Dan zijn we al met drie die zulllen glitteren volgende maandquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik ook maar dan volgende maand
18 Maart.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doe ik ook volgende maand, m'n glittershirt aan
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan zijn we al met drie die zulllen glitteren volgende maand
Doriana: Thema voor vandaag is glitter en glamour, trek vandaag je glitterkleding aan, wanneer je dit niet hebt dan je meest fleurige kleding en vanavond na het avond eten een catwalk show, je trekt de kleding van je duo-partner aan,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:43 schreef Adixsh het volgende:
Ben benieuwd of ze inderdaad allemaal iets gaan aantrekken.
fritsie schrijft ook volgende maandquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik ook maar dan volgende maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hadden we nog niet gehad dit seizoen een catwalk show.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Doriana: Thema voor vandaag is glitter en glamour, trek vandaag je glitterkleding aan, wanneer je dit niet hebt dan je meest fleurige en vanavond na het avond eten een catwalk show, je trekt de kleding van je duo-partner aan,
In dit huis zie ik ook weinig glamour hoor 😂quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef DGK-Eric het volgende:
TT -> Glitter is niet zo moeilijk, maar wat Doriana precies onder glamour verstaat, moet ik nog zien.
Ga jij maar zemen die komt er denk ik voorlopig nog niet....gelukkig weten de mannnen het wel al. Maar het kan nog wel even duren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Waar blijft tyron nu zit op zijn gesprek met de groep te wachten. Moet ramen gaan zemen van de directrice. Als huisman krijg ik tegenwoordig net als in bb huis keuze opdrachten qua huishoudelijke taken haha. (Zij werkt nog)
Wie is de duo-partner van Ashley, die kan dan de catwalk op met de Generaal en Queen muts,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die hadden we nog niet gehad dit seizoen een catwalk show.
Leuk![]()
Wie was het die gister met een paar mensen zei dat de Ashley en Karen nu ze genomineerd zijn allemaal 'leuke' en grappige dingen gaan bedenken om goed en leuk over te komen op tv.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie heeft nana mouskouri binnen gelaten
Basiri Karenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wie is de duo-partner van Ashley, die kan dan de catwalk op met de Generaal en Queen muts,
Parra notenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Speech net gemist.
![]()
ze heeft wat noten op haar zang lees ik nu
Ik dacht meer aan jomandaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie heeft nana mouskouri binnen gelaten
Toch basiri . Had ik het toch goed de eerste keer alquote:
Vervelend dat jullie maar 1 stream hebbenquote:
Dus iedereen die genomineerd is hoeft nooit meer iets te doen samen of voor een ander......Leuke boel wordt dat.....gezellig . Want iedereen moet iemand nomineren.......en er moet altijd meer dan 1 op de bank zitten...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:05 schreef Snensie het volgende:
Gisteren heeft Doriana haar haar laten wassen door Karen om haar daarna te nomineren. Ik hoop dat Karen en Ashley er in blijven en dat Karen nooit meer de haren doet van Ro en Do.
Ik heb het specifiek over Doriana en Rohani en dan met name Doriana want die is zelf liever lui dan moe. En ik vind het best lullig dat ze haar haren gisteren niet zelf heeft gewassen met die nominatie in haar achterhoofd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus iedereen die genomineerd is hoeft nooit meer iets te doen samen of voor een ander......Leuke boel wordt dat.....gezellig . Want iedereen moet iemand nomineren.......en er moet altijd meer dan 1 op de bank zitten...
koken en schoonmaken doen ze sws allemaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus iedereen die genomineerd is hoeft nooit meer iets te doen samen of voor een ander......Leuke boel wordt dat.....gezellig . Want iedereen moet iemand nomineren.......en er moet altijd meer dan 1 op de bank zitten...
Nou waarom zou dat zijn normaal gesproken weet ze niet hoe hard ze van tafel moet weglopen. Mooi voor haar pr.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley pakt de afwasbeurt van Alice over dan kan ze zich aankleden
De generaal en kapster hebben hun eigen ideeën......quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over Doriana en Rohani en dan met name Doriana want die is zelf liever lui dan moe. En ik vind het best lullig dat ze haar haren gisteren niet zelf heeft gewassen met die nominatie in haar achterhoofd.
Dat zou ik wel raar vinden. Dus omdat je iemand haar of zijn haren doet mag je die persoon niet nomineren?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:05 schreef Snensie het volgende:
Gisteren heeft Doriana haar haar laten wassen door Karen om haar daarna te nomineren. Ik hoop dat Karen en Ashley er in blijven en dat Karen nooit meer de haren doet van Ro en Do.
Ja, en dan moet je eentje overslaan omdat die je genomineerd heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:14 schreef Snoozey het volgende:
[..]
koken en schoonmaken doen ze sws allemaal.
wat zou ander bijv niet meer kunnen doen?
er hoeft geen kleding versteld te worden. cremes kunnen ze zelf smeren
de masseuse is er al uit
opmaken kan ook iedereen.
knippen is toch wel een beetje een uitzondering. op opskeer na
Precies.......dus dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ik wel raar vinden. Dus omdat je iemand haar of zijn haren doet mag je die persoon niet nomineren?
ja met wat? we hebben nu alleen karen die je bijv niet meer zal knippen (al zal ze dat heus nog wel doen hoor)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je eentje overslaan omdat die je genomineerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |