Ik begrijp nu ook niet zo goed waarom ze helemaal uit haar plaat ging tegen Ariana omdat ze niet kon accepteren dat ze was genomineerd. Ashley vond het echt belachelijk en zei dat ze het moest accepteren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft ze ook gelijk in. Ashley wordt echt weer irritant dominant en onmogelijk. Alles moet op haar manier. Waarom is ze elke keer zo gepikeerd als ze genomineerd is? Dat was toch het spel? Dat moest je toch gewoon nemen en anders moest je niet meedoen?
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Do liegt en draait, we wachten op de terugkoppeling naar Ro
Exact. Dit deel van haar karakter is echt heel storend. Het draait echt teveel om Ashley in Ashley haar hoofd. Ze is ook veel onzekerder dan ze zich voor wil doen. Echt helemaal niks mis met onzekerheid, maar wel heel irritant als je een houding aanneemt alsof je heel stoer bent, alles exact denkt te weten en telkens dominant doet en een grote mond hebt en je dan heel anders gedraagt als je zelf in die situatie zit. En dan gaat lopen vissen, aanvallen en stoken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om Ashley haar eigen woorden te gebruiken als je niet tegen een nominatie kan, doe dan niet mee. Het is geen Lingo
ja dan zou ze eerlijk zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is eigenlijk alles wat Ashley wil horen
ik moet je niet
ik moet je er uit
heel snel en vergeet Randy nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Do liegt en draait, we wachten op de terugkoppeling naar Ro
Alweer 😅 Weeral.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
precies goed gezien
ze doet nu zelf wat ze anderen eerder aan het verwijten was
Die is er wel natuurlijk maar dat gaat Doriana echt niet toegeven.quote:
nee dan heb je het verkeerd begrepen, ze pakte ariana aan zodat Ariana niet eerst de hele groep rond zou gan mo te vragen wat er aan de hand was ipv direct te vragen aan Ashley en daarom pakte ashley Ariana aanquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nu ook niet zo goed waarom ze helemaal uit haar plaat ging tegen Ariana omdat ze niet kon accepteren dat ze was genomineerd. Ashley vond het echt belachelijk en zei dat ze het moest accepteren.
Ze hebben allemaal een lijst, wat zeikt zequote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die is er wel natuurlijk maar dat gaat Doriana echt niet toegeven.
Wat is de echte reden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:29 schreef lojanda het volgende:
Ashley kan nu nog door blijven drammen maar Doriana gaat haar niet vertellen wat de echte reden is van haar te nomineren.
Die is er niet. Die is er net zo hart als bij de golden 4 of 6.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die is er wel natuurlijk maar dat gaat Doriana echt niet toegeven.
As zat eerder in een klein groepje buiten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef woxxel het volgende:
Wat bedoelt ze met niet fijn? Wat is er gebeurd?
En wat doet Ashley nu al twee dagen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dan heb je het verkeerd begrepen, ze pakte ariana aan zodat Ariana niet eerst de hele groep rond zou gan mo te vragen wat er aan de hand was ipv direct te vragen aan Ashley en daarom pakte ashley Ariana aan
En voorlopig zijn ze nog niet van haar afquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat doet Ashley nu al twee dagen?
Da ze gewoon een pesthekel heeft aan haarquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat is de echte reden?Ik heb veel gemist de laatste tijd
nominatie is vanmiddag pas bekend gewordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wat doet Ashley nu al twee dagen?
Ze hebben het er vandaag nog over gehad wie er snel uit moeten. Doriana zei zelfs nog ze moeten uiteindelijk allemaal weg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef marky het volgende:
[..]
Die is er niet. Die is er net zo hart als bij de golden 4 of 6.
Dat zegt ze alleen achter haar rug om, want Do durft niet de waarheid te zeggen. Jammer, verschuilt zich achter Ro, Randy en Tyquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Da ze gewoon een pesthekel heeft aan haarzeg gewoon ik mag je niet met je overheersende en dominante grote mond.. want dat is het hele punt.
Nee die is voor geen meter geintimideerd. En dat probeerd Eslie wel maar het lukt en daarom gaat ze maar door maar Doriana voelt geen moer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:32 schreef BB-King het volgende:
Haha Ashley zit er wel bovenop nu.
Doriana wordt een beetje geïntimideerd.
Ah zoquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Da ze gewoon een pesthekel heeft aan haarzeg gewoon ik mag je niet met je overheersende en dominante grote mond.. want dat is het hele punt.
Dat zei ze echt.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 15 februari 2024 16:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En voorlopig zijn ze nog niet van haar af![]()
Officieel wel ja maar het was gisteren al bekend wie er op kwamenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nominatie is vanmiddag pas bekend geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |