SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Sws een rare take dat een voetballer niet beter kan worden omdat hij te dom zou zijn. Je zou dat zelfs een beetje dommig kunnen noemen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik er juist eentje waar nog wel voetbalintelligentie en vermogen in zit.
Cruyff zou trots zijn!quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:39 schreef Bofjijff het volgende:
Alles op de aanval zo te zien. Benieuwd of dit klopt.
Zelfde hier, maargoed we gaan maar weer ook zo zonde om thuis te zijn. Martel mezelf graag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:49 schreef Black-Death het volgende:
Heb er geen goed gevoel over, vanavond. Dacht dat het allemaal wat minder broos geworden was, maar na de wedstrijd tegen Heerenveen is dat gevoel wel weer weg.
Als je niet leert van je fouten en deze fouten blijft maken, ben je dom en wordt je niet beter.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sws een rare take dat een voetballer niet beter kan worden omdat hij te dom zou zijn. Je zou dat zelfs een beetje dommig kunnen noemen.
De 0 houden, daar doen ze niet meer aan, al denk ik wel dat Ajax wint.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef fetX het volgende:
Komt wel goed. 2-0
Dat Bodo kan er ook niet zoveel van.
Die Bjor-kan er niks vanquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Succes vanavond![]()
Bodo Glimt bakt er inderdaad heel weinig van. Daar speelt Bjorkan die zijn aantal minuten op de Nederlandse velden minimaal gaat verdubbelen.
Een ander voor dom verslijten terwijl je zelf niet weet wanneer je word of wordt moet schrijvenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet leert van je fouten en deze fouten blijft maken, ben je dom en wordt je niet beter.
En Glimt?quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef fetX het volgende:
Komt wel goed. 2-0
Daar heb je geen glimt aan.quote:
Dit kan echt niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Gooijer, Rensch en Taylor spelen, het wordt dus 0-5.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:02 schreef fetX het volgende:
Komt wel goed. 2-0
............naar wat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:18 schreef BobW het volgende:
Nog paar maanden Van 't Schip, aftellen
Naar het volgende tussenjaarquote:
Wordt gewoon Pascal Jansen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Jonge voetbalgekke buitenlandse trainer
Of wie dan ook
Zou bijna denken dat Sjonnie nog coach isquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Het concept doorlopen en een-tweetjes snapt dit mokerdomme elftal niet.
Het is gewoon een matig elftal. Dat is al een tijdje duidelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat Sjonnie nog coach is
Ah ja, het ligt allemaal aan de trainerquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Jonge voetbalgekke buitenlandse trainer
Of wie dan ook
Of Steijn, wie dan ook . Zelfs bij Hag in zijn laatste half jaar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat Sjonnie nog coach is
En aan de wil om te winnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, het ligt allemaal aan de trainer
Je gunt niemand een blessure maar ik ben wel nieuwsgierig naar het Ajax zonder Taylor voor een maand of 2quote:
En stiekem wordt Bergwijn toch wel hard gemist .....quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je gunt niemand een blessure maar ik ben wel nieuwsgierig naar het Ajax zonder Taylor voor een maand of 2
In aanvallend opzicht misschien wel jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stiekem wordt Bergwijn toch wel hard gemist .....
Je ziet gewoon dat Bodo het middenveld zo kan oversteken met 2 lopende mensen. Bizar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:26 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik begrijp ook echt niet waarom we al twee jaar met een 6 spelen, zet gewoon een blok van twee man voor die verdediging naast elkaar. Voorheen had je Alvarez daar, maar dat was een verdedigend type die werkelijk alles dicht liep. Iedereen ziet toch dat we compleet overlopen worden daar. Nu heb je Akpom, Berghuis, Brobbey, Taylor en Hlynsson constant voor de bal lopen en die verdedigen nooit meer.
En dan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je gunt niemand een blessure maar ik ben wel nieuwsgierig naar het Ajax zonder Taylor voor een maand of 2
Hij speelt echt een klote helft jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Juffrouw Taylor speelt weer ouderwets.
In elk geval geen Taylorquote:
groetjes kennethquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor is gelukkig wel altijd goed tegen Emmen , Den Bosch en Jong-Andorra.
Is al weken niet best, afgelopen weekend veroverde o.a. Henderson best nog wat ballen op het middenveld.. Maar Taylor stond of niet vrij zodat ie aanspeelbaar was of was niet alert op een afvallende bal.quote:
Taylor Akpom Berghuis Hlynsson spelen allemaal verstoppertje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Tactisch staan we echt verschrikkelijk vandaag. Alles loopt in een trechter voorin en we hebben totaal geen middenveld.
Er staat geen echte linksbuiten, en Berghuis trekt al naar binnen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:39 schreef Mestreech1990 het volgende:
Tactisch staan we echt verschrikkelijk vandaag. Alles loopt in een trechter voorin en we hebben totaal geen middenveld.
Nou kan je misschien juist de snelheid van die Forbs gebruiken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat geen echte linksbuiten, en Berghuis trekt al naar binnen.
Clublied wat over vriendschap , alles samen doen en trouw zijn aan het dorp gaat bij de poolcirkel. Genietenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:44 schreef Black-Death het volgende:
We worden aan de kant gezet door een Noors clubje dat nog in de voorbereiding zit.. erg triest
Dat scheelt. Helaas spelen we daar nooit tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor is gelukkig wel altijd goed tegen Emmen , Den Bosch en Jong-Andorra.
Tuurlijk mis je je aanvoerder. Dat spreekt vanzelf.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stiekem wordt Bergwijn toch wel hard gemist .....
Mjah, begin me steeds meer af te vragen hoe die er vorig jaar zoveel gescoord schijnt te hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou kan je misschien juist de snelheid van die Forbs gebruiken.
De vraag is waarom hij maar opgesteld blijft worden, door Ten Hag, Heitinga, Steijn en Van 't Schip. Is er een clausule in zijn contract opgenomen dat hij 70% van de wedstrijden moet spelen ofzo?quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Duurde het echt meer dan vijf maanden om dit te concluderen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Wat overigens wel bijzonder is, is dat Ajax via Mislintat 100 miljoen euro uit heeft gegeven maar dan niet één van zijn aankopen echt goed is. Dat is op zich wel vreemd toch? Als je een willekeurig persoon voor 100 miljoen euro spelers laat shoppen die international zijn of bij redelijke clubs zaten die EL gespeeld hebben, is de kans groot dat er een paar spelers er toch wel iets van kunnen. Hier is echt echt allemaal KKD niveau of lager.
Ik vond sommige spelers nog wel potentie hebben, zoals die Sutalo, maar die valt nu ook iedere wedstrijd door de mand.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duurde het echt meer dan vijf maanden om dit te concluderen?
Maak niet uit, als je Rensch er uit kan halen moet je dat sowieso zo snel mogelijk doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Sosa voor Rensch en dan moet je je ploeg meteen weer omzetten, het houdt toch allemaal niet over hoor qua stabiliteit op deze manier. Knal dan die Kaplan er een keer in waardoor je Hato op de linksback kunt laten staan.
Wat is dat toch met dat Hato op LB moet. Laat die jongen lekker in het centrum staan, daar doet hij het al tijden goed.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Sosa voor Rensch en dan moet je je ploeg meteen weer omzetten, het houdt toch allemaal niet over hoor qua stabiliteit op deze manier. Knal dan die Kaplan er een keer in waardoor je Hato op de linksback kunt laten staan.
Kaplan kan volgens mij dan weer niet op de LBquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat Hato op LB moet. Laat die jongen lekker in het centrum staan, daar doet hij het al tijden goed.
Zet dan Kaplan op LB
Hato vind ik daar ook minder. Hij is de beste in het centrum die er nu is. Kaplan moet het nog maar laten zien he.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kaplan kan volgens mij dan weer niet op de LB
Nicolascage_youdontsay.gifquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Wat overigens wel bijzonder is, is dat Ajax via Mislintat 100 miljoen euro uit heeft gegeven maar dan niet één van zijn aankopen echt goed is. Dat is op zich wel vreemd toch? Als je een willekeurig persoon voor 100 miljoen euro spelers laat shoppen die international zijn of bij redelijke clubs zaten die EL gespeeld hebben, is de kans groot dat er een paar spelers er toch wel iets van kunnen. Hier is echt echt allemaal KKD niveau of lager.
Ik vind het vooral knap dat op Ramaj na geen énkele aankoop een echte bijdrage aan het Team Ajax levert. Allemaal eigen bv'tjes. Knap hoe je er als TD zo naast kan zitten. En net zo knap dat het bij Stuttgart na het wegsturen van Mislintat wél lukte de rampspoed nog om te draaien, al kostte dat ook twee trainers en een bijna degradatiequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
Allemaal opflikkeren, behalve Hato en Brobbey. De rest morgen op de transferlijst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Wertha het volgende:
Ach jongens.
Ik ben deze teringselectie zo verschrikkelijk zat.
Ik ben er ook wel klaar mee jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:23 schreef Wertha het volgende:
Ach jongens.
Ik ben deze teringselectie zo verschrikkelijk zat.
We danken vooral de pik van Marc.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Bedankt Sven , Edwin , Maurits en Lambiek.
''Als er spannende deals op komst waren moest hij die spanning kwijt''quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We danken vooral de pik van Marc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |