Mooi dan mis ik nietsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
wat worden we weer gestraft, danny en aslie op 1 en dezelfde stream
Ja, ben ook wel benieuwd. Heb al gevraagd of hier een filmpje van is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef woxxel het volgende:
Wat had sabo precies gezegd wat ze niet bevalt?
Jimmy heeft haar gewoon door , alle alarmbellen gaan af bij haarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd. Heb al gevraagd of hier een filmpje van is.
Ja snap ik, maar wil graag dat gesprek tussen Sabeau en Ashley zienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy heeft haar gewoon door , alle alarmbellen gaan af bij haar
alleen te verkrijgen met bb muntjes tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat filmpjes schaarser gaan worden.
Dat was wel interessant, maar eigenlijk wat Ashley zelf al heeft gezegd netquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wil graag dat gesprek tussen Sabeau en Ashley zien
Ik ook. Ik heb alles gemistquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wil graag dat gesprek tussen Sabeau en Ashley zien
Begrijpelijk als je weet wat @ledn81 overkomen is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat filmpjes schaarser gaan worden.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
alleen te verkrijgen met bb muntjes tegenwoordig
Gezien de kapsels van de heren is dat dubbel onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Jockari het volgende:
Ik heb het wel als Karen als figuur, maar begint met de dag infantieler te worden. Onbegrijpelijk dat die een zelfstandig kapsalon uitbaat.
OMG... er moet wat gehaald worden door een van hun want het is te druk voor de queen in de huiskamer....Terwijl net Karen een jankend baby'tje na deed.....En dan die volwassen mannen erbij .....Snap die volwassen mannen ook niet hoor...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
wat worden we weer gestraft, danny en aslie op 1 en dezelfde stream
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat het tactisch spel van Ashley voor sommige mensen in het huis te heftig is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd. Heb al gevraagd of hier een filmpje van is.
Ja nou ja dat kan je van te voren wetenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je weet wat @:Lednl81 overkomen is.
Heb nog wel ergens contactpunten liggen denk ik, mag dat ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik ken die dingen, een klap erop en hij is kapotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:19 schreef Snoozey het volgende:
ze wil de fuscieuze cirkel doorbreken
Filmpje komt er straks aan heb ik begrepen.quote:
Ja en de aanvaarding die ze had op de bank...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:19 schreef Snoozey het volgende:
ze wil de fuscieuze cirkel doorbreken
Helemaal mee eens. Geniet wel een beetje van haar energie nu uit dit gesprek.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef ben34567 het volgende:
Shoot me maar Sabo is een van de interessantste personages daar
bedien jij die camera daar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef ben34567 het volgende:
Ze heeft zich klem geluld , dat is wat andsersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:23 schreef Snoozey het volgende:
ze kon dr mond gewoon niet houden
ik ben te eerlijk
ooow bro
ik weet hetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft zich klem geluld , dat is wat andsers
Ze lult alsof ze teveel gezopen heeft !quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:22 schreef Snoozey het volgende:
en DAT is niet goed van mij
hahaha meidje meidje toch. even
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:21 schreef Angel79 het volgende:
[..]quote:
Ja en de aanvaarding die ze had op de bank...
De lijst van Club Roniquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:25 schreef odie22 het volgende:
dilano heeft jimmy van de lijst gehaald? welke lijst
dilano +1quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:27 schreef Snoozey het volgende:
wat ze geven krijgen ze terug. zegt dilan
ja klopt
is niet goed of fout
geef antwoorden terug waar ze niks aan heeft
hij maakt haar graag nog gekker (ashley)
Mooi want dit geldt in hoge mate ook voor Dilan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:27 schreef Snoozey het volgende:
wat ze geven krijgen ze terug. zegt dilan
ja klopt
is niet goed of fout
geef antwoorden terug waar ze niks aan heeft
hij maakt haar graag nog gekker (ashley)
eens kijken hoe gek hij wordt als ash morgen als 1e gesaved wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:28 schreef Snoozey het volgende:
hij denkt dat hij ashley gek kan maken
Ja maar er ís helemaal geen lijst, volgens de jarige jetquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:30 schreef engine het volgende:
Dilano: "Heel veel mensen vinden het leuk om over zichzelf te praten"
Hij gaat zichzelf steeds beter kennen zo
En daarom hebben ze het over een 'mol' natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja maar er ís helemaal geen lijst, volgens de jarige jet
Volgens wilde Ashley gewoon ff weten wie ze is….en dan maakt Sabo er een drama van, pfffffquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:30 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Tuin
Kennelijk heeft iemand (Ashley?) bij Sabeau naar antwoorden wezen zuigen. Sabeau biedt daarvoor haare xcuses aan bij duo partner Dilano.
Yep , dat zei hij goedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo als Jimmy net zei. Het is een heel theater maar er zit niks achter het gordijn. Over Sorbo.
Mooie voor een tegeltje!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo als Jimmy net zei. Het is een heel theater maar er zit niks achter het gordijn. Over Sorbo.
Deze is ook tegelwaardigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef ben34567 het volgende:
Tom en Ashley hun BB 24 samengevat : ik
Sabeau maakt Dilano helemaal gek. Hij heeft geen ideequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef Harry het volgende:
Sabeau: ik moet even ergens zittend met je lullen. Vind je dat o.k.?? Hihihihi.......
Een target zelfsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef Snoozey het volgende:
ash ziet mij als een berdreiging
ja daarom wil ze jou onder controle houden
waar zitten die 2????
Oo zei hij dat heb ik het verkeerd vwrstaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef Snoozey het volgende:
waar zitten die 2????
Zie je verstond ik het toch goedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:35 schreef woxxel het volgende:
Hij zei, ash vergelijkt zichzelf met hem en wil ook zo tactisch spelen als hij
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:36 schreef Snoozey het volgende:
dilan is zooooo bang van ashley. dat is overduidelijk
Gelukkig niet bij mij in de tuin want dan had ik er een paar emmers water overheen gekieperdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef Snoozey het volgende:
waar zitten die 2????
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij mij in de tuin want dan had ik er een paar emmers water overheen gekieperd
ik weet ook niet waarom ik me zo pijnigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
De tuin stream trek ik echt niet 😵💫
Heb jij gezien dat ze alcohol dronk? Ik geloof het zoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
De tuin stream trek ik echt niet 😵💫
Nah, ik heb een paar momenten gezien waardoor Dilano wel gelijk heeft in datquote:
Niet gezien maar als ik echt teveel heb gezopen weet ik ook ineens alles zo goed 🫣😜quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij gezien dat ze alcohol dronk? Ik geloof het zo
Omdat ze jarig isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heeft zij de
benen zo te samen?
Als zij die open doet loopt alles er uitquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo heeft zij de
benen zo te samen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als zij die open doet loopt alles er uit
maaaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als zij die open doet loopt alles er uit
Nee geen maan te zien vanavond, het is geheel bewolkt.quote:
Voeten kapot na 2 uur ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:50 schreef Harry het volgende:
Alice heeft meer dan 2 uren gewandeld vandaag, waardoor haar voeten kapot zijn gegaan.
Alice zegt, dat ze praten met Tom heel fijn heeft gevonden.
beginner level is voorbij; zijn raadsels zijn nu van een hoger niveauquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ... vroeger was je Nederlands beter verstaanbaarder
nee de op stream zeiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Mario ... vroeger was je Nederlands beter verstaanbaarder
Mijn vrouw pas gekocht op aanraden van een vriendin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:53 schreef Harry het volgende:
[..]
Slechte schoenen, lijkt mij.
(koop skechers)
en de stringetjes van saba.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
Teiltje ... uit de keuken waar het eten ook in gaat ?
dat zie ik nu nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Ik was druk bezig om de skincare routine van Alice op te nemen, maar ving toevallig ook de nieuwe haarstijl van Dilano op. Wat vind jij ervan @:GayGuy
[ afbeelding ]
was dat binnen nu en 30 min terug en op welke stream?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
@:ledn81 waar zijn de beelden van de val van aslie![]()
![]()
haha weet ik dat , ze heeft een blauwe plek, ze is gevallen, vandaag of gisterenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
was dat binnen nu en 30 min terug en op welke stream?
Hoort er bij ... tis tenslotte een RLS teiltje voor alle gemakkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:56 schreef Snoozey het volgende:
[..]
en de stringetjes van saba.
bak is van alle gemakken voorzien
ah ok. ik hoop dat ze morgen in die draaideur struikelt en nooit meer terug komtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
haha weet ik dat , ze heeft een blauwe plek, ze is gevallen, vandaag of gisteren
Coupe Karen. Duidelijk !quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:59 schreef ledn81 het volgende:
Ik was druk bezig om de skincare routine van Alice op te nemen, maar ving toevallig ook de nieuwe haarstijl van Dilano op. Wat vind jij ervan @:GayGuy
[ afbeelding ]
ik hoop met je meequote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ah ok. ik hoop dat ze morgen in die draaideur struikelt en nooit meer terug komt
Zijn dan ook de jeanetten van het huisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:05 schreef mario390 het volgende:
de 2 tilos in groene kamer
doen zich sminken![]()
Ik zat in Big Brother met Jimmy, en Ik vond hem heel aardig en Ik mag hem daarom nu aankondigen. Ik ben blij dat Heisa Jynx er nu is. Ik ben Ashley en zal nu plaatsmaken voor Heisa Jynx. Oh mag ik nog wat zeggen, Ik.. nou hallo.. ik mag toch wel wat zeggen (van podium geduwd) noujah mij word ook nooit iets gegundquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:08 schreef zodeju het volgende:
Ashley wil graag als \Jimmy ergens in Amsterdam moet optreden hem aankondigen....
Dat mag van Jimmy
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zat in Big Brother met Jimmy, en Ik vond hem heel aardig en Ik mag hem daarom nu aankondigen. Ik ben blij dat Heisa Jynx er nu is. Ik ben Ashley en zal nu plaatsmaken voor Heisa Jynx. Oh mag ik nog wat zeggen, Ik.. nou hallo.. ik mag toch wel wat zeggen (van podium geduwd) noujah mij word ook nooit iets gegund
[..]
Ik zat in Big Brother met Jimmy, en Ik vond hem heel aardig en Ik mag hem daarom nu aankondigen. Ik ben blij dat Heisa Jynx er nu is. Ik ben Ashley en zal nu plaatsmaken voor Heisa Jynx. Oh mag ik nog wat zeggen, Ik.. nou hallo.. ik mag toch wel wat zeggen (van podium geduwd) noujah mij word ook nooit iets gegund
[..]
🤣quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bravissimoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bounce bounce ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ash morgen vertrekt, maar wel Bas de Turkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:11 schreef odie22 het volgende:
ik wil morgen aslie wel aankondigen als ze de studio in komt lopen
Hij houdt op deze manier twee mensen te vriend....Karen en Dylano..........quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jimmy neemt Dilano in de zeik, hij vindt zijn haar zo leuk zitten .....
Het is ook echt geen gezicht die kapselsquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:16 schreef ben34567 het volgende:
Geen enkele man is tevreden na de Karen cut
Maar elke man houdt wel van de Karen kutquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:16 schreef ben34567 het volgende:
Geen enkele man is tevreden na de Karen cut
Hij komt binnenkort uit de kast .....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Dilano heeft in de badkamer nu al 3 keer gezegd dat zijn sex appeal met 10 punten omhoog is gegaan volgens Jimmy
Hij bedoelt zijn piemel met 10 cmquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:17 schreef Was-beer het volgende:
Dilano heeft in de badkamer nu al 3 keer gezegd dat zijn sex appeal met 10 punten omhoog is gegaan volgens Jimmy
Jeugdig veulen volgens mij.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sabeau weet precies bij wie en hoe ze moet slijmen .... ik vind haar eng ....![]()
Achterkant ? Alice haal ik er zo uit dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:20 schreef Willewa het volgende:
Je weet van de achterkant echt niet meer wie er in beeld komt lopen. Is het Basiri? Is het Tom? Is het Tyron? Of is het de nieuwe Karen Cut stormtrooper Dilano?
Dat is niet leuk meer ondertussen. Dilano is gewoon hetero. Houd er gewoon over op.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort uit de kast .....
Op turnen zitten wil nix zeggen natuurlijk. Wel over de kleedhokjes kijken daar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk meer ondertussen. Dilano is gewoon hetero. Houd er gewoon over op.
Hij zit op turnen en dat maakt het niet gay. En de grapjes erover zijn ook niet leuk meer.
Haha daarvoor moet de camera iets lager. Gigantische bobbelbutt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Achterkant ? Alice haal ik er zo uit dan.
Bij turnen hebben ze meestal wel een hempje aanquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk meer ondertussen. Dilano is gewoon hetero. Houd er gewoon over op.
Hij zit op turnen en dat maakt hem niet gay. En de grapjes erover zijn ook niet leuk meer.
Denk je dat Tom bi is ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij zit op turnen en dat maakt hem niet gay. En de grapjes erover zijn ook niet leuk meer.
Maar geen onderbroek. Weet ik van dochter die competitie tumbling deed. (Onderbroek zichtbaar bij sprong is strafpunten, dus dan maar geen).quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij turnen hebben ze meestal wel een hempje aan
Bij mijn vrouw veel ;-)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen idee en wat boeit het wat iemand tussen de lakens uitvoert.
Ik zal alvast 1 van de balers zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat gaan ze morgen balen als Ashley blijftt .....![]()
en zij niet alleenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat gaan ze morgen balen als Ashley blijftt .....![]()
Precies dat is ook de enige die er iets over te zeggen/vragen heeft. De rest moet zich lekker bezighouden met WordFeud en ander geneuzel. Seksleven en voorkeuren van anderen horen daar gewoon niet bijquote:
Ik was eerst anti-Ash, maar zij zorgt natuurlijk wel voor de reuring zoals ze in holland zeggen. Apropos, jij bent van mijn "kanten" denk ik @ben34567quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zal alvast 1 van de balers zijn
Huh ???quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Precies dat is ook de enige die er iets over te zeggen/vragen heeft. De rest moet zich lekker bezighouden met WordFeud en ander geneuzel. Seksleven en voorkeuren van anderen horen daar gewoon niet bij
Eens. Dit soort continu aanwezige grapjes zorgen ervoor dat mannen zichzelf niet goed kunnen en durven zijn. En dát zorgt er weer voor dat er zoveel mannen maar in hetzelfde macho stramien blijven zitten waar veel toxic gedrag uit voortkomt, om maar de bewijzen dat ze niet gay zijn. Omdat we weten dat we direct als gay bestempeld worden door een boel mensen als we dit of dat doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zie je dequote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eens. .....
Ik denk zelfs dat er enorm veel pestgedrag uit voortkomt omdat dit voor veel mannen een soort bewijs is naar de buitenwereld van huhuhu, zie ik ben niet gay.
Brusselse randquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik was eerst anti-Ash, maar zij zorgt natuurlijk wel voor de reuring zoals ze in holland zeggen. Apropos, jij bent van mijn "kanten" denk ik @:ben34567
Hopelijk wordt het iets van hellweekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:32 schreef Krambo het volgende:
Ze denken nog steeds dat volgende week Carnaval-week wordt
Sowieso want Ashley lijkt nog niet naar huis te gaan..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het iets van hellweek
Ze hebben geen idee.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:32 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Sowieso want Ashley lijkt nog niet naar huis te gaan..
Haar familie die uit schaamte alvast naar het Noorden vertrokken is. Tussenstop in Groningen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:32 schreef odie22 het volgende:
wie uit groningen heeft een brief gestuurd aan roniha
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Haar familie die uit schaamte alvast naar het Noorden vertrokken is. Tussenstop in Groningen waarschijnlijk.
Ze denken vaak ook dat ze 100 dagen in die hut zittenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:32 schreef Krambo het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Alleen in Holland zitten ze er zo kort in ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze denken vaak ook dat ze 100 dagen in die hut zitten
Aiai. Ik kan niet zo goed tegen mensen die alles wat ze niet aanstaat als ‘woke’ bestempelen. Als je in de kern kijkt naar wat ‘woke’ is; wakker worden van schadelijke bedachte gedachtenpatronen, vaak door mensen die het zelf niet zien en de schadelijkheid in stand willen houden, dan is het echt een kunst dat mensen ‘woke’ en bijv ook ‘deugen’ en ‘morele waarden’ tot iets slechts hebben omgedraaid in hun hoofd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Woke... maar dit hoort off topic besproken te worden in SC of dergelijke
In BB is er nog nooit een themaweek geweest wat ze voorspeldenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:33 schreef Was-beer het volgende:
[..]
knipquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Aiai. Ik kan niet zo goed tegen mensen die alles wat ze niet aanstaat als ‘woke’ bestempelen. Als je in de kern kijkt naar wat ‘woke’ is; wakker worden van schadelijke bedachte gedachtenpatronen, vaak door mensen die het zelf niet zien en de schadelijkheid in stand willen houden, dan is het echt een kunst dat mensen ‘woke’ en bijv ook ‘deugen’ en ‘morele waarden’ tot iets slechts hebben omgedraaid in hun hoofd.
Dan ben ik trots woke hoor. Liever dan tegendraads en schadelijk.
Ben verder klaar hoor (wbt je SC benoeming), ik reageerde gewoon op iets wat ik zag en vaak zie gebeuren.
Is er al iets bekend? 12 weken gewoon weer? Jammer dat ze na 2021 af zijn geweken van de 100 dagen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze denken vaak ook dat ze 100 dagen in die hut zitten
Tnkx @DGK_Tegengasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, vandaag staat weer online ....
Maar die gaat hij nooit krijgenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:46 schreef ben34567 het volgende:
Ja Sabo; Dilano luistert heel goed naar jou voornamelijk voor de beloning die hij daarmee denkt te krijgen
Jimmy zit heel vaak in de groene kamer met Tom/Ashley/Karen/Glenn de laatste dagen. Voelt zich wat verraden door Dilano en blamed Sabo. Af en toe hebben Jimmy en Dilano nog wel een gesprek.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu de aflevering van vanavond te kijken, maar is het ondertussen weer een beetje chill tussen Jimmy en Dilano qua vertrouwen of is Jimmy definitief naar kamp Ashley vertrokken?
Vind Tom trouwens ook sympathieker worden zo met Jimmy.
link?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, vandaag staat weer online ....
ik vermoed.... but.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:45 schreef Jockari het volgende:
Mayonaise of sperma. Ik weet het niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:45 schreef Jockari het volgende:
Mayonaise of sperma. Ik weet het niet
[ afbeelding ]
Jimmy is een beetje een natte scheet wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jimmy zit heel vaak in de groene kamer met Tom/Ashley/Karen/Glenn de laatste dagen. Voelt zich wat verraden door Dilano en blamed Sabo. Af en toe hebben Jimmy en Dilano nog wel een gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |