Ik begrijp nu ook niet zo goed waarom ze helemaal uit haar plaat ging tegen Ariana omdat ze niet kon accepteren dat ze was genomineerd. Ashley vond het echt belachelijk en zei dat ze het moest accepteren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gelijk in. Ashley wordt echt weer irritant dominant en onmogelijk. Alles moet op haar manier. Waarom is ze elke keer zo gepikeerd als ze genomineerd is? Dat was toch het spel? Dat moest je toch gewoon nemen en anders moest je niet meedoen?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Do liegt en draait, we wachten op de terugkoppeling naar Ro
Exact. Dit deel van haar karakter is echt heel storend. Het draait echt teveel om Ashley in Ashley haar hoofd. Ze is ook veel onzekerder dan ze zich voor wil doen. Echt helemaal niks mis met onzekerheid, maar wel heel irritant als je een houding aanneemt alsof je heel stoer bent, alles exact denkt te weten en telkens dominant doet en een grote mond hebt en je dan heel anders gedraagt als je zelf in die situatie zit. En dan gaat lopen vissen, aanvallen en stoken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om Ashley haar eigen woorden te gebruiken als je niet tegen een nominatie kan, doe dan niet mee. Het is geen Lingo
ja dan zou ze eerlijk zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is eigenlijk alles wat Ashley wil horen
ik moet je niet
ik moet je er uit
heel snel en vergeet Randy nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Do liegt en draait, we wachten op de terugkoppeling naar Ro
Alweer 😅 Weeral.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
precies goed gezien
ze doet nu zelf wat ze anderen eerder aan het verwijten was
Die is er wel natuurlijk maar dat gaat Doriana echt niet toegeven.quote:
nee dan heb je het verkeerd begrepen, ze pakte ariana aan zodat Ariana niet eerst de hele groep rond zou gan mo te vragen wat er aan de hand was ipv direct te vragen aan Ashley en daarom pakte ashley Ariana aanquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nu ook niet zo goed waarom ze helemaal uit haar plaat ging tegen Ariana omdat ze niet kon accepteren dat ze was genomineerd. Ashley vond het echt belachelijk en zei dat ze het moest accepteren.
Ze hebben allemaal een lijst, wat zeikt zequote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die is er wel natuurlijk maar dat gaat Doriana echt niet toegeven.
Wat is de echte reden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:29 schreef lojanda het volgende:
Ashley kan nu nog door blijven drammen maar Doriana gaat haar niet vertellen wat de echte reden is van haar te nomineren.
Die is er niet. Die is er net zo hart als bij de golden 4 of 6.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die is er wel natuurlijk maar dat gaat Doriana echt niet toegeven.
As zat eerder in een klein groepje buiten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef woxxel het volgende:
Wat bedoelt ze met niet fijn? Wat is er gebeurd?
En wat doet Ashley nu al twee dagen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dan heb je het verkeerd begrepen, ze pakte ariana aan zodat Ariana niet eerst de hele groep rond zou gan mo te vragen wat er aan de hand was ipv direct te vragen aan Ashley en daarom pakte ashley Ariana aan
En voorlopig zijn ze nog niet van haar afquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat doet Ashley nu al twee dagen?
Da ze gewoon een pesthekel heeft aan haarquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat is de echte reden?Ik heb veel gemist de laatste tijd
nominatie is vanmiddag pas bekend gewordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat doet Ashley nu al twee dagen?
Ze hebben het er vandaag nog over gehad wie er snel uit moeten. Doriana zei zelfs nog ze moeten uiteindelijk allemaal weg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef marky het volgende:
[..]
Die is er niet. Die is er net zo hart als bij de golden 4 of 6.
Dat zegt ze alleen achter haar rug om, want Do durft niet de waarheid te zeggen. Jammer, verschuilt zich achter Ro, Randy en Tyquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Da ze gewoon een pesthekel heeft aan haarzeg gewoon ik mag je niet met je overheersende en dominante grote mond.. want dat is het hele punt.
Nee die is voor geen meter geintimideerd. En dat probeerd Eslie wel maar het lukt en daarom gaat ze maar door maar Doriana voelt geen moer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef BB-King het volgende:
Haha Ashley zit er wel bovenop nu.
Doriana wordt een beetje geïntimideerd.
Ah zoquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Da ze gewoon een pesthekel heeft aan haarzeg gewoon ik mag je niet met je overheersende en dominante grote mond.. want dat is het hele punt.
Dat zei ze echt.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 15 februari 2024 16:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En voorlopig zijn ze nog niet van haar af![]()
Officieel wel ja maar het was gisteren al bekend wie er op kwamenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nominatie is vanmiddag pas bekend geworden
Doriane s gesprek met Alice vond ik geweldig: Alice liet haar duidelijk voelen dat ze haar genaaid heeft doordat ze haar belofte om haar niet te nomineren niet is nagekomen. Alice heeft haar nek een paar weken geleden wel gered. Vals wijf die Do, die zet Alice op de bank volgende keer met goede reden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ze Alice voor de bus heeft gegooid en Do heeft het Alice wel uitgelegd, maar zij begrijpt het ook niet en zal Do vanaf nu voor geen cent meer vertrouwen.
Want iedereen in het leven is eerlijk? 95%+ van de mensheid zou er ook een beetje omheen draaien, zeker bij zo’n vervelend dominant persoon, want het is gewoon niet leuk om iemand te kwetsen en je wil zelf natuurlijk geen target worden.quote:
Ja maar antwoorden nagenoeg hetzelfde, terwijl ze eerder overeengekomen het Ashley eens goed gingen zeggen waarom ze weg moest... 15minuutjes laterquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen achter haar rug om, want Do durft niet de waarheid te zeggen. Jammer, verschuilt zich achter Ro, Randy en Ty
Ja maar dat is altijd. Het verschil is dat die 4 er veel laconieker in staan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben het er vandaag nog over gehad wie er snel uit moeten. Doriana zei zelfs nog ze moeten uiteindelijk allemaal weg.
Idd.. die durft alleen haar echte mening te verkondigen op de slaapkamer en dan ook alleen als ze daar met zijn vieren zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zegt ze alleen achter haar rug om, want Do durft niet de waarheid te zeggen. Jammer, verschuilt zich achter Ro, Randy en Ty
Ik denk dat ze seizoen bedoeldquote:
Die zweet zich de pleuris natuurlijk want die had verwacht dat ze Doriana aan het stamelen zou krijgen maar ze liet zich toch niet helemaal overrulenquote:
Wat jij wilquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor dat is gewoon zo
Alleen Randy en Doriana hebben gestemd, die hadden de power of nominationquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:39 schreef woxxel het volgende:
Op wie heeft ashley gestemd? Of is dat nog niet bekend?
Ty heeft helemaal niet met Ashley gesproken. Dat ging waarom hij geen knuffel gaf. Daar van zei hij je hing al aan Karen. Ze heeft hem niet gevraagd waarom hij haar eruit wil hebben. Hij heeft nu ook de keus niet hoeven maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:37 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja maar antwoorden nagenoeg hetzelfde, terwijl ze eerder overeengekomen het Ashley eens goed gingen zeggen waarom ze weg moest... 15minuutjes later
Ty : Ah nee Ashley er is echt niets aan de hand
Randy : eugh.. eugh.. er is misschien wat verdeeldheid.. eugh
Alleen Doriana en Randy mochten stemmen deze week.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:39 schreef woxxel het volgende:
Op wie heeft ashley gestemd? Of is dat nog niet bekend?
Eslie : dat is al van in het begin zo...quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft helemaal niet met Ashley gesproken. Dat ging waarom hij geen knuffel gaf. Daar van zei hij je hing al aan Karen. Ze heeft hem niet gevraagd waarom hij haar eruit wil hebben. Hij heeft nu ook de keus niet hoeven maken.
Eslie ziet dingen die er niet zijn.
Ze bleef het proberen maar ze gaf geen krimp.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zweet zich de pleuris natuurlijk want die had verwacht dat ze Doriana aan het stamelen zou krijgen maar ze liet zich toch niet helemaal overrulen
Ze weet nu wel dat zij het volgende target is als er weer normaal gestemd mag worden. Ook Alice zal haar niet meer sparenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ze bleef het proberen maar ze gaf geen krimp.
Dit zijn wel aannames en weet je niet zeker.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:41 schreef ben34567 het volgende:
We dachten allemaal dat Ronahi/Doriana er snel zouden uitliggen maar febo houdt ze er wel nog een tijdje in. Idem als Chiara/Jolien vorig jaar. Volgende week exit Danny/Randy/Jimmy
Maar ze liegt nooit en vertelt je de waarheid....quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nene.. geen haat , geen boosheid, geen geintimideer..
Dat Je Het Maar Weet BITCH..
gaat BB niet toestaan.... alle rotfiguurtjes eruit. En wat krijg je dan ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:41 schreef ben34567 het volgende:
We dachten allemaal dat Ronahi/Doriana er snel zouden uitliggen maar febo houdt ze er wel nog een tijdje in. Idem als Chiara/Jolien vorig jaar. Volgende week exit Danny/Randy/Jimmy
ja, en dan zegt Jimmy net ook nog, volgende week maar een rustig weekjequote:
Maar van wie is die lijstquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:43 schreef Snoozey het volgende:
er is een mol. er is wel een lijst hahahah
En dat heeft ze ook echt aan zichzelf te danken. Ik vind Ashley echt geen leuk persoon met haar grote waffel en altijd maar op de voorgrond willen zijn maar ik vind Doriana ook een vreselijk iemand met haar stiekeme gedoe.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze weet nu wel dat zij het volgende target is als er weer normaal gestemd mag worden. Ook Alice zal haar niet meer sparen
En tig keer hetzelfde kijk ik heb ervaring..ik weet zo langzamerhand hoe het gaat...quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ze bleef het proberen maar ze gaf geen krimp.
Ze is misschien wel de slimste daar dus die snapt de gevolgen wel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze weet nu wel dat zij het volgende target is als er weer normaal gestemd mag worden. Ook Alice zal haar niet meer sparen
Club Ro/Do heeft een lijstquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:44 schreef Joyce-43 het volgende:
er is een mol! zegt Do.... hebben wij een lijst?
Ty zegt we hebben geen lijst nee daarom zegt Do dat er een mol is
Ze hebben niet letterlijk een lijst als in iets wat is opgeschreven maar ze hebben wel overlegd wie ze nu heel snel weg willen werken. Als Ashley weg is dan is Tom het volgende target en daarna Karen. Dat is wat er onderling tussen hun is besproken op de slaapkamer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Basiri dat verteld
ja dat zeg ik maar Ty wil beweren dat er geen lijst isquote:
Alice voelt zich ook genaaid door Randy en Dorianaquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:47 schreef ben34567 het volgende:
Hopelijk laat Alice zich niet vangen door de woorden van Ashley en Tom. Ze hebben hun bondje al en Alice hoort daar niet bij.
Maar die hebben ze welquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zeg ik maar Ty wil beweren dat er geen lijst is
Tussen direct zijn en achter je rug lullen zit nog een heel groot verschilquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley vergeet even dat Belgen nooit zo direct zijn
Begrijpelijk welquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alice voelt zich ook genaaid door Randy en Doriana
Gewoon omdat ze gekoppeld werd met Karen. Met het nieuw concept van duo's zal je altijd collateral damage hebben. Alice is geen target van randy of Dorianaquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alice voelt zich ook genaaid door Randy en Doriana
jezus zijn ze nog bezig. ik loop wat achter, maar ik word doodmoe van die muts.quote:
Ze is niet gekoppeld aan Karen, ze koos zelf voor Karenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze gekoppeld werd met Karen. Met het nieuw concept van duo's zal je altijd collateral damage hebben. Alice is geen target van randy of Doriana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar heeft Ashley haar ooit beloofd om haar niet te nomineren, zoals Do bij Alice? 🤔quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:29 schreef Ebinas het volgende:
Do heeft Alice gebruikt/ingezet.
Maar heeft Ashley Karen niet in willen zetten om Alice te gebruiken?
Volgens mij wel. Ik weet wel dat Karen op pad is gestuurd, maar niet waarom.
Ik hou er wel vanquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor mij hoeft Alice niet weg, maar zou idd die koppen van Do en Randy wel eens willen zien als ze verkeerd gegokt hebben en Alice er uit zou liggenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:51 schreef greysbones het volgende:
Do veegt voor zichzelf haar straatje schoon
Als Alice zou gaan zaterdag
Zou ik haar hoofd wel willen zien
Ze koos voor Basiri. Veel keuze bleef er daarna niet meer over. Een duo Alice/Basiri zou niet genomineerd zijn geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is niet gekoppeld aan Karen, ze koos zelf voor Karen
Ik denk dat bas of karen zal gaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor mij hoeft Alice niet weg, maar zou idd die koppen van Do en Randy wel eens willen zien als ze verkeerd gegokt hebben en Alice er uit zou liggen
zooitje bashley ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Club Ro heeft een lijst en dat weten ze van Basiri
als het moment daar is dat het niet anders kanquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef Willewa het volgende:
Ook grappig hoe Ashley Doriana verwijt om haar maatje erop te zetten, maar zelf meermaals heeft verkondigt dat ze niet zal schromen om haar maatje erop te zetten, omdat ze hier voor het spel is.
En wat moet je dan? Je bloot geven bij je concurrenten en je zwakte tonen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Exact. Dit deel van haar karakter is echt heel storend. Het draait echt teveel om Ashley in Ashley haar hoofd. Ze is ook veel onzekerder dan ze zich voor wil doen. Echt helemaal niks mis met onzekerheid, maar wel heel irritant als je een houding aanneemt alsof je heel stoer bent, alles exact denkt te weten en telkens dominant doet en een grote mond hebt en je dan heel anders gedraagt als je zelf in die situatie zit. En dan gaat lopen vissen, aanvallen en stoken.
In iedere geval weten we wie er volgende week aan de beurt is. En dat geeft een goed gevoel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:29 schreef lojanda het volgende:
Ashley kan nu nog door blijven drammen maar Doriana gaat haar niet vertellen wat de echte reden is van haar te nomineren.
Nee, gewoon door het leven gaan zoals je bent ipv een aangemeten houding die niet klopt. Aka stoer en dominant doen terwijl je gewoon onzeker bent. Ik hoor hier mensen vaak de term ‘fake’ gebruiken. Dit is dus fake. Ik heb het over haar algemene karakter. Daar zit een joekel van een masker op.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wat moet je dan? Je bloot geven bij je concurrenten en je zwakte tonen?
Alice koos voor Karen en Basiri voor Ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze koos voor Basiri. Veel keuze bleef er daarna niet meer over. Een duo Alice/Basiri zou niet genomineerd zijn geweest.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In iedere geval weten we wie er volgende week aan de beurt is. En dat geeft een goed gevoel.
Alice koos voor Basiri toch als eerste keuze ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alice koos voor Karen en Basiri voor Ashley
Tot nu toe laat Ashley alles zien wat ze andere verwijt en zelf ook doetquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef Willewa het volgende:
Ook grappig hoe Ashley Doriana verwijt om haar maatje erop te zetten, maar zelf meermaals heeft verkondigt dat ze niet zal schromen om haar maatje erop te zetten, omdat ze hier voor het spel is.
Eens. En daarnaast doordat het in duo’s is, ontkom je soms niet aan dingen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
als het moment daar is dat het niet anders kan
uiteindelijk moet je wel je mattie nomineren
Exactquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tot nu toe laat Ashley alles zien wat ze andere verwijt en zelf ook doet
Ja tuurlijk omdat die er niet is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
Die lijst zit do wel dwars
Randy mic check
Goed gedaan Ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
Die lijst zit do wel dwars
Randy mic check
Dat dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Exact. Dit deel van haar karakter is echt heel storend. Het draait echt teveel om Ashley in Ashley haar hoofd. Ze is ook veel onzekerder dan ze zich voor wil doen. Echt helemaal niks mis met onzekerheid, maar wel heel irritant als je een houding aanneemt alsof je heel stoer bent, alles exact denkt te weten en telkens dominant doet en een grote mond hebt en je dan heel anders gedraagt als je zelf in die situatie zit. En dan gaat lopen vissen, aanvallen en stoken.
Dat is de Limburgse manier van pratenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:58 schreef greysbones het volgende:
De manier van praten van do tegen Randy
Beetje zacht
Lieflijk
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:59 schreef greysbones het volgende:
Wat mensen zichzelf ook wijsmaken
Thnx BB
Voor de mic
Alice koos voor Basiri maar die weigerde en koos daarna voor Karen. Dat was haar tweede keus zei ze.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alice koos voor Karen en Basiri voor Ashley
Toch is het heel simpel: ze willen de spelers waarvan ze vermoeden dat ze het populairst zijn naast Ashley op de bank, om meer kans te hebben om Ashley weg te spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp ook niet dat ze Alice voor de bus heeft gegooid en Do heeft het Alice wel uitgelegd, maar zij begrijpt het ook niet en zal Do vanaf nu voor geen cent meer vertrouwen.
Maar dat is toch ook aan de andere kant.....alleen ze noemen het groepje Doriana ronahi tyron Randy....en als het fout loopt komen daar Glenn en Danny bij.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben niet letterlijk een lijst als in iets wat is opgeschreven maar ze hebben wel overlegd wie ze nu heel snel weg willen werken. Als Ashley weg is dan is Tom het volgende target en daarna Karen. Dat is wat er onderling tussen hun is besproken op de slaapkamer.
Het laatste stuk van d'r pannekoek zit nog in haar mond.quote:
Dat zou je denkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:58 schreef greysbones het volgende:
De manier van praten van do tegen Randy
Beetje zacht
Lieflijk
Dan moet ze bij haar eigen groepje ook eens kijken. Tijdens het omkleden naar drag heeft Jimmy het nog aan Tom verteld dat het zo gevoeld wordt. Danny en Glenn vinden het ook maar durven het niet te zeggen. Alice vindt het ook maar durft het ook niet te vertellen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tussen direct zijn en achter je rug lullen zit nog een heel groot verschil
Dat hebben ze ook uitgebreid besproken op de slaapkamer en in dat gesprek was het ook echt Doriana die het voortouw nam.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch is het heel simpel: ze willen de spelers waarvan ze vermoeden dat ze het populairst zijn naast Ashley op de bank, om meer kans te hebben om Ashley weg te spelen.
Kan ik mij prima vinden als die zo blijft, op zich had Alice wel wat lager mogen staan maar het was me al wel duidelijk dat het zo zou zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies de goede volgorde.
FOK! heeft het weer prima gezien.![]()
[ afbeelding ]
Maar dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook aan de andere kant.....alleen ze noemen het groepje Doriana ronahi tyron Randy....en als het fout loopt komen daar Glenn en Danny bij.....
Oh wel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:43 schreef Snoozey het volgende:
er is een mol. er is wel een lijst hahahah
Ik hoop echt dat Basiri weggestemd wordt en dat ze zich dan echt schuquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het laatste stuk van d'r pannekoek zit nog in haar mond.
Jammer dat ze niet goed eerlijk is geweest naar Ashley en dat ze haar vriendin inderdaad gebruikt om Ashley eruit proberen te krijgen, wat niet gaat lukken denk ik.
Ze gaat nu heel erg in de slachtoffer rol zitten omdat ze de pon heeft.
Over Ashley hoeven we het niet eens te worden en over het volgende ook niet trouwens :p maar Basiri is imo ook echt niet zo kut als mensen willen doen geloven. Kan em wel waarderen en ik denk iemand die een mooie groei doormaakt en nog meer kan doormaken in dit avontuur.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet, maar dat zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar heeft Ashley haar ooit beloofd om haar niet te nomineren, zoals Do bij Alice? 🤔
Laat Bassie maar fijn de Andrew Tate docu thuis gaan kijken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Over Ashley hoeven we het niet eens te worden en over het volgende ook niet trouwens :p maar Basiri is imo ook echt niet zo kut als mensen willen doen geloven. Kan em wel waarderen en ik denk iemand die een mooie groei doormaakt en nog meer kan doormaken in dit avontuur.
Au contraire copain, au contraire...quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ty heeft helemaal niet met Ashley gesproken. Dat ging waarom hij geen knuffel gaf. Daar van zei hij je hing al aan Karen. Ze heeft hem niet gevraagd waarom hij haar eruit wil hebben. Hij heeft nu ook de keus niet hoeven maken.
Eslie ziet dingen die er niet zijn.
Juistquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Au contraire copain, au contraire...
Ashley ziet het allemaal glashelder.
Je zit in een spel en iedereen speelt voor zichzelf.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:54 schreef Snoozey het volgende:
[..]
als het moment daar is dat het niet anders kan
uiteindelijk moet je wel je mattie nomineren
Ashley, Doriana en Ronahi zijn de kartrekkers dit jaar. Die laten ze voorlopig echt nog niet gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:41 schreef ben34567 het volgende:
Denk wel meer mensen niet (ik ook niet)quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:00 schreef greysbones het volgende:
Ty heeft nog nooit rauwe spinazie gegeten
quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:00 schreef greysbones het volgende:
Ty heeft nog nooit rauwe spinazie gegeten
Lekker in een salade ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk wel meer mensen niet (ik ook niet)
Zonde !! Lekker juistquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk wel meer mensen niet (ik ook niet)
Heb je serieus niet door dat de persoonlijkheidsverandering van Basiri een act is nadat hij van Nouchka had gehoord dat zijn macho gedrag niet wordt getolereerd door de kijkers ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Over Ashley hoeven we het niet eens te worden en over het volgende ook niet trouwens :p maar Basiri is imo ook echt niet zo kut als mensen willen doen geloven. Kan em wel waarderen en ik denk iemand die een mooie groei doormaakt en nog meer kan doormaken in dit avontuur.
En Tom en Jimmy.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley, Doriana en Ronahi zijn de kartrekkers dit jaar. Die laten ze voorlopig echt nog niet gaan.
Van de Familie Viperidae.quote:
Dan heb jij de twitter poll nog niet gezien van Salar op Twitter en Salar heeft het meestal wel goedquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Screenshot?? Of mag dat nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan heb jij de twitter poll nog niet gezien van Salar op Twitter en Salar heeft het meestal wel goed
Als de Queen wil zeiken, mag ze ze zeiken. Dat is een royaal prerogatief, ofwel een koninklijk voorrecht.quote:
Ik zie deze net.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan heb jij de twitter poll nog niet gezien van Salar op Twitter en Salar heeft het meestal wel goed
Geef eens eens een link dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Screenshot?? Of mag dat niet
Ik wil alice erinhouden
Ik vermoed dat karen zonder ashley goed te pruimen is
Ik kan missen ashley en/of basiri
Lekker hoor met feta noten rauwe ham en appelquote:
Salar had het goed op zijn IG polls; niet de twitter poll. Twitter is nu een circlejerk die volop pro Ashley is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tja ik heb ook een hekel aan Andrew Tate maar dat maakt iemand niet gelijk een voor altijd en eeuwig door en door verrot persoon. Misschien ziet Basiri de schadelijkheid ervan gewoon nog niet helemaal, is er sprake invloed van een toxic masculinity cirkel waar ie inzit enz. Ik let altijd goed op om iemand niet tot de dood te veroordelen en mensen kansen te geven. Vergeet niet dat mannen van zijn leeftijd vaak zwaar beïnvloed leven in toxic cirkels.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat Bassie maar fijn de Andrew Tate docu thuis gaan kijken.
Ik zou voor spekjes ipv ham gaan maar verderquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lekker hoor met feta noten rauwe ham en appel
Ook lekker iddquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou voor spekjes ipv ham gaan maar verder
Dat zijn stemmen voor erin blijven of exit?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ashley
45.6%
Karen
26.4%
Alice
19.2%
Basiri
8.7%
583 votes·1 day left
Erin blijvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat zijn stemmen voor erin blijven of exit?
ik kan al dat soort dingen nooit vinden , geen idee wat de Olivier poll isquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Loopt zo goed als gelijk met de Olivier poll
Dat klopt wel. Hoewel West-Vlamingen wel de neiging hebben om te zeggen waar het op staat, maar die zijn dit jaar dun gezaaid. De enige die er zat is er net uitgebonjourd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
Er is een topic in CUL om recepten uit te wisselen.
Zelfkennis is toch een schone zaak?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:50 schreef Kajmu het volgende:
Ashley is alleen maar bezig om haar zelf te verheerlijken
Dat heb ik gemist. Maar het is maar net hoe je het wil opvatten. Hij kan dat ook oprecht ten harte hebben genomen, ervan zijn geschrokken en aan zichzelf werken. Ik weet dat mensen graag van het slechte uitgaan, maar dat hoeft echt niet zo te zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heb je serieus niet door dat de persoonlijkheidsverandering van Basiri een act is nadat hij van Nouchka had gehoord dat zijn macho gedrag niet wordt getolereerd door de kijkers ?
Ja maar het goede hiervan is dat dat nu wel helder is , en dat dat hopelijk wat ogen heeft geopendquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley had gewoon gelijk dat Randy eerst Ty voor de bus gooide en nu Alice. Doe dan niet net alsof ze je beste vrienden zijn. Daar maak je juist vijanden mee. Ty is te dom om het te zien of wil wel graag naar huis, anders begrijp ik er niets van
In duo moeten nomineren zal bijna altijd voor collateral damage zorgen. Alice werd niet voor de bus gegooid. Ze wouden Ashley en Karen erop ongeacht wie de duopartners waren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley had gewoon gelijk dat Randy eerst Ty voor de bus gooide en nu Alice. Doe dan niet net alsof ze je beste vrienden zijn. Daar maak je juist vijanden mee. Ty is te dom om het te zien of wil wel graag naar huis, anders begrijp ik er niets van
Ik geloof er niet in. De timing van zijn gedragsverandering kwam er net nadat Nouckha hem waarschuwde. Je kan niet zomaar plots veranderen; dat is een lang proces.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar het is maar net hoe je het wil opvatten. Hij kan dat ook oprecht ten harte hebben genomen, ervan zijn geschrokken en aan zichzelf werken. Ik weet dat mensen graag van het slechte uitgaan, maar dat hoeft echt niet zo te zijn.
En ze is heel erg op zichzelf gesteldquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfkennis is toch een schone zaak?
Daar kunnen de meesten nog wat van leren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef je grotendeels gelijk wat Bas betreft... alleen komt hij eigenlijk weinig in beeld.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar het is maar net hoe je het wil opvatten. Hij kan dat ook oprecht ten harte hebben genomen, ervan zijn geschrokken en aan zichzelf werken. Ik weet dat mensen graag van het slechte uitgaan, maar dat hoeft echt niet zo te zijn.
Dat is toch alleen maar positief !quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En ze is heel erg op zichzelf gesteld
Vanmiddag in de hottube in de baywatch badpak a la pamela anderson
Met het verschil dat Ashley daar altijd eerlijk over is geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef Willewa het volgende:
Nee ok,maar waarom wordt daar zoveel waarde aangehecht om die lijst....want van de week wou Ashley dat in de live aankaarten....iedereen heeft toch iets in zijn hoofd wie hij daar wil houden en wie niet.quote:
Nou een beetje tequote:Op donderdag 15 februari 2024 17:25 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar positief !
Je doet net alsof ie van 100 naar 0 is gegaan, dat valt echt wel mee. Het werkt heel anders als je in zo’n snelkookpan zit en niet in je eigen omgeving en invloeden zit, dan kan je jezelf vele malen sneller ontwikkelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in. De timing van zijn gedragsverandering kwam er net nadat Nouckha hem waarschuwde. Je kan niet zomaar plots veranderen; dat is een lang proces.
Deze man.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Karen genomineerd?!
[ afbeelding ]
Basili eruit hopelijk![]()
Mocht u nog een ongebruikte stem hebben, stort die dan op giro karen
precies eruit hoort eruit te zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom willen mensen die slang er toch inhouden
Ze behoort bij show 1 al exit geweestvte zijn
Alice hoeft van mij niet weg, maar het zou al mooi zijn als Ashley als eerste van de bank is en dat dan Alice door de draaideur moet. Dan zitten ze toch even peentjes te zweten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor mij hoeft Alice niet weg, maar zou idd die koppen van Do en Randy wel eens willen zien als ze verkeerd gegokt hebben en Alice er uit zou liggen
Dat zou idd wel een hele mooie zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice hoeft van mij niet weg, maar het zou al mooi zijn als Ashley als eerste van de bank is en dat dan Alice door de draaideur moet. Dan zitten ze toch even peentjes te zweten.
En dat kan Ashley ze dan op datzelfde moment even fijntjes onder de neus wrijven.![]()
Het enige fake aan Ashley zijn haar tetten en haar duckfaceje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, gewoon door het leven gaan zoals je bent ipv een aangemeten houding die niet klopt. Aka stoer en dominant doen terwijl je gewoon onzeker bent. Ik hoor hier mensen vaak de term ‘fake’ gebruiken. Dit is dus fake. Ik heb het over haar algemene karakter. Daar zit een joekel van een masker op.
Waarom heeft Tyron dat ook bij Ashley gedaan??quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice hoeft van mij niet weg, maar het zou al mooi zijn als Ashley als eerste van de bank is en dat dan Alice door de draaideur moet. Dan zitten ze toch even peentjes te zweten.
En dat kan Ashley ze dan op datzelfde moment even fijntjes onder de neus wrijven.![]()
En dat niet zo snel in het spel zal doen, pas meer aan het einde van de rit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met het verschil dat Ashley daar altijd eerlijk over is geweest.
Niet op papier, maar ze hebben wel degelijk besproken wie ze er allemaal uit willen kegelen.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het enige fake aan Ashley zijn haar tetten en haar duckfaceje.
Verder is het een heerlijk nuchtere wysiwyg West-Friezin.
Alle Tom fans zou ik ook aanraden op Karen te stemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Karen genomineerd?!
[ afbeelding ]
Basili eruit hopelijk![]()
Mocht u nog een ongebruikte stem hebben, stort die dan op giro karen
Wat Puzzie post,afwachten maar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Alice zo laag zou staan.
Laat het aub waar zijnquote:
Dat dacht ik in het begin ook, maar ik begon al te twijfelen toen ik dat plakplaatje op haar bovenarm zag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou je denkenwat een lief zacht meisje maar in werkelijkheid is het een heks
Ik wel, dan worden namelijk andere dingen vanzelf wel interessant. Lief en leuk hoeft imo ook niet gelijk rustig en saai te zijn. Met mensen zal het trouwens zelden állemaal rustig, zacht en lief zijn want mensen bij elkaar zorgt per definitie 98% van de tijd voor conflict denk ik in zo’n situatie. Ik hield bijv wel enorm van het kumbaya-gevoel wat er in seizoen 1 (reboot) ontstond na de drama/onrustveroorzakende opstappers.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:24 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Geef je grotendeels gelijk wat Bas betreft... alleen komt hij eigenlijk weinig in beeld.
Diegene die voor het drama effect zorgen komen nu eenmaal meer in beeld. Ro, Do, Ash, Tom... Ty & Ran en de anderen volgende op de 2e bank.
Maar misschien heeft een programma dit nodig die tweestrijd. Zouden we anders kijken; als het allemaal rustig, zacht en lief was ?
Alice vind ik wel leuk. En bovendien kan ze een aardige aanvulling worden voor Team Queen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan ik mij prima vinden als die zo blijft, op zich had Alice wel wat lager mogen staan maar het was me al wel duidelijk dat het zo zou zijn.
En toch doe je puntje bij paaltje hetzelfde, dus ik snap haar probleem niet. Het is echt contradictie wanneer je het zelf wel verkondigd maar moeilijk gaat bij anderen als ze het doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met het verschil dat Ashley daar altijd eerlijk over is geweest.
Voor mij is zij niet echt iemand die blijft hangen , dus mag van mij in principe wegquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice vind ik wel leuk. En bovendien kan ze een aardige aanvulling worden voor Team Queen.
Alice trekt team queen niet dagelijks.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice vind ik wel leuk. En bovendien kan ze een aardige aanvulling worden voor Team Queen.
Huh??? Zelfkennis?? Ze is een heel gevoelig klein meisje in een veul te grote jasquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kan ik je uit de droom helpen: op de eerste dag zei Ashley al dat ze er zit om het spel te spelen en zo nodig keihardquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:07 schreef Ebinas het volgende:
Da
[..]
Dat weet ik niet, maar dat zou zo maar kunnen
Ze wilde zelfs Ty op de bank zetten. En er is toch niets mis mee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook uitgebreid besproken op de slaapkamer en in dat gesprek was het ook echt Doriana die het voortouw nam.
Je komt alleen en je gaat alleen. Een wijsheid van Huub, maar een waarheid als eenquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit in een spel en iedereen speelt voor zichzelf.
iedereen mag nominieren op wie ze willen, maar ze janken er bijna altijd om
EN als je het spel speelt dan weet je dat nomineren er ook bij hoort
En als je steeds genomineerd moet je eens bij jezelf gaan nadenken
De geen die breekt daarin is zij. Ze kan het helemaal niet. Het spel groeit haar boven het hoofd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kan ik je uit de droom helpen: op de eerste dag zei Ashley al dat ze er zit om het spel te spelen en zo nodig keihard
In mijn ogen dus niet. Als je een heel stoer, dominant karakter vertoont en een grote mond hebt over dingen, maar puntje bij paaltje als het bij jezelf gebeurt constant gaat lopen vissen en mensen tot verantwoording roept (en daarmee aantoont dat je gewoon onzeker bent -waar niks mis mee is- onder je masker), dan ben je in mijn ogen zeker fake en draag je een masker. Dit zie je bij een hoop mensen in het leven die zichzelf dat stoere karakter hebben aangemeten, nadat ze de onzekerheid zat waren en dat als een soort van copings mechanism om zich heen hebben gebouwd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het enige fake aan Ashley zijn haar tetten en haar duckfaceje.
Verder is het een heerlijk nuchtere wysiwyg West-Friezin.
Dus de pot verwijt de ketel......quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kan ik je uit de droom helpen: op de eerste dag zei Ashley al dat ze er zit om het spel te spelen en zo nodig keihard
Zelfde volgorde als hierquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie deze net.
[ afbeelding ]
Pohh ik kan echt niet wachten om die valse slangenkoppen van Ro en haar holmaatje Do te zien aanstaande zaterdag als Ashley de meest populaire is. En dan volgende week de beurt voor 1 van hun om erop te komen en op te sodemieteren.quote:
Van de slangen is er toch niemand genomineerd?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Waarom willen mensen die slang er toch inhouden
Ze behoort bij show 1 al exit geweestvte zijn
Ik denk serieus dat ze in het echte leven ook zo is, en dit heeft Bart ook al 2 x gezegd in de uitzending, vandaar ook die extensions en die belachelijke lippen, onzekerheid , zien jullie mij wel, een badpak van pamela Anderson om de laatste dag te dragen in de hottub , ik weet genoegquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee, gewoon door het leven gaan zoals je bent ipv een aangemeten houding die niet klopt. Aka stoer en dominant doen terwijl je gewoon onzeker bent. Ik hoor hier mensen vaak de term ‘fake’ gebruiken. Dit is dus fake. Ik heb het over haar algemene karakter. Daar zit een joekel van een masker op.
Misschien gaat ze uiteten?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:37 schreef Wallie80 het volgende:
Waarom gaat Ash zich opmaken op dit tijdstip??
Zendermisbruik!quote:
Er moet gewerkt worden stemmen verzamelen......let maar op hoe druk ze wordt . Die ligt straks niet meer op de bank.. Het ergste heeft ze gehad en dat is de hottub wat zo ongelofelijk vies vindt met al die bacterrieën en huidschiffers. Nu moet ze laat gaan opblijven en toch wel in de woonkamer vertoeven en spelletjes meedoen en minder in groenekamertje....quote:
Het gaat vooral om de hypocrisie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
En toch doe je puntje bij paaltje hetzelfde, dus ik snap haar probleem niet. Het is echt contradictie wanneer je het zelf wel verkondigd maar moeilijk gaat bij anderen als ze het doen.
Ze zal wel moeten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Alice trekt team queen niet dagelijks.....
Of ze heeft in de hottie tubbie gezeten, en daarna gedoucht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er moet gewerkt worden stemmen verzamelen......let maar op hoe druk ze wordt . Die ligt straks niet meer op de bank.. Het ergste heeft ze gehad en dat is de hottub wat zo ongelofelijk vies vindt met al die bacterrieën en huidschiffers. Nu moet ze laat gaan opblijven en toch wel in de woonkamer vertoeven en spelletjes meedoen en minder in groenekamertje....
Zouden ze Bas met een vliegtuigje komen halen zaterdag ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
FOK! heeft het weer prima gezien.
1Phm66k.jpeg
Daar wilde ze niet in omdat ze er niet van houdt....dat zeg ik ze is nu echt aan het werk en heeft er wat voor over.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze heeft in de hottie tubbie gezeten, en daarna gedoucht.
Ging door merg en beenquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Is er niets meer op de streams![]()
Het eten is klaar Ro roept keihard "Etennnnnn"
Ja ik bedoel ook niet ‘fake’ voor het programma. Maar gewoon iemand die met een tough girl-masker door het leven gaat als copings mechanism om haar menselijke onzekerheid te verbergen. Dat zie je echt bij meer mensen, vaker nog bij mannen (omdat onzekerheid van mannen nog veel minder getolereerd wordt) maar ook bij vrouwen. In het normale leven komt ze er waarschijnlijk vaak mee weg en kan je makkelijk weglopen van mensen die je doorhebben en dus je kop in het zand steken en voorkomen dat een masker afvalt. In zo’n huis met camera’s en geen afleiding en alleen jezelf en elkaar, valt een masker af. Ze heeft het externe gedrag van buiten nog, maar het interne gedrag valt niet te verbergen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ze in het echte leven ook zo is, en dit heeft Bart ook al 2 x gezegd in de uitzending, vandaar ook die extensions en die belachelijke lippen, onzekerheid , zien jullie mij wel, een badpak van pamela Anderson om de laatste dag te dragen in de hottub , ik weet genoeg
[ link | afbeelding ]
Ja, dat was in de wijde omtrek te horenquote:
Ze heeft er in gezeten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar wilde ze niet in omdat ze er niet van houdt....dat zeg ik ze is nu echt aan het werk en heeft er wat voor over.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:56 schreef kater1 het volgende:
Maarre is er een screenshot van Ashley in dat baywatchbadpak? Ben nu heel benieuwd hoe ze er uit zag.
Ik kan die snerpende stem van die ratelslang niet meer aanhoren. Ik heb zelden zo gewalgd van iemand in een RLS.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat was in de wijde omtrek te horen
Ze is gewoon een controlfreak en trekt het slecht als ze grip ergens op dreigt te verliezen. Ik weet niet of dat nou precies een masker is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
In mijn ogen dus niet. Als je een heel stoer, dominant karakter vertoont en een grote mond hebt over dingen, maar puntje bij paaltje als het bij jezelf gebeurt constant gaat lopen vissen en mensen tot verantwoording roept (en daarmee aantoont dat je gewoon onzeker bent -waar niks mis mee is- onder je masker), dan ben je in mijn ogen zeker fake en draag je een masker. Dit zie je bij een hoop mensen in het leven die zichzelf dat stoere karakter hebben aangemeten, nadat ze de onzekerheid zat waren en dat als een soort van copings mechanism om zich heen hebben gebouwd.
Missing the point.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus de pot verwijt de ketel......
Kortom: we krijgen leuke streams.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er moet gewerkt worden stemmen verzamelen......let maar op hoe druk ze wordt . Die ligt straks niet meer op de bank.. Het ergste heeft ze gehad en dat is de hottub wat zo ongelofelijk vies vindt met al die bacterrieën en huidschiffers. Nu moet ze laat gaan opblijven en toch wel in de woonkamer vertoeven en spelletjes meedoen en minder in groenekamertje....
2 naar huisquote:
En da's nou ook precies de bedoeling van zo'n mindfucking rollercoaster.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ken je nagaan ....hoe erg....niemand geen eigenwil meer.
Klopt, zij willen de laatste 2 nachten samen slapenquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:07 schreef Krambo het volgende:
Ashley en Karen gaan in de cocoonruimte slapen (dacht ik te horen)
Moest gelijk denken aan Utopia: Nicole die altijd zo lekker plat AITUH!!!!!!!! schreeuwde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Is er niets meer op de streams![]()
Het eten is klaar Ro roept keihard "Etennnnnn"
Moeten ze niet verplicht bij hun duopartner slapen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, zij willen de laatste 2 nachten samen slapen
Op de slaapkamers volgens mij wel, daar mogen ze niet van bed wisselenquote:Op donderdag 15 februari 2024 18:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Moeten ze niet verplicht bij hun duopartner slapen?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens de slangen breekt er oorlog uit als Ashley mag blijven
https://bigbrothernederla(...)-ashley-mag-blijven/
Dat is het. Goed gezien !quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is gewoon een controlfreak en trekt het slecht als ze grip ergens op dreigt te verliezen. Ik weet niet of dat nou precies een masker is.
is ook niet echt reëel... is puur omdat de nomi's door Randy & groepje zo zijn gezet. The General public wil hun nu van antwoord dienen door op die manier te stemmen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Alice zo laag zou staan.
En als ze in een situatie zonder camera's zou zijn, zou ze de persoon in kwestie waarschijnlijk finaal de t*fus schelden, maar nu zal de frustratie waarschijnlijk weleens opgekropt raken, omdat ze weet dat ze zich enigszins moet inhouden.quote:
De Slangen? Dat is een ander programma...oh wacht...quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens de slangen breekt er oorlog uit als Ashley mag blijven
https://bigbrothernederla(...)-ashley-mag-blijven/
ja inderdaad die metamorfose was enorm duidelijk in seizoen 1... groepje nick, naomi, liese, enz, was plezante boel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik wel, dan worden namelijk andere dingen vanzelf wel interessant. Lief en leuk hoeft imo ook niet gelijk rustig en saai te zijn. Met mensen zal het trouwens zelden állemaal rustig, zacht en lief zijn want mensen bij elkaar zorgt per definitie 98% van de tijd voor conflict denk ik in zo’n situatie. Ik hield bijv wel enorm van het kumbaya-gevoel wat er in seizoen 1 (reboot) ontstond na de drama/onrustveroorzakende opstappers.
Maar goed, vele mensen kijken idd voor de drama en toxicness, ik weet
En eens wbt Basiri die relatief best weinig in beeld komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |