Ik zie hem al vingeroefeningen in de lucht doen in de hoek van het restaurant.quote:
max.hady_quote:
Maakt me niet zo uit of hij hetero is, ik zie en hoor hem wel graag en hij maakt leuke grapjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag op de Insta van FD en zag een suggestie van het profiel van Max. Ik vraag me af of Max hetero is.
Ja, Kyra.quote:
Lelijke tattoosquote:
Ja, de ober.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, andere Max dan die Maximiliano (lol)
Beter zonder verwachtingen ergens instappen dan hopen op en een dikke deksel op je neus krijgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet op zoek naar iets, maar wel meedoen aan first dates, ok
Nee, ze waren gekoppeld omdat ze dezelfde studie deden.quote:
Misschien gewoon niet erg wanhopig dus deze subtiele omschrijving.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wie is niet op zoek?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B en zijn date beiden niet.quote:
Tja, van hem snap ik dat hij het doet maar van haar dan niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Baas B en zijn date beiden niet.
Ja, als je nog geen half jaar vrijgezel bent, verwacht ik ook niet dat je al wanhopig op zoek bent. Mja, waarschijnlijk krijgt hij een leuk bedrag om mee te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gewoon niet erg wanhopig dus deze subtiele omschrijving.
Ik denk het wel, mits je zelf dit glamour leventje leeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Haags het volgende:
Volgens mij kan je geen normale relatie hebben met deze vrouw.
Je kan haar in huis halen om je aquarium te laten reinigen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
vissen, jammer van die goudvislippen
Pauline is wel het type die ik ook maar nummer zou vragen / mee op date.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, van hem snap ik dat hij het doet maar van haar dan niet.
Kwam ook echt heel onverwachtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een figuur :") Man MOET betalenGeef mijn portie maar aan Vicky
Dat ook maar 0,00001 % van de nederlanders heeftquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, mits je zelf dit glamour leventje leeft.
Kan, maar maakt haar niet een onmogelijke vrouw.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ook maar 0,00001 % van de nederlanders heeft
Sowieso nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Haags het volgende:
Volgens mij kan je geen normale relatie hebben met deze vrouw.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
Luud had een Chinese gemeente-ambtenaar bij zijn geboorte?
Ik geloof Bart niet zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
Het klonk alsof er een maar ging komen, maar dus niet.
Fijne avondquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zap effe naar wat anders, was op zich best wel gezellig. Morgen weer een dag, fijne avond allemaal
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja Margot Robbie, zo’n beetje de allermooiste vrouw op de planeet (lol)
Vreselijke humor.quote:
Ik vind het gewoon een lul eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.
Ah, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lul eigenlijk.
Hij noemde ook nog meer dan 25 jaar dode vrouw!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.
Vond zichzelf iets te grappig en geweldig voor een eikel met een bowlingbal onder zijn shirt, en dan nog die vermoeiende ‘woke’-grapjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het aan mij lag.
Hey halloquote:
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:28 schreef Joop_W het volgende:
Weer een avondje naar mensen kijken die doen of het 14 februari is daar.
Doe je een rondje?quote:
Een moet het doen hequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.
Goed goed, ik zal zo iets aardigs zeggen over de deelnemers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.
Toch niet voor de eerste kandidaat in beeld is.quote:
Tot je ze in Nederland tegenkomt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |