Extra voor in de soepquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
dorinana zegt iets over een grote lepel creme fraicheDie wil zij
![]()
Lekker in haar mondje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:23 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron haalt haar een kommetje soep met extra veel creme fraiche![]()
Eet je het toch lekker niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:25 schreef Kissingbird het volgende:
Danny vindt het soepje pikant x 5
ooooh haha. ja daar lees ik zelden meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
spekkies (snoep) in SV staan ze op een foto
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Wil er misschien iemand water in zijn soep?![]()
Basiri is waterigere soep gewend denk
Ik ben er altijd zeer blij mee!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:24 schreef rinardo het volgende:
Omdat bijna niemand de streamverslagen leest en wel iedereen vraagt, voor deze keer
Ik eigenlijk altijd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ooooh haha. ja daar lees ik zelden meer.
Te heet.....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd.
Ben blij dat het goed bijgehouden wordt. Ben ik in 1x bij
Het enige wat ik hoor daar is creme fraiche, creme frache, fraiche creme.
Is er nog iemand die de tomatensoep lekker vindt?
ja had begrepen dat de foto's onder een spoiler gingen. en dat vond ik jammer. maar net snel even gepiept en zie toch foto'squote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd.
Ben blij dat het goed bijgehouden wordt. Ben ik in 1x bi
@ledn81 Indien nodig starten we een crowd funding !!!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:39 schreef ledn81 het volgende:
Ik sta in de krant! Ik ga me in een hoekje zitten schamen.![]()
https://nl.nieuws-247.be/(...)haamteloze-diefstal/
misschien kan er iemand een cake bakken met een vijl erin mocht ik in het gevang eindigenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:ledn81 Indien nodig starten we een crowd funding !!!
Ledn81 voor president van FOK BB 2024
Creme fraiche met wat soepquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd.
Ben blij dat het goed bijgehouden wordt. Ben ik in 1x bij
Het enige wat ik hoor daar is creme fraiche, creme frache, fraiche creme.
Is er nog iemand die de tomatensoep lekker vindt?
Danny moet dat kunnen als broodbakker en politiemanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien kan er iemand een cake bakken met een vijl erin mocht ik in het gevang eindigen
De foto's gaan na 2 dagen onder een spoiler, dan worden de berichten minder gekeken en kunnen ze onder spoiler, als we dat niet doen, is voor mensen met een tablet en telefoon , de streamverslagen niet te openen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:30 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja had begrepen dat de foto's onder een spoiler gingen. en dat vond ik jammer. maar net snel even gepiept en zie toch foto's
Mischien te veel kruiden .quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
Wil er misschien iemand water in zijn soep?![]()
Basiri is waterigere soep gewend denk
Hoezo zou dat jammer zijn? Inladen van alle berichten gaat sneller en ff klikken voor de bijbehorende plaatjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:30 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja had begrepen dat de foto's onder een spoiler gingen. en dat vond ik jammer. maar net snel even gepiept en zie toch foto's
Maar ze zijn natuurlijk alleen maar zout gewend en nu allerlei pittige kruiden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat ook nog![]()
Het moet hoe dan ook toch heerlijk smaken na al die weken van hetzelfde
laadt hier snel binnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo zou dat jammer zijn? Inladen van alle berichten gaat sneller en ff klikken voor de bijbehorende plaatjes?
Straks de riolering van BB-huis weer naar de kloten. Kunnen ze het "Ruimerke" uit belgie weer laten komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze zijn natuurlijk alleen maar zout gewend en nu allerlei pittige kruiden.
Dat is wel een dingetje idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze zijn natuurlijk alleen maar zout gewend en nu allerlei pittige kruiden.
Rome en Napoli.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef Kissingbird het volgende:
De grootouders van Doriana zijn Italiaans maar ze is er zelf niet geboren.
Is wel duidelijk nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
Onze culinaire expert kan er dus geen bal van
Misschien kunnen we hem een go pro gevenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:ledn81 Indien nodig starten we een crowd funding !!!
Ledn81 voor president van FOK BB 2024
Hoe kan zij nu culinaire recensies geven als ze er de ballen verstand van heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana : maar er staat ook dat je het moet vouwen
Ze heeft het nu gevouwd zegt ze.
Randy: herhaal deze handeling zeven keer.
Doriana; dit pakt toch nie waarom moet ge vouwen?
Iemand hier de bezoek-uren van de Bijlmerbajes ? Vraag het voor een vriend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem een go pro geven
Live streams vanuit de bajes
Omdat het culinaire recensies zijn in de Donald Duckquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kan zij nu culinaire recensies geven als ze er de ballen verstand van heeft
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana : maar er staat ook dat je het moet vouwen
Ze heeft het nu gevouwd zegt ze.
Randy: herhaal deze handeling zeven keer.
Doriana; dit pakt toch nie waarom moet ge vouwen?
Ze is cupcake influencerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is al sinds 2016 gesloten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iemand hier de bezoek-uren van de Bijlmerbajes ? Vraag het voor een vriend.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Iemand hier de bezoek-uren van de Bijlmerbajes ? Vraag het voor een vriend.
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Denk dat dat zelfs nog een brug te ver is
Ze vertelde dat ze alle pastas al had gemaakt behalve Ravioliquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er bestaat een duitse serie 'Ravioli' over een gezin dat alleen Ravioli atquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
SL BB gooit snel wat ravioli uit blik naar binnen
Zodat ze kant en klare ravioli deeg kunnen krijgenquote:
Daar geloof ik echt geen balletje vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze alle pastas al had gemaakt behalve Ravioli
Ouders waren op vakantie.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er bestaat een duitse serie 'Ravioli' over een gezin dat alleen Ravioli at![]()
![]()
Staat er net opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef ben34567 het volgende:
De exitpoll van Salar. Hopelijk kan Alice morgen er nog groepswinst uit forceren
[ afbeelding ]
Dat waren kinderen met ravioli uit blik.🙂quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er bestaat een duitse serie 'Ravioli' over een gezin dat alleen Ravioli at![]()
![]()
precies weet ik het nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat waren kinderen met ravioli uit blik.🙂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |