Mooi dan mis ik nietsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
wat worden we weer gestraft, danny en aslie op 1 en dezelfde stream
Ja, ben ook wel benieuwd. Heb al gevraagd of hier een filmpje van is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef woxxel het volgende:
Wat had sabo precies gezegd wat ze niet bevalt?
Jimmy heeft haar gewoon door , alle alarmbellen gaan af bij haarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd. Heb al gevraagd of hier een filmpje van is.
Ja snap ik, maar wil graag dat gesprek tussen Sabeau en Ashley zienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy heeft haar gewoon door , alle alarmbellen gaan af bij haar
alleen te verkrijgen met bb muntjes tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat filmpjes schaarser gaan worden.
Dat was wel interessant, maar eigenlijk wat Ashley zelf al heeft gezegd netquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wil graag dat gesprek tussen Sabeau en Ashley zien
Ik ook. Ik heb alles gemistquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wil graag dat gesprek tussen Sabeau en Ashley zien
Begrijpelijk als je weet wat @ledn81 overkomen is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat filmpjes schaarser gaan worden.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
alleen te verkrijgen met bb muntjes tegenwoordig
Gezien de kapsels van de heren is dat dubbel onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Jockari het volgende:
Ik heb het wel als Karen als figuur, maar begint met de dag infantieler te worden. Onbegrijpelijk dat die een zelfstandig kapsalon uitbaat.
OMG... er moet wat gehaald worden door een van hun want het is te druk voor de queen in de huiskamer....Terwijl net Karen een jankend baby'tje na deed.....En dan die volwassen mannen erbij .....Snap die volwassen mannen ook niet hoor...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
wat worden we weer gestraft, danny en aslie op 1 en dezelfde stream
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat het tactisch spel van Ashley voor sommige mensen in het huis te heftig is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, ben ook wel benieuwd. Heb al gevraagd of hier een filmpje van is.
Ja nou ja dat kan je van te voren wetenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je weet wat @:Lednl81 overkomen is.
Heb nog wel ergens contactpunten liggen denk ik, mag dat ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik ken die dingen, een klap erop en hij is kapotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:19 schreef Snoozey het volgende:
ze wil de fuscieuze cirkel doorbreken
Filmpje komt er straks aan heb ik begrepen.quote:
Ja en de aanvaarding die ze had op de bank...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:19 schreef Snoozey het volgende:
ze wil de fuscieuze cirkel doorbreken
Helemaal mee eens. Geniet wel een beetje van haar energie nu uit dit gesprek.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef ben34567 het volgende:
Shoot me maar Sabo is een van de interessantste personages daar
bedien jij die camera daar?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef ben34567 het volgende:
Shoot me maar Sabo is een van de interessantste personages daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |