quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is toch niet over het hoofd te zien.
Geen bewegende beelden van Bobbie ter ondersteuning? Zoiets?quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
(Is dit acceptabel @:Immerdebestebob?)
Ik weet niet of de automatische copyright-controle dat niet op zou merken, maar ik zal het voor eventuele komende uploads in het achterhoofd houden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen bewegende beelden van Bobbie ter ondersteuning? Zoiets?
Of ben ik te kritisch?
Dit was echt bizar ja, zelfs voor Jozeequote:
Helemaal omdat dit altijd totale nobody’s als Jens Debusschere zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
In het kader van het gedoe rond Alaphilippe vind ik wel behoorlijk laf om anoniem de geruchten te voeden als 'spookrijder van het peloton' bij het Het Laatste Nieuws.
Dan zal het vanaf de Omloop wel lente zijn met 20 graden tijdens de Hoogmis en Roubaix.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is wel het voorjaar van wind en regen tot dusver, jeetje.
Toch Parijs-Roubaix? Ik dacht dat hij die ging skippen dit jaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas geen Strade dus en geen rittenkoers. Kilometers maken in Spanje.
Wel mooi dat ook in Limburg rijdt en waarschijnlijk LBL.
Mathieu zou dan na Kuiper de 2e nederlandse renner worden die 4 van de 5 monumenten minimaal 1x heeft gewonnen.quote:
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |