Dat gebrabbel van Pippa vind ik veel erger. Er is echt geen enkele reden om dat commentator te laten geven.quote:
Ik dacht, ik kijk even of er een staflid jarig is. Maar ik ga ze niet alle 147 nakijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie was er vandaag jarig, of is dit een hart onder de riem voor de mensen in Valencia?
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik dacht, ik kijk even of er een staflid jarig is. Maar ik ga ze niet alle 147 nakijken.
In Laigueglia waaien er een paar weg overmorgen.quote:Op maandag 26 februari 2024 18:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze verwachten voor vandaag en mogen al 50 mm. Dat zal sowieso al impact hebben.
quote:Hoe verklaar je die progressie?
“Ik denk dat ik iets later in de puberteit ben gegaan dan de rest en dat ik iets later dan de rest aan het volgroeien ben.”
Eetvelted.quote:Kan je eens het verhaal vertellen van de vermogensmeter waarvan je dacht dat hij kapot was?
“Ik heb deze winter mijn amandelen laten verwijderen en ik was daar wat gewicht mee verloren omdat ik een paar dagen tot weken niet kon eten. Ik had het plan om die kilo’s gewoon terug bij te komen, omdat ik dacht dat ik met die kilo’s ook wat kracht was verloren. Maar na een korte periode van training zat ik al op de vermogens die ik vorig jaar trapte in mijn beste vorm. Ik dacht dus dat dat misschien lag aan de verschillende soorten vermogensmeters, maar het blijkt dus toch dat ik een grote stap gezet heb.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |