Voor een vette slquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Jullie gebeden zijn gehoord
Kijk nu naar de livestreams
[ afbeelding ]
Wat een kneus was datquote:
Weinig toegevoegde waar.. je kan niet eens echt al die post lezenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:36 schreef lojanda het volgende:
Deze actie slaat toch weer helemaal nergens op.. binnen één minuut die post lezen..
Zechebben maar amper de tijd om één kaart echt te lezenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weinig toegevoegde waar.. je kan niet eens echt al die post lezen
Alles binnen 1 minuut 1 voor 1 naar binnen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:38 schreef Ebinas het volgende:
Had foon. Dus ff gemist.
Hoeveel mogen ze eruit halen?
Ze mogen alle fan post binnen 1 minuut lezenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:38 schreef Ebinas het volgende:
Had foon. Dus ff gemist.
Pfff da's wel heel krap.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles binnen 1 minuut 1 voor 1 naar binnen.
Iedereen mag één minuut zijn post lezen.. weer een top actie van BBquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:38 schreef Ebinas het volgende:
Had foon. Dus ff gemist.
Yepquote:
Laatstequote:Op donderdag 15 februari 2024 15:40 schreef Lovely het volgende:
Maar waarom lopen Tom en Ash nog in een badjas rond? Of hebben ze in de hottub gezeten?
Denk niet dat ze dat voor een twee keer doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou het een tactiek van BB zijn? Om zo een bod te doen van 5 k?
Nee. Het zal de leeftijd zijn.quote:
Van dezelfde leeftijd maar gelukkig met een volwassen blikquote:
En het dan leuk elke dag zelf terug gaan kijken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
Glenn![]()
![]()
wajowww
wass dees
whatttt
what the fuck is
waauuuuwww
@:Ledn81
hier kun je een gouden filmpje van maken
Ja beetje zuur ditquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En het dan leuk elke dag zelf terug gaan kijken?
Ben je offline gehaald?quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Had dat nou niet gedaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:46 schreef lojanda het volgende:
En dan roep Tom toch nog Ronahi er bij..
Tijd overquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:47 schreef lojanda het volgende:
Waarom mag Ronahi er nog een keer in?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja![]()
heb nog wel ander kanaal hoor. Zet dit er nog wel even op straks
Ja dat snap ik ook niet?? En dan zegt ze zo meteen weer dat hij dat deed met een bedoeling..quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
wij kijken toch mee!quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
doe maar een heel pakjequote:Op donderdag 15 februari 2024 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand een oxa voor Sabeau over de muur gooien
Die kan dat mentaal niet aan. Die hebben ze geen psychologische test laten afnemen, vanwege haast omdat ze er op het nippertje nog werd bij gezet.quote:
ze probeert heeeeel hard er een traan uit te persenquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:51 schreef Snoozey het volgende:
even luisteren of dit keer haar neus wel vol snot zit na het janken
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze probeert heeeeel hard er een traan uit te persen
net als met dat poepen geen succes
nooit kwaad met kwaad vergelden. Het zit niet in het karakter van Tom.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet?? En dan zegt ze zo meteen weer dat hij dat deed met een bedoeling..
Nog geen twee weken in dat huisquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gelukkig immer sociale en aimable Dildo in de buurt om te troosten
[ afbeelding ]
Haha dozen volquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand een oxa voor Sabeau over de muur gooien
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze probeert heeeeel hard er een traan uit te persen
net als met dat poepen geen succes
en daarna op een goede manier danquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:52 schreef Snoozey het volgende:
oooh en onze wandeling vanavond nog
ik blijf janken hier man
jaaa sis
ik word echt knetergek hiervan
teringjantje
lik me pook
quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:52 schreef Snoozey het volgende:
oooh en onze wandeling vanavond nog
ik blijf janken hier man
jaaa sis
ik word echt knetergek hiervan
teringjantje
lik me pook
Al haar fans moeten wel doof zijnquote:
De ironie...quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:59 schreef Angel79 het volgende:
Besef dat we elkaar iets moeten gunnen, aldus ronahi.Misgunner eerste klas
stagaires veel werk elk kaartje kijken welke naam in welk kistje moetquote:
Juist niet. Zo lang mogelijk uitstellen zodat kijkers benieuwd blijven naar het vervolg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:01 schreef Ptr67 het volgende:
Alleee Saaibo draai die gewoon binnen, en je halve finale is een feit.
Je zou denken dat ze iemand heeft verloren..quote:
Nou laat dat maar even zoquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:06 schreef Ptr67 het volgende:
sabo heeft dringend een batterij-wissel nodig... ze zijn op.
Dat is haar talent.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat jochie is binnen 5 min in the pocket geslijmt.. best we een recod
preciesquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef marky het volgende:
Ashley heeft koppen gezien die wij niet gezien hebben. Ze lult maar wat.
Ja ik vraag me af, heeft ze alleen naar Dilano gekeken?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Ash: tom krijgt een vliegtuig in de tuin, je had die koppen moeten zien. zuuuuuuuuuuulke gezichten
je zit naar de verkeerde persoon te kijken de neppe daar is Ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef lojanda het volgende:
Dat iedereen heel blij en gelukkig wordt van die post kan ik me heel goed voorstellen en dat je dan uitbundig reageert ook nog te begrijpen maar de reactie van Sabeau slaat echt alles. Hoe nep kun je zijn
Ze weet van geen ophouden...die kroontjes hebben het weer versterkt. Zij is de enige echtequeen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef marky het volgende:
Ashley heeft koppen gezien die wij niet gezien hebben. Ze lult maar wat.
Dat herprogrammeren was wel overduidelijk, hoe ze continue controleerde of haar act wel aansloegquote:
Beetje begrip aub, het is al haar derde week daar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze iemand heeft verloren..
+ inhoud nakijken waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
stagaires veel werk elk kaartje kijken welke naam in welk kistje moet
ze lult zoveel dat ze het zelf niet meer weetquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:07 schreef marky het volgende:
Wie heeft dat van die lijst er ingeslingert. Die is er niet.
Ashley had precies het zelfde gedaan.
beetje creme van dr gezicht in de ogen duwen en hop je hebt tranenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:10 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat het een act is. Zo goed huilen op commando (tenzij ze even snel in de badkamer iets in haar ogen smeert voordat ze haar tv moment plant).
Overdrijven, verzinnen en stoken. Maar als een ander dat misschien doet (volgens haar) dan is het met dat vingertje en grote mond ‘en public in de groep confronteren!1!!’.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Ash: tom krijgt een vliegtuig in de tuin, je had die koppen moeten zien. zuuuuuuuuuuulke gezichten
Nen berg stront heeft ze verloren deze voormiddag had ik begrepen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze iemand heeft verloren..
Sommige kunnen dat hoor.. ik kan dat ook welquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:10 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat het een act is. Zo goed huilen op commando (tenzij ze even snel in de badkamer iets in haar ogen smeert voordat ze een tv moment plant).
wie wil dit nu zienquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:06 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Juist niet. Zo lang mogelijk uitstellen zodat kijkers benieuwd blijven naar het vervolg.
keek ze zeker in de spiegel naar haar eigen gezichtquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Weer iets bijgeleerdquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sommige kunnen dat hoor.. ik kan dat ook wel
Ja bijv aan iets zieligs denken..dan vloeien de neptranen vanzelfquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet mogelijk was. Weer iets bijgeleerd
precies die spelen juist het spel zoals het hoortquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:09 schreef marky het volgende:
Ashley ziet spoken. Ze is de hele week bezig geweest om Tyron en Rohani erop te krijgen daar heeft ze al haar maatjes voor geronselt. Alsof ze daar open over was. Die 4 doen niets verkeerd.
Niet zo moeilijk, denken aan je laatste overleden huisdier/familielid/collega/vriend.. les één op acteerlesquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:10 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk niet dat het een act is. Zo goed huilen op commando (tenzij ze even snel in de badkamer iets in haar ogen smeert voordat ze een tv moment plant).
Back to business.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:11 schreef lojanda het volgende:
Ashley is al weer klaar met de Valentijn post en gaat weer over op de orde van de dag.. de nominaties, het hoe wat en waarom
Er zijn een beetje twee kampen. Vorig jaar zat bijna iedereen hier in hetzelfde kamp.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:12 schreef Verida het volgende:
wat een sfeer in de Cos.
Ik had me hierop verheugd, lekker een paar maandjes wat afleiding door BB. Maar het is dermate treurig dat het voor mij wel vergald is.
Heel jammer weer.
Sabo is sowieso nepquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:14 schreef keesjedestamper het volgende:
voor degene die zeggen dat Sabeau´s emotie nep is
ze kan niet huilen op commando
het is geen Ashley
Sterk dat je dat kunt onder druk van 'ik moet nu beginnen huilen'. Maar ik huil amper dus ik kan me dat niet inbeelden :-)quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, denken aan je laatste overleden huisdier/familielid/collega/vriend.. les één op acteerles
Ashley is er zelf mee begonnen met het uit elkaar trekken van de groepenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:14 schreef Ebinas het volgende:
As vraagt of do weet hoe het komt het scheiden van die 2 groepen.
Do weet het niet.
As weet het wel
Jimmy is gewoon jaloers. Vertrouwde Sabo sinds dag 1 al niet omdat Sabo zijn plaats heeft ingenomen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:15 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy weet haar goed aan te pakken. Ik vermoed dat Sabo nu zeker weet dat hij haar niet vertrouwt. Goed zo Jimmy
pssstquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef Hunter het volgende:
Verbaas me wel over Dilano, die zit er als een dooie bij
En waarom zou Ash het wel kunnen dan? Ik zag geen tranen bij Sabeau..quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:14 schreef keesjedestamper het volgende:
voor degene die zeggen dat Sabeau´s emotie nep is
ze kan niet huilen op commando
het is geen Ashley
Zelfs zoiets positiefs als love kaartjes wordt gebruikt om af te kraken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:12 schreef Verida het volgende:
wat een sfeer in de Cos.
Ik had me hierop verheugd, lekker een paar maandjes wat afleiding door BB. Maar het is dermate treurig dat het voor mij wel vergald is.
Heel jammer weer.
Hij heeft de kleur al mee.quote:
Die zit nu zijn motortje op te laden, kan die straks in alle rust op de wc fappenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef Hunter het volgende:
nou heb jij zeker je bril niet op gehadquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom zou Ash het wel kunnen dan? Ik zag geen tranen bij Sabeau..
Tip 1: kijk eens naar Jimmy, die beweegt ook overal tussendoorquote:
dat dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zelfs zoiets positiefs als love kaartjes wordt gebruikt om af te kraken.
Zelfs Tom wordt afgekraakt omdat hij Ronahi er bij riep.
Ziek.
Nee maar heb mijn lenzen wel inquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
nou heb jij zeker je bril niet op gehad
Welneequote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
Ashley is er zelf mee begonnen met het uit elkaar trekken van de groepen
Ik ook en dat niet iedereen het met elkaar eens is vind ik juist wel leuk..quote:
Van buiten wel van binnen een stuk echter dan de meestenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
nee dat is Ashley wel
die is nep van binnen en van buiten
Doriana heeft dat goed gezien ze heeft helemaal gelijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
Ashley wil weten van Doriana waarom ze haar heeft genomineerd. Doriana begint het haar uit te leggen en is vol lof over haar hoe sterk en krachtig en slim is. Ik ga eerlijk zijn zegt ze en ook dat u een bepalende factor bent en anderen meetrekt. Het zijn inmiddels twee groepen en ik vindt dat niet fijn zegt Doriana. Ze legt het uit dat ze denkt dat dit door Ashley komt.
ik ookquote:
ja, echt he, die is blind verliefdquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:16 schreef Hunter het volgende:
goed zo Doriana!quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
Ashley wil weten van Doriana waarom ze haar heeft genomineerd. Doriana begint het haar uit te leggen en is vol lof over haar hoe sterk en krachtig en slim is. Ik ga eerlijk zijn zegt ze en ook dat u een bepalende factor bent en anderen meetrekt. Het zijn inmiddels twee groepen en ik vindt dat niet fijn zegt Doriana. Ze legt het uit dat ze denkt dat dit door Ashley komt.
nee precies dat hoef toch ook niet? dat is ze aan niemand verlpichtquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef Ebinas het volgende:
Do vidnt dat As soms een sfeer bepalende rol heeft.
Waarom
Ze hoeft toch niet alles met handen en voeten uit te leggen
Alsof hij nog nooit een vrouw zo dichtbij heeft gehadquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:19 schreef Roxiebb het volgende:
Sabo vergeet dat ze tegen een man praat met levenservaring en doet belerend tegen hem. W t f Ken je plaats ukkie,
[..]
ja, echt he, die is blind verliefd
Ik heb geen favo,pak elke dag iemand anders.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook
lekker bashlay bashen
tom verheerlijken
en de rest laten toekijken
of zo iets
ze komt niet uit de woorden hahaquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
Gebeurt bij de douane tochquote:
Heeft ze ook gelijk in. Ashley wordt echt weer irritant dominant en onmogelijk. Alles moet op haar manier. Waarom is ze elke keer zo gepikeerd als ze genomineerd is? Dat was toch het spel? Dat moest je toch gewoon nemen en anders moest je niet meedoen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef Ebinas het volgende:
As
vraagt door.
Do hoeft niet alles met haar te delen
nee een persoon kan heel veel doen ze loopt al te stoken sinds dag 1quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee![]()
Een persoon heeft niet zoveel macht
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gebeurt bij de douane toch
Moet je voorover bukken
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Net of je bij de douane staat, alleen is het daar visiteren
nou zeker weten en Do loopt er erg op vastquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:17 schreef greysbones het volgende:
je kunt haar haten of niet
maar Ash stelt wel goede vragen
Welnee , maar wel vermakelijk dat mensen haar zoveel macht geven in hun belevingquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
nee een persoon kan heel veel doen ze loopt al te stoken sinds dag 1
Idd die is weerquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
stom woord
niet zo mooi als konkelfoezen
Om Ashley haar eigen woorden te gebruiken als je niet tegen een nominatie kan, doe dan niet mee. Het is geen Lingoquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gelijk in. Ashley wordt echt weer irritant dominant en onmogelijk. Waarom is ze elke keer zo gepikeerd als ze genomineerd is? Dat was toch het spel? Dat moest je toch gewoon nemen en anders moest je niet meedoen?
nog beterquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen favo,pak elke dag iemand anders.
Denk dat het daar aan doet denken iddquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gebeurt bij de douane toch
Moet je voorover bukken
inderdaad Doriana is niemand uitleg verschuldigt zij en Randy mochten kiezenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
Doriana tegen Ashley die door blijft drammen en redenen wil horen..Ik hoef niet alles met u te delen.
Precies.
Dat hoeft ook niet.
Dori kent er zelf ook wat van, zelf is ze ook niet bepaald een sfeermaker of een positief mensquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:19 schreef marky het volgende:
Doriana heeft zo gelijk. Ze is bepalend.
fixedquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mooi, Ash flikker jezelf ff over het hek
preciesquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:19 schreef marky het volgende:
Doriana heeft zo gelijk. Ze is bepalend.
En dat vind jij gek?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:22 schreef greysbones het volgende:
grappig om de lichaamstaal te zien
Ash heel open
do heel gesloten kussen tegen zich aan armen voor haar buik
precies goed gezienquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gelijk in. Ashley wordt echt weer irritant dominant en onmogelijk. Alles moet op haar manier. Waarom is ze elke keer zo gepikeerd als ze genomineerd is? Dat was toch het spel? Dat moest je toch gewoon nemen en anders moest je niet meedoen?
het gaat niet om de nominatie gaat om haar persoonquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om Ashley haar eigen woorden te gebruiken als je niet tegen een nominatie kan, doe dan niet mee. Het is geen Lingo
dat is eigenlijk alles wat Ashley wil horenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou gewoon zeggen Ashley ik moet je niet. Einde gesprek
Nou dat waag ik te betwijfelenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het gaat niet om de nominatie gaat om haar persoon
Fake as hellquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:25 schreef greysbones het volgende:
Ash is de keiharde nederlandse directheid to the max
en Do is de vlaamse introverte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |