Ga je hier zo wild tekeer dat je een ban krijgt?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:27 schreef Gibson88 het volgende:
Zo zijn we weer, maar wellicht dat ik ook zo weer weg ben, al dan niet met een ban
Oh iets in een NWS topic. Iemand vies mad op mij omdat ik iemand die zijn dochter verkracht heeft dmv slaapmiddelen een gruwelijke straf heb toegewenst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben afwezig. Voetbal kijken.
Haha ja, viel mij ook op. Misschien heeft ze iets in het spectrumquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef DKUp het volgende:
Ze loopt hem zo zonder iets te zeggen voorbij
Als het aankomt op kinderen vanaf 12 jaar drogeren en verkrachten ben ik niet zo vriendelijk meer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je hier zo wild tekeer dat je een ban krijgt?
Lquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, viel mij ook op. Misschien heeft ze iets in het spectrum
De doodstraf toewensen mag zeker nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als het aankomt op kinderen vanaf 12 jaar drogeren en verkrachten ben ik niet zo vriendelijk meer.
Absentie genoteerdquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben afwezig. Voetbal kijken.
Onder de 12 knijp je een oogje dicht?quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als het aankomt op kinderen vanaf 12 jaar drogeren en verkrachten ben ik niet zo vriendelijk meer.
Neuh niet letterlijk in woord gedaan. Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De doodstraf toewensen mag zeker niet
Of je maakt een grap of begrijpt de zin niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Onder de 12 knijp je een oogje dicht?
Dat eerste sowieso maar omdat je schreef: kinderen vanaf 12 jaar drogeren vroeg ik me af waar die grens vandaan komt. Ik lees het waarschijnlijk verkeerdquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Of je maakt een grap of begrijpt de zin niet.
Ooh, net de voorkeuren gemistquote:Op donderdag 15 februari 2024 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Kan me wel vinden in zijn voorkeuren
Ging meer over het verhaal zelf. Maar laat ik voorop stellen dat ik kindermisbruik, laat staan elke andere vorm van verkrachting, compleet veracht.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso maar omdat je schreef: kinderen vanaf 12 jaar drogeren vroeg ik me af waar die grens vandaan komt. Ik lees het waarschijnlijk verkeerd
Hij zei iets van een kleurtje, temperamentvol.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh, net de voorkeuren gemist
Vond ik ook wat lafjes. Maar goed wel goed dat ze haar grenzen aangeeft en geen 3 zoenen wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |