SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Sws een rare take dat een voetballer niet beter kan worden omdat hij te dom zou zijn. Je zou dat zelfs een beetje dommig kunnen noemen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik er juist eentje waar nog wel voetbalintelligentie en vermogen in zit.
Cruyff zou trots zijn!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:39 schreef Bofjijff het volgende:
Alles op de aanval zo te zien. Benieuwd of dit klopt.
Zelfde hier, maargoed we gaan maar weer ook zo zonde om thuis te zijn. Martel mezelf graag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:49 schreef Black-Death het volgende:
Heb er geen goed gevoel over, vanavond. Dacht dat het allemaal wat minder broos geworden was, maar na de wedstrijd tegen Heerenveen is dat gevoel wel weer weg.
Als je niet leert van je fouten en deze fouten blijft maken, ben je dom en wordt je niet beter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sws een rare take dat een voetballer niet beter kan worden omdat hij te dom zou zijn. Je zou dat zelfs een beetje dommig kunnen noemen.
De 0 houden, daar doen ze niet meer aan, al denk ik wel dat Ajax wint.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef fetX het volgende:
Komt wel goed. 2-0
Dat Bodo kan er ook niet zoveel van.
Die Bjor-kan er niks vanquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes vanavond![]()
Bodo Glimt bakt er inderdaad heel weinig van. Daar speelt Bjorkan die zijn aantal minuten op de Nederlandse velden minimaal gaat verdubbelen.
Een ander voor dom verslijten terwijl je zelf niet weet wanneer je word of wordt moet schrijvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet leert van je fouten en deze fouten blijft maken, ben je dom en wordt je niet beter.
En Glimt?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef fetX het volgende:
Komt wel goed. 2-0
Daar heb je geen glimt aan.quote:
Dit kan echt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Gooijer, Rensch en Taylor spelen, het wordt dus 0-5.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef fetX het volgende:
Komt wel goed. 2-0
............naar wat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:18 schreef BobW het volgende:
Nog paar maanden Van 't Schip, aftellen
Naar het volgende tussenjaarquote:
Wordt gewoon Pascal Jansen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Jonge voetbalgekke buitenlandse trainer
Of wie dan ook
Zou bijna denken dat Sjonnie nog coach isquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Het concept doorlopen en een-tweetjes snapt dit mokerdomme elftal niet.
Het is gewoon een matig elftal. Dat is al een tijdje duidelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat Sjonnie nog coach is
Ah ja, het ligt allemaal aan de trainerquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Jonge voetbalgekke buitenlandse trainer
Of wie dan ook
Of Steijn, wie dan ook . Zelfs bij Hag in zijn laatste half jaar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat Sjonnie nog coach is
En aan de wil om te winnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, het ligt allemaal aan de trainer
Je gunt niemand een blessure maar ik ben wel nieuwsgierig naar het Ajax zonder Taylor voor een maand of 2quote:
En stiekem wordt Bergwijn toch wel hard gemist .....quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je gunt niemand een blessure maar ik ben wel nieuwsgierig naar het Ajax zonder Taylor voor een maand of 2
In aanvallend opzicht misschien wel jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stiekem wordt Bergwijn toch wel hard gemist .....
Je ziet gewoon dat Bodo het middenveld zo kan oversteken met 2 lopende mensen. Bizar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:26 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik begrijp ook echt niet waarom we al twee jaar met een 6 spelen, zet gewoon een blok van twee man voor die verdediging naast elkaar. Voorheen had je Alvarez daar, maar dat was een verdedigend type die werkelijk alles dicht liep. Iedereen ziet toch dat we compleet overlopen worden daar. Nu heb je Akpom, Berghuis, Brobbey, Taylor en Hlynsson constant voor de bal lopen en die verdedigen nooit meer.
En dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je gunt niemand een blessure maar ik ben wel nieuwsgierig naar het Ajax zonder Taylor voor een maand of 2
Hij speelt echt een klote helft jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Juffrouw Taylor speelt weer ouderwets.
In elk geval geen Taylorquote:
groetjes kennethquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor is gelukkig wel altijd goed tegen Emmen , Den Bosch en Jong-Andorra.
Is al weken niet best, afgelopen weekend veroverde o.a. Henderson best nog wat ballen op het middenveld.. Maar Taylor stond of niet vrij zodat ie aanspeelbaar was of was niet alert op een afvallende bal.quote:
Taylor Akpom Berghuis Hlynsson spelen allemaal verstoppertje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Tactisch staan we echt verschrikkelijk vandaag. Alles loopt in een trechter voorin en we hebben totaal geen middenveld.
Er staat geen echte linksbuiten, en Berghuis trekt al naar binnen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Tactisch staan we echt verschrikkelijk vandaag. Alles loopt in een trechter voorin en we hebben totaal geen middenveld.
Nou kan je misschien juist de snelheid van die Forbs gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat geen echte linksbuiten, en Berghuis trekt al naar binnen.
Clublied wat over vriendschap , alles samen doen en trouw zijn aan het dorp gaat bij de poolcirkel. Genietenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:44 schreef Black-Death het volgende:
We worden aan de kant gezet door een Noors clubje dat nog in de voorbereiding zit.. erg triest
Dat scheelt. Helaas spelen we daar nooit tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor is gelukkig wel altijd goed tegen Emmen , Den Bosch en Jong-Andorra.
Tuurlijk mis je je aanvoerder. Dat spreekt vanzelf.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stiekem wordt Bergwijn toch wel hard gemist .....
Mjah, begin me steeds meer af te vragen hoe die er vorig jaar zoveel gescoord schijnt te hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou kan je misschien juist de snelheid van die Forbs gebruiken.
De vraag is waarom hij maar opgesteld blijft worden, door Ten Hag, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Is er een clausule in zijn contract opgenomen dat hij 70% van de wedstrijden moet spelen ofzo?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Duurde het echt meer dan vijf maanden om dit te concluderen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Wat overigens wel bijzonder is, is dat Ajax via Mislintat 100 miljoen euro uit heeft gegeven maar dan niet één van zijn aankopen echt goed is. Dat is op zich wel vreemd toch? Als je een willekeurig persoon voor 100 miljoen euro spelers laat shoppen die international zijn of bij redelijke clubs zaten die EL gespeeld hebben, is de kans groot dat er een paar spelers er toch wel iets van kunnen. Hier is echt echt allemaal KKD niveau of lager.
Ik vond sommige spelers nog wel potentie hebben, zoals die Sutalo, maar die valt nu ook iedere wedstrijd door de mand.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duurde het echt meer dan vijf maanden om dit te concluderen?
Maak niet uit, als je Rensch er uit kan halen moet je dat sowieso zo snel mogelijk doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Sosa voor Rensch en dan moet je je ploeg meteen weer omzetten, het houdt toch allemaal niet over hoor qua stabiliteit op deze manier. Knal dan die Kaplan er een keer in waardoor je Hato op de linksback kunt laten staan.
Wat is dat toch met dat Hato op LB moet. Laat die jongen lekker in het centrum staan, daar doet hij het al tijden goed.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Sosa voor Rensch en dan moet je je ploeg meteen weer omzetten, het houdt toch allemaal niet over hoor qua stabiliteit op deze manier. Knal dan die Kaplan er een keer in waardoor je Hato op de linksback kunt laten staan.
Kaplan kan volgens mij dan weer niet op de LBquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat Hato op LB moet. Laat die jongen lekker in het centrum staan, daar doet hij het al tijden goed.
Zet dan Kaplan op LB
Hato vind ik daar ook minder. Hij is de beste in het centrum die er nu is. Kaplan moet het nog maar laten zien he.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kaplan kan volgens mij dan weer niet op de LB
Nicolascage_youdontsay.gifquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Wat overigens wel bijzonder is, is dat Ajax via Mislintat 100 miljoen euro uit heeft gegeven maar dan niet één van zijn aankopen echt goed is. Dat is op zich wel vreemd toch? Als je een willekeurig persoon voor 100 miljoen euro spelers laat shoppen die international zijn of bij redelijke clubs zaten die EL gespeeld hebben, is de kans groot dat er een paar spelers er toch wel iets van kunnen. Hier is echt echt allemaal KKD niveau of lager.
Ik vind het vooral knap dat op Ramaj na geen énkele aankoop een echte bijdrage aan het Team Ajax levert. Allemaal eigen bv'tjes. Knap hoe je er als TD zo naast kan zitten. En net zo knap dat het bij Stuttgart na het wegsturen van Mislintat wél lukte de rampspoed nog om te draaien, al kostte dat ook twee trainers en een bijna degradatiequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Allemaal opflikkeren, behalve Hato en Brobbey. De rest morgen op de transferlijst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Wertha het volgende:
Ach jongens.
Ik ben deze teringselectie zo verschrikkelijk zat.
Ik ben er ook wel klaar mee jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Wertha het volgende:
Ach jongens.
Ik ben deze teringselectie zo verschrikkelijk zat.
We danken vooral de pik van Marc.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt Sven , Edwin , Maurits en Lambiek.
''Als er spannende deals op komst waren moest hij die spanning kwijt''quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We danken vooral de pik van Marc.
Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Deze spelers zijn individueel echt wel beter dan die van Bodo.
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen de hoofdingang maar eens bestormen
Nah, ik denk dat Schip niet het materiaal heeft om zijn eigen spel te kunnen spelen, maar deze selectie is ook wel treurig hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Deze spelers zijn individueel echt wel beter dan die van Bodo.
Zou het dan aan de trainer en tactiek kunnen liggen?
Schip is ook gewoon KKD-trainerquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen de hoofdingang maar eens bestormen
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Johquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.
Ja, maar die is alleen maar trainer omdat Ajax dat wilde en hij iets voor zijn club wilde betekenen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schip is ook gewoon KKD-trainer
Volgens mij werd Ajax in 1999 zesde, wellicht dat we dit seizoen nog wel vijfde kunnen worden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het slechtste Ajax ooit?
Alleen nog maar oefenpotjes gespeeld. Kan toch niet dat je daar niet eens van kan winnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Terwijl dat Bodo Glimt er ook helemaal geen kut van kan
Frank de Boer terughalen, hij heeft overal gefaald maar dat komt omdat hij alleen maar het Ajax-systeem snapt. Met Ajax in vier jaar net zo vaak landskampioen geworden als Feyenoord in veertig jaar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef henkklaas1994 het volgende:
Kunnen we Knutsen niet alvast strikken voor volgend jaar? Duidelijk dat hij Ajax helemaal kapot heeft geanalyseerd, wat een trainer
Hadden nog VdSar , Litmanen en een beker . Deze selectie heeft niks van dat niveau.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij werd Ajax in 1999 zesde, wellicht dat we dit seizoen nog wel vijfde kunnen worden.
Walgelijk slecht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Berghuis is toch ook weer niet degene die de boel op sleeptouw neemt he
Toen wonnen jullie wel de troostprijs.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij werd Ajax in 1999 zesde, wellicht dat we dit seizoen nog wel vijfde kunnen worden.
Wat is het probleem? Je hebt meer balbezit, je domineert.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef TLC het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Ajax zijn mes in de selectie zet, derhalve weer promes uit rusland halen
Frank?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Je hebt meer balbezit, je domineert.
Kan dus welquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen nog maar oefenpotjes gespeeld. Kan toch niet dat je daar niet eens van kan winnen
Je coke is opquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef TLC het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Ajax zijn mes in de selectie zet, derhalve weer promes uit rusland halen
In ieder geval wel wat ik heb zien spelen. Mind you ik heb lukoki zien spelenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het slechtste Ajax ooit?
Wat een vreemde conclusie, als de ene selectie veel meer kwaliteit heeft dan de ander kan dat toch gewoon?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen nog maar oefenpotjes gespeeld. Kan toch niet dat je daar niet eens van kan winnen
Wou je zeggen dat Mr. Diamantenauge de verkeerde Noor gehaald heeft dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een vreemde conclusie, als de ene selectie veel meer kwaliteit heeft dan de ander kan dat toch gewoon?
Lukoki, Arias, Ebecilio, Boerrigter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In ieder geval wel wat ik heb zien spelen. Mind you ik heb lukoki zien spelen
Deels waar, maar je moet ook de spelers hebben die het kunnen belopen, die de kwaliteit hebben om tussen de linies te spelen en die snappen wat ze moeten doen bij balbezit en balbezit tegenstander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Het druk zetten en het positiespel lijkt echt helemaal nergens op.
Dat reken ik Schip toch wel aan. Er zit 20 meter tussen de linies, dat is coachbaar.
Sanaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lukoki, Arias, Ebecilio, Boerrigter.
Holy shit wat een bagger was dat ook.
Arias van psv?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lukoki, Arias, Ebecilio, Boerrigter.
Holy shit wat een bagger was dat ook.
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In ieder geval wel wat ik heb zien spelen. Mind you ik heb lukoki zien spelen
Sana met zijn debuut tegen NEC wat was die goed die middag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.
Wielaert, Kerlon de zeehonden. Evander Sno, de grote Oleguer van Barcelona. Kennedy Bakırcıoğlu.
Danny Hoesen met de goalquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.
Wielaert, Kerlon de zeehonden. Evander Sno, de grote Oleguer van Barcelona. Kennedy Bakırcıoğlu.
Goud dachten ze in handen te hebben. Viel dat even vies tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana met zijn debuut tegen NEC wat was die goed die middag.
Volgens mij ook nog eens gelijk tegen City. En een keer gewonnen. Geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Danny Hoesen met de goal
Godskolere wat een team.
HUILENquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
En waar is de VAR nu dan?
Dubbele overtreding van Ajax en alles mag gewoon door
Wat een flut scheids.
Die hebben 3 maanden kunnen uitslapen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fantastisch resultaat tegen het altijd gevaarlijke Bodo/Glimt, gefeliciteerd!
Bianconeriquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheids.
madquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheids.
Je kunt ook blij zijn voor het Nederlands voetbalquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Lucky Ajax doet zijn naam eer aan.
Overtreding die door de scheids en VAR genegeerd worden.
Lucky goals maken en zo een punt stelen. Echt
Het schijnt dat knock-out rondes niet met punten werken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Lucky Ajax doet zijn naam eer aan.
Overtreding die door de scheids en VAR genegeerd worden.
Lucky goals maken en zo een punt stelen. Echt
Absoluut, je mist al tijden een passer op het middenveld.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Branco voor Taylor lijkt me in ieder geval een goede zet. Akpom naar de tribune ten gunste van Rijkhof lijkt me ook wel prima
De enige aardige dingen kwamen vanavond van Brobbey en ook wel van Hato. De keuze voor Akpom was een verkeerde gok.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Absoluut, je mist al tijden een passer op het middenveld.
Maar deze wedstrijd, jeetje, je kan het wel uren analyseren wat er allemaal niet goed is. Terwijl er ook nog wel wat aardige dingen gebeuren.
Berghuis is momenteel de enige die je een bal kunt toevertrouwen rond de 16 van de tegenstander. Dat is vrij pijnlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Absoluut, je mist al tijden een passer op het middenveld.
Maar deze wedstrijd, jeetje, je kan het wel uren analyseren wat er allemaal niet goed is. Terwijl er ook nog wel wat aardige dingen gebeuren.
Was ook niet zo heel handig om Hlynsson te ver van hem af te laten spelen, doe dan echt een 4-4-2.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Berghuis is momenteel de enige die je een bal kunt toevertrouwen rond de 16 van de tegenstander. Dat is vrij pijnlijk.
Berghuis stond wel erg slecht te spelen vandaag zeg. Boh...quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Berghuis is momenteel de enige die je een bal kunt toevertrouwen rond de 16 van de tegenstander. Dat is vrij pijnlijk.
1 van de slechtste van het veld vandaag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook een van de weinige die uit het niets wel iets kan creërenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Berghuis stond wel erg slecht te spelen vandaag zeg. Boh...
Doelpunten en assists is wel het laatste wat je van het veld moet halen, als dat verder niet in je elftal zit behoudens Brobbeast.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook een van de weinige die uit het niets wel iets kan creëren
Verschrikkelijk idd. Taylor werd terecht erui gehaald (dat fluiten en juichen is dan wel sneu en gaat echt niet helpen).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:46 schreef manny het volgende:
Wat een drama.
Die Maduro is toch zo een tactisch wonder. Zet dat middenveld dan gewoon eens normaal neer, waar trainen die gasten op. Dat druk zetten....
Wel als je de ruimte zo groot laat worden ja. Het heeft geen moment compact gestaan, en de manier waarop die gasten onder elke magere vorm van druk konden uitvoetballen was lachwekkend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:26 schreef Bofjijff het volgende:
Was niet heel goed heren, volgende week wel klaar denk.
Is dat hetzelfde fabeltje als Schreuder het tactisch wonder achter ten hag?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:46 schreef manny het volgende:
Wat een drama.
Die Maduro is toch zo een tactisch wonder. Zet dat middenveld dan gewoon eens normaal neer, waar trainen die gasten op. Dat druk zetten....
We missen "loopjes" blijkbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slechte wedstrijd gisteren met weer de typische fouten die je het hele seizoen al ziet. Veel te veel ruimte tussen de verdediging en aanval. 2 middenvelders staan te diep en Henderson moet het spel maken.
Aanvallend wil Ajax nog altijd opbouwen, rondspelen en de ruimte zoeken/creëren maar tegelijkertijd wordt er niet vol druk gezet bij balverlies. Ideaal voor een tegenstander die gewend is om er juist snel, tikkend uit te komen. Ook weer wat je elke tegenstander ziet doen.
Wat ik bijzonder vind is dat het lijkt alsof Schip niet verder komt dan de gedachte dat als er meer scorend vermogen nodig is hij Akpom inbrengt. Als hij verdedigend meer nodig heeft brengt hij van der Boomen en daar lijkt het tactische proces te stoppen. Ik heb niet gezien hoe hij onzekerheid bij de verdediging wil ondervangen waardoor het drukzetten niet lukt. Geen tactische aanpassing of instructie om zelf in te zakken en dan te gaan counteren zodat je het compact kan houden achterin. Het is erg 1 dimensionaal wmb.
Wat een opmerking ook van die journalist.. kan wel lachen om de interviews van Brobbey, lekker ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:26 schreef Scorpie het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)immer-dan-wij-denken
Lekker interviewtje
stelt niet teleurquote:Op maandag 11 september 2023 20:35 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat dit mijn favoriete Ajaxseizoen ooit gaat worden
Eens met deze rant die nog vele malen langer had kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We missen "loopjes" blijkbaarNee, Schippie kan er weinig van, maar dat mag geen verrassing heten.
En ja, Berghuis maakt 'm nu dan, maar wat was die moker slecht. In minuut twee verliest hij al met 8 man voor de bal een duel, door te draaien met de snelheid van een reserve 4e klasse buitenspeler. Taylor: ja, nee, gewoon nee.
Zou met Henderson op 8 en Branco op 6 gaan spelen, want eerstgenoemde als 6 is ook wel klaar. Bizar traag in handelen en voorwaartse passing, kan niet draaien en is in de passing vrij matig, zeker kort. Forbs gaan we maar niet meer bespreken. Dat kan echt, echt, echt niet.
Huh die verloor vrij letterlijk iedere bal.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Schakelde ook als een oud wijf terug bij de 0-1. Gaat pas sprinten als de eindpass gegeven is.quote:
Die is al langer hopeloos uit vorm natuurlijk..quote:
Dat valt allemaal wel mee maar het blijft wel een combinatievoetballer natuurlijk, hij staat op een eiland zonder beweging eromheen, hoe kan je dan verwachten dat hij wonderen verricht.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die is al langer hopeloos uit vorm natuurlijk..
Zijn individuele acties zijn een stuk minder geworden. Het gevaar waarmee hij met z'n linkerpoot vaak naar binnen kwam voor een voorzet of direct schot op goal zie ik nog maar weinig terug. Hij oogt ook fysiek erg licht, heeft weinig body om een duel aan te gaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee maar het blijft wel een combinatievoetballer natuurlijk, hij staat op een eiland zonder beweging eromheen, hoe kan je dan verwachten dat hij wonderen verricht.
De ruimte om naar binnen te trekken ontstaat ook als er een rechtshalf/ rb overheen komt natuurlijk. Dan dwing je de verdediging tot keuzes. Nu blijft het voorspelbaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zijn individuele acties zijn een stuk minder geworden. Het gevaar waarmee hij met z'n linkerpoot vaak naar binnen kwam voor een voorzet of direct schot op goal zie ik nog maar weinig terug. Hij oogt ook fysiek erg licht, heeft weinig body om een duel aan te gaan.
die juichenden zijn denk ik niet zo slim. Lekker met hlynsson, akpom of forbs op linksquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh die verloor vrij letterlijk iedere bal.
Benieuwd hoe alle supporters die stonden te juichen toen Bergwijn geblesseerd raakte naar ons flitsende aanvalsspel hebben gekeken.
het is wat he.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Henderson 2x in de basis en het gaat 2x fout
tot nu toe de grootste miskoop allertijden voor een salaris van 4.5 miljoen per jaar
Hij was transfervrij. Dus kan geen miskoop zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Henderson 2x in de basis en het gaat 2x fout
tot nu toe de grootste miskoop allertijden voor een salaris van 4.5 miljoen per jaar
Wel grappig. Toen het bericht over de blessure kwam waren sommige hier blij. En toen werd nog gewaarschuwd voor precies dit door een andere userquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verassende conclusie voor mij in ieder geval op basis van de laatste 2 wedstrijden is dat Bergwijn belangrijker is dan gedacht.
https://twitter.com/DuBlanqeBogarde/status/1755954338831167689quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel grappig. Toen het bericht over de blessure kwam waren sommige hier blij. En toen werd nog gewaarschuwd voor precies dit door een andere userWeet niet meer precies wie het zei. Maar die heeft mooi gelijk gekregen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel grappig. Toen het bericht over de blessure kwam waren sommige hier blij. En toen werd nog gewaarschuwd voor precies dit door een andere userWeet niet meer precies wie het zei. Maar die heeft mooi gelijk gekregen
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie alweer allemaal gejuich in groepsapps voorbij komen. En dan straks weer huilen omdat het zonder hem toch niet allemaal beter blijkt te zijn. Snap echt niet hoe je zo kunt zijn.
Ah ja. Jij was het iddquote:
Die hield die linkerkant nog een beetje in stand, de rechterkant was aan de bal de betere kant totdat John dacht van laten we dat ook maar uit elkaar trekken, het blijft schipperen daar kan ik nog inkomen maar nu heb je aan beide kanten niks.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verassende conclusie voor mij in ieder geval op basis van de laatste 2 wedstrijden is dat Bergwijn belangrijker is dan gedacht.
Out gaat een beetje ver, maar die onzin over doorgaan met hem na dit seizoen is hopelijk wel afgelopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Schip #out dus begrijp ik.
Op naar de volgende!
Eens hoor. Blijft lastig dat er weinig goede coaches zijn, en goede coaches willen ook minder snel instappen in wat Ajax op dit moment is, lijkt mij. Er zijn ook grote problemen met het spelersmateriaal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Out gaat een beetje ver, maar die onzin over doorgaan met hem na dit seizoen is hopelijk wel afgelopen.
Soms zie je wat flarden van kwaliteit. Zoals Schip al zei zaten ze helemaal stuk na Steijn en de 18e plek. Het vertrouwen is het belangrijkste waar ze aan moeten werken. En waarschijnlijk is dat ook het moeilijkstequote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al heb je Pep Guardiola als coach, je mist gewoon een hoop vertrouwen en kwaliteit in je verdediging.
Het is wel echt meer dan vertrouwen. De boel is helemaal uit balans, je mist bakken met kwaliteit. Wat ik Van 't Schip wel kwalijk neem is dat ik gister een elftal in het geel zag dat gewoon keihard voor elkaar knokte en maximaal schakelde na balverlies. En 11 Ajacieden die maar een beetje terug sjokten als het moest.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms zie je wat flarden van kwaliteit. Zoals Schip al zei zaten ze helemaal stuk na Steijn en de 18e plek. Het vertrouwen is het belangrijkste waar ze aan moeten werken. En waarschijnlijk is dat ook het moeilijkste
Wordt echt weer genot volgende week daar in de kou.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel echt meer dan vertrouwen. De boel is helemaal uit balans, je mist bakken met kwaliteit. Wat ik Van 't Schip wel kwalijk neem is dat ik gister een elftal in het geel zag dat gewoon keihard voor elkaar knokte en maximaal schakelde na balverlies. En 11 Ajacieden die maar een beetje terug sjokten als het moest.
Dat is een beetje, een terugkerend patroon, niet? Dat is nu al bij meerdere trainers het geval geweest, en ik denk persoonlijk dat dit ook een groot gedeelte aard van het beestje is. Hato is een fantastisch talent, maar is geen ijzervreter, ontzettend goed, maar het zit niet in zijn persoonlijkheid. En dat kun je bijna op elke speler in de selectie toepassen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is wel echt meer dan vertrouwen. De boel is helemaal uit balans, je mist bakken met kwaliteit. Wat ik Van 't Schip wel kwalijk neem is dat ik gister een elftal in het geel zag dat gewoon keihard voor elkaar knokte en maximaal schakelde na balverlies. En 11 Ajacieden die maar een beetje terug sjokten als het moest.
Linksback lijkt me het meest urgent.quote:
je hebt ook verder niets in Europa te zoeken, zelfs niet in de kelderklasse, als je doordeweeks de hele week traint heb je misschien nog kans dat ze niet vergeten wat ze moeten doen in het weekend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt echt weer genot volgende week daar in de kou.
Nee, maar zoals je gisteren weer zag kun je je zomaar naar de laatste 16 of zelfs laatste 8 mazzelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt ook verder niets in Europa te zoeken, zelfs niet in de kelderklasse, als je doordeweeks de hele week traint heb je misschien nog kans dat ze niet vergeten wat ze moeten doen in het weekend.
Je had ook zomaar met 0-4 kunnen verliezen van een leeggekocht Noors team dat net in de voorbereiding op het seizoen zit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je gisteren weer zag kun je je zomaar naar de laatste 16 of zelfs laatste 8 mazzelen.
Zou zomaar kunnen maar het is natuurlijk wel triest dat een beetje georganiseerd team het Ajax al moeilijk maakt, gelukkig kunnen zij er (individueel) niks van anders verlies je met 2-6.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je gisteren weer zag kun je je zomaar naar de laatste 16 of zelfs laatste 8 mazzelen.
Het is wat he.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had ook zomaar met 0-4 kunnen verliezen van een leeggekocht Noors team dat net in de voorbereiding op het seizoen zit.
vele schoten op doel idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had ook zomaar met 0-4 kunnen verliezen van een leeggekocht Noors team dat net in de voorbereiding op het seizoen zit.
Mjah, ik geloof echt de invloed van de trainer en/of staf op motivatie etc beperkt is. Dat is aan de spelers zelfs.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tussen kunnen en willen zit vaak maar weinig verschil.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik geloof echt de invloed van de trainer en/of staf op motivatie etc beperkt is. Dat is aan de spelers zelfs.
Wat ik nu ook zie is best schokkend, b.v. een Taylor of Sosa die gewoon niet meeverdedigen. Terwijl ze beide, als ze er echt zin in hebben, wel kunnen voetballen.
aan de bal of zonder bal kan een groot verschil maken. Taylor kan best ballen, maar zodra die de bal niet heeft is het totaal geen toegevoegde waarde om mij maar zacht uit te drukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik geloof echt de invloed van de trainer en/of staf op motivatie etc beperkt is. Dat is aan de spelers zelfs.
Wat ik nu ook zie is best schokkend, b.v. een Taylor of Sosa die gewoon niet meeverdedigen. Terwijl ze beide, als ze er echt zin in hebben, wel kunnen voetballen.
Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen kunnen en willen zit vaak maar weinig verschil.
Als je als trainer je spelers niet kunt motiveren gaat er iets niet goed. Aan beide kanten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit ja en je hebt als Ajax even voor het gemak 50% van de tijd de bal en hij daar pak m beet 5% van, dus dat is niet veel als je de rest van de tijd uit je neus eet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
aan de bal of zonder bal kan een groot verschil maken. Taylor kan best ballen, maar zodra die de bal niet heeft is het totaal geen toegevoegde waarde om mij maar zacht uit te drukken
Bij 1 ja, bij 6 op een rij lijkt het mij vooral in een selectie te zitten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je als trainer je spelers niet kunt motiveren gaat er iets niet goed. Aan beide kanten.
En dan lijkt het me juist aan de trainer daar iets mee te moeten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij 1 ja, bij 6 op een rij lijkt het mij vooral in een selectie te zitten.
Stel dat je van Gaal daar neerzet, gaat die ze wel aan het voetballen krijgen? Ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan lijkt het me juist aan de trainer daar iets mee te moeten.
Niet aan het voetballen, wel aan het lopen. Kijk die 0-1 terug van gister. Hoe bestaat het dat Hendo en Taylor pas iets échts gaan doen als de eindpass al is gegeven.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel dat je van Gaal daar neerzet, gaat die ze wel aan het voetballen krijgen? Ik geloof het niet.
Je zal moeten vervangen in de selectie en dan hopen dat degene die het wel kunnen het ook gaan laten zien.
Ik vrees dat we naar een situatie moeten waar ze daar al niet kunnen lopen. Dus in eerste instantie eerst de eigen organisatie op orde, en dan pas aan naar voren rennen denken. Ja, vloeken in de kerk, maar proberen af te jagen en dan gaten van 30 meter laten vallen is niet te doen nu. Zak dan maar iets in (auw auw auw)..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet aan het voetballen, wel aan het lopen. Kijk die 0-1 terug van gister. Hoe bestaat het dat Hendo en Taylor pas iets échts gaan doen als de eindpass al is gegeven.
Dit dus!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:57 schreef manny het volgende:
[..]
Ik vrees dat we naar een situatie moeten waar ze daar al niet kunnen lopen. Dus in eerste instantie eerst de eigen organisatie op orde, en dan pas aan naar voren rennen denken. Ja, vloeken in de kerk, maar proberen af te jagen en dan gaten van 30 meter laten vallen is niet te doen nu. Zak dan maar iets in (auw auw auw)..
Als het aan mij ligt waren we daar een paar maanden terug mee begonnen. Had Frank de Boer aangesteld, het achterin dichtgetimmerd en dan pas vanaf komende zomer weer een beetje aan fatsoenlijk voetbal denken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:57 schreef manny het volgende:
[..]
Ik vrees dat we naar een situatie moeten waar ze daar al niet kunnen lopen. Dus in eerste instantie eerst de eigen organisatie op orde, en dan pas aan naar voren rennen denken. Ja, vloeken in de kerk, maar proberen af te jagen en dan gaten van 30 meter laten vallen is niet te doen nu. Zak dan maar iets in (auw auw auw)..
Bel je drugsdealer even ipv ons te vervelenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat llep Hato weer te schutteren gisteren
nergens ibij de 020 media lees je hier iets van
de man heeft al zoveel geblunderd dit seizoen maar hij komt er maar mee weg
hij is nog erger als satulo en de zwakste schakel van 020
de ajax media willen 020 alleen maar helpen en hopen dat hij natuurlijk weer geld in het laatje voor 020 gaat brengen daarom schrijven ze niet al teveel over hem
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bel je drugsdealer even ipv ons te vervelen
Het zijn vooral allemaal spelers waarvan je van tevoren al wist dat ze niet van Ajax-niveau waren. (Gaaei, Tahirovic, Akpom, Forbs).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Vrijwel alle aankopen van Mislintat blinken nou niet bepaald uit in een fluwelen techniek, daar begint het al. Mannen als Forbs en Akpom kunnen een bal amper in één keer goed aannemen of meenemen.
Je kunt met dat soort gasten in je team vrijwel nooit een goedlopende aanval tot een succes maken. Zelfde geldt eigenlijk ook voor alle backs die zijn gekocht, al gun ik Gaaei nog een soort van voordeel van de twijfel. Bijkomend probleem van de backs is dat ze ook niet heel goed snappen wat verdedigen is.
Sutalo krijg ik ook steeds meer twijfels bij, al zit er bij vlagen wel verbetering in. Tahirovic valt ook een beetje in die categorie, die speelde de laatste weken ook iets beter, maar ook daar blijft het verdedigende werk een probleem.
Op het oog lijken alleen Ramaj en Branco nuttige aanwinsten en hopelijk komt zo'n Mannsverk daar nog bij.
De benadering kan gewoon wat anders zijn, er moeten resultaten gehaald worden en hoe doen we dat het beste, ik denk dat Van Gaal wel de autoriteit heeft om dat te doen, deed hij bij NL ook met schijt aan de Hollandse school.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel dat je van Gaal daar neerzet, gaat die ze wel aan het voetballen krijgen? Ik geloof het niet.
Je zal moeten vervangen in de selectie en dan hopen dat degene die het wel kunnen het ook gaan laten zien.
5-4-1quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis is een twijfelgeval voor zondag. We kunnen net zo goed niet op komen dagen tegen NEC.
met 2 spitsen spelen. Brobbey samen met rijkhoff. Verder middenveld hendo vos manssveld en hlynson op 10quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis is een twijfelgeval voor zondag. We kunnen net zo goed niet op komen dagen tegen NEC.
Jonge, onervaren spitsen inpassen in een elftal dat totaal niet draait is vaak niet het beste idee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met 2 spitsen spelen. Brobbey samen met rijkhoff. Verder middenveld hendo vos manssveld en hlynson op 10
eens hoor heeft ook niet de voorkeur, maar zonder buitenspelers moet je wat.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jonge, onervaren spitsen inpassen in een elftal dat totaal niet draait is vaak niet het beste idee.
020 supporter die vreest voor fukking necquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leg eens uit. Berghuis wordt steeds verguisd. Waarschijnlijk om dezelfde reden als Seedorf destijds. Geen slijmbal of media manipuleerder. Sorry voor het laatste kut woord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ervaren speler. Heeft laten zien dat ie op CL niveau kan (in een goed team). Verwachting is dat ie voortrekkersrol pakt. En niet zoals afgelopen week de counters van de tegenstander inleidt met onnodig balverlies.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Berghuis wordt steeds verguisd. Waarschijnlijk om dezelfde reden als Seedorf destijds. Geen slijmbal of media manipuleerder. Sorry voor het laatste kut woord.
Toen van het Schip begon was er wel een opleving qua motivatie. Maar dat lijkt na afgelopen weekend en week weer helemaal ingestort.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je als trainer je spelers niet kunt motiveren gaat er iets niet goed. Aan beide kanten.
niet dat? Die heeft veel shit opgeruimd door normaal met mensen om te gaan. Iets wat je van onze hagenees (goh) niet kan zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:52 schreef Caland het volgende:
‘Er was een opleving qua motivatie’
Gelachen
Begon met wat makkelijke potjes, maar volgens mij is er weinig anders. Verloren van amateurs, punten verspelen tegen Almere, bij vlagen tactisch overklast worden door wat Noren in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet dat? Die heeft veel shit opgeruimd door normaal met mensen om te gaan. Iets wat je van onze hagenees (goh) niet kan zeggen
niemand zegt toch dat de kwaliteit er nu opeens wel is? Wat @MatthijsDJ aangeeft klopt gewoon, dynamiek veranderde positief en potjes werden gewonnen en puntjes gepakt mede door die dynamiek. Stukje menselijkheid. Echter lijkt die motivatie weer weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Begon met wat makkelijke potjes, maar volgens mij is er weinig anders. Verloren van amateurs, punten verspelen tegen Almere, bij vlagen tactisch overklast worden door wat Noren in de voorbereiding.
Ik vind het wel humor die eeuwigdurende ontkenningsfase hier dus blijf nog even hangen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niemand zegt toch dat de kwaliteit er nu opeens wel is? Wat @:MatthijsDJ aangeeft klopt gewoon, dynamiek veranderde positief en potjes werden gewonnen en puntjes gepakt mede door die dynamiek. Stukje menselijkheid. Echter lijkt die motivatie weer weg.
Je kan ook ff goed lezen ipv je weer eens als een totaalidioot te gedragen, maar kennelijk is de keuze anders
niemand die hier in een ontkenningsfase zit hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor die eeuwigdurende ontkenningsfase hier dus blijf nog even hangen.
moeten er wel alternatieven zijn en door blessures waren die er niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:50 schreef Black-Death het volgende:
Wordt tijd dat Taylor eens gaat banken.. man man man
Zeg chef kom eens met wat zinnigs zoals die posts die massaal werden gepost door Ajacieden dat Forbs wel even de Eredivisie ging slopen? Of lukt dat je zoals altijd weer nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Begon met wat makkelijke potjes, maar volgens mij is er weinig anders. Verloren van amateurs, punten verspelen tegen Almere, bij vlagen tactisch overklast worden door wat Noren in de voorbereiding.
Mwah, onder Steijn waren ze de boel haast aan het saboteren, door het Schip gingen ze wel weer even ALS EEN TEAM strijden waardoor ze die potjes af en toe wonnen op kwaliteit voorin. Beetje het Dickie-effect. Maar feit blijft dat er niks op is om maar terug te grijpen als het even niet lukt. Daar verandert een schreeuwende opa op het middenveld niks aan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
I wish.. heb er weer een hard hoofd inquote:
eens. Volgende maand weer eat hoge posities bezet en hopelijk dan ook meer duidelijkheid en bouwen naar volgend seizoenquote:Op zondag 18 februari 2024 09:37 schreef Tjacka het volgende:
Hopelijk is dit seizoen gewoon snel voorbij
Zonder dalen zouden er geen pieken bestaan, maar ben er ook wel klaar mee ja. Donderdag daar tussen de ijsberen en op het kunstgras kan er nog een kleine opleving plaatsvinden.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:37 schreef Tjacka het volgende:
met dezelfde opstelling zie ik dat niet gebeuren. Men verwacht vanmiddag ook dezelfde opstellingquote:Op zondag 18 februari 2024 10:08 schreef manny het volgende:
[..]
Zonder dalen zouden er geen pieken bestaan, maar ben er ook wel klaar mee ja. Donderdag daar tussen de ijsberen en op het kunstgras kan er nog een kleine opleving plaatsvinden.
4e worden en afsluiten die handel. Nooit meer over praten.quote:Op zondag 18 februari 2024 09:37 schreef Tjacka het volgende:
Kun je nagaan dat 4e ook nog allerminst zeker is.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
4e worden en afsluiten die handel. Nooit meer over praten.
Met wat we nu zien is het zeker dramatisch.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat 4e ook nog allerminst zeker is.
We hoophypen spelers die niet spelen ook he. Nu is Kaplan weer de oplossing, of vd Boomen. Maar die gaan, vrees ik, het grote verschil ook niet maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met dezelfde opstelling zie ik dat niet gebeuren. Men verwacht vanmiddag ook dezelfde opstelling
Ajax is wel de therapie voor veel ploegen gebleken dit seizoen, het is ook niet dat ik naar de wedstrijden uitkijk, een beetje zoals de laatste seizoenen onder Frank de Boer. Al waren de resultaten onder hem dan nog wel goed en deed je mee om de prijzen.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:31 schreef Scorpie het volgende:
“NEC won nog nooit bij Ajax in de eredivisie”
Nou, om 16:45 is dat dus ook voorbij.
Denk wel dat Boomen voor wat creativiteit op het middenveld kan zorgen. Maarja mejuffrouw Taylor moet natuurlijk spelen. En ook vooral de aardig lopende combi Berghuis-Lynnson uit elkaar halen.. pfffquote:Op zondag 18 februari 2024 11:24 schreef manny het volgende:
[..]
We hoophypen spelers die niet spelen ook he. Nu is Kaplan weer de oplossing, of vd Boomen. Maar die gaan, vrees ik, het grote verschil ook niet maken.
5x Taylorquote:
Jij begrijpt het.quote:
Het is toch wel armoedig, we hebben alleen Akpom op de bank zitten als aanvaller.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Geen Bergwijn en geen Berghuis, wordt weer ..........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |