quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Geef de buitenlanders maar weer de schuld!quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vreet wel iets ongezonds door deze ellende
JAAAAquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geef de buitenlanders maar weer de schuld!
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Weer een schorre zuipstem. Walgelijk. Zachte g erbij. Nog walgelijker.
Hier in Groningen noemen we dit een Vindicatstem / Hockeymeisje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Weer een schorre zuipstem. Walgelijk. Zachte g erbij. Nog walgelijker.
Dit ordinaire volksbuurt meisje is toch het omgekeerde van een hockeymeisjequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen noemen we dit een Vindicatstem / Hockeymeisje.
Hellywood is ook leukquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef alpeko het volgende:
Waalwijk is erg maar Tilburg is van de regen in de drup
Oh en heb jij ook dat GRUN accent?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen noemen we dit een Vindicatstem / Hockeymeisje.
Misschien nog niet uit de kast?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Dit zijn wel extravagante hetero mannen dan.
Dat mag daar niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ordinaire chicks voor de ordinaire Perzische gasten
Ha nee, ik heb heb niet eens een accent. Ik kan het wel en kan ook plat Gronings maar over het algemeen 'gewoon' Nederlandsquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh en heb jij ook dat GRUN accent?
Doen ze gewoon binnenshuisquote:
Heel vervelend op deze prachtige Valentijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
Gaan we nou Nederlands of Engels doen
Nee, wel ooit gehad toen ik 14 was of zoquote:
Helmond?quote:
Beetje metro misschien ook welquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Dit zijn wel extravagante hetero mannen dan.
Die vrouw zit ook als hoer op een gesloten insta accountje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten de deur?
De frau is altijd thuis namelijk.
Het zijn ook influencers, dus niet iemand met een rustig kantoor baantje, dan ben je ook waarschijnlijk wel een ander type.quote:
Wat raad je aan om daar te gaan doen? Ouwe leugenaarquote:
Is ook wel zo eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ordinaire volksbuurt meisje is toch het omgekeerde van een hockeymeisje
Stiekem Snappen en de burka is af.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw zit ook als hoer op een gesloten insta accountje.
Ik hoor de meest verschrikkelijke dingen over Helmond en Waalwijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat raad je aan om daar te gaan doen? Ouwe leugenaar
Ghetto jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor de meest verschrikkelijke dingen over Helmond en Waalwijk
Ik vind het ergens best wel geilquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je mag het nog steeds wel prettig vinden @:Gibson88
"Een beetje ordinair kan best geil zijn."quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind het ergens best wel geil
@de_boswachter. Vind jij paars haar en ordinaire vrouw ook geil?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind het ergens best wel geil
Waalwijk is niks maar daar is weinig ghetto aan. Dan denk ik toch eerder aan Rdam Zuid of tal van Haagse wijken.quote:
Ordinaire neuk seksquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
"Een beetje ordinair kan best geil zijn."
Ik bedoelde Helmond.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waalwijk is niks maar daar is weinig ghetto aan. Dan denk ik toch eerder aan Rdam Zuid of tal van Haagse wijken.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waalwijk is niks maar daar is weinig ghetto aan. Dan denk ik toch eerder aan Rdam Zuid of tal van Haagse wijken.
Beetje tegenwicht @DKUpquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:alpeko is weer op z’n anti Zuid-Holland tour
We omarmen dit.
Daar zit wel wat in ja!quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Krijg een beetje Emma Wortelboer vibes van haar, maar dan uit Oezbekistan.
Maarja heeft ook wel iets.
Je moet ook wat vast kunnen houden. @GGMMquote:
Gewoon oriënteren wat te doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
18 jaar met een tussenjaarWat is dat toch met die shit generatie. Noem je een plaspauze dan ook een tussenjaar. Gods-fucking-samme
Achteraf had ik dat ook wel lekker gevonden. Daarna alleen maar doorgejakkerd. Ook niet alles.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
18 jaar met een tussenjaarWat is dat toch met die shit generatie. Noem je een plaspauze dan ook een tussenjaar. Gods-fucking-samme
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Carpaccio is weer op de kaart
Ik gun mensen koude soep![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Dat heet toch Gazpacho?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Kaspatsjoquote:
Nee die muts is 10x ergerquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:50 schreef XSbig het volgende:
Gekke haarkleur meneer is een beetje raar
Haai haaiquote:
Zo ziet hij er wel uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof hij van een andere planeet komtKen je Elvis, ken je ukelele?
quote:
Mag ze je bellen?quote:
Haar date komt wel over als een degelijke broeder daarentegen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vermoedde dat Linda uit Staphorst zou komen, maar daar vergis ik mij in.
Mijn oog viel op het woord heerlijk. Wil je wel even antwoorden?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moet dat meteen als je iemand nuchter noemt?
Een degelijke marathonloperquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Haar date komt wel over als een degelijke broeder daarentegen.
Hahaha. Nee.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn oog viel op het woord heerlijk. Wil je wel even antwoorden?
De afstand is sowieso degelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een degelijke marathonloper
Je kan het ook in NL halen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:54 schreef XSbig het volgende:
Ik ga elk jaar op wintersport, speciaal voor de Aperol Spritz’s.
Niks lekkerder dan in vol ornaat de skilift uitskiën direct naar het terras toe.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan het ook in NL halen hoor
Bedankt lieverdquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk blondje op de achtergrond voor @:coco @:mortaxx @:tjacka
Van die meiden die niet zien dat een jongen nul serieuze intenties heeft en dan verbaasd zijnquote:
Vrouwen nooitquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook een hogere libido gehalte
Ja daar kijk ik ook van opquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van die meiden die niet zien dat een jongen nul serieuze intenties heeft en dan verbaasd zijn
Heb jij likeur door je koffie? Salutequote:
Haal je haar in huis.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk ook. Jammer alleen dat ze antikraak woont.
Nog steeds niks gepakt, deze aflevering kan ik niet appreciëren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij likeur door je koffie? Salute
Laat ons niet alleen achterquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog steeds niks gepakt, deze aflevering kan ik niet appreciëren.
Ik ben bang dat ze hem te hard afwijst straksquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:02 schreef alpeko het volgende:
Deze vrouw verdient geen wandelend lijk
Ik geef haar groot gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze hem te hard afwijst straks
Niemand verdient het om hard afgewezen te wordenquote:
Wat een verschrikking is deze aflevering.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef DKUp het volgende:
Wat raar dat de kijkcijfers minder worden
Dat is wel een lieve gedachtequote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand verdient het om hard afgewezen te worden
Hou vol Joopquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat een verschrikking is deze aflevering.
Als die wat neemt, die sloopt een toilet op een festivalquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
Linda lekker aan de lsd in t weekend
We verlangen terug naar de normale kandidatenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:06 schreef XSbig het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken
En dan moet je dr nog horen na 3 bier. Helemaal een verschrikkingquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Ik krijg echt rillingen van een schorre Brabantse vrouwenstem.
Victor en Denise zagen weer heel andere dingen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Nee je vindt hem niet aantrekkelijk
Dat is het
Ciaoquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Yes, ik zap weer naar To Catch a Smuggler. Heb het wel gezien voor vanavond. Fijne avond allemaal
Inspiratie opdoen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Yes, ik zap weer naar To Catch a Smuggler. Heb het wel gezien voor vanavond. Fijne avond allemaal
Iranquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:10 schreef XSbig het volgende:
Waar komt deze debiele tweeling vandaan?
Bruggen over de rivieren barricaderen voor een weekquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Carnaval gewoon lekker voor de zuiderlingen laten.
Wie komt er uit het Westland?quote:
Oh wow.quote:
Daar zit weinig intelligentie iddquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Familie is er naar toe gegaan, dus ik ken dat volk nu wel
quote:
Pisces haalt Zuid-Holland weer even door het slijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zit weinig intelligentie idd
Iquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Pisces haalt Zuid-Holland weer even door het slijk
Altijd +1quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Pisces haalt Zuid-Holland weer even door het slijk
Ze laat hem eerst gaan en wil zelf niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze hem te hard afwijst straks
Ze komen allebei even degelijk overquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is Linda nu aan deze jongen gekoppeld? Welke raakvlak is er?
Tot volgende keer.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
nee en misschien
tot en andere keer
Dat dacht ik bij alle koppels. Ze hebben gevist in de vijver van iedereen die carpaccio wilde hebben en de dag van opnames kon.quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is Linda nu aan deze jongen gekoppeld? Welke raakvlak is er?
Sabbaticalquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Was helaas sportenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk blondje op de achtergrond voor @:coco @:mortaxx @:tjacka
Teasequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet ook wat vast kunnen houden. @:ggmm
Wees welkom in dit warme bad.quote:
Oei, die ga ik missen.quote:
Cherrycoke komt volgende week.quote:
Bedankt voor de mention!quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cherrycoke komt volgende week.![]()
@:dkup @:alpeko @:Sapstengel @:joop_w @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig @:MizzezAmy @:RipCity @:mortaxx @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:coco @:tjacka @:gurneyisbestoke
De messen zijn geslepenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:dkup @:alpeko @:Sapstengel @:joop_w @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig @:MizzezAmy @:RipCity @:mortaxx @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:coco @:tjacka @:gurneyisbestoke
Jeetje dan kan ik waarschijnlijk niet live kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent er maar gewoon.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jeetje dan kan ik waarschijnlijk niet live kijken
Ik ook niet. Al ga ik het proberen (zonder mee te posten helaas dan).quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jeetje dan kan ik waarschijnlijk niet live kijken
Als je kunt kijken kun je ook op je telefoon meepostenquote:Op donderdag 15 februari 2024 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al ga ik het proberen (zonder mee te posten helaas dan).
Brakkig internet in het buitenland en op een telefoonscherm. Wordt ingewikkeld.quote:Op donderdag 15 februari 2024 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je kunt kijken kun je ook op je telefoon meeposten
Precies over een week de uitzendingquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog geen cherry in het voorfilmpje.
Hoezo?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Zo zijn we weer, maar wellicht dat ik ook zo weer weg ben, al dan niet met een ban
Bijna pauzequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben afwezig. Voetbal kijken.
Ga je hier zo wild tekeer dat je een ban krijgt?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Zo zijn we weer, maar wellicht dat ik ook zo weer weg ben, al dan niet met een ban
Oh iets in een NWS topic. Iemand vies mad op mij omdat ik iemand die zijn dochter verkracht heeft dmv slaapmiddelen een gruwelijke straf heb toegewenst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo?
Haha ja, viel mij ook op. Misschien heeft ze iets in het spectrumquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef DKUp het volgende:
Ze loopt hem zo zonder iets te zeggen voorbij
Als het aankomt op kinderen vanaf 12 jaar drogeren en verkrachten ben ik niet zo vriendelijk meer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je hier zo wild tekeer dat je een ban krijgt?
Lquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, viel mij ook op. Misschien heeft ze iets in het spectrum
De doodstraf toewensen mag zeker nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als het aankomt op kinderen vanaf 12 jaar drogeren en verkrachten ben ik niet zo vriendelijk meer.
Absentie genoteerdquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo?
Onder de 12 knijp je een oogje dicht?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als het aankomt op kinderen vanaf 12 jaar drogeren en verkrachten ben ik niet zo vriendelijk meer.
Neuh niet letterlijk in woord gedaan. Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De doodstraf toewensen mag zeker niet
Of je maakt een grap of begrijpt de zin niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onder de 12 knijp je een oogje dicht?
Dat eerste sowieso maar omdat je schreef: kinderen vanaf 12 jaar drogeren vroeg ik me af waar die grens vandaan komt. Ik lees het waarschijnlijk verkeerdquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Of je maakt een grap of begrijpt de zin niet.
Ooh, net de voorkeuren gemistquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Kan me wel vinden in zijn voorkeuren
Ging meer over het verhaal zelf. Maar laat ik voorop stellen dat ik kindermisbruik, laat staan elke andere vorm van verkrachting, compleet veracht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso maar omdat je schreef: kinderen vanaf 12 jaar drogeren vroeg ik me af waar die grens vandaan komt. Ik lees het waarschijnlijk verkeerd
Hij zei iets van een kleurtje, temperamentvol.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh, net de voorkeuren gemist
Vond ik ook wat lafjes. Maar goed wel goed dat ze haar grenzen aangeeft en geen 3 zoenen wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |