SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer:
Maandag 19 februari tot en met zondag 26 februari
Vorig jaar:
TV:
Eurosport, Home of Cycling
Dat is wel leuk natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:26 schreef wimderon het volgende:
Welsford, Groenewegen, Cavendish, Kooij, Jakobsen, Viviani, Merlier, Bennett, Groves, Ackermann, De Kleijn, Bauhaus, Molano, Gaviria, Consonni, Marit.
Jeetje.
Die zwaarste op het profiel is 1,3 kilometer aan 6,5 volgens Steef, dus de rest stelt niet veel voor lijkt me.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben we zicht op hoe zwaar die heuvels duinen zijn in de eerste etappe?
Ah, dan valt het mee. Hoogstens Jakobsen er af.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zwaarste op het profiel is 1,3 kilometer aan 6,5 volgens Steef, dus de rest stelt niet veel voor lijkt me.
Ik doelde op de commentator, maar toch bedankt.quote:
Een mooiere goudgele kleur bestaat er niet inderdaad!quote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zijn wel mooie zandduinen
Het was sowieso een heel chaotische sprint, nog zonder die val.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo treintje ging veel te vroeg aan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |