Je kan het ook tijdelijk niet meer kijken he, maar ksnap het wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En terecht. Zelfde hier. En die vermoeidheid begint chronisch te worden. Kansje dat ik binnenkort afhaak en niet meer meekijk.
Puur platonische realatiequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind haar lippen echt heel lelijk. Zou dat wel fijn zoenen?
Lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit de week van de lipfiller, botox, nepvrouwen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit de week van de lipfiller, botox, nepvrouwen?
quote:
Ik vraag me af hoeveel mensen heel wat anders gaan doen dan de studie met zulke dingenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Zij ziet er wel leuk uit, jammer van de politicologie.
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Zuid-Oost, Bijlmer, wel leuke meid !
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Haags het volgende:
Wat een naam jongens. Hoe verzin je het.
Ik hoor hem eigenlijk voor het eerst.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.
Ja dat vond ik ook wel grappigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |