Dan zijn we al met drie die zulllen glitteren volgende maandquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik ook maar dan volgende maand
18 Maart.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe ik ook volgende maand, m'n glittershirt aan
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zijn we al met drie die zulllen glitteren volgende maand
Doriana: Thema voor vandaag is glitter en glamour, trek vandaag je glitterkleding aan, wanneer je dit niet hebt dan je meest fleurige kleding en vanavond na het avond eten een catwalk show, je trekt de kleding van je duo-partner aan,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:43 schreef Adixsh het volgende:
Ben benieuwd of ze inderdaad allemaal iets gaan aantrekken.
fritsie schrijft ook volgende maandquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik ook maar dan volgende maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hadden we nog niet gehad dit seizoen een catwalk show.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Doriana: Thema voor vandaag is glitter en glamour, trek vandaag je glitterkleding aan, wanneer je dit niet hebt dan je meest fleurige en vanavond na het avond eten een catwalk show, je trekt de kleding van je duo-partner aan,
In dit huis zie ik ook weinig glamour hoor 😂quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef DGK-Eric het volgende:
TT -> Glitter is niet zo moeilijk, maar wat Doriana precies onder glamour verstaat, moet ik nog zien.
Ga jij maar zemen die komt er denk ik voorlopig nog niet....gelukkig weten de mannnen het wel al. Maar het kan nog wel even duren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Waar blijft tyron nu zit op zijn gesprek met de groep te wachten. Moet ramen gaan zemen van de directrice. Als huisman krijg ik tegenwoordig net als in bb huis keuze opdrachten qua huishoudelijke taken haha. (Zij werkt nog)
Wie is de duo-partner van Ashley, die kan dan de catwalk op met de Generaal en Queen muts,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet gehad dit seizoen een catwalk show.
Leuk![]()
Wie was het die gister met een paar mensen zei dat de Ashley en Karen nu ze genomineerd zijn allemaal 'leuke' en grappige dingen gaan bedenken om goed en leuk over te komen op tv.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie heeft nana mouskouri binnen gelaten
Basiri Karenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wie is de duo-partner van Ashley, die kan dan de catwalk op met de Generaal en Queen muts,
Parra notenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Speech net gemist.
![]()
ze heeft wat noten op haar zang lees ik nu
Ik dacht meer aan jomandaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie heeft nana mouskouri binnen gelaten
Toch basiri . Had ik het toch goed de eerste keer alquote:
Vervelend dat jullie maar 1 stream hebbenquote:
Dus iedereen die genomineerd is hoeft nooit meer iets te doen samen of voor een ander......Leuke boel wordt dat.....gezellig . Want iedereen moet iemand nomineren.......en er moet altijd meer dan 1 op de bank zitten...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:05 schreef Snensie het volgende:
Gisteren heeft Doriana haar haar laten wassen door Karen om haar daarna te nomineren. Ik hoop dat Karen en Ashley er in blijven en dat Karen nooit meer de haren doet van Ro en Do.
Ik heb het specifiek over Doriana en Rohani en dan met name Doriana want die is zelf liever lui dan moe. En ik vind het best lullig dat ze haar haren gisteren niet zelf heeft gewassen met die nominatie in haar achterhoofd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus iedereen die genomineerd is hoeft nooit meer iets te doen samen of voor een ander......Leuke boel wordt dat.....gezellig . Want iedereen moet iemand nomineren.......en er moet altijd meer dan 1 op de bank zitten...
koken en schoonmaken doen ze sws allemaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus iedereen die genomineerd is hoeft nooit meer iets te doen samen of voor een ander......Leuke boel wordt dat.....gezellig . Want iedereen moet iemand nomineren.......en er moet altijd meer dan 1 op de bank zitten...
Nou waarom zou dat zijn normaal gesproken weet ze niet hoe hard ze van tafel moet weglopen. Mooi voor haar pr.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley pakt de afwasbeurt van Alice over dan kan ze zich aankleden
De generaal en kapster hebben hun eigen ideeën......quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over Doriana en Rohani en dan met name Doriana want die is zelf liever lui dan moe. En ik vind het best lullig dat ze haar haren gisteren niet zelf heeft gewassen met die nominatie in haar achterhoofd.
Dat zou ik wel raar vinden. Dus omdat je iemand haar of zijn haren doet mag je die persoon niet nomineren?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:05 schreef Snensie het volgende:
Gisteren heeft Doriana haar haar laten wassen door Karen om haar daarna te nomineren. Ik hoop dat Karen en Ashley er in blijven en dat Karen nooit meer de haren doet van Ro en Do.
Ja, en dan moet je eentje overslaan omdat die je genomineerd heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
koken en schoonmaken doen ze sws allemaal.
wat zou ander bijv niet meer kunnen doen?
er hoeft geen kleding versteld te worden. cremes kunnen ze zelf smeren
de masseuse is er al uit
opmaken kan ook iedereen.
knippen is toch wel een beetje een uitzondering. op opskeer na
Precies.......dus dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ik wel raar vinden. Dus omdat je iemand haar of zijn haren doet mag je die persoon niet nomineren?
ja met wat? we hebben nu alleen karen die je bijv niet meer zal knippen (al zal ze dat heus nog wel doen hoor)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je eentje overslaan omdat die je genomineerd heeft.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:13 schreef zodeju het volgende:
Glenn kan ook niet echt lachen om haar grap......tsja Ashley soms valt iets in het water......
Oude ijsmuts van Rinus Michels.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:16 schreef Jockari het volgende:
De garnaal ? Of wat staat er op de muts ?
[ afbeelding ]
O tsja daar weet ik niks van dan. Gisteren gewerkt en nu kan ik die twee niet aanhoren omdat ze ‘zingen’quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
De generaal en kapster hebben hun eigen ideeën......
Alles, kleding lenen, makeup lenen, helpen kleding wassen is dus niet meer nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja met wat? we hebben nu alleen karen die je bijv niet meer zal knippen (al zal ze dat heus nog wel doen hoor)
Fijn dat ze het zo duidelijk maakt....en Karen haar giebel wordt steeds harder van de zenuwen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik wil er vandaag extra mee bezig zijn, dat we genomineerd zijn."
Karen: "Wil je een bedevaart gaan houden ofzo?"
Ashley: "Ik wil dat we dat vooral niet vergeten, dus vandaag extra met het spel bezig zijn"
Wat kan die slecht tegen verlies zeg.
Zelfs niet bij de vakbond gezetenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef marky het volgende:
Danny zegt nooit in bondjes gezeten hebben... waar zit je nu dan in man.
Het is een meeprater.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef marky het volgende:
Ze zit weer met spanning in haar bips.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fijn dat ze het zo duidelijk maakt....en Karen haar giebel wordt steeds harder van de zenuwen.
Hoeveel mannen gemiddeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:33 schreef Jockari het volgende:
Welke normale man heeft er thuis een glitterpak in zijn kast zitten ?
ook kleren van Do geloof ik hequote:
Spandoek voor zeuriana in de draaideurquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:36 schreef Jockari het volgende:
Do janken om iets in the wall (foto's)
[ afbeelding ]
Verjaardags post vsn thuis.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:36 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
in de Draaideurquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:36 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat zou kunnen ja.quote:
Vervelend aan het worden weer. Laat ze voorbeeld nemen aan de andere 3quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik wil er vandaag extra mee bezig zijn, dat we genomineerd zijn."
Karen: "Wil je een bedevaart gaan houden ofzo?"
Ashley: "Ik wil dat we dat vooral niet vergeten, dus vandaag extra met het spel bezig zijn"
Wat kan die slecht tegen verlies zeg.
Hey, het is besmettelijk die ziekte van Dilanoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:36 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Was in de draaideur.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:36 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, zij ken iemand van haar werk die al die colbertjes maakt. Hun mouwen eraf haalt en nieuwe opzet, en geen een is hetzelfde.....quote:
Wie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:43 schreef engine het volgende:
Zij heeft er voor gekozen om inseminatie te doen zonder partner
Ook een manier om op tv voorgesteld te worden
Ach heel normaal tegenwoordig. Onze oudste ook geprobeerd hebben wij voor haar betaald. Ivf pogingen gedaan 2x zwanger en jammer genoeg bij allebei na 11 weken miskraam. Maar in ieder geval geprobeerd en heeft er nu vrede mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:43 schreef engine het volgende:
Er is nog verschil tussen kunstmatige en natuurlijkequote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:43 schreef engine het volgende:
Ik bedoel er verder ook niks mee te zeggen maar het viel mij gewoon op dat dat het eerste is wat je over iemand opnoemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach heel normaal tegenwoordig. Onze oudste ook geprobeerd hebben wij voor haar betaald. Ivf pogingen gedaan 2x zwanger en jammer genoeg bij allebei na 11 weken miskraam. Maar in ieder geval geprobeerd en heeft er nu vrede mee.
Ja vind ik ook. Ik heb niets met haar maar dit is haar van harte gegundquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een contrast met de reacties op het 80.000ste vliegtuigje![]()
Laat dat kind ook blij zijn joh
Hij zit toch in de politiebond?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:25 schreef marky het volgende:
Iedereen komt aan de beurt....feestje voor verjaardag (klein uurtje maar ja) Queen en King met lekker eten en spellen van te voren mee kunnen kijken voordat ze het spelen moesten. Jimmy met zijn voorstelling Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar maar we hebben nog twee maanden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:46 schreef ammartje het volgende:
Nou, mooi dat ze zo blij is, zouden ze meer mensen moeten gunnen, even een opsteker. Maar bb meet met 2 maten helaas
Je hebt gelijk, die was ik vergeten. Misschien proberen ze iedereen iets extra's te doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen komt aan de beurt....feestje voor verjaardag (klein uurtje maar ja) Queen en King met lekker eten en spellen van te voren mee kunnen kijken voordat ze het spelen moesten. Jimmy met zijn voorstelling Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar maar we hebben nog twee maanden.
Denk het echt.....en verspreiden het zo.....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:52 schreef ammartje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die was ik vergeten. Misschien proberen ze iedereen iets extra's te doen![]()
Dat kan je haar niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Verjaardags post vsn thuis.
Hoezo die trut wel en andere niet
Raar jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Verjaardags post vsn thuis.
Hoezo die trut wel en andere niet
Dat is het ergste wat er is, dat je dierbare er nog wel zijn maar eigenlijk niet.....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
Doriana haar moeder heeft een zware hersenbloeding gehad
In coma gelegen en sindsdien in een verzorgings tehuis
Ze kan niet veel meer en herkent haar kinderen en familie ook niet meer
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
Doriana haar moeder heeft een zware hersenbloeding gehad
In coma gelegen en sindsdien in een verzorgings tehuis
Ze kan niet veel meer en herkent haar kinderen en familie ook niet meer
Zegt dyl dat ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:58 schreef Snoozey het volgende:
er was bijna iets gebeurd tijdens de valentijndingen
ze was hem helemaal aan het kussen
hij kon zn move maken, maar heeft t niet gedaan
Tuurlijk, zou ik ook zeggen. Volgens mij zit het ventje nog in de kast of zo...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:58 schreef Snoozey het volgende:
er was bijna iets gebeurd tijdens de valentijndingen
ze was hem helemaal aan het kussen
hij kon zn move maken, maar heeft t niet gedaan
Creepy uitsprakenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
ja dil zit met bas op de bank in een gesprek
Ik!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:33 schreef Jockari het volgende:
Welke normale man heeft er thuis een glitterpak in zijn kast zitten ?
Sabeau heeft volgens mij ook een boontje op Dilano. Was dan toch geen tactiek. Dilano moet nu gewoon ballen hebben en ervoor gaan voordat ze aantrekking verliest.quote:
Jimmy vertelde gister dat koppeltjes samen er meestal snel uitgestemd worden. Was ook met zijn nichtje toen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sabeau is volgens mij ook smoor op Dilano. Was dan toch geen tactiek.
Sabeau klamt zich met beide handjes vast aan Dilano omdat ze verder niet echt iemand heeft in het huis. Ze sprak eergisteren 's nachts nog naar Tom uit dat ze nog steeds niet helemaal is geland en zich regelmatig alleen voelt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sabeau is volgens mij ook smoor op Dilano. Was dan toch geen tactiek.
Ja maar de kijker kon ook zien dat Dimi helemaal niet oprecht was met Vera. Een echt schattig koppel gaat de kijker niet uit elkaar willen halen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy vertelde gister dat koppeltjes samen er meestal snel uitgestemd worden. Was ook met zijn nichtje toen.
Gelukkig lijkt zijn nichtje Veer niet op Jimmy.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy vertelde gister dat koppeltjes samen er meestal snel uitgestemd worden. Was ook met zijn nichtje toen.
Wie zijn er eigenlijk als koppel eruit gegaan Dido en .....zijn naam weet ik niet meer zo gauw maar dat zijn denk ik de enige.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar de kijker kon ook zien dat Dimi helemaal niet oprecht was met Vera. Een echt schattig koppel gaat de kijker niet uit elkaar willen halen.
Roel, maar die ging er zo'n 2/3 weken later uit dan Didoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk als koppel eruit gegaan Dido en .....zijn naam weet ik niet meer zo gauw maar dat zijn denk ik de enige.
Dido ken ik niet. Maar Dimitri gebruikte Vera enkel om zijn verhaallijn boeiender te maken. Een echte romance scoort volgens mij wel goed; vooral als ze nog jong en wat onhandig zijn als Dilano en Sabo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk als koppel eruit gegaan Dido en .....zijn naam weet ik niet meer zo gauw maar dat zijn denk ik de enige.
Roel. Bij utopia zijn wel stelletjes ontstaan die nog steeds samen zijn..do en bas, cemal en hoe heet ze, en dat tatoeage stel uit utopia 2 en die blonde Fries metdat meisje uit het westland. Op do.en bas na ook allemaal kinderen samenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja maar allebei zijn ze eigelijk dus komen niet verquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dido ken ik niet. Maar Dimitri gebruikte Vera enkel om zijn verhaallijn boeiender te maken. Een echte romance scoort volgens mij wel goed; vooral als ze nog jong en wat onhandig zijn als Dilano en Sabo.
Ik zat ook al verbaasd te kijken??quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind doriana veel ouder lijken dan 26
Dennisquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
DennisNadia
BrianAmanda
HuubClaire
Ja, tjonge wat weet je het nog goed....tatoeage stel kan ik me niet herinneren maar de rest wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Roel. Bij utopia zijn wel stelletjes ontstaan die nog steeds samen zijn..do en bas, cemal en hoe heet ze, en dat tatoeage stel uit utopia 2 en die blonde Fries metdat meisje uit het westland. Op do.en bas na ook allemaal kinderen samen
Taaaaatoooooooo zei ze altijd en ze was erg jaloers. Mooie mensen om te zien, hij was een liefiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, tjonge wat weet je het nog goed....tatoeage stel kan ik me niet herinneren maar de rest wel.
Ja, veel op zijn toen nog kinderschouders genomen. Sneu dat hij geen zorgeloze kinder/pubertijd heeft gehad, zoals ik ervan begrijpquote:
Ja, hij heeft zichzelf aardig weggecijferd en emoties voor zichzelf gehouden. Iets wat je nog wel aan hem kan zien vind ik. Hopelijk kan hij aan de handen van Jimmy en Sabeau een beetje opbloeien en zich wat meer openen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:27 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja, veel op zijn toen nog kinderschouders genomen. Sneu dat hij geen zorgeloze kinder/pubertijd heeft gehad, zoals ik ervan begrijp
Wat zegt hij nou......hij vindt het juist van zichzelf dat wil ik niet.....hij heeft het niet over de andere maar over zichzelf. en had nooit verwacht dat dit met hem zou gebeuren......en hij heeft zegt hijzelf niks anders gedaan de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:31 schreef Thorelf het volgende:
Tyron vergeet dat het groepje waar hij zich bij heeft aangesloten....begonnen is met die 2 slangen! en net zo hard heeft meegedaan
Er zijn ook veel mensen daar die zich niet irriteren aan Tom.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:34 schreef ben34567 het volgende:
Veel mensen daar irriteren zich aan Tom. Dan moet er wel een grond van waarheid zijn.
Is dat op stream geweest, dat Sabeau daar 2x met Tom over gesproken heeft?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:34 schreef ben34567 het volgende:
Veel mensen daar irriteren zich aan Tom. Dan moet er wel een grond van waarheid zijn. En wellicht voel je dat meer aan indien je daar zelf met hem woont ipv het op een scherm te beleven.
Hij heeft een gebruikerskaartje op zijn rug....dat is niet erg als je het weet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:34 schreef ben34567 het volgende:
Veel mensen daar irriteren zich aan Tom. Dan moet er wel een grond van waarheid zijn. En wellicht voel je dat meer aan indien je daar zelf met hem woont ipv het op een scherm te beleven.
Ja ze is eens heel laat met hem gaan wandelen toen de rest al aan het slapen was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat op stream geweest, dat Sabeau daar 2x met Tom over gesproken heeft?
Als het klopt wat ze zegt heeft ze het beter aangepakt dan anderen daar.
Er is ook helemaal geen heksenjacht gestart door ronahi in week 2quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn ook veel mensen die zich niet irriteren aan Tom.
Tom is 1 x met haar gaan praten omdat hij dacht dat er wat wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat op stream geweest, dat Sabeau daar 2x met Tom over gesproken heeft?
Als het klopt wat ze zegt heeft ze het beter aangepakt dan anderen daar.
Karen heeft al aangekaart zich soms aan hem te irriteren; Alice ook. Tyron ook. Danny ook. Dat was allemaal voordat Ronahi en Doriana erover begonnen. Daarna Dilano en Sabeau ook. Nouchka ook in een interview.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er zijn ook veel mensen daar die zich niet irriteren aan Tom.
Top, zo kan het dus ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja ze is eens heel laat met hem gaan wandelen toen de rest al aan het slapen was.
Is toch actie reactie van beide kantenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:31 schreef Thorelf het volgende:
Tyron vergeet dat het groepje waar hij zich bij heeft aangesloten....begonnen is met die 2 slangen! en net zo hard heeft meegedaan
Denk ook dat het niet makkelijk is om met hem te leven....maar als je weet hoe je het aan moet pakken is er niks aan de hand misschien....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Karen heeft al aangekaart zich soms aan hem te irriteren; Alice ook. Tyron ook. Danny ook. Dat was allemaal voordat Ronahi en Doriana erover begonnen. Daarna Dilano en Sabeau ook. Nouchka ook in een interview.
Dat is een erfenis van Ariana, die is ermee begonnen. Is overigens vrij normaal dat je je af en toe irriteert aan iemand als je al meer dan een maand 24/7 op elkaars lip zit. En nogmaals: er zijn ook genoeg mensen daar die zich niet irriteren aan Tom. Dat is iets persoonlijks. Dat een aantal mensen roepen dat ze iets vinden, maakt dat iets niet tot de waarheid.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Karen heeft al aangekaart zich soms aan hem te irriteren; Alice ook. Tyron ook. Danny ook. Dat was allemaal voordat Ronahi en Doriana erover begonnen. Daarna Dilano en Sabeau ook. Nouchka ook in een interview.
Als hij daar achteraan zou komen zou het mosterd na de maaltijd zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Tyron voert z'n groepsgesprek nu 1-op-1?
Tot nu toe Jimmy, Randy, Dilano en nu Sabeau. Mis ik iemand?
Oh Tyron vindt dat Doriana het al heel goed heeft verwoord tijdens het ontbijt.Slappe hap die Tyron...
Geen schrijfgerei is zodat ze geen briefjes onder mekaar gaan schrijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:58 schreef Jockari het volgende:
Geen schrijfgerief, geen warm water, eenzijdig voedsel. Begrijp het nut hier niet van. 't Is geen Expeditie Robinson hè !
Tom zijn communicatie is lastig. Zijn uitdrukking zegt wat anders dan de woorden die hij spreekt. Tom doet heel graag zijn verhaal maar ze hebben geen idee of hij ook luisterd naar die van een ander. Daarnaast hebben ze moeite met een Tom van week 1 en een Tom van daarna. Een wereld van verschil. Hij zou ineens moeite hebben met zijn gedrag van week 1 vanwege zijn zoontje? Welke Tom is nu de echte Tom. Hij draait nu langzaam aan weer bij en maakt weer wat meer lol.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is een erfenis van Ariana, die is ermee begonnen. Is overigens vrij normaal dat je je af en toe irriteert aan iemand als je al meer dan een maand 24/7 op elkaars lip zit. En nogmaals: er zijn ook genoeg mensen daar die zich niet irriteren aan Tom. Dat is iets persoonlijks. Dat een aantal mensen roepen dat ze iets vinden, maakt dat iets niet tot de waarheid.
Oh dat zou goed kunnen....maakte er heel iets anders van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:00 schreef ammartje het volgende:
[..]
K'tje las ik. Zal Karen zijn toch?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen....maakte er heel iets anders van.
Zijn ADHD stoornis heeft daar veel mee te maken, zo blijkt. Spijtig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:01 schreef marky het volgende:
[..]
Tom zijn communicatie is lastig. Zijn uitdrukking zegt wat anders dan de woorden die hij spreekt. Tom doet heel graag zijn verhaal maar ze hebben geen idee of hij ook luisterd naar die van een ander. Daarnaast hebben ze moeite met een Tom van week 1 en een Tom van daarna. Een wereld van verschil. Hij zou ineens moeite hebben met zijn gedrag van week 1 vanwege zijn zoontje? Welke Tom is nu de echte Tom. Hij draait nu langzaam aan weer bij en maakt weer wat meer lol.
Zo kan je je altijd beter voor doen. Je veel rijker voelen .quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
100.000 is een miljoen aldus Ashley
Milica en Jeroen. Getrouwd en 2 boys.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
thnx Dot er ging iets verkeerd en de cap had ik al verwijderdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben de ratten hier aan liggen knabbelen?
Maar die mensen daar zijn geen spieg die kun je niet kwalijk nemen dat ze het af en toe niet snappen en niet aankomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:04 schreef czvt het volgende:
[..]
Zijn ADHD stoornis heeft daar veel mee te maken, zo blijkt. Spijtig.
Rohani. Die heeft vervolgens haar clubje tegen hem gekeerd. De rest gaat gewoon leuk met hem om.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:34 schreef ben34567 het volgende:
Dat was ook meer een programma voor haar geweest. Big Brother is veel subtieler.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vond dat echt de beste show de gouden kooi. O
Dat huub en Erik de bom waren over met de pannen door het huis in de nacht. Ging echt over elkaar het huis uitpesten zegt. Huub maakte de show dat. Ook over lieke en claire en dat huub daar een kind mee heeft.
Volgens mij wordt vaak vergeten dat Ashley het grootste voordeel dit seizoen heeft gehad. Namelijk met een hoop informatie terug in het huis komen terwijl ze dik was weggestemd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen komt aan de beurt....feestje voor verjaardag (klein uurtje maar ja) Queen en King met lekker eten en spellen van te voren mee kunnen kijken voordat ze het spelen moesten. Jimmy met zijn voorstelling Waarschijnlijk vergeet ik nog een paar maar we hebben nog twee maanden.
Ze hebben een paar dagen terug heel lang buiten gelopen samen. Was een mooi gesprek waarin ze behoirlijk wat te weten zijn gekomen over elkaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom is 1 x met haar gaan praten omdat hij dacht dat er wat was
Dat was de dag na het doucheputje
Tom had haar gevraagd waarom ze zo laat de badkamer gingen doenn
Dat pikte Sabeau als een aanval
En dat werd een hele rant tegen nouska later
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahahaha hoe Ashley vertelt over DGKZe kent bepaalde citaten letterlijk uit d'r hoofd
jij werd ook door jaar genoemd. Leuk hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahahaha hoe Ashley vertelt over DGKZe kent bepaalde citaten letterlijk uit d'r hoofd
Knap hoor na 18 jaar!
![]()
Ze was toch veel te jong om dat te zien? Dat was echt wel 18+ en dat was ze toen lang niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Knap hoor na 18 jaar!
![]()
Ze was toen 15/14 zei ze net. Beetje onder de toegestane leeftijdsgrens van de Kijkwijzer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze was toch veel te jong om dat te zien? Dat was echt wel 18+ en dat was ze toen lang niet.
ja idd tot laat op en dan in de ochtend de wekker weer zetten om de palma show niet te missenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dgk inderdaad gaaf om te kijken. Heeft me echt heel veel slaap te kort opgeleverd.
Ik moest gewoon werkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja idd tot laat op en dan in de ochtend de wekker weer zetten om de palma show niet te missen
Dat was ook echt topquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley en jimmy vonden dgk de allermooiste rls
Daarom dook ze ook meteen op Tom.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:16 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij wordt vaak vergeten dat Ashley het grootste voordeel dit seizoen heeft gehad. Namelijk met een hoop informatie terug in het huis komen terwijl ze dik was weggestemd.
Ze denkt dat het vier jaar heeft geduurd maar helaas was het maar anderhalf jaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Knap hoor na 18 jaar!
![]()
Dan is het ook niet offtopicquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:21 schreef freaky40 het volgende:
We kunnen gewoon off topic lullen nu, aangezien ze het daar nu zelf over andere RLS's hebben.
Dan kwam Parma elke ochtend de zogenaamde “miljonairs” afzeiken. Wat was Brian toch een keer zo boos op haar toen ze hem voor zak hooi uitmaaktequote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja idd tot laat op en dan in de ochtend de wekker weer zetten om de palma show niet te missen
Ashley is een soort kruising van een Huub en een Amandaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was ook meer een programma voor haar geweest. Big Brother is veel subtieler.
Wel geinig hoe ze allemaal iets anders interpreteren bij, Trek een gekke bek..quote:
Tis gewoon even kumbaya. Stilte voor de storm misschienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben alweer uitgelogd
Saaie boel daar
Haar zussie Daniëlle heeft het bij de Bondgenoten niet gered met rellen.. ik had er zo zo'n hoge verwachting vanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley is een soort kruising van een Huub en een AmandaZe was inderdaad een goeie geweest voor bij ons haha
![]()
Kennelijk hebben we haar voldoende geïnspireerd. Leuk om te horen! En leuk om bij haar terug te zien!
Amada heeft ook nog bij de meisjes in de jungle.....gezetenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar zussie Daniëlle heeft het bij de Bondgenoten niet gered met rellen.. ik had er zo zo'n hoge verwachting van
Mij ook Koosquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Dgk inderdaad gaaf om te kijken. Heeft me echt heel veel slaap te kort opgeleverd.
Ohja, dat Balkbloed blijft kruipen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Amada heeft ook nog bij de meisjes in de jungle.....gezeten
Vond het maar een vervelend mens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar zussie Daniëlle heeft het bij de Bondgenoten niet gered met rellen.. ik had er zo zo'n hoge verwachting van
Wat een tijd was da.t Daar heb ik zo van genoten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:35 schreef -river- het volgende:
Ik was echt fan van Huub toendertijd, zo raar als je nu over nadenkt.
Dat verklaart ook dat ze speelt hoe ze het nu speelt. Het is gewoon een tv optreden. Vind ik jammer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Knap hoor na 18 jaar!
![]()
Dat is ook precies wat het is: een tv-optreden. Eentje van 3 maanden, 7 dagen per week, 24 uur per dag, zelfs als je slaapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:39 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Dat verklaart ook dat ze speelt hoe ze het nu speelt. Het is gewoon een tv optreden. Vind ik jammer.
Denk dat ze alles heeft gezien ook alle andere rls'en Dus inderdaad .quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:39 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Dat verklaart ook dat ze speelt hoe ze het nu speelt. Het is gewoon een tv optreden. Vind ik jammer.
Ik heb toen nog van die gekleurde kinder-extentions naar Amanda gestuurdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Postzegels ja? Zodat jullie lekker aan hem konden likken?
Hahaha echt? En die bos netels was jij dat ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb toen nog van die gekleurde kinder-extentions naar Amanda gestuurd![]()
Dat boeket distels voor Natasia weet ik niet precies meer, ik dacht van VOLquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:46 schreef ammartje het volgende:
[..]
Hahaha echt? En die bos netels was jij dat ook?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat boeket distels voor Natasia weet ik niet precies meer, ik dacht van VOL
Dat stond vast niet in de intelligentietestquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:48 schreef Ireth het volgende:
Niemand daar die een pijlstaartrog kent??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |