Extra voor in de soepquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
dorinana zegt iets over een grote lepel creme fraicheDie wil zij
![]()
Lekker in haar mondje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron haalt haar een kommetje soep met extra veel creme fraiche![]()
Eet je het toch lekker niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:25 schreef Kissingbird het volgende:
Danny vindt het soepje pikant x 5
ooooh haha. ja daar lees ik zelden meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
spekkies (snoep) in SV staan ze op een foto
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Wil er misschien iemand water in zijn soep?![]()
Basiri is waterigere soep gewend denk
Ik ben er altijd zeer blij mee!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef rinardo het volgende:
Omdat bijna niemand de streamverslagen leest en wel iedereen vraagt, voor deze keer
Ik eigenlijk altijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ooooh haha. ja daar lees ik zelden meer.
Te heet.....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd.
Ben blij dat het goed bijgehouden wordt. Ben ik in 1x bij
Het enige wat ik hoor daar is creme fraiche, creme frache, fraiche creme.
Is er nog iemand die de tomatensoep lekker vindt?
ja had begrepen dat de foto's onder een spoiler gingen. en dat vond ik jammer. maar net snel even gepiept en zie toch foto'squote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd.
Ben blij dat het goed bijgehouden wordt. Ben ik in 1x bi
@ledn81 Indien nodig starten we een crowd funding !!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Ik sta in de krant! Ik ga me in een hoekje zitten schamen.![]()
https://nl.nieuws-247.be/(...)haamteloze-diefstal/
misschien kan er iemand een cake bakken met een vijl erin mocht ik in het gevang eindigenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:ledn81 Indien nodig starten we een crowd funding !!!
Ledn81 voor president van FOK BB 2024
Creme fraiche met wat soepquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd.
Ben blij dat het goed bijgehouden wordt. Ben ik in 1x bij
Het enige wat ik hoor daar is creme fraiche, creme frache, fraiche creme.
Is er nog iemand die de tomatensoep lekker vindt?
Danny moet dat kunnen als broodbakker en politiemanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien kan er iemand een cake bakken met een vijl erin mocht ik in het gevang eindigen
De foto's gaan na 2 dagen onder een spoiler, dan worden de berichten minder gekeken en kunnen ze onder spoiler, als we dat niet doen, is voor mensen met een tablet en telefoon , de streamverslagen niet te openen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:30 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja had begrepen dat de foto's onder een spoiler gingen. en dat vond ik jammer. maar net snel even gepiept en zie toch foto's
Mischien te veel kruiden .quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Wil er misschien iemand water in zijn soep?![]()
Basiri is waterigere soep gewend denk
Hoezo zou dat jammer zijn? Inladen van alle berichten gaat sneller en ff klikken voor de bijbehorende plaatjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:30 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja had begrepen dat de foto's onder een spoiler gingen. en dat vond ik jammer. maar net snel even gepiept en zie toch foto's
Maar ze zijn natuurlijk alleen maar zout gewend en nu allerlei pittige kruiden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat ook nog![]()
Het moet hoe dan ook toch heerlijk smaken na al die weken van hetzelfde
laadt hier snel binnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo zou dat jammer zijn? Inladen van alle berichten gaat sneller en ff klikken voor de bijbehorende plaatjes?
Straks de riolering van BB-huis weer naar de kloten. Kunnen ze het "Ruimerke" uit belgie weer laten komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze zijn natuurlijk alleen maar zout gewend en nu allerlei pittige kruiden.
Dat is wel een dingetje idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze zijn natuurlijk alleen maar zout gewend en nu allerlei pittige kruiden.
Rome en Napoli.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
De grootouders van Doriana zijn Italiaans maar ze is er zelf niet geboren.
Is wel duidelijk nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
Onze culinaire expert kan er dus geen bal van
Misschien kunnen we hem een go pro gevenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:ledn81 Indien nodig starten we een crowd funding !!!
Ledn81 voor president van FOK BB 2024
Hoe kan zij nu culinaire recensies geven als ze er de ballen verstand van heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana : maar er staat ook dat je het moet vouwen
Ze heeft het nu gevouwd zegt ze.
Randy: herhaal deze handeling zeven keer.
Doriana; dit pakt toch nie waarom moet ge vouwen?
Iemand hier de bezoek-uren van de Bijlmerbajes ? Vraag het voor een vriend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem een go pro geven
Live streams vanuit de bajes
Omdat het culinaire recensies zijn in de Donald Duckquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kan zij nu culinaire recensies geven als ze er de ballen verstand van heeft
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana : maar er staat ook dat je het moet vouwen
Ze heeft het nu gevouwd zegt ze.
Randy: herhaal deze handeling zeven keer.
Doriana; dit pakt toch nie waarom moet ge vouwen?
Ze is cupcake influencerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is al sinds 2016 gesloten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iemand hier de bezoek-uren van de Bijlmerbajes ? Vraag het voor een vriend.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iemand hier de bezoek-uren van de Bijlmerbajes ? Vraag het voor een vriend.
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk dat dat zelfs nog een brug te ver is
Ze vertelde dat ze alle pastas al had gemaakt behalve Ravioliquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er bestaat een duitse serie 'Ravioli' over een gezin dat alleen Ravioli atquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
SL BB gooit snel wat ravioli uit blik naar binnen
Zodat ze kant en klare ravioli deeg kunnen krijgenquote:
Daar geloof ik echt geen balletje vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze alle pastas al had gemaakt behalve Ravioli
Ouders waren op vakantie.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er bestaat een duitse serie 'Ravioli' over een gezin dat alleen Ravioli at![]()
![]()
Staat er net opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef ben34567 het volgende:
De exitpoll van Salar. Hopelijk kan Alice morgen er nog groepswinst uit forceren
[ afbeelding ]
Dat waren kinderen met ravioli uit blik.🙂quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
precies weet ik het nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat waren kinderen met ravioli uit blik.🙂
Ik ook niet hoor, dit was precies wat ik ervan weet.😉quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
precies weet ik het niet![]()
Weet wel nog dat er veel blikken ravioli waren
Pfff, Karen en Bas heel dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef ben34567 het volgende:
De exitpoll van Salar. Hopelijk kan Alice er morgen nog groepswinst uit forceren
[ afbeelding ]
Hij staat er echt net 32 minuten opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Pfff, Karen en Bas heel dicht bij elkaariedereen met een extra stem graag op Karen
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, dit was precies wat ik ervan weet.😉
Die van mij krijgt ze.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Pfff, Karen en Bas heel dicht bij elkaariedereen met een extra stem graag op Karen
![]()
Karen heeft op zich weinig eigen fans. Ze is daar een verlengde van Tom en Ashley. En Ashley staat nu zelf op het bord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
![]()
Lange blonde en zwarte baard met een flosje van Bassiesnorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Basis in de keuken. Laat al je juwelen aan en haren los.
Ashley is sowieso door denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Karen heeft op zich weinig eigen fans. Ze is daar een verlengde van Tom en Ashley. En Ashley staat nu zelf op het bord.
dat was een geweldige seriequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Dank je ben34567 voor de poll.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef ben34567 het volgende:
De exitpoll van Salar. Hopelijk kan Alice er morgen nog groepswinst uit forceren
[ afbeelding ]
Egt hoogggquote:
Ze heeft best veel fans hoor ze staat op insta op de 3e plaats van de bewoners (telling 6 dagen terug)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Karen heeft op zich weinig eigen fans. Ze is daar een verlengde van Tom en Ashley. En Ashley staat nu zelf op het bord.
Echt een Limbo.quote:
Die zet zichzelf echt een beetje voor schut nuquote:
Ze komt in de knoei met het verjaardagsavond programmaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zet zichzelf echt een beetje voor schut nu
Mijn mening
Allez ,das keimoeilijk.quote:
Die hele dag planning is mij ook ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze komt in de knoei met het verjaardagsavond programma![]()
De duo's 'moeten' nog elkaars kleding aan en dan een catwalkje doen![]()
Zometeen zegt Alice al meteen na het etenen gaat
doen
Boooooring Alicequote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze komt in de knoei met het verjaardagsavond programma![]()
De duo's 'moeten' nog elkaars kleding aan en dan een catwalkje doen![]()
Zometeen zegt Alice al meteen na het etenen gaat
doen
werd toch ravoliquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:00 schreef chufi het volgende:
Wat een grote pizza muiti fromaggi
[..]
Wat een grote pizza vele fromaggi
gaat das te samen? de soepquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Doriana: Dat is te veel vulling,
Basiri: Nee, is goed,
Doriana: Dit voor 14 man, volgend jaar zijn we nog niet klaar, ik zou wel een grotere doen,
Basiri: Dit is een voorbeeld,
bij mij zou hett er iig weer uitkomenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat das te samen? de soep
en de schokifontanen?
Jaaaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:03 schreef Snoozey het volgende:
wil ze nu zelf gaan vullen zodat ze er minder in kan doen??
Wat doen Turken, wat doen wij zegt Bas en gaat het voordoen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat is die Doriana voor een nep-Italiaanse? Heeft geen idee wat ravioli is of hoe je het moet maken?
En niet de eerste keer dat hij laat zien dat hij welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat doen Turken, wat doen wij zegt Bas en gaat het voordoen.
Een beste geduld heeft hij op dit moment met haar
Moest met waterquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Volgens mij vergeten ze ei toe te voegen om af te sluiten
Hij wel jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat doen Turken, wat doen wij zegt Bas en gaat het voordoen.
Een beste geduld heeft hij op dit moment met haar
Hmm ik zou dat met ei bestrijken. Maar ok.quote:
Basiri: Fokking stress man,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind Basiri echt leuk nu!
Heerlijk rustig bezig die jongen
Ik had allang die flap deeg over d’r heen gegooidquote:
Op een vet rustige toon..ik ga goed op die jongen nuquote:
Met zo'n zeikwijf naast je, is een overwinning van Basiri,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja hij liet idd even een flinke mopper los
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Kan niet wachten op die chocofontein, met haar skills zal dat ding sproeien op een manier waar Sabeau jaloers op zal zijn
Ondankbaar dingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:07 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana heeft commentaar op wat Basiri maakt. Ze vindt het niet mooi uitzien![]()
Ze vindt het een flop. (vermoed de ravioli in het algemeen wat ze moeten maken nu)
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Vind het knap dat hij lekker zijn eigen ding doet en gewoon door gaatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:09 schreef Ebinas het volgende:
Ik vraag me echt af of Bas zo niet ontploft.
Kan toch niet anders
Verbazingwekkend en indrukwekkendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind het knap dat hij lekker zijn eigen ding doet en gewoon door gaat
Ohhh!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Ik sta in de krant! Ik ga me in een hoekje zitten schamen.![]()
https://nl.nieuws-247.be/(...)haamteloze-diefstal/
Dat is een juiste aannamequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Er zit toch gewoon een recept bij neem ik aan?
Wel een beetje te laat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Alleen tijdens het koken issie leukquote:
Alleen de opa en de oma. Zelf is ze geboren in België en als klein kind maar een keer in Rome geweest en daar wist ze bijna niks meer van. Mijn verre achter ouders waren waarschijnlijk Neanderthalers en ik weet ook niet hoe je met een knuppel een beer kunt doodslaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat is die Doriana voor een nep-Italiaanse? Heeft geen idee wat ravioli is of hoe je het moet maken?
Don't drop the soap!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien kan er iemand een cake bakken met een vijl erin mocht ik in het gevang eindigen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Koken is ook het enige moment dat Randy recht op staat
bloemen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:08 schreef marky het volgende:
Alles gaat verkeerd. Veel te veel bloem enzo. Wat een gepruts.
Als je opa en oma Italiaans zijn is het godslastering dat je zelf geen Italiaans kunt kokenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen de opa en de oma. Zelf is ze geboren in België en als klein kind maar een keer in Rome geweest en daar wist ze bijna niks meer van. Mijn verre achter ouders waren waarschijnlijk Neanderthalers en ik weet ook niet hoe je met een knuppel een beer kunt doodslaan![]()
quote:
Helloooooquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen reclame dan voor dat culinaire blad .. 'Thuis koken op sterren niveau' ...
hoezo bloemen bij ravoilio?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je opa en oma Italiaans zijn is het godslastering dat je zelf geen Italiaans kunt koken
Nou moet ik het toch even opnemen voor het culiniare blad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen reclame dan voor dat culinaire blad .. 'Thuis koken op sterren niveau' ...
quote:
Randy moet je ook niet veel meer van verwachten dan pannenkoeken zonder eiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou moet ik het toch even opnemen voor het culiniare blad.
Ik denk nl niet dat het aan hun ligt
Zelf ben ik niet religieus, dus dan is dat voor mij niet zo ergquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je opa en oma Italiaans zijn is het godslastering dat je zelf geen Italiaans kunt koken
Oja zo'n schutbusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy moet je ook niet veel meer van verwachten dan pannenkoeken zonder ei
Jawellusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet religieus, dus dan is dat voor mij niet zo erg
In Nederland bestel je in een restaurant ook geen bloemquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa met je wedden wanneer je in
oostenrijk bloem bestellt in restaurant
kreg je bloemen
Zouden alle NL'ers daar een Hollandse pot kunnen koken?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteraard. Wel via crowdfunding natuurlijk. details volgen nog zodra de aanmaning van Endemol op de mat ligt.quote:
Ik heb ook wat met deeg.....gewoon bladerdeeg lukt maar die dunne filodeeg....meestal verdwijnt het na verschillende pogingen in de prullebak.quote:
misschien in oostenrijk welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Nederland bestel je in een restaurant ook geen bloem
En in Oostenrijk geen Mehl
Wat is je punt precies ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zouden alle NL'ers daar een Hollandse pot kunnen koken?
Weten alle Belgen daar hoe frites te frituren?
Ook als je die opa en oma haast nooit ziet??quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lukt hem ook heel goed zittend (pannenkoeken bakken)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
Koken is ook het enige moment dat Randy recht op staat
Ik ben blij dat ik geen Duitser of Oostenrijker ben. Ik moet er niet aan denken om een kom bloem te bestellen, hier in Nederland serveren ze dat gelukkig niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
kreg je bloemen
Zo kijk ik er ook naar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb ook wat met deeg.....gewoon bladerdeeg lukt maar die dunne filodeeg....meestal verdwijnt het na verschillende pogingen in de prullebak.
En hun voor de eerste keer toch nog petje af voor hun geduld.
🤮quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien in oostenrijk wel
bij knöedel
Ze is dan ook onterft en zit in BB om dat goed te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat hij het zaterdag niet gaat redden met de stemmen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar lieve schat,dit is voor iets meer personen.quote:
Nou, die erft dus niets.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze is dan ook onterft en zit in BB om dat goed te maken.
Oja, klein detail.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar lieve schat,dit is voor iets meer personen.
Je bent altijd goed voor ons bezig. Ik ben trots op je. Geef aan Endemol door dat je voor hen wilt komen werken voor maar liefst DE HELFT van het salaris van ene Mathijs van N. en dan komt het helemaal goed met je. Jij blij, wij blij en Endemol blij.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Uiteraard. Wel via crowdfunding natuurlijk. details volgen nog zodra de aanmaning van Endemol op de mat ligt.
Is gewoon sensatie artikeltje van beetje matige website uiteraard. Maar kreeg ik op twitter in reactie.
Daarnaast veel DM's ook met vragen en ook lieve reacties op diverse platformen.
Het is jammer maar goed recht van 'Big Brother' / Endemol.
Ze vonden het blijkbaar mooi geweest. Wel leuk dat gister Naomi ook in de laatste NoBiggie nog even tegen Nouchka hoorde vertellen dat ze linkje aan haar zou geven van kanaal met Youtube beelden.![]()
En ik was ook veel actief op twitter met leuke en grappige filmpjes (die de stagiaire een aantal keer kopieerde voor de officiële BB kanalen) Dat is leuk en eervol. Maar de stagiaire moet het nu zelf gaan doen![]()
Geen fan van Ashley en zolang die nog in de hut zit ben ik er gewoon als ik het leuk vind, maar bij lange na niet zo actief als voorheen. Maar dank ook hier voor de supportvoor de COS.
Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:24 schreef Lillfex het volgende:
Dit is hoe het is gegaan: familie ziet dat Ty heel veel negativiteit in het huis ervaart, zij hebben vervolgens de productie in kennis gesteld dat hij op de hoogte gesteld moet worden. Zo niet? Dan halen we hem uit het programma. Dit staat op Twitter maar als het waar is wat een familie zeg Hij is een volwassen kerel.
pffquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:24 schreef Lillfex het volgende:
Dit is hoe het is gegaan: familie ziet dat Ty heel veel negativiteit in het huis ervaart, zij hebben vervolgens de productie in kennis gesteld dat hij op de hoogte gesteld moet worden. Zo niet? Dan halen we hem uit het programma. Dit staat op Twitter maar als het waar is wat een familie zeg Hij is een volwassen kerel.
de eerste fout is dat je twitter serieus neemt. Daar staat ongelooflijk veel onzin op #bigbrothernlbequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:24 schreef Lillfex het volgende:
Ik had gedacht dat BB na succes van vorig jaar zelf wat langere fragmenten op YT zou gaan zetten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent altijd goed voor ons bezig. Ik ben trots op je. Geef aan Endemol door dat je voor hen wilt komen werken voor maar liefst DE HELFT van het salaris van ene Mathijs van N. en dan komt het helemaal goed met je. Jij blij, wij blij en Endemol blij.![]()
Wat denk je zelf....hij is 26jaar. leeft zijn eigen leven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:24 schreef Lillfex het volgende:
maar op yt is wel en kanal met veel bb videosquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat BB na succes van vorig jaar zelf wat langere fragmenten op YT zou gaan zetten.
Maar doen ze niet. Beetje leuk doen op TikTok doen ze dit jaar. En verder ook wel actief op twitter, maar dat is gewoon erg beperkt. Ik kan lekker iedereen blocken/aanspreken die ik wil. Dat doet een officieel account wat minder snel. Heb wel contact met ze gehad via DM op twitter, maar beetje standaard/officiele reacties eigenlijk.
Maargoed jammer en door![]()
Ik vind het nieuwe kapsel van Dilano erger
Ja maar toch zijn er geruchten en de ommedraai van hem. Ik zeg ja ook ik weet niet of het waar is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat denk je zelf....hij is 26jaar. leeft zijn eigen leven.
van Ty heeft daar een Twitter account dus neequote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
de eerste fout is dat je twitter serieus neemt. Daar staat ongelooflijk veel onzin op #bigbrothernlbe
enige kanaal dat nu nog online is volgens mij is van Hoempah. Het officiele kanaal post niets meer. Laatste keer was met Grace enzo, dus 2 jaar terug geloof ikquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar op yt is wel en kanal met veel bb videos
is dat de offizielle?
als je niet om half 10 naar bed gaat kan je het toch vanavond nog doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Doriana: het is al half acht, de show anders morgen overdag? Ja misschien morgen dan? Nee, de show gaan we niet meer halen vandaag, morgen.
Ja en hebben fans opgeroepen om op Ashley te stemmen. Kom op daar is wel meer aan de hand.Maar goed .........quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
De familie
[..]
van Ty heeft daar een Twitter account dus nee
Doriana: Hier is alles moeilijk, heel lang wachten, nee,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je niet om half 10 naar bed gaat kan je het toch vanavond nog doen
Dan zitten ze nog aan de ravioliquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je niet om half 10 naar bed gaat kan je het toch vanavond nog doen
Blubberman?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
enige kanaal dat nu nog online is volgens mij is van Hoempah. Het officiele kanaal post niets meer. Laatste keer was met Grace enzo, dus 2 jaar terug geloof ik
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en hebben fans opgeroepen om op Ashley te stemmen. Kom op daar is wel meer aan de hand.Maar goed .........
een restaurant verkoopt geen bloemquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
kreg je bloemen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Doriana: Hier is alles moeilijk, heel lang wachten, nee,
Als iets makkelijk is is het wel zelf gemaakte ravioli !quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:35 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht zo onderhand Ravioli bij het ontbijt
Vertel dat Dori maarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als iets makkelijk is is het wel zelf gemaakte ravioli !
Doe nog steeds uurfilmpjes, vandaag komt stream 1 zo online ....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:32 schreef ledn81 het volgende:
enige kanaal dat nu nog online is volgens mij is van Hoempah. Het officiele kanaal post niets meer.
Laatste keer was met Grace enzo, dus 2 jaar terug geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je kan ze ook ff frituren, wordt het lekker knapperig. Lekker als garneringquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
Salie blaadjes bakken?
wat hoor ik Jimmie nu zeggen?
Komt door die extreem dikke randen 360⁰ om de vulling heen van Doriana...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er meer kunnen maken maar dat is wel echt weinig ja
Dat kreeg ik nu pas, heb ff herstart gedaanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
BB beste bewoners het is tijd voor een batterijwissel
Dorina snapt: daar hebben wij geen tijd voor
Je hebt toch nog het officiële account op YT? Big Brother Media, die posten best veel. Per dag zelfsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
enige kanaal dat nu nog online is volgens mij is van Hoempah. Het officiele kanaal post niets meer. Laatste keer was met Grace enzo, dus 2 jaar terug geloof ik
* greysbones voelt haar eten omhoog komenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Sabeau is hyper sensitief en daarom is het zo zwaar voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |