Neuj, het had anders gekund, met ook mensen erop waarmee ze niet zo close isquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:50 schreef marky het volgende:
Mevrouw vindt het geen leuke bank... Ze had het alleen leuk gevonden als ze er niet op had gezeten.
Zal gewoon draaideur zijn, en terug binnen samen met Ashleyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:50 schreef Was-beer het volgende:
Karen is bang dat ze de deur in moet
je bedoelt die schitterende mooie lach die klinkt als een nachtegaal op een mooi zonnige zondagmorgenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Basiri troost Karen (hinnikt = Pony) maar grapjes die je moet uitleggen zijn niet leuk.![]()
Ashley en Karen mochten niet samen slapen van Big Brother![]()
Big Brother heeft een ruggegraat.
Wat bazel jij nou weer?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef chufi het volgende:
Wat een drama ... om Tis een part of the kame
Alle stemmen op Ashley en Karen hierquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Stem allemaal nog even op Bassie en Alice
Bassie lijkt vrij kansloos als ik de polls zie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Ja zo blijft Bassie kansloosquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bassie lijkt vrij kansloos als ik de polls zie.
Dus dan maar 2x op Alice gestemd
Bassie is kansloos (polls + er moet nu idealiter Belgische man weg)quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Ach welnee het moet geen moer uitmaken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:54 schreef Xilia het volgende:
[..]
Neuj, het had anders gekund, met ook mensen erop waarmee ze niet zo close is
Ik denk dat er 2 uitgaan morgen, in dat geval Basiri en Karen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:59 schreef chufi het volgende:
Bassie ligt er uit , maar hoeveel gaan er uit ? een heel koppel ?
Ja voor Dilano staat 8 graden gelijk aan tropische temperaturen dus het is vreemdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:01 schreef ledn81 het volgende:
Waarom heeft Dilano opeens een shirt aan
Tenzij de turkse gemeenschap plots wakker schiet in belgie. Zij zijn met meer hier dan de autochtonen in belgiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bassie lijkt vrij kansloos als ik de polls zie.
Dus dan maar 2x op Alice gestemd
Alzheimer ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:01 schreef ledn81 het volgende:
Waarom heeft Dilano opeens een shirt aan
mijn turkse buurtjes hebben ook een poster #stembassie voor de ramenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij de turkse gemeenschap plots wakker schiet in belgie. Zij zijn met meer hier dan de autochtonen in belgie
Ik kan het weten...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:05 schreef Xilia het volgende:
Turnen maakt meer kapot dan je lief is
ze lijkt hier op een dood lijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:05 schreef Jockari het volgende:
Al ziet ze er hier uit als Karen Weenhuis, ze blijft er goed uit zien
[ afbeelding ]
Tuurlijk dat gooit ze er als actrice zo even inquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:04 schreef ben34567 het volgende:
Genomineerden Karen en Ashley nog even hun late-night emotioneel momentje geplant voor de liveshow
Beter gaat ze naar huis als je dit kan handelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:07 schreef BB-King het volgende:
Awh arme Karen.
Laat het aub goed aflopen.
Prima, streep ik die van jou gelijk even wegquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alle stemmen op Ashley en Karen hier
Wow zelfs van jou.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:07 schreef ledn81 het volgende:
Theaterschool Schagen heeft weer een repetitie in de tuin met Kaatje Klets.
Slaap lekker allemaal
No worries gaan we en hebben we alles aan gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:07 schreef BB-King het volgende:
Awh arme Karen.
Laat het aub goed aflopen.
Heel grappigquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
op de screenshot. een oog dicht en andere beetje open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |