SPOILER: Dagprogramma's met Nederlandse tijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
5000 meter: Irene Schouten, Joy Beune. Reserve: Sanne in ’t Hof.
De ploegenonderdelen volgen
Selectie Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Merijn Scheperkamp.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Joep Wennemars.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Marwin Talsma.
10000 meter: Patrick Roest, Jorrit Bergsma. Reserve: Marwin Talsma.
De ploegenonderdelen volgen
Vorig jaar zeven wereldtitels voor Oranje. Vijf vrouwen, Roest en de TP heren. Wat wordt de score nu?
Game On.
Citius, Altius, Fortius.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wereldkampioen achternamen.
Lolquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk overzicht wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marcel Vos uiteraardquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier had iemand tijd te veel.
beetje jammer dat Jorrit 1 honderdste sneller is dan Heather op de 500mquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier had iemand tijd te veel.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:29 schreef Faraday01 het volgende:
Dit kan niet, zo gaat Nederland een individuele afstand niet winnen
De Jong is wel sneller op de 500 meter vrouwen dan bij de mannen!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
beetje jammer dat Jorrit 1 honderdste sneller is dan Heather op de 500m
Altijd lachen als Bob de Jong eens mee deed op een allround toernooi.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Jong is wel sneller op de 500 meter vrouwen dan bij de mannen!
gaat maar tot top 10, da Kanias zullen daar wel buiten vallenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
Kania ontbreekt trouwens in dat achternamenlijstjeOf zou deze Kania geen 10km-tijd hebben?
Ben wel benieuwd wie die 1000 meter bij de mannen heeft geschaatst, Bob heeft 1:18.74 staan. 500 meter is trouwens ook niet Bob, zijn PR (volgens wikipedia) is 37.86.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:35 schreef Remco het volgende:
[..]
Altijd lachen als Bob de Jong eens mee deed op een allround toernooi.
Gelukkig heeft deze de laatste buitenbocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:37 schreef Starflyer het volgende:
De Polen houden de binnenbocht niet
De Japanse Heinquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:38 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft deze de laatste buitenbocht.
Dat wordt ook nog wat met Shinhama
Ja, wel aardigquote:
Zou ik wel verwachten met Stolzquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:39 schreef franklop het volgende:
Gaan we voor het eerst onder de 34 in Calgary?
Maar de jets moeten nog aan.quote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:39 schreef franklop het volgende:
Dat is al eens gebeurd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:39 schreef franklop het volgende:
Dat is echt een leuke vraag, ik kom er niet zo op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie die 1000 meter bij de mannen heeft geschaatst, Bob heeft 1:18.74 staan. 500 meter is trouwens ook niet Bob, zijn PR (volgens wikipedia) is 37.86.
Dit was niet handig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:39 schreef franklop het volgende:
Dan klopt het bij de NOS weer eens nietquote:
Er is sowieso 5 keer sneller gereden:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan klopt het bij de NOS weer eens niet
Daar staat nog 34,07
Mijn favoriete schaatserquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Wel jammer dat minpunt, want verder heeft die echt een prachtige stijl vind ik.
Waar? Op het scherm bij Tuitert en Stompie staat wel 33.77quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan klopt het bij de NOS weer eens niet
Daar staat nog 34,07
Teletekst natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar? Op het scherm bij Tuitert en Stompie staat wel 33.77
Vooral de laatste bochtquote:
BR van Thialf is dat.quote:
Is wat normaler voor Dubreuil. Niet voor Stolzquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:47 schreef AgnesGru het volgende:
9.4 voor Stolz!!
Dat Dubreuil ook zo opent missen ze even
Gaat naar 4e plaats.quote:
Dat is de enige manier om stolz te kloppenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Man man man als je al deze binnenbochten ziet, we hebben echt een legendarisch moment gemist van Hein die de 2de ring in vliegt.
Hoeveel bijnamen heeft die jongen inmiddels?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:47 schreef franklop het volgende:
Hoe lang zou Erik Ice Jordan al klaar hebben liggen
4de nuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Adelskalender?
Edit: 1 plaatsje omhoog, Hedrick voorbij
145.266 idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Adelskalender?
Edit: 1 plaatsje omhoog, Hedrick voorbij
Who gives a fuck ?quote:
Hij heeft nog 2 jaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:49 schreef Zorro het volgende:
Zolang hij geen 10km wint is het nog geen Heiden.
Maar dan hoeven ze niet zo te overacten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is wat normaler voor Dubreuil. Niet voor Stolz
Hypequote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:49 schreef TheVulture het volgende:
De hype is wel compleet natuurlijk voor die aankomende OS, daar gaan de Amerikaanse media weer van smullen
Geel?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laten we hopen op nieuwe schaatspakken voor de Amerikanen op de spelen
Daarom.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De vorige 10 berichten gezien, iedereen.
Dan moeten ze nog een slagje slechter zijn dan in het tijdperk Hedrickquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op het ijs bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
60km in de bocht.
Volgens mij is het al moeilijk om zo'n bocht met de auto te doem met 60 km
quote:
Veel lastiger, iets met traagheid, centriputale kracht en massaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
60km in de bocht.
Volgens mij is het al moeilijk om zo'n bocht met de auto te doen met 60 km
Ik heb nog ergens de hoop dat het op laaglandbanen allemaal minder in het voordeel is van de Noord-Amerikanenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn bocht was niet heel speciaal, dat doen wel meer schaatsers, hij reed op het rechte eind al 61 km/uur en vertraagde zelfs wat in de bocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Zorro het volgende:
60km in de bocht.
Volgens mij is het al moeilijk om zo'n bocht met de auto te doen met 60 km
Geloof je het zelf, in Heerenveen schroeide hij ook iedereen de moederquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens de hoop dat het op laaglandbanen allemaal minder in het voordeel is van de Noord-Amerikanen
Wijquote:
Ja, het gebeurt niet vaak dat iemand bij het uitkomen van de laatste bocht nog zichtbaar aan zetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn bocht was niet heel speciaal, dat doen wel meer schaatsers, hij reed op het rechte eind al 61 km/uur en vertraagde zelfs wat in de bocht.
Moet-ie eerst de 5 en 10k winnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hype
Cruijff was zijn tijd niet vooruit, hij was zijn tijd. Dit gaat straks verder dan Heiden.
Ik ga tevreden slapen.
Heerenveen heeft ook vaak wel ideale omstandigheden... maar er staat inderdaad momenteel geen enkele maat op die gozer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, in Heerenveen schroeide hij ook iedereen de moeder
Als hij in de bocht nog had kunnen versnellen (of niet vertragen) dan had hij hier een WR gereden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het gebeurt niet vaak dat iemand bij het uitkomen van de laatste bocht nog zichtbaar aan zet
Richting zondag gaat de luchtdruk waarschijnlijk wat naar benedenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:49 schreef hhh38 het volgende:
Dit is echt niet normaal jongens. Hij heeft z'n 1.39 voor dit weekend bewaard.
Ging me ook niet specifiek om hem, maar ik realiseerde me ineens hoe snel dat eigenlijk is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn bocht was niet heel speciaal, dat doen wel meer schaatsers, hij reed op het rechte eind al 61 km/uur en vertraagde zelfs wat in de bocht.
Is inderdaad extreem snel, ook flinke g-kracht (maar lang niet zo groot dan bijv. shorttrack).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ging me ook niet specifiek om hem, maar ik realiseerde me ineens hoe snel dat eigenlijk is.
Joost de Jong!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie die 1000 meter bij de mannen heeft geschaatst, Bob heeft 1:18.74 staan. 500 meter is trouwens ook niet Bob, zijn PR (volgens wikipedia) is 37.86.
Dit was sowieso vooraf bedacht inderdaad. Al hakkelend wist hij niet hoe snel hij dat erin moest gooien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:47 schreef franklop het volgende:
Hoe lang zou Erik Ice Jordan al klaar hebben liggen
Wat had Grunde Njøs hier gekund!?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Man man man als je al deze binnenbochten ziet, we hebben echt een legendarisch moment gemist van Hein die de 2de ring in vliegt.
Laat mij een betere bocht zien van iemand die er met 61.6km/uur invliegt. Pavel bijvoorbeeld bij zijn WR vloog ook teveel uit de bocht waardoor die onnodige extra meters maakte.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of Ben Johnson tegen een paard.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
(Het filmpje van Pechstein die het tegen een Audi opneemt kan ik niet vinden)
huilendeerben.gifquote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat had Grunde Njøs hier gekund!?
En de analogie was verder ook matig.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 01:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was sowieso vooraf bedacht inderdaad. Al hakkelend wist hij niet hoe snel hij dat erin moest gooien.
Op welke post reageer je nu? Het is wel logisch dat hij wat vertraagd in de bocht, maar dat was het punt niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laat mij een betere bocht zien van iemand die er met 61.6km/uur invliegt. Pavel bijvoorbeeld bij zijn WR vloog ook teveel uit de bocht waardoor die onnodige extra meters maakte.
Dat doet ons deugd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Geen paniek ik kijk vanavond ook weer mee.
De jets gaan weer aan!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:18 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zit klaar voor een ongekende schroeishow van ICE JORDAN
Gecorrigeerd 1020quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:18 schreef hole1988 het volgende:
luchtdruk 892 hpa
https://calgary.weatherst(...)_station-hourly.html
Hype act van de NOSquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:19 schreef franklop het volgende:
Ice Jordan krijgt nog wat zendtijd zodat ze de bijnaam kunnen gaan gebruiken
Natuurlijk niet, dat heeft ook geen enkele zin.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er wordt in de nobele schaatssport NIET gedopeerd.
Johan O. Koss vindt deze post erg leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat heeft ook geen enkele zin.
Die doet ook nog mee?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik begin met kijken vanaf de 1000m. Niemand heeft zin in Pechstein.
De eerste pannekoeken zijn voor de kinderen!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Gratis pannekoeken? die wil ik ook!
Met mayo? @Van_Poppelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:
Gratis pannekoeken? die wil ik ook!
8e nu bij de uitslag.quote:
Ze finishende wel eerder dan de Duitse.quote:
Die doet niet meequote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik begin met kijken vanaf de 1000m. Niemand heeft zin in Pechstein.
Groenewoud gaat weer voor Schouten moeten knechten.quote:
Helaas welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groenewoud gaat weer voor Schouten moeten knechten.
Je weet vooraf nooit hoe het gaat hč.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groenewoud gaat weer voor Schouten moeten knechten.
Dat ook ja, ook omdat Roest verzaakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef AllesKaputt het volgende:
Of het niveau van de NL mannen dondert in elkaar.
Rivka zal wel het zwemmen doen en Henry het schaatsen/quote:
Stond iemand in een Olaf van Frozen pakquote:
Jutta in de laatste rit kan dus op de tijd van Takagi rijden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef chufi het volgende:
oh shit bijna vergeten ... maar ok semifinales .... nog op tijd voor Jutta
Rintje stelt mensen op die commitment hebben getoond!quote:
jajaja staan hier al op een schermwindowtje ergensquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Jutta in de laatste rit kan dus op de tijd van Takagi rijden.
https://live.isuresults.e(...)tition/13/start-list
Kwaad, ziedend.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:26 schreef Nober het volgende:
Die Belgjes moeten ze niet meer in Heerenveen laten trainen.
Ik zag alleen dat blondje met die Oostenrijkse vlag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Stond iemand in een Olaf van Frozen pak
Eentje die al eerder ter sprake kwam toen Schouten het peleton op een ronde zette tijdens de wereldbeker in Stavanger dit seizoen.quote:
Iedereen is tegen Bosker!quote:
Nou Dalebout stelde nu ook de vraag of ze niet beter iemand anders hadden kunnen opstellenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Bert had dit interview moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |