Neuj, het had anders gekund, met ook mensen erop waarmee ze niet zo close isquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:50 schreef marky het volgende:
Mevrouw vindt het geen leuke bank... Ze had het alleen leuk gevonden als ze er niet op had gezeten.
Zal gewoon draaideur zijn, en terug binnen samen met Ashleyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:50 schreef Was-beer het volgende:
Karen is bang dat ze de deur in moet
je bedoelt die schitterende mooie lach die klinkt als een nachtegaal op een mooi zonnige zondagmorgenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Basiri troost Karen (hinnikt = Pony) maar grapjes die je moet uitleggen zijn niet leuk.![]()
Ashley en Karen mochten niet samen slapen van Big Brother![]()
Big Brother heeft een ruggegraat.
Wat bazel jij nou weer?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
Wat een drama ... om Tis een part of the kame
Alle stemmen op Ashley en Karen hierquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Stem allemaal nog even op Bassie en Alice
Bassie lijkt vrij kansloos als ik de polls zie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Ja zo blijft Bassie kansloosquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bassie lijkt vrij kansloos als ik de polls zie.
Dus dan maar 2x op Alice gestemd
Bassie is kansloos (polls + er moet nu idealiter Belgische man weg)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Ach welnee het moet geen moer uitmaken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:54 schreef Xilia het volgende:
[..]
Neuj, het had anders gekund, met ook mensen erop waarmee ze niet zo close is
Ik denk dat er 2 uitgaan morgen, in dat geval Basiri en Karen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:59 schreef chufi het volgende:
Bassie ligt er uit , maar hoeveel gaan er uit ? een heel koppel ?
Ja voor Dilano staat 8 graden gelijk aan tropische temperaturen dus het is vreemdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:01 schreef ledn81 het volgende:
Waarom heeft Dilano opeens een shirt aan
Tenzij de turkse gemeenschap plots wakker schiet in belgie. Zij zijn met meer hier dan de autochtonen in belgiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bassie lijkt vrij kansloos als ik de polls zie.
Dus dan maar 2x op Alice gestemd
Alzheimer ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:01 schreef ledn81 het volgende:
Waarom heeft Dilano opeens een shirt aan
mijn turkse buurtjes hebben ook een poster #stembassie voor de ramenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij de turkse gemeenschap plots wakker schiet in belgie. Zij zijn met meer hier dan de autochtonen in belgie
Ik kan het weten...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:05 schreef Xilia het volgende:
Turnen maakt meer kapot dan je lief is
ze lijkt hier op een dood lijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:05 schreef Jockari het volgende:
Al ziet ze er hier uit als Karen Weenhuis, ze blijft er goed uit zien
[ afbeelding ]
Tuurlijk dat gooit ze er als actrice zo even inquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:04 schreef ben34567 het volgende:
Genomineerden Karen en Ashley nog even hun late-night emotioneel momentje geplant voor de liveshow
Beter gaat ze naar huis als je dit kan handelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:07 schreef BB-King het volgende:
Awh arme Karen.
Laat het aub goed aflopen.
Prima, streep ik die van jou gelijk even wegquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alle stemmen op Ashley en Karen hier
Wow zelfs van jou.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:07 schreef ledn81 het volgende:
Theaterschool Schagen heeft weer een repetitie in de tuin met Kaatje Klets.
Slaap lekker allemaal
No worries gaan we en hebben we alles aan gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:07 schreef BB-King het volgende:
Awh arme Karen.
Laat het aub goed aflopen.
Heel grappigquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
op de screenshot. een oog dicht en andere beetje open
???quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Prima, streep ik de van jou gelijk even weg![]()
Ze zit gewoon even in het moment. Voelt nu stress voor morgenavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:07 schreef marky het volgende:
[..]
Beter gaat ze naar huis als je dit kan handelen.
Mijn stemmen gaan nu as we speak naar Alice en Basiri. Dus die strepen van jou weg ;p Was een grapje.quote:
Je meent hetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen hoort gewoon in die finale.
Die 2 roddelende heksen horen daar niet thuis.
zelfgemaakt waarschijnlijk danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mijn turkse buurtjes hebben ook een poster #stembassie voor de ramen
Ach we stemmen morgen nog meerdere keren heurquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mijn stemmen gaan nu as we speak naar Alice en Basiri. Dus die strepen van jou weg ;p Was een grapje.
Wedstrijdje doen? *zoekt al z’n oude emailadressen bij elkaar*quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ach we stemmen morgen nog meerdere keren heur
Ze kan nu mooi voelen hoe het is voor iemand op de bank.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze zit gewoon even in het moment. Voelt nu stress voor morgenavond.
Het besef dat ze weg moet en/of afscheid moet nemen van een maatje.
Mooi om haar emoties te zien. Daar draait Big Brother om.
Ik zie niet zoveel haat hier hoor, users spreken hun voorkeur uit en er worden hooguit wat imo onschuldige grapjes gemaakt. Het is een forum hequote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Wat een haat hier weer, sjonge wees maar trots om jullie posts om een spelletje op tv.
Welkom op Fokquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:11 schreef Xilia het volgende:
Wat een haat hier weer, sjonge wees maar trots om jullie posts om een spelletje op tv.
Users van een zekere fanbase hier reageren altijd gepikeerd als je kritiek hebt of mopjes maakt richting hun favo. Haalt de fun hier wel beetje weg maar ja ik ben niemand hierquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel haat hier hoor, users spreken hun voorkeur uit en er worden hooguit wat imo onschuldige grapjes gemaakt. Het is een forum he
Paar domeinen hebben heeft zo z'n voordelenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen? *zoekt al z’n oude emailadressen bij elkaar*Nee gein. Wordt wel een clashje morgen maar het zal Karan of Basiri worden. Allebei wel jammer imo.
Ik loop hier al wat jaartjes mee hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel haat hier hoor, users spreken hun voorkeur uit en er worden hooguit wat imo onschuldige grapjes gemaakt. Het is een forum he
Zijn Karen en Ash een koppel?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Paar domeinen hebben heeft zo z'n voordelen![]()
Zou het echt heel erg jammer vinden als Karen of Ashley gaan.
Alice blijft wel en Basiri ga ik niet zo missen.
Haha shit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:18 schreef Xilia het volgende:
[..]
Paar domeinen hebben heeft zo z'n voordelen![]()
Zou het echt heel erg jammer vinden als Karen of Ashley gaan.
Alice blijft wel en Basiri ga ik niet zo missen.
Nee, Karen is duo met Alice en Ashley met Basiriquote:
Mogelijk gaat het laagst scorende Duo er uit ... Bassie + Ash 49 en Karen + Alice 51 zag ik een tijdje terugquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee, Karen is duo met Alice en Ashley met Basiri
Dat denk ik niet, geloof niet dat ze per duo eruit gaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk gaat het laagst scorende Duo er uit ... Bassie + Ash 49 en Karen + Alice 51 zag ik een tijdje terug
Soms gaat het inderdaad wel wat ver, maar over het algemeen vind ik het wel meevallenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik loop hier al wat jaartjes mee hoor![]()
De grapjes zijn niet altijd zo onschuldig dus het kan wel wat minder.
En uiteraard mag voorkeur uitspreken, maar dat loopt hier vaak langzaam uit tot haat voor de andere partij.
Ja zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:24 schreef Snoozey het volgende:
en leuk zo samen he. ik vind het mooi hoe ze karen zo op kan beuren. die 2 blijven echt samen leuk zolang ze daar samen in zitten
ashley gaat door het vuur voor haar
Sinds 1999 hier altijd op BB forum en dat is ruw en rauw altijd al geweest. Ik vind het soms ook te dan trap ik terug.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik loop hier al wat jaartjes mee hoor![]()
De grapjes zijn niet altijd zo onschuldig dus het kan wel wat minder.
En uiteraard mag voorkeur uitspreken, maar dat loopt hier vaak langzaam uit tot haat voor de andere partij.
Dat is Salar’s poll denk ik? Maar die is niet op de procent nauwkeurig lijkt me.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk gaat het laagst scorende Duo er uit ... Bassie + Ash 49 en Karen + Alice 51 zag ik een tijdje terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben hier ook sinds allereerste BB, alleen durfde ik toen nog niet meepostenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:28 schreef marky het volgende:
[..]
Sinds 1999 hier altijd op BB forum en dat is ruw en rauw altijd al geweest. Ik vind het soms ook te dan trap ik terug.
vorig jaar al een saaie. kunnen ze ons niet weer aandoen hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:39 schreef kater1 het volgende:
De saaiste zal wel winnen dit jaar. Een Danny of zo. *heeft nu al geen zin meer de finale te bekijken
Hoor Bas steeds en die ligt in bed toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:44 schreef Snoozey het volgende:
staan er mischien 2 in de keuken te babbelen??
weet ik niet, maar op 2 hoor ik tyron en rohanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoor Bas steeds en die ligt in bed toch?
Ow ok weet het ook nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:46 schreef Snoozey het volgende:
[..]
weet ik niet, maar op 2 hoor ik tyron en rohan
Ik lig blauw van het lachenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:49 schreef BB-King het volgende:
Wat een lol weer in de blauwe slaapkamer.
Die gasten zijn gewoon grappig als ze niet met het spel bezig hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:57 schreef Willewa het volgende:
Lachkick net in de blauwe slaapkamer (en ik lach hard mee):
Tyron: Sabeau is echt Takkie Meister (vertaling: queen van de praatjes)
Je kan haar vragen, wil je een boterham en een half uur later.. dan ineens voel je je helemaal goed en gevuld met liefde.
*lachkick*
Randy: voortaan heb je waardering voor die brood
*nog hardere lachkick*
Ronahi: Only love naar Sabeau
-
Disclaimer: was niet spottend, maar gewoon echt grappig en met liefde bedoeld
Haha true. Dit was wel m’n hardste lachkick tijdens BB dit jaar tot nu toe denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:59 schreef marky het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon grappig als ze niet met het spel bezig hoeven te zijn.
Bas heeft echt een indrukwekkend bereik. Hij kan zijn stemgeluid vanuit bed projecteren tot in de verste hoeken van het huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hoor Bas steeds en die ligt in bed toch?
Zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 05:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het juist krachtig van Ashley dat ze vraagt: waarom zetten jullie mij steeds op de bank? Ze gaat het gesprek aan, maar niemand durft haar te zeggen: we moeten je niet of je bent te erg aanwezig of te druk. Ze draaien er allemaal omheen en noemen het tactisch. Ik vind dat zwak, ook van Doriana, die in haar groepje het hoogste woord heeft, samen met Ronahi
Dat is haar wel gezegd maar dan wil mevrouw een voorbeeld waaruit dat blijkt. Dat is meestens een gevoel. Je kan dat niet pinpointen. Ze neemt er zonder voorbeeld geen genoegen mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 05:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het juist krachtig van Ashley dat ze vraagt: waarom zetten jullie mij steeds op de bank? Ze gaat het gesprek aan, maar niemand durft haar te zeggen: we moeten je niet of je bent te erg aanwezig of te druk. Ze draaien er allemaal omheen en noemen het tactisch. Ik vind dat zwak, ook van Doriana, die in haar groepje het hoogste woord heeft, samen met Ronahi
Queen Ashley FTWquote:Op zaterdag 17 februari 2024 06:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Vanavond wordt het geen popcorn enz mag duidelijk zijn wie er naar huis gaat...
Ashley gaat voorlopig nergens.. onkruid vergaat niet...(het is niet zo lullig bedoeld zoals het er staat, het is maar een spreekwoord)...
Ik ben d'r ook wel klaar mee... ik kan die stem niet meer horen maar dat heb ik wel met meerdere hoor..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas niet, maar we moeten het er mee doen.
Van mij mag ze ook vertrekken.
Ik dacht dat je het over Ronahi had omdat je over "ik kan die stem niet meer horen" zei.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook wel klaar mee... ik kan die stem niet met horen maar dat heb ik wel met meerdere hoor..![]()
Het volk beslist....![]()
D'r moet echt een sterke speler op de bank om Ashley eruit te wippen.. maar dan nog...
Jepquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Liggen ze nog steeds te meuren? De dag is al bijna weer voorbij.
Ashley had daar ook wel tussen gepastquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net even het filmpje terug te kijken waar Ashley vertelt over de Gouden Kooi.
De meesten kenden het programma niet, maar luisteren gechoqueerd naar Ashleys verhaal over treiteren, glazen deuren intrappen, rollen in kots, etc.![]()
Ashley had er graag aan meegedaan.
Dat dus, ben geen echte fan van ashley.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 05:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dan krijg ik andere beelden ik vind het er netjes uit zienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
In de badkamer is het ook een zooitje.
![]()
Wat is er gebeurd vannacht?
Niet iets wat op de camera was te zien.
het zijn bijna geenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
In de badkamer is het ook een zooitje.
![]()
Wat is er gebeurd vannacht?
Niet iets wat op de camera was te zien.
Terwijl ze best een strak schoonmaak schema hebben normaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het hele BB huis ziet er uit als een studenten flat
Oh gelukkig Voor Karen. Top.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
Tom vertelt over het moeilijke moment van Karen. Eerste keer op de bank ook. Jimmie had haar een keer beloofd om samen een koffie te drinken. Ze maken nu een kopje koffie voor Karen
ik denk bij Randy altijd als hij stil blijft staan valt hij uit elkaarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Randy tjokt in de keuken alsof die al 3 krantenwijken heeft gelopen
nee was puur omdat ze niets hadden, langzaam krijgen ze wat dingen, Danny het spandoek voor z'n dochter, briefjes van genomineerden die afscheid nemen met wc rol en eyeliner enzquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie boven een paar bedden versiering hangen. Dat mag dus wel. Ik dacht dat dat niet mocht.
Je ziet ze ook weinig overdag in de slaapkamer hangen wat ze in voorgaande jaren wel deden.
Daarom dacht ik dat het een regel was: de slaapkamer is alleen om te slapen en geen persoonlijke versiering want duo's en wisseling van bedden regelmatig.
nee was puur omdat ze niets hadden, langzaam krijgen ze wat dingen, Danny het spandoek voor z'n dochter, briefjes van genomineerden die afscheid nemen met wc rol en eyeliner enzquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie boven een paar bedden versiering hangen. Dat mag dus wel. Ik dacht dat dat niet mocht.
Je ziet ze ook weinig overdag in de slaapkamer hangen wat ze in voorgaande jaren wel deden.
Daarom dacht ik dat het een regel was: de slaapkamer is alleen om te slapen en geen persoonlijke versiering want duo's en wisseling van bedden regelmatig.
maar Ashley heeft ook overal een tegenwoord op, ze lult je eronder, zelfs als je de waarheid zou zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
Dat dus, ben geen echte fan van ashley.
Maar het draaien,glashard liegen en besodemieteren van de dames ronahi en doriana is ook niet echt netjes.
Als ze nu gewoon zeggen : ashley, wij zijn bang van je, of jij bent ons te
Sterk of wat dan ook.
Dan zal ashley minder zeiken (gok ik zo)
Maar elke keer dat gezever het was niet zo bedoeld, het was random, ik wist niet goed waar ik op stemde (randy).
Plus waar ze zich druk over maken wat ashley doet (fluisteren, plannen maken) doen ze zelf ook
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Alssie langzamer loopt, looptie achteruitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Randy tjokt in de keuken alsof die al 3 krantenwijken heeft gelopen
Om te blijven of weggaan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Dat laatste is een trucje dat mensen toepassen als ze je willen dissen. Dat wat je zegt omdraaien en dan bewijslast eisen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
idd zo erg bah
[..]
nee was puur omdat ze niets hadden, langzaam krijgen ze wat dingen, Danny het spandoek voor z'n dochter, briefjes van genomineerden die afscheid nemen met wc rol en eyeliner enz
[..]
maar Ashley heeft ook overal een tegenwoord op, ze lult je eronder, zelfs als je de waarheid zou zeggen
Lekker wel, zelfgemaakte broodquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn nu het deeg voor het brood aan het maken.
Dat moet het 40 minuten rijzen en dan 30? minuten in de oven en dan 10 minuten afkoelen.
![]()
Ik hoor op de achtergrond iemand schreeuwen met fuck you x 6
Zou t komen door de show vanavond? Dat ze zenuwen hebben?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Karen krijgt koffie van Jimmy en vanaf dat moment hoor je Ashley de hele tijd over koffie roepen, zeuren etc. Zij wil ook koffie.
Sowieso vind ik het nu een druk zooitje in de ochtend.
Dat is normaal niet zo. Toch?
Ze zijn druk en hysterisch.
Kan. Maar we hebben al wat zaterdagen achter de rug en nooit waren ze zo schreeuwerig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou t komen door de show vanavond? Dat ze zenuwen hebben?
Steeds spannender? Of denk je iets anders?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan. Maar we hebben al wat zaterdagen achter de rug en nooit waren ze zo schreeuwerig.
Op Bassie of Alice stemmen? Is Ashley dan al vrijgesteld?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Ik denk dan dat het te maken zou kunnen hebben met Wie er op de bank zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Steeds spannender? Of denk je iets anders?
Vind t wel druk, minder fijn
Hihiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dan dat het te maken zou kunnen hebben met Wie er op de bank zitten.
En met de mensen die zich daar druk over maken.
En met verwachtingen.
Ik heb de boel iig op mute gezet.
Tis net de mol ... en Ashley gaat nooit naar huis.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op Bassie of Alice stemmen? Is Ashley dan al vrijgesteld?
Ik denk dat ze zelf niet eens door heeft hoe ze bezig is, ze gaat zich zo hard schamen als ze thuis is en alles terug ziet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:23 schreef humpty het volgende:
Ronahi heeft Big Brother bedankt voor al het leuks en de liefde die
ze hebben ontvangen...het komt zo hypocriet over voor mij
Ja zo erg ze zegt het een en doet het andere ...lelijke dingen over een ander zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:24 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf niet eens door heeft hoe ze bezig is, ze gaat zich zo hard schamen als ze thuis is en alles terug ziet.
Het zou iig niet heel goed zijn voor mijn humeur en daarmee samenhangende voor de gezelligheid/veiligheid in het huis... heb inmiddels al 3 bakkies naar binnen gewerkt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat dat voor mij het moeilijkste zou zijn, geen koffie. Super van de heren dit.
Ik denk dat het niet eens spel is maar dat ze gewoon zo is en haar omgeving dit van haar accepteert.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja zo erg ze zegt het een en doet het andere ...lelijke dingen over een ander zeggen
om vervolgens met Valentijn lieve briefjes uit te delen.. zooo hypocriet
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou iig niet heel goed zijn voor mijn humeur en daarmee samenhangende voor de gezelligheid/veiligheid in het huis... heb inmiddels al 3 bakkies naar binnen gewerkt.
Ja echt he.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Al die champignonskapsels daar is echt apart om te zien.
Van achteren gezien lijken ze allemaal op elkaarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
Al die champignonskapsels daar is echt apart om te zien.
Nah echt hé, kan alles missen, zelfs mijn peuken, maar kom niet aan mijn koffie...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:31 schreef -river- het volgende:
[..]Ik denk dat als wij beide erin zouden zitten dat onze medebewoners voor hun eigen veiligheid voor ons iedere ochtend koffie uit the wall zouden halen.
Jaaa en dan net die week dubbel exitquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:32 schreef Poeziewoes het volgende:
Zie graag Ronahi en Doriana op de bank volgende week, die vind ik uiterst vervelend.
Hij kreeg vertrouwen en misbruikte deze ,dus klaar mee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:36 schreef Poeziewoes het volgende:
Die baardaap vind ik ook niet leuk
Alice gaat niet, bassie gaat..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:36 schreef -river- het volgende:
Ik moet even nadenken voor wie ik de streams nog wil kijken als Alice er vanavond uit gaat, misschien Glenn.
Alice gaat nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:36 schreef -river- het volgende:
Ik moet even nadenken voor wie ik de streams nog wil kijken als Alice er vanavond uit gaat, misschien Glenn.
Nee tis BBquote:
Zal er vast wel ergens 1 in de omgeving zitten...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:40 schreef humpty het volgende:
Doriana heeft een zonnenbank nodig zegt ze Ronahi ook
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:40 schreef humpty het volgende:
Doriana heeft een zonnenbank meer plamuur nodig zegt ze Ronahi ook
Eerst nog een culinair orgasme dankzij de koffie voor Ashleyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:45 schreef greysbones het volgende:
Het wordt weer een saaie zaterdag
Met koffers inpakken
Opmaken
Haren doen
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerst nog een culinair orgasme dankzij de koffie voor Ashley
quote:
Thanks! Dan wacht ik nog even met streams aanzettenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerst nog een culinair orgasme dankzij de koffie voor Ashley
hopelijk gaat ie snel thuis waterdrinkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri: bij mij is gewoon water, gewoon water wat ik drink
Die van fb is rond de 12 000quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kan je ook zien hoeveel stemmers ze hebben ? staan geen aantallen op.
hoorde het net nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:52 schreef engine het volgende:
Basiri maakt zijn verhaal toch gewoon af![]()
Zendercheck zendercheck zendercheck
Begreep het ook niet zo goedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoorde het net niet
papiertje met?
Doet hij leukquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
De ware cultuur van Bas komt boven: "ik heb Guccie, ik heb Louis Vuitton, ik heb...'
oh dat zou kunnen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Begreep het ook niet zo goedvolgens mij over de casting.
Jezelfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ah, graag gedaan hoor, al is het soms wel een ware veldslag om het vol te houden!quote:
Tja, voor zijn lichaam doet hij het nog best goed dat bewegen/sporten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie loopt en zegt vanmiddag nog even te willen lopen![]()
goed bezig Jimmie
Denk dat hij er wel fitter uitkomt dan dat hij erin ging.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, voor zijn lichaam doet hij het nog best goed dat bewegen/sporten.
Hij is sowieso echt veel afgevallen. Vraag is, of hij dat hierna ook gaat volhouden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat hij er wel fitter uitkomt dan dat hij erin ging.
Ashley. Omdat ze het zo prima volhoudt in die slangenkuilquote:
Turkse namaak.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
De ware cultuur van Bas komt boven: "ik heb Guccie, ik heb Louis Vuitton, ik heb...'
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat hij er wel fitter uitkomt dan dat hij erin ging.
Die viel toen heel veel af, Thomas.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:10 schreef Jockari het volgende:
[..]![]()
Hij vroeg al eens een weegschaal aan BB, maar heeft er nog geen.
Dat is zoals Thomas die keer.
Lijkt wel op een paddenstoel, maar google image geeft geen resultaatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die dat zagen ze net.
Ze dachten aan een paddo
Hier bij ons alvast wel. "Garcon, geef de cossers allemaal een pintje van mij"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely vraagt of het woord 'pintje' straattaal is
Komt BB mooi uit vanavond; toneelhaakje voor Basiri vanavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
~ 09:50 - Stream 1
Karen: "Echt raar dat hij <wijst naar Glenn> daar was, hij kent ook mensen die ik ken"
Basiri: "Ik heb dat gehad in Antwerpen, bij de casting die gehad dat we gehad hebben, dat eerste gesprek dat we uitgenodigd werden. Doriana had mij gezien en daarna moesten we papieren invullen in de kleine kamer"
BB: "Zendercheck!"
Basiri: "FUCK!"
Basiri twijfelt even, gaat toch verder in sneltrein vaart: "...dus ik kreeg die papieren met een naam erop!"
Ronahi: "Van u?"
Basiri: "Nee iemand zijn naam, het was ingevuld!"
BB: "Basiri, zendercheck!"
Karen: "Dus ik heb iemand gezien, en hij heeft mij <onverstaanbaar>, grappig eigenlijk"
Ronahi: "Wie heb jij gezien?"
Karen: "Nousch, Nouchs heb ik gezien. Die heeft zelfs tegen mij gepraat"
Ashley: "Dat had ik met Sabeau he?"
Basiri: "Had jij dat met Sabeau ge...."
BB: "Karen, zendercheck!"
Basiri: "Heeej! Nu Ashley nog!"
Karen: "Zeg jij ook iets?"
Ashley: "Met een P"
Ronahi: "Ik wil ook een zendercheck"
Ashley: "We willen allemaal een zendercheck, tegelijk"
Karen: "3..2...1... zendercheck!"
BB: "Alle bewoners, zendercheck!"
Groep juicht en lacht
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
~ 09:50 - Stream 1
Karen: "Echt raar dat hij <wijst naar Glenn> daar was, hij kent ook mensen die ik ken"
Basiri: "Ik heb dat gehad in Antwerpen, bij de casting die gehad dat we gehad hebben, dat eerste gesprek dat we uitgenodigd werden. Doriana had mij gezien en daarna moesten we papieren invullen in de kleine kamer"
Basiri: "FUCK!"
Basiri twijfelt even, gaat toch verder in sneltrein vaart: "...dus ik kreeg die papieren met een naam erop!"
Ronahi: "Van u?"
Basiri: "Nee iemand zijn naam, het was ingevuld!"
BB: "Basiri, zendercheck!"
Karen: "Dus ik heb iemand gezien, en hij heeft mij <onverstaanbaar>, grappig eigenlijk"
Ronahi: "Wie heb jij gezien?"
Karen: "Nousch, Nousch heb ik gezien. Die heeft zelfs tegen mij gepraat"
Ashley: "Dat had ik met Sabeau he?"
Basiri: "Had jij dat met Sabeau ge...."
BB: "Karen, zendercheck!"
Basiri: "Heeej! Nu Ashley nog!"
Karen: "Zeg jij ook iets?"
Ashley: "Met een P"
Ronahi: "Ik wil ook een zendercheck"
Ashley: "We willen allemaal een zendercheck, tegelijk"
Karen: "3..2...1... zendercheck!"
BB: "Alle bewoners, zendercheck!"
Groep juicht en lacht
Ik vind dat altijd een domme vraag in een spel als BB. Het is toch vrij obvious dat je geen van uw eigen vrienden/bondgenoten daar nomineert en dat je dan eerst kijkt naar mensen uit een ander bondje ? Waarom heeft dat een uitleg nodig ? Ashley zou net hetzelfde gedaan hebben en wou met die vraag haar dominant en aanvallend gedrag weer eens tentoonstellen. Doriana heeft dat goed aangepakt en had door wat Ashley daarmee wou bereiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 05:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Domme vragen bestaan nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een domme vraag in een spel als BB. Het is toch vrij obvious dat je geen van uw eigen vrienden/bondgenoten daar nomineert en dat je dan eerst kijkt naar mensen uit een ander bondje ? Waarom heeft dat een uitleg nodig ? Ashley zou net hetzelfde gedaan hebben en wou met die vraag haar dominant en aanvallend gedrag weer eens tentoonstellen. Doriana heeft dat goed aangepakt en had door wat Ashley daarmee wou bereiken.
ja manquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
Je ziet Randy ook nooit echt bewegen daar
“Ik ben Ashley, de leider van een bondje die jullie allemaal een voor een wil wegspelen. Waarom hebben jullie mij genomineerd ??”quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet
Alleen domme antwoorden
🤣quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
“Ik ben Ashley, de leider van een bondje die jullie allemaal een voor een wil wegspelen. Waarom hebben jullie mij genomineerd ??”
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
“Ik ben Ashley, de leider van een bondje die jullie allemaal een voor een wil wegspelen. Waarom hebben jullie mij genomineerd ??”
Randy krabt zich op zijn rug op stream 1quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:24 schreef greysbones het volgende:
Je ziet Randy ook nooit echt bewegen daar
Iedereenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Tom vindt het zot dat hij alleen in de eerste week genomineerd is geworden hij had verwacht er iedere week op te komen.
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
Tom vindt het zot dat hij alleen in de eerste week genomineerd is geworden hij had verwacht er iedere week op te komen.
Stel je voor, ze zei dat hij de ware voor haar is dus ze blijft nu met hem en gaat trouwen etc. Is ze op heel haar leven maar een half jaar alleen geweest 😳 vind ik niet veel.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
Alice in gesprek met Sabeau op de badkamer. Alice heeft meer zelfliefde gecreëerd en een eigen kvk gestart.
Ze had sinds groep 8 tot vorig jaar altijd een vriendje.
Ze heeft geleerd om alleen te zijn, had ze niks met geen enkele man gedaan om te focussen op zichzelf. Toen is ze Hayder tegen gekomen.
perfecte moment omdat ze van zichzelf hield ook, had weer goede normen en waarden en zelfliefde.
alice is trots op zichzelf
streams op mute even.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
"Laat de zon in je hart" [ afbeelding ]
Thanks bewoners, nu dat weer in m'n hoofd
Gemist maar alsnog in mijn hoofd , en bedanktquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
"Laat de zon in je hart" [ afbeelding ]
Thanks bewoners, nu dat weer in m'n hoofd
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
streams op mute even.
dankzij jou nu ook die zin weer in m'n hoofd
Eerlijk zullen we delenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gemist maar alsnog in mijn hoofd , en bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |