilatie te komen zodra de ronde voorbij is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
Geen nette highlightfilmpjes met duidelijk Engels commentaar en goede beelden enzo van Rwanda dit jaar op YouTube?(zoals vorig jaar wel)
Excuus, even het juiste topic over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2024 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verkeerde topic en nee, die filmpjes zijn er inderdaad niet. Wel schijnt er een compilatie te komen zodra de ronde voorbij is.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is echt 0,0 meer over van de explosiviteit van Ayuso.
Lekker sprintje wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Er is echt 0,0 meer over van de explosiviteit van Ayuso.
Het grootste gedeelte van zijn posts is uiteindelijk het tegenovergestelde, dat weet je toch wel ondertussen.quote:
Ik wacht op de beelden van bovenaf, maar van voren leek het erop dat hij bij het aanzetten behoorlijk wat goed moest maken op Gregoire.quote:
Hoeveel honden/katten/mensen zou zijn nog debielere broer Ken al hebben doodgereden?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Definitief familie van. @:mani89
Dat gebrabbel van Pippa vind ik veel erger. Er is echt geen enkele reden om dat commentator te laten geven.quote:
Ik dacht, ik kijk even of er een staflid jarig is. Maar ik ga ze niet alle 147 nakijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie was er vandaag jarig, of is dit een hart onder de riem voor de mensen in Valencia?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kijk even of er een staflid jarig is. Maar ik ga ze niet alle 147 nakijken.
In Laigueglia waaien er een paar weg overmorgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze verwachten voor vandaag en mogen al 50 mm. Dat zal sowieso al impact hebben.
quote:Hoe verklaar je die progressie?
“Ik denk dat ik iets later in de puberteit ben gegaan dan de rest en dat ik iets later dan de rest aan het volgroeien ben.”
Eetvelted.quote:Kan je eens het verhaal vertellen van de vermogensmeter waarvan je dacht dat hij kapot was?
“Ik heb deze winter mijn amandelen laten verwijderen en ik was daar wat gewicht mee verloren omdat ik een paar dagen tot weken niet kon eten. Ik had het plan om die kilo’s gewoon terug bij te komen, omdat ik dacht dat ik met die kilo’s ook wat kracht was verloren. Maar na een korte periode van training zat ik al op de vermogens die ik vorig jaar trapte in mijn beste vorm. Ik dacht dus dat dat misschien lag aan de verschillende soorten vermogensmeters, maar het blijkt dus toch dat ik een grote stap gezet heb.”
Lenny, met z'n dopinghoofd. Zelfs Hirschi vindt die kaaklijn wat ver gaan.quote:
Stukje Dafne Coulthardquote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lenny, met z'n dopinghoofd. Zelfs Hirschi vindt die kaaklijn wat ver gaan.
Iedereen zit weer aan de doping (lol)!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lenny, met z'n dopinghoofd. Zelfs Hirschi vindt die kaaklijn wat ver gaan.
Van Lennert weten we het. Met z'n neusspray (lol)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen zit weer aan de doping (lol)!
Ach, de immer schattig naïeve Slobeend.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 14:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen zit weer aan de doping (lol)!
Genot. Het seizoen is dan wel echt begonnen als die in beeld is geweest.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BITUMINEUZE VOEGVULLINGSMASSAD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |