quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
En dat terwijl je die geweldige grote Anatolische herders hebt.quote:
Pittige opstarter van de week dit.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben een beetje aan het afhaken vandaag
Wat een vervelende figuren, en nu zijn die mopperkont en die geschiedenis student die ik leuk vond ook weg
Dit ben ik helemaal.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik hou ontzettend van natuur en het liefst stap ik elke week in het vliegtuig.
Met Feyenoord-Roma voor de boeg voel ik hem al: dit wordt een vervelende weekquote:Op maandag 12 februari 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pittige opstarter van de week dit.
Ik wil er nog niet aan.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Feyenoord-Roma voor de boeg voel ik hem al: dit wordt een vervelende week
En afwijzen omdat iemand niet je hobby helemaal volgtquote:Op maandag 12 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt de leeftijd van z’n dochters
Kan zij toch thuis diamond painten?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij wil gewoon pilletjes doen
Ik vond hem ook bot overkomen aan het begin. Heel dwingend dingen vragenquote:
Oh, oke.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
Haai haai, alaaf, leuter in de vlaai.
Haai Gibsontjequote:
Hey hey.quote:
Sommigen bekend, anderen niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een speciale liefdesaflevering??
Ja, morgen nog een keer!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een speciale liefdesaflevering??
Zou er morgen geen uitzending zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo.
Wat is dit?
Semi bekende Nederlanders
Had gehoopt dat dat alleen met valentijnsdag was.
En terecht. Zelfde hier. En die vermoeidheid begint chronisch te worden. Kansje dat ik binnenkort afhaak en niet meer meekijk.quote:
Je kan het ook tijdelijk niet meer kijken he, maar ksnap het wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En terecht. Zelfde hier. En die vermoeidheid begint chronisch te worden. Kansje dat ik binnenkort afhaak en niet meer meekijk.
Puur platonische realatiequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind haar lippen echt heel lelijk. Zou dat wel fijn zoenen?
Lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit de week van de lipfiller, botox, nepvrouwen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit de week van de lipfiller, botox, nepvrouwen?
quote:
Ik vraag me af hoeveel mensen heel wat anders gaan doen dan de studie met zulke dingenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Zij ziet er wel leuk uit, jammer van de politicologie.
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Zuid-Oost, Bijlmer, wel leuke meid !
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Haags het volgende:
Wat een naam jongens. Hoe verzin je het.
Ik hoor hem eigenlijk voor het eerst.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.
Ja dat vond ik ook wel grappigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.
Italianen, bijznder volk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.
Eigenlijk wel geheel logisch als je in die stad woont toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.
Niet van oesters en rauwe vis.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zegt ze niet van Italiaans te houden?
Mwah, deze vent vindt zichzelf belangrijker dan zijn politieke standpunten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Je hoeft het niet te vragen toch, ik denk dat je met redelijke zekerheid kan zeggen dat het ergens in de D66, GL, PvdA hoek zit.
Heb je wel een goed punt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze vent vindt zichzelf belangrijker dan zijn politieke standpunten.
Die kan dus overal op het spectrum zitten maar vaak gaan ze dan steeds meer naar rechts.
Als ze manager zijn gaan ze idd meteen voor vvdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze vent vindt zichzelf belangrijker dan zijn politieke standpunten.
Die kan dus overal op het spectrum zitten maar vaak gaan ze dan steeds meer naar rechts.
Ik denk het omgekeerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B, die wordt toch zeker nooit meer herkend?
Vaak doen ze alsof en zeggen ze later “ja je leek me wel bekend”.quote:
Zelfde gedachte hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:42 schreef Haags het volgende:
Hoe kan zij vrijgezel zijn, zo´n leuke meid.
Zo grappig hoe de mannen hier elke avond iets leuk vinden en de vrouwen niet.quote:
Ik ook. Zou wel mee daten.quote:
Jullie zijn te veel eisendquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo grappig hoe de mannen hier elke avond iets leuk vinden en de vrouwen niet.
Oh? Mja ik herken bekende personen meestal niet zo goed en mensen van de radio al helemaal nietquote:
Mannen zijn nou eenmaal wat simpeler dan vrouwen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is niks veranderd dus erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Mja ik herken bekende personen meestal niet zo goed en mensen van de radio al helemaal niet
Ik ben maar een simpele ziel, of nou ja, niet zover het paard getild. Ben gauw tevreden. Leuke kop, leuke lach, lief karakter en de rest is bijzaak. Nou ja eerlijk is eerlijk een obese prop zit ik nou ook weer iet op te wachten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zitten ook ON'ers tussen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zijn niet echt allemaal hardcore BN'er.
Mee eensquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Zou wel leuk zijn als dit een schot in de roos is
Zonder de oogschaduw en outfit is het toch gewoon mooi simpel verzorgd.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou echt nooit een vrouw als haar daten, die makeup, lip fillers, hele uiterlijk lijkt allemaal te high maintenance, prinsesjesgedrag en teveel drama.
Maarja ik hoef gelukkig niet bang te zijn, want vrouwen zoals haar zouden mij ook niet daten
Oh in de randstad misschien. Waar zenden ze dat programma uberhaupt uit?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij doet mee aan Real Housewives of Amsterdam dus ze is best bekend.
Die in de sinaasappel jurk?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij doet mee aan Real Housewives of Amsterdam dus ze is best bekend.
Same, zoveel make-up is een overload, vind ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou echt nooit een vrouw als haar daten, die makeup, lip fillers, hele uiterlijk lijkt allemaal te high maintenance, prinsesjesgedrag en teveel drama.
Maarja ik hoef gelukkig niet bang te zijn, want vrouwen zoals haar zouden mij ook niet daten
Videoland? Ik heb geen idee. Iets wat ik niet heb.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh in de randstad misschien. Waar zenden ze dat programma uberhaupt uit?
En heel grijs is hij nou ook weer niet. Leuke match met Pauline.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B ziet er wel prima uit, leuke ogen.
Diepgang en leuke muzieksmaak. Uniek bijna.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B ziet er wel prima uit, leuke ogen.
Ze zei heel hard Nee! Nee! toen Victor vroeg naar de verkiezingsuitslag, dus ben bang van niet.quote:
Exact, maar dan met een walgelijke muzieksmaakquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Diepgang en leuke muzieksmaak. Uniek bijna.
Misschien geverfd, maar hij is iig niet kaal! Niet dat dat per definitie een afknapper is trouwens. Iemand als Max ziet er kaal ook prima uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En heel grijs is hij nou ook weer niet. Leuke match met Pauline.
Ik keek vandaag op de Insta van FD en zag een suggestie van het profiel van Max. Ik vraag me af of Max hetero is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien geverfd, maar hij is iig niet kaal! Niet dat dat per definitie een afknapper is trouwens. Iemand als Max ziet er kaal ook prima uit.
Misschien bi? Heeft max geen relatie?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag op de Insta van FD en zag een suggestie van het profiel van Max. Ik vraag me af of Max hetero is.
Die kale ? Zou er niet van op kijken als hij op mannen valt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek vandaag op de Insta van FD en zag een suggestie van het profiel van Max. Ik vraag me af of Max hetero is.
Had het even gemist, maar had zijn familie er moeite mee?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Altijd triest als een coming-out zo moeilijk moet lopen.
Ja bepaalde dansjes en dingen, heel erg gay imo.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die kale ? Zou er niet van op kijken als hij op mannen valt.
Voor wat ik begreep wel. Moeders vooral.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had het even gemist, maar had zijn familie er moeite mee?
Echt een totaal opgedrongen dag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Valentijnsdag wordt allemaal zo overdreven gedaan...
Eensquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bepaalde dansjes en dingen, heel erg gay imo.
@ ?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bepaalde dansjes en dingen, heel erg gay imo.
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
EensMaar vooralsnog een leuke vent.
Ik zie hem al vingeroefeningen in de lucht doen in de hoek van het restaurant.quote:
max.hady_quote:
Maakt me niet zo uit of hij hetero is, ik zie en hoor hem wel graag en hij maakt leuke grapjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Kyra.quote:
Lelijke tattoosquote:
Ja, de ober.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, andere Max dan die Maximiliano (lol)
Beter zonder verwachtingen ergens instappen dan hopen op en een dikke deksel op je neus krijgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Niet op zoek naar iets, maar wel meedoen aan first dates, ok
Nee, ze waren gekoppeld omdat ze dezelfde studie deden.quote:
Misschien gewoon niet erg wanhopig dus deze subtiele omschrijving.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Wie is niet op zoek?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Baas B en zijn date beiden niet.quote:
Tja, van hem snap ik dat hij het doet maar van haar dan niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Baas B en zijn date beiden niet.
Ja, als je nog geen half jaar vrijgezel bent, verwacht ik ook niet dat je al wanhopig op zoek bent. Mja, waarschijnlijk krijgt hij een leuk bedrag om mee te doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien gewoon niet erg wanhopig dus deze subtiele omschrijving.
Ik denk het wel, mits je zelf dit glamour leventje leeft.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Haags het volgende:
Volgens mij kan je geen normale relatie hebben met deze vrouw.
Je kan haar in huis halen om je aquarium te laten reinigen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
vissen, jammer van die goudvislippen
Pauline is wel het type die ik ook maar nummer zou vragen / mee op date.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, van hem snap ik dat hij het doet maar van haar dan niet.
Kwam ook echt heel onverwachtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een figuur :") Man MOET betalenGeef mijn portie maar aan Vicky
Dat ook maar 0,00001 % van de nederlanders heeftquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, mits je zelf dit glamour leventje leeft.
Kan, maar maakt haar niet een onmogelijke vrouw.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat ook maar 0,00001 % van de nederlanders heeft
Sowieso nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:08 schreef Haags het volgende:
Volgens mij kan je geen normale relatie hebben met deze vrouw.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
Luud had een Chinese gemeente-ambtenaar bij zijn geboorte?
Ik geloof Bart niet zo.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
Het klonk alsof er een maar ging komen, maar dus niet.
Fijne avondquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Ik zap effe naar wat anders, was op zich best wel gezellig. Morgen weer een dag, fijne avond allemaal
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja Margot Robbie, zo’n beetje de allermooiste vrouw op de planeet (lol)
Vreselijke humor.quote:
Ik vind het gewoon een lul eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.
Ah, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lul eigenlijk.
Hij noemde ook nog meer dan 25 jaar dode vrouw!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als man een vrouw opnoemen in de leeftijd van je dochter. Sad.
Vond zichzelf iets te grappig en geweldig voor een eikel met een bowlingbal onder zijn shirt, en dan nog die vermoeiende ‘woke’-grapjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het aan mij lag.
Hey halloquote:
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:28 schreef Joop_W het volgende:
Weer een avondje naar mensen kijken die doen of het 14 februari is daar.
Doe je een rondje?quote:
Een moet het doen hequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.
Goed goed, ik zal zo iets aardigs zeggen over de deelnemers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop trekt de temperatuur meteen uit ons bad.
Toch niet voor de eerste kandidaat in beeld is.quote:
Tot je ze in Nederland tegenkomt.quote:
Lekker daar blijvenquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot je ze in Nederland tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |