SPOILER: Dagprogramma's met Nederlandse tijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
5000 meter: Irene Schouten, Joy Beune. Reserve: Sanne in ’t Hof.
De ploegenonderdelen volgen
Selectie Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Merijn Scheperkamp.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Joep Wennemars.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Marwin Talsma.
10000 meter: Patrick Roest, Jorrit Bergsma. Reserve: Marwin Talsma.
De ploegenonderdelen volgen
Vorig jaar zeven wereldtitels voor Oranje. Vijf vrouwen, Roest en de TP heren. Wat wordt de score nu?
Game On.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
The strength of the team is the team.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Wat een armoedig team zeg, nog nooit van deze schaatsers gehoord.
Dit is bijna het beste wat je kan opstellen tegenwoordigquote:
Maar dat is toch heel stoer?quote:
Haha, topfavorietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Topfavoriet zijn en zo falen. Typisch Nederlands.
Klopt zou ook niet weten hoe je dit anders moet doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is bijna het beste wat je kan opstellen tegenwoordig
En om volgend jaar wel een plek op te eisen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben je ook wel een lul als Roest zijnde om dan wel op de tribune te gaan zitten
Biden vs Trump stemmers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht dat Amerika zo fabelachtig goed was omdat ze altijd samen trainden
Ach Mani, je doet zo je best zodat iemand haptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Topfavoriet zijn en zo falen. Typisch Nederlands.
Dat wereldrecord was wel fabelachtigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht dat Amerika zo fabelachtig goed was omdat ze altijd samen trainden
Dit was gewoon matig, slecht. Net sneller dan de Belgen die twee figuren hebben die pas een week aan het schaatsen zijn.quote:
Hersman komt er ook achter.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was gewoon matig, slecht. Net sneller dan de Belgen die twee figuren hebben die pas een week aan het schaatsen zijn.
Alsof ze met Roest wel gewonnen zouden hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef Nober het volgende:
We kijken uit naar het volkslied.
Maar dat is het dan ook wel. In Turijn doet Roest gewoon mee, geen geouwehoer.
Zij komen tenminste wel voor de camera.quote:
Kies gewoon 3 man uit dezelfde ploeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef Faraday01 het volgende:
Geef die achtervolging gewoon op en stel geen domme vragen meer NOS
Marrit was wel leuk ja, het koppel heeft inmiddels ook al twee kinderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
Dikke Anesi die op wonderlijke wijze Marit Leenstra heeft geregeld
Als vandaag nou iets laat zien is dat hierop hard en veel trainen totaal overbodig isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kies gewoon 3 man uit dezelfde ploeg.
Goede Rizzquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef Remco het volgende:
Dikke Anesi die op wonderlijke wijze Marit Leenstra heeft geregeld
Maar niet iedereen wilquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kies gewoon 3 man uit dezelfde ploeg.
Die geniet gewoon van der levenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
Is Cindy Klassen godin eigenlijk al gesignaleerd in Calgary?
Klopt mooi gezicht, ze lijkt alleen zo extreem lang.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weidemann is ook niet lelijk
Dan plaats je je nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Prima toch..3 man van het gewest
Of Tony de Jong-Knoll.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:29 schreef Faraday01 het volgende:
Is Cindy Klassen godin eigenlijk al gesignaleerd in Calgary?
Die Amerikanen zijn afzonderlijk nauwelijks beterquote:
Nee, die kent enkel kermisnummers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
Kent Schouten na al die gouden medailles de tekst nou nog steeds niet?
En hoeveelste zijn die geworden? Uiteindelijk wint zowel bij de mannen als de vrouwen het team met de sterkste individuele rijdersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die Amerikanen zijn afzonderlijk nauwelijks beter
De Neelingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Felagund het volgende:
Quizvraag voor de pauze: over Marrit Leenstra gesproken, wie zien we hier samen met Margot de Boer samen op het podium?
[ link | afbeelding ]
Heb je wereldbeker in SLC gezien?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En hoeveelste zijn die geworden? Uiteindelijk wint zowel bij de mannen als de vrouwen het team met de sterkste individuele rijders
U gaat door de koel-diepvriescombinatie, ik was haar al helemaal vergeten.quote:
Werd die niet NK met val?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
U gaat door de koel-diepvriescombinatie, ik was haar al helemaal vergeten.
Maar dat is ook niet altijd het gevalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En hoeveelste zijn die geworden? Uiteindelijk wint zowel bij de mannen als de vrouwen het team met de sterkste individuele rijders
Precies dezelfde stemintonatie idd.quote:
Niet dat ik weet, deze foto is van 2016. Otterspeer viel wel dat toernooi.quote:
En haar nagels?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
Marits wimpers zijn van dezelfde leverancier als die van Nicki Minaj.
Ach als ze haar transponders maar om heeft en de enkel bedekt en haar coach negeert als die "buitenbaan" roept.quote:
Ik heb ergens in mijn geheugen dat ze viel op de laatste 1000m vlak voor de finish.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, deze foto is van 2016. Otterspeer viel wel dat toernooi.
Die heeft zeker weer last van haar enkel.quote:
1000 meter is toch nog hartstikke ver van de finish?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik heb ergens in mijn geheugen dat ze viel op de laatste 1000m vlak voor de finish.
Ze moet rust nemen maar dat kan dus niet midden in 't seizoen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zeker weer last van haar enkel.
NO Scamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Wij zagen niks want we moesten kijken naar de NOS-cam.
Wat begrijp je niet aan de woorden "vlak voor de finish"?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
1000 meter is toch nog hartstikke ver van de finish?
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:48 schreef Bill_Hillie het volgende:
Flikker lekker op met dit soort interviews
Verdiend ze enkeltje naar Jake meequote:
En de middelste 100m?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Remco het volgende:
Die eerste 300 meter ziet er altijd zo enorm log uit, die laatste 100 meter pakt ze echt ontzettend veel.
Wat zou Djeek met die enkel doen vraag je je af.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jake is er niet en ze heeft geen last van de enkel, toeval?
Arthur Was Ruining Tian.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:55 schreef Bugno3 het volgende:
Ruining Tian klinkt als een prachtige dramafilm.
quote:
Ja die is verschoven en blijkbaar niet teruggezet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef chufi het volgende:
Bij dij close up van de finish leek het net of dat middelste tijdwaarnemingsblok niet goed stond
Die was in de 2e rit al aangeraaktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef chufi het volgende:
Bij dij close up van de finish leek het net of dat middelste tijdwaarnemingsblok niet goed stond
Ja dat weet ik... dus vandaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Die was in de 2e rit al aangeraakt
Ze kwam dichtbij de tijd van Tian, but she couldn't beat it.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:02 schreef franklop het volgende:
Dat ging bijna als een smooth criminal
Ze was best Bad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze kwam dichtbij de tijd van Tian, but she couldn't beat it.
Dan lijkt het toch niet alleen maar zo?quote:
WR nog leuker.quote:
Halve seconde nog te gaanquote:
Is er ergens nog een zakje geld over?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:08 schreef Steven184 het volgende:
Gaat Grevert zich nu eindelijk ziekmelden?
Eigen schuld van Femke.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En dit mag niet meedoen op de 1000m
Greta SmitGenot.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is er ergens nog een zakje geld over?
Bel Gretha S , die weetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is er ergens nog een zakje geld over?
Ja? Zij was niet verantwoordelijk voor het repareren van die scheur in het ijs.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
Zo maar even het geluid wat zachter voor het interview.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
Zo maar even het geluid wat zachter voor het interview.
Daarvoor missen we Bert.quote:
Hiroyasu Shimizu zegt halloquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:
hoe kan zo'n klein persoon zo gruwelijk hard schaatsen?
Ik wou het niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:13 schreef Bugno3 het volgende:
Wel 'n hoop dopegerelateerde acne. Stukje Dafne Schippers.
ze is trouwens 1.72 , niet extreem kleinquote:
Ik had liever gewoon alleen Ireen gehad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:15 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben wel blij dat Tuitert hier nu staat en niet Erben.
Ah check. Dat, of het feit dat Femke NLs is zijn op zich wel legitieme excuses.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Omdat schaatsen een technische sport is.
Langer dan gemiddeld zelfs dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze is trouwens 1.72 , niet extreem klein
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had liever gewoon alleen Ireen gehad.
Da's toch 10cm langer dan de keizer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze is trouwens 1.72 , niet extreem klein
Zou mooi zijn als Ronald Mulder uit de boeken gaat. Die tijd is ook van Calgaryquote:
Ik neem het Poetin enorm kwalijk dat hij ons een legendarisch duel door de neus heeft geboord.quote:
Opvolger van Henk Angenent.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Jenning de Boo op 500 duizend meter, dat is een eindje
Gao weg ermee ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit is nog nuttelozer dan een interview
Hoezo hebben ze dat ook paraat staan voor een valse start? Als er dan geen valse start was geweest hadden we dit filmpje niet gezien?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:21 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit is nog nuttelozer dan een interview
Zijn broer Kam zit behoorlijk met de handen in het haarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de Kims is zo'n WK wel altijd een mooi familie-uitje hè?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de Kims is zo'n WK wel altijd een mooi familie-uitje hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |