Die Amerikanen zijn afzonderlijk nauwelijks beterquote:
Nee, die kent enkel kermisnummers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
Kent Schouten na al die gouden medailles de tekst nou nog steeds niet?
En hoeveelste zijn die geworden? Uiteindelijk wint zowel bij de mannen als de vrouwen het team met de sterkste individuele rijdersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die Amerikanen zijn afzonderlijk nauwelijks beter
De Neelingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Felagund het volgende:
Quizvraag voor de pauze: over Marrit Leenstra gesproken, wie zien we hier samen met Margot de Boer samen op het podium?
[ link | afbeelding ]
Heb je wereldbeker in SLC gezien?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En hoeveelste zijn die geworden? Uiteindelijk wint zowel bij de mannen als de vrouwen het team met de sterkste individuele rijders
U gaat door de koel-diepvriescombinatie, ik was haar al helemaal vergeten.quote:
Werd die niet NK met val?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
U gaat door de koel-diepvriescombinatie, ik was haar al helemaal vergeten.
Maar dat is ook niet altijd het gevalquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En hoeveelste zijn die geworden? Uiteindelijk wint zowel bij de mannen als de vrouwen het team met de sterkste individuele rijders
Precies dezelfde stemintonatie idd.quote:
Niet dat ik weet, deze foto is van 2016. Otterspeer viel wel dat toernooi.quote:
En haar nagels?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
Marits wimpers zijn van dezelfde leverancier als die van Nicki Minaj.
Ach als ze haar transponders maar om heeft en de enkel bedekt en haar coach negeert als die "buitenbaan" roept.quote:
Ik heb ergens in mijn geheugen dat ze viel op de laatste 1000m vlak voor de finish.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, deze foto is van 2016. Otterspeer viel wel dat toernooi.
Die heeft zeker weer last van haar enkel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |