Nee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Deze spelers zijn individueel echt wel beter dan die van Bodo.
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen de hoofdingang maar eens bestormen
Nah, ik denk dat Schip niet het materiaal heeft om zijn eigen spel te kunnen spelen, maar deze selectie is ook wel treurig hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Deze spelers zijn individueel echt wel beter dan die van Bodo.
Zou het dan aan de trainer en tactiek kunnen liggen?
Schip is ook gewoon KKD-trainerquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen de hoofdingang maar eens bestormen
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Johquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen die hier verantwoordelijk voor is, is al weg. Degene die er nu nog zijn proberen van deze puinhoop nog iets te maken.
Ja, maar die is alleen maar trainer omdat Ajax dat wilde en hij iets voor zijn club wilde betekenen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Schip is ook gewoon KKD-trainer
Volgens mij werd Ajax in 1999 zesde, wellicht dat we dit seizoen nog wel vijfde kunnen worden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het slechtste Ajax ooit?
Alleen nog maar oefenpotjes gespeeld. Kan toch niet dat je daar niet eens van kan winnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Terwijl dat Bodo Glimt er ook helemaal geen kut van kan
Frank de Boer terughalen, hij heeft overal gefaald maar dat komt omdat hij alleen maar het Ajax-systeem snapt. Met Ajax in vier jaar net zo vaak landskampioen geworden als Feyenoord in veertig jaar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef henkklaas1994 het volgende:
Kunnen we Knutsen niet alvast strikken voor volgend jaar? Duidelijk dat hij Ajax helemaal kapot heeft geanalyseerd, wat een trainer
Hadden nog VdSar , Litmanen en een beker . Deze selectie heeft niks van dat niveau.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij werd Ajax in 1999 zesde, wellicht dat we dit seizoen nog wel vijfde kunnen worden.
Walgelijk slecht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Berghuis is toch ook weer niet degene die de boel op sleeptouw neemt he
Toen wonnen jullie wel de troostprijs.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij werd Ajax in 1999 zesde, wellicht dat we dit seizoen nog wel vijfde kunnen worden.
Wat is het probleem? Je hebt meer balbezit, je domineert.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef TLC het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Ajax zijn mes in de selectie zet, derhalve weer promes uit rusland halen
Frank?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:42 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Je hebt meer balbezit, je domineert.
Kan dus welquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen nog maar oefenpotjes gespeeld. Kan toch niet dat je daar niet eens van kan winnen
Je coke is opquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:41 schreef TLC het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Ajax zijn mes in de selectie zet, derhalve weer promes uit rusland halen
In ieder geval wel wat ik heb zien spelen. Mind you ik heb lukoki zien spelenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit het slechtste Ajax ooit?
Wat een vreemde conclusie, als de ene selectie veel meer kwaliteit heeft dan de ander kan dat toch gewoon?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen nog maar oefenpotjes gespeeld. Kan toch niet dat je daar niet eens van kan winnen
Wou je zeggen dat Mr. Diamantenauge de verkeerde Noor gehaald heeft dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een vreemde conclusie, als de ene selectie veel meer kwaliteit heeft dan de ander kan dat toch gewoon?
Lukoki, Arias, Ebecilio, Boerrigter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In ieder geval wel wat ik heb zien spelen. Mind you ik heb lukoki zien spelen
Deels waar, maar je moet ook de spelers hebben die het kunnen belopen, die de kwaliteit hebben om tussen de linies te spelen en die snappen wat ze moeten doen bij balbezit en balbezit tegenstander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Het druk zetten en het positiespel lijkt echt helemaal nergens op.
Dat reken ik Schip toch wel aan. Er zit 20 meter tussen de linies, dat is coachbaar.
Sanaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lukoki, Arias, Ebecilio, Boerrigter.
Holy shit wat een bagger was dat ook.
Arias van psv?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Lukoki, Arias, Ebecilio, Boerrigter.
Holy shit wat een bagger was dat ook.
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In ieder geval wel wat ik heb zien spelen. Mind you ik heb lukoki zien spelen
Sana met zijn debuut tegen NEC wat was die goed die middag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.
Wielaert, Kerlon de zeehonden. Evander Sno, de grote Oleguer van Barcelona. Kennedy Bakırcıoğlu.
Danny Hoesen met de goalquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je vergeet Sana nog dat was me ook wat. El Ghazi en Ricardo Kishna als buitenspelers. Frank versloeg gewoon prime Barcelona met een middenveld van Anita, Klaassen en Serero.
Wielaert, Kerlon de zeehonden. Evander Sno, de grote Oleguer van Barcelona. Kennedy Bakırcıoğlu.
Goud dachten ze in handen te hebben. Viel dat even vies tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana met zijn debuut tegen NEC wat was die goed die middag.
Volgens mij ook nog eens gelijk tegen City. En een keer gewonnen. Geloof ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Danny Hoesen met de goal
Godskolere wat een team.
HUILENquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
En waar is de VAR nu dan?
Dubbele overtreding van Ajax en alles mag gewoon door
Wat een flut scheids.
Die hebben 3 maanden kunnen uitslapen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fantastisch resultaat tegen het altijd gevaarlijke Bodo/Glimt, gefeliciteerd!
Bianconeriquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheids.
madquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:57 schreef bianconeri het volgende:
Wat een flut scheids.
Je kunt ook blij zijn voor het Nederlands voetbalquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Lucky Ajax doet zijn naam eer aan.
Overtreding die door de scheids en VAR genegeerd worden.
Lucky goals maken en zo een punt stelen. Echt
Het schijnt dat knock-out rondes niet met punten werken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:59 schreef bianconeri het volgende:
Lucky Ajax doet zijn naam eer aan.
Overtreding die door de scheids en VAR genegeerd worden.
Lucky goals maken en zo een punt stelen. Echt
Absoluut, je mist al tijden een passer op het middenveld.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Branco voor Taylor lijkt me in ieder geval een goede zet. Akpom naar de tribune ten gunste van Rijkhof lijkt me ook wel prima
De enige aardige dingen kwamen vanavond van Brobbey en ook wel van Hato. De keuze voor Akpom was een verkeerde gok.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Absoluut, je mist al tijden een passer op het middenveld.
Maar deze wedstrijd, jeetje, je kan het wel uren analyseren wat er allemaal niet goed is. Terwijl er ook nog wel wat aardige dingen gebeuren.
Berghuis is momenteel de enige die je een bal kunt toevertrouwen rond de 16 van de tegenstander. Dat is vrij pijnlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Absoluut, je mist al tijden een passer op het middenveld.
Maar deze wedstrijd, jeetje, je kan het wel uren analyseren wat er allemaal niet goed is. Terwijl er ook nog wel wat aardige dingen gebeuren.
Was ook niet zo heel handig om Hlynsson te ver van hem af te laten spelen, doe dan echt een 4-4-2.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Berghuis is momenteel de enige die je een bal kunt toevertrouwen rond de 16 van de tegenstander. Dat is vrij pijnlijk.
Berghuis stond wel erg slecht te spelen vandaag zeg. Boh...quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Berghuis is momenteel de enige die je een bal kunt toevertrouwen rond de 16 van de tegenstander. Dat is vrij pijnlijk.
1 van de slechtste van het veld vandaag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook een van de weinige die uit het niets wel iets kan creërenquote:Op donderdag 15 februari 2024 23:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Berghuis stond wel erg slecht te spelen vandaag zeg. Boh...
Doelpunten en assists is wel het laatste wat je van het veld moet halen, als dat verder niet in je elftal zit behoudens Brobbeast.quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook een van de weinige die uit het niets wel iets kan creëren
Verschrikkelijk idd. Taylor werd terecht erui gehaald (dat fluiten en juichen is dan wel sneu en gaat echt niet helpen).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:46 schreef manny het volgende:
Wat een drama.
Die Maduro is toch zo een tactisch wonder. Zet dat middenveld dan gewoon eens normaal neer, waar trainen die gasten op. Dat druk zetten....
Wel als je de ruimte zo groot laat worden ja. Het heeft geen moment compact gestaan, en de manier waarop die gasten onder elke magere vorm van druk konden uitvoetballen was lachwekkend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:26 schreef Bofjijff het volgende:
Was niet heel goed heren, volgende week wel klaar denk.
Is dat hetzelfde fabeltje als Schreuder het tactisch wonder achter ten hag?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:46 schreef manny het volgende:
Wat een drama.
Die Maduro is toch zo een tactisch wonder. Zet dat middenveld dan gewoon eens normaal neer, waar trainen die gasten op. Dat druk zetten....
We missen "loopjes" blijkbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slechte wedstrijd gisteren met weer de typische fouten die je het hele seizoen al ziet. Veel te veel ruimte tussen de verdediging en aanval. 2 middenvelders staan te diep en Henderson moet het spel maken.
Aanvallend wil Ajax nog altijd opbouwen, rondspelen en de ruimte zoeken/creëren maar tegelijkertijd wordt er niet vol druk gezet bij balverlies. Ideaal voor een tegenstander die gewend is om er juist snel, tikkend uit te komen. Ook weer wat je elke tegenstander ziet doen.
Wat ik bijzonder vind is dat het lijkt alsof Schip niet verder komt dan de gedachte dat als er meer scorend vermogen nodig is hij Akpom inbrengt. Als hij verdedigend meer nodig heeft brengt hij van der Boomen en daar lijkt het tactische proces te stoppen. Ik heb niet gezien hoe hij onzekerheid bij de verdediging wil ondervangen waardoor het drukzetten niet lukt. Geen tactische aanpassing of instructie om zelf in te zakken en dan te gaan counteren zodat je het compact kan houden achterin. Het is erg 1 dimensionaal wmb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |