quote:
cameramomentje scorenquote:
Bijdehandjes gegeten Odie?quote:
Een belg gaat winnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:26 schreef FBtje het volgende:
Ik denk dat Dilano Big Brother gaat winnen.
Echt??? hoop het niet....zou het ook vreemd vinden zo een nietszeggend mannetjequote:Op donderdag 15 februari 2024 23:26 schreef FBtje het volgende:
Dan kijk ik nooit meer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:26 schreef FBtje het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
is karen nu 1,50 m
of gaat het daar bergab?
Ik zou het eerder 'normaal' noemen. En dat is juist zijn kracht...quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Echt??? hoop het niet....zou het ook vreemd vinden zo een nietszeggend mannetje
quote:
GMTA brothers,quote:
Die heeft de gunfactor nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:26 schreef FBtje het volgende:
Schakel geeft je zo antwoord.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:31 schreef mario390 het volgende:
is pindakaas
dat selfde als erdnutten?
4e seizoen misschien wel laatste seizoen die willen een 2-2 stand hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik denk dat er dit jaar een duo wint en ze de prijs moeten delen.
ja, alleen dan soort pasta van gemaakt zodat je kan smeren op broodjequote:Op donderdag 15 februari 2024 23:31 schreef mario390 het volgende:
is pindakaas
dat selfde als erdnutten?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schakel geeft je zo antwoord.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:31 schreef marky het volgende:
Ronahi is bang dat ze een cameltoe heeft en dat wil ze niet
meer is beterquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:39 schreef Thorelf het volgende:
wauw Ro smeert ook een laag of 4 op haar gezicht
Ze zijn de hele avond al druk cameramomentjes te scoren. De FB oma's zullen het geweldig vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:37 schreef humpty het volgende:
Ashley en Karen achter het bankje verder fluisteren ...begint flauw te worden
zou er niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
denk het ..moet ook meer gaan smeren denk ik ..dan alleen nachtcreme ,
dat ze qua uiterlijk hem wel leuk vindtquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik las op twitter dat karen heeft gezegd tegen ashley dat ze tom leuk vind? Iemand dat ook gehoord?
Ze heeft gezegd dat ze wel op een man als Tom kan vallen maar eigenlijk kan ze wel op heel veel verschillende type mannen kan vallen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik las op twitter dat karen heeft gezegd tegen ashley dat ze tom leuk vind? Iemand dat ook gehoord?
Dank. Op twitter werd gezegd dat ze hem leuker vond als vrienden maar las er hier niks over dus vandaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze wel op een man als Tom kan vallen maar eigenlijk kan ze wel op heel veel verschillende type mannen kan vallen.
De kijkcijfers in NL zijn dermate goed dat er gewoon een nieuw seizoen komt, volgens mij is dit zelfs een van de best scorende edities sinds het terug is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:33 schreef marky het volgende:
[..]
4e seizoen misschien wel laatste seizoen die willen een 2-2 stand hebben.
mss als ze na bb nog contact houden....wordt het mss wat..... mijn woorden!quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dank. Op twitter werd gezegd dat ze hem leuker vond als vrienden maar las er hier niks over dus vandaar
Het is ook een heel duur programma. Maar dan nog zullen ze voor een Belg gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De kijkcijfers in NL zijn dermate goed dat er gewoon een nieuw seizoen komt, volgens mij is dit zelfs een van de best scorende edities sinds het terug is.
vind het jammer dat ze het per land bekijken! het zou niet uit moeten makenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:53 schreef marky het volgende:
[..]
Het is ook een heel duur programma. Maar dan nog zullen ze voor een Belg gaan.
Ze heeft voordat ze het programma in ging ook contact gekregen met een bekende belg. Volgens mij is het niet haar streven om een relatie te krijgen hier.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:49 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dank. Op twitter werd gezegd dat ze hem leuker vond als vrienden maar las er hier niks over dus vandaar
Klopt maar gebeurd toch. Als alleen maar Nederlanders zouden winnen dan haken de belgen af en als dat andersom zou zijn ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vind het jammer dat ze het per land bekijken! het zou niet uit moeten maken
De sterkste spelers zijn ook vaak de interessantste spelers (voor Big Brother).. en die gaan er toch vaak als eerste uit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:53 schreef marky het volgende:
[..]
Het is ook een heel duur programma. Maar dan nog zullen ze voor een Belg gaan.
snap het wel,maar tochquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:56 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar gebeurd toch. Als alleen maar Nederlanders zouden winnen dan haken de belgen af en als dat andersom zou zijn ook.
Het maakt mij echt helemaal niets uit of een Nederlander of een Belg wint... Het is geen voetbal.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:56 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar gebeurd toch. Als alleen maar Nederlanders zouden winnen dan haken de belgen af en als dat andersom zou zijn ook.
volgens mij die aan het douchen isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:00 schreef Thorelf het volgende:
over wie hebben ze het? hij trekt ook veel naar Do zeiden ze
een zij dus...ze hadden het over sabeau dusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij die aan het douchen is
ze is vanmiddag bij mij gezakt tot ver onder het nulpunt en ze stond al laag , wat een naar monster is dat zegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat ashley zich zelf benoemd heeft
Queen en Generaal? Toe maar...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed dat ashley zich zelf benoemd heeft
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze is vanmiddag bij mij gezakt tot ver onder het nulpunt en ze stond al laag , wat een naar monster is dat zeg
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze is vanmiddag bij mij gezakt tot ver onder het nulpunt en ze stond al laag , wat een naar monster is dat zeg
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
leuk trio zo. mogen van mij door naar de finale
tuurlijk welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:16 schreef odie22 het volgende:
karen en tom zijn doodmoe, maar die mogen nog niet naar bed
Zijn leuk samen. Gezellige streams.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:15 schreef Snoozey het volgende:
leuk trio zo. mogen van mij door naar de finale
toen was ze 6 zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
sterke verhalen met ashley incoming
Het moet ook vol te houden zijn voor de deelnemers. Eslie is best heftig in dit programma. Ze sleurt de hele hut mee daarin dat gaat zo'n groep niet volhouden. Die gaat op deze manier het einde niet halen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:56 schreef FBtje het volgende:
[..]
De sterkste spelers zijn ook vaak de interessantste spelers (voor Big Brother).. en die gaan er toch vaak als eerste uit.
hoeft ook niet..als ze er maar een paar uitspeelt van het andere team!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:21 schreef marky het volgende:
[..]
Het moet ook vol te houden zijn voor de deelnemers. Eslie is best heftig in dit programma. Ze sleurt de hele hut mee daarin dat gaat zo'n groep niet volhouden. Die gaat op deze manier het einde niet halen.
Gewoon genieten van de tijd dat ze nog samen zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:24 schreef marky het volgende:
In de barbiekamer zijn ze weer laat op want genomineerd. Even een paar leuke cameramomentjes scoren.
omdat er anders een geen team maat heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:26 schreef Krambo het volgende:
Ashley denkt dat er een van de 2 die in de draaideur komen te staan naar de aparte kamer gaat
Ze is ook sfeerbepalend. Ik vond Doriana best sterk in dat gesprek. Ze heeft dat sfeerbepalend zaadje geplant daar gaat Eslie nog wel over nadenken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tom: Wat een gedoe.
Karen: Het nomineren.
Ashley: Dit is het spannendste wat ik hier meemaak, maar ik denk dat diegene die nu weggaat naar een andere locatie gaat.
Karen: Kan.
Ashley: Kun je het wel goed lezen op de muts? ja ze zei, dat ik een beetje de leider van de groep ben, dat ik sfeerbepalend ben,
Dat geldt alleen voor andere niet voor haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:32 schreef ben34567 het volgende:
Ashley vindt het niet kunnen dat mensen hun keuzes niet (kunnen/willen) toelichten. Meisje je had een paar weken terug een tirade over dat mensen hun keuzes niet moeten toelichten.
Maar dat moet ook. Als je Eslie niet kwijtraakt moet je haar vertrouweling pakken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:41 schreef Thorelf het volgende:
daar hebben ze gelijk in ze willen ash en karen uit elkaar! wie er ook in het team zitten...als ze het zelf maar niet zijn
ik snap hun redenering wel....al zie ik hun zelf heel graag gaan!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:44 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat moet ook. Als je Eslie niet kwijtraakt moet je haar vertrouweling pakken.
nee, ze dachten dat t echt wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
vonden ze de reactie van soebaroe wat overdreven?
ja manquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:51 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker man, dat zal opluchten bro
Straf voor het fluisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:05 schreef Snoozey het volgende:
ze zijn dus echt uit de cocoonroom gestuurd
willen gaan vragen of ze mss toch terug mogen
moesten buiten gaan zitten
Zag er vast zo uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:09 schreef Snoozey het volgende:
nou ze zat best lang, dus denk wel een kilo of 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
En dan? is het programma afgelopen. Je kan Ashley nog beter missen dan die 4. Met Ashley weg veranderd de dynamiek in de groep enorm.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik snap hun redenering wel....al zie ik hun zelf heel graag gaan!
Het valt echt op. Heeft ze de pin niet op dan ligt ze om tien uur op bed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:57 schreef Schakeltopia het volgende:
wow ze zitten nu buiten met z'n drietjes
[ afbeelding ]
O dat zou wel cool zijn inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik denk dat er dit jaar een duo wint en ze de prijs moeten delen.
Echt, niet om aan te zienquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:39 schreef engine het volgende:
Ik vind het allemaal erg overdreven en kinderachtig.
Ben benieuwd of ze er coins aan gaan uitgevenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:41 schreef danaqui het volgende:
Net een shot van de muur met nieuwe spullen er in.
Hagelslag, vlokken, koffie, thee, vruchtensap, avocado, honing, 3 eieren en nog meer wat ik vergeten ben.
Mogge![]()
![]()
Ja ik ook, owja nog 2 stukken chocola lagen erquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze er coins aan gaan uitgeven
Wel verleidelijk als je nooit wat lekkers kan pakkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ik ook, owja nog 2 stukken chocola lagen er
Iemand gaat zeker claimen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel verleidelijk als je nooit wat lekkers kan pakken
Wie kan nu chocolade verslaan.
Maar ze weten nog niets, liggen nog heerlijk in dromenland
Als ze het zo zien dan zal er luid gejuicht worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door FreshFruit op 16-02-2024 08:11:52 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze zijn er dit jaar beter in dan vorig jaar. Gaf Ali een munt en die verdween in de wall.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel verleidelijk als je nooit wat lekkers kan pakken
Wie kan nu chocolade verslaan.
Maar ze weten nog niets, liggen nog heerlijk in dromenland
Als ze het zo zien dan zal er luid gejuicht worden
Ja nu je het zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn er dit jaar beter in dan vorig jaar. Gaf Ali een munt en die verdween in de wall.
Ali eiste zelfs munten van medebewoners.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn er dit jaar beter in dan vorig jaar. Gaf Ali een munt en die verdween in de wall.
Even vergeten, de coins hadden verder speltechnisch toch ook geen functie? Toch alleen om wat te kopen is het niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:55 schreef marky het volgende:
[..]
Lees: extensions.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley vult pannen met water en zet ze op het, niet fornuis maar dat andere ding. Ik vermoed om te douchen en heur haar te wassen.
Ik vind ze bij haar niet mooi te nep, te lang.quote:
Hij poetste ook zijn tanden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind ze bij haar niet mooi te nep, te lang.
Dil is ook op en staatn in de badkamer, plens water en een kam en hoppa klaar voor de dag
Dat had ik niet gezien, ik had stream 2 aan door jou post ging ik naar 1 en zag hem toen met water in zijn gezicht en haren kammenquote:
Done.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Spoiler graag, heb nog niet ontbeten
of een zwakke blaas, dan moet je ook voorzichtig lopen met iets zwaarsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley sjouwt de mand met peren en sinaasappelen naar de keuken. Ze loopt als een zombie, de mand is zwaar denk ik.
Tena Lady.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of een zwakke blaas, dan moet je ook voorzichtig lopen met iets zwaars
@Dotteke deelt pakketjes uit in CREA.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Regie zegt: die gaat ze zelf maar breien of haken
Al?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:32 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron, randy, ronahi,ashley en karen zijn er al uit
Daar denkt Ash iets anders over.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn
Die heeft dat zelf bedacht
Hallelujahquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron vindt dat de sfeer is verpest. Hij wil terug naar hoe het was. Tyron is het tactisch gedoe zat.
Ze praten onderling te slecht over elkaar. Hij deed het zelf ook maar hij wil dat niet meer verteld hij Randy.
Hij wil dat met de groep bespreken.
Danny heeft vanmorgen brood gebakken hij ging om half 8 weer na bedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben al brood gebakken dus. Gisteravond? Ze stonden buiten. Om af te koelen denk ik.
Zijn er geen vogeltjes en muisjes daar?
Er had überhaupt een kop (of 2) moeten rollen, ongeacht of dit eerder bedacht/opgelost was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
Oh berouw komt na de zonde bij tyron. Hij wil dat tactische en apart praten niet meer. Hij wil dat niet meer. Tyron wil het met de groep bespreken meer.hij wil de groep tijdens het eten weer 1 groep maken. Hij doet dit goed maar is zelf er mede debet aan. Hij zegt dat hij er verstrikt raakt. En er ook aan mee doet zegt hij tegen jimmy. Maar dit kan wel de kop gekost hebben van 1 van de 4 genomineerden.had dit eerder bedacht
Ze zijn inmiddels afgestudeerd op "apart bespreken"quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:39 schreef Joyce-43 het volgende:
als ze het al allemaal apart gaan zeggen hoeft het groepelijk niet meer haha
Mogge
Ja dat klopt ook geen probleem maar nu zetten ze er Alice en karen op alleen maar om ashley kwijt te rakenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er had überhaupt een kop (of 2) moeten rollen, ongeacht of dit eerder bedacht/opgelost was.
Zou heel goed kunnen. Een charme-offensief om zichzelf in the picture te zetten...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ben ik nu te achterdochtig over wat tyron verteld. Of zou het te maken kunnen hebben met de stemming van volgende week.
ja inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels afgestudeerd op "apart bespreken"
Dan nog had het iemand zijn kop gekost......quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
Oh berouw komt na de zonde bij tyron. Hij wil dat tactische en apart praten niet meer. Hij wil dat niet meer. Tyron wil het met de groep bespreken meer.hij wil de groep tijdens het eten weer 1 groep maken. Hij doet dit goed maar is zelf er mede debet aan. Hij zegt dat hij er verstrikt raakt. En er ook aan mee doet zegt hij tegen jimmy. Maar dit kan wel de kop gekost hebben van 1 van de 4 genomineerden.had dit eerder bedacht
Lees zijn profiel......dan zie je dat het wel klopt.....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ben ik nu te achterdochtig over wat tyron verteld. Of zou het te maken kunnen hebben met de stemming van volgende week.
Ja, maar je denkt toch niet dat er gestemd word met blinddoek op, Het is dat deze set bekent is en door welke personen maar anders weet je toch niet waarom er op je gestemd is vooral als iedereen moet stemmen....Denk dat iedereen deze positie eigenlijk niet wil, is een van de moeilijkste dingen om zo in je kaarten te laten kijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook geen probleem maar nu zetten ze er Alice en karen op alleen maar om ashley kwijt te raken
Dat is ook geen probleem maar nu staan basiri, Karen en Alice genomineerd door het groepjes gedoe. Terwijl alleen karen bij dat andere groepje hoordequote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan nog had het iemand zijn kop gekost......
Dus ze kunnen gewoon op BB insta??quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
Vind het typisch
Dat je een draai bij ty ziet
De dag nadat BB op insta een vraag had staan of randy beïnvloedt werd
Met daarna een shot van ronahi
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Do doet der verjaardags jasje aan vandaag![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus ze kunnen gewoon op BB insta??
Ik blijf erin geloven dat het klopt met wat zijn profiel over hem zegt.....
Ik zou het wel echt heel stom vinden als ze daar info van meekrijgen, maar goed.. ik ben ook gestopt met stemmen omdat ik niet geloof dat het iets uitmaakt voor het verloop. Dat gezegd hebbende lijkt Tyron mij gewoon een heel aardige gast en vind ik het "roddelen" niet bij hem passen. Ik hoop dat hij ver komt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:52 schreef greysbones het volgende:
Vind het typisch
Dat je een draai bij ty ziet
De dag nadat BB op insta een vraag had staan of randy beïnvloedt werd
Met daarna een shot van ronahi
Je haalt mij de woorden uit mijn vingersquote:
Dat is ook geen probleem maar nu staan basiri, Karen en Alice genomineerd door het groepjes gedoe. Terwijl alleen karen bij dat andere groepje hoordequote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan nog had het iemand zijn kop gekost......
Gaat r bij mij om wat er na de nominaties bekend waren allemaal gezegd is door tyron. Dit kwam echt uit zijn mond en niemand dwong hem daartoe. Ik vond tyron een leuke vent in zijn gedrag maar de laatste dagen is hij ver gezakt bij mequote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar je denkt toch niet dat er gestemd word met blinddoek op, Het is dat deze set bekent is en door welke personen maar anders weet je toch niet waarom er op je gestemd is vooral als iedereen moet stemmen....Denk dat iedereen deze positie eigenlijk niet wil, is een van de moeilijkste dingen om zo in je kaarten te laten kijken.
Goedemorgen COSquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen COS![]()
Hartstikke leuke van Tyron, maar toen Tom gistermiddag (na z'n vliegtuig) opperde om gezamenlijk een leuke avond te hebben en aangaf een beetje klaar te zijn met groepjes-gedoe, sprak Tyron naar een aantal anderen uit dat hij Tom hypocriet vond en hem niet geloofde.
Geen woorden maar daden Tyron!![]()
Kwam ook echt wel uit zijn mond en niemand hoefde hem te dwingen.....maar gaf het toch ook toe....dat hij dacht waar ben ik mee bezig. Je wordt zo in een vijandige sfeer meegesleept. En dat geeft even een kick maar als je erover na denkt waar zijn we met z'n allen mee bezig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem maar nu staan basiri, Karen en Alice genomineerd door het groepjes gedoe. Terwijl alleen karen bij dat andere groepje hoorde
[..]
Gaat r bij mij om wat er na de nominaties bekend waren allemaal gezegd is door tyron. Dit kwam echt uit zijn mond en niemand dwong hem daartoe. Ik vond tyron een leuke vent in zijn gedrag maar de laatste dagen is hij ver gezakt bij me
Zal twee kanten aan zitten. Het kan tactisch zijn maar ook niet wat hij wilde. Vergeet niet Tyron boeit het geen meter of hij blijft of naar huis gaat. En die andere groep begon vorige week al met Randy en deze week met Tyron te viseren nog voordat de groep van 4 op stoom kwam. Dan dat lulverhaal van die lijst. Gisteravond was al duidelijk dat Randy niet lekker in zijn vel zat. Die heeft uren zitten knippen en plakken. Ze kunnen zo ook de wind uit de zeilen van Ashley nemen die oorlog wil.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Eigenlijk volg ik Tyron zijn gedachten daarin wel. Ik twijfelde ook een beetje aan zijn oprechtheid. Ik hou gewoon meer van echte mensen die fanatiek een spel willen spelen op eigen kracht en waar je niet hoeft te twijfelen aan hun intenties. Alice doet dat, vind ik leuk. Maar goed, ik realiseer me dat ze saai over kan komen omdat de grootste groep kijkers nu eenmaal smullen van Ashley taferelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen COS![]()
Hartstikke leuke van Tyron, maar toen Tom gistermiddag (na z'n vliegtuig) opperde om gezamenlijk een leuke avond te hebben en aangaf een beetje klaar te zijn met groepjes-gedoe, sprak Tyron naar een aantal anderen uit dat hij Tom hypocriet vond en hem niet geloofde.
Je kunt niet verwachten dat anderen niet aan jou intenties twijfelen als je zelf twijfelt aan een anderquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:18 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik Tyron zijn gedachten daarin wel. Ik twijfelde ook een beetje aan zijn oprechtheid. Ik hou gewoon meer van echte mensen die fanatiek een spel willen spelen op eigen kracht en waar je niet hoeft te twijfelen aan hun intenties. Alice doet dat, vind ik leuk. Maar goed, ik realiseer me dat ze saai over kan komen omdat de grootste groep kijkers nu eenmaal smullen van Ashley taferelen.
Heb je het nu over mij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat anderen niet aan jou intenties twijfelen als je zelf twijfelt aan een ander
Dan is je intentie er dus niet
Zo simpel is het
Inderdaad en daarom twijfel ik er aan. Tom wilde dit gisteravond al.hij dus nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen COS![]()
Ze is jarigquote:
Je hebt alleen stream 1?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik moet het hier doen met die witte bast van Dildo
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat anderen niet aan jou intenties twijfelen als je zelf twijfelt aan een ander
Dan is je intentie er dus niet
Zo simpel is het
O ja is ook zo, dan hoor je glitter te dragen natuurlijkquote:
Haha wil mijn kleindochter van 4 ook altijd met alle feestdagen. En mooist is dan moet ik mee gaan kopen want opa vind dat ook mooi zegt ze dan die kiest goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja is ook zo, dan hoor je glitter te dragen natuurlijk
Daarom houd ik mijn verjaardag geheim ..wil geen glitters.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest spontaan hier aan denkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:25 schreef rinardo het volgende:
Verjaardagskleedje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om vervolgens de hele avond met Tom op te trekken om te zien of hij het echt meent. Het probleem tussen Ty en Tom is vertrouwen. Ty zegt we hebben een afspraak Tom zegt ik heb geen ja gezegt (maar ook geen nee). Ty is vrij basic in zijn communicatie en houding. Tom is moeilijk in zijn communicatie en houding.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goedemorgen COS![]()
Lekker thuis vieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:28 schreef zodeju het volgende:
Wordt weinig aan gedaan aan die verjaardagen.....
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik moest spontaan hier aan denkendat is niet de echteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Heb gisteravond niet gekeken, vond het zo saai. Op welke afspraak tussen Tyron en Tom doel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:28 schreef marky het volgende:
[..]
Om vervolgens de hele avond met Tom op te trekken om te zien of hij het echt meent. Het probleem tussen Ty en Tom is vertrouwen. Ty zegt we hebben een afspraak Tom zegt ik heb geen ja gezegt (maar ook geen nee). Ty is vrij basic in zijn communicatie en houding. Tom is moeilijk in zijn communicatie en houding.
Van 1e week in hottub denk ik. Toen hadden ze afspraak gemaakt maar tom deed dat dus nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb gisteravond niet gekeken, vond het zo saai. Op welke afspraak tussen Tyron en Tom doel je?
Tyron is idd vrij basic in communicatie en houding: behoorlijk primair. Tom vind ik niet moeilijk daarin, maar is iets gelaagder.
Doe ik ook volgende maand, m'n glittershirt aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook @Fritsie1960quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe ik ook volgende maand, m'n glittershirt aan
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:35 schreef Jockari het volgende:
Thema voor vandaag is glitter en glamour zegt Doriana
nou voor Do geld alleen vandaag dus Ty moet nog even voor de rest hahaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
Doriana speech heel blij dat ze haar verjaardag daar mag vieren. Spel keihard gespeeld maar wil ze ven vergeten. Haha ze haald het van tyron weg wat die wilde zeggen.
Dan hal je toch haar verhaal naar de achtergrond.....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:37 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Ty je kan gelijk erna jou speech doen.... maar zie je niet opstaan!!
hij gaat niet echt hequote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
Nou komop tyron zeg wat je wilde bij het eten. Over groepjes enzo
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:38 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat een gezwets die speech van Dorianamevrouw denkt even de hele dag naar haar hand te kunnen zetten omdat ze jarig is. En ze wil niet dat er aan het spel wordt gedaan vandaag. En even d'r straatje schoonvegen. Lekker makkelijk lullen na gister.
Nou ik ook maar dan volgende maandquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe ik ook volgende maand, m'n glittershirt aan
Speech ging over "het is maar een spel" en "we zijn allemaal vrienden" en nog wat gezeik over glitter e.d.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Speech net gemist.
![]()
ze heeft wat noten op haar zang lees ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |