Oh, oke.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
Haai haai, alaaf, leuter in de vlaai.
Haai Gibsontjequote:
Hey hey.quote:
Sommigen bekend, anderen niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een speciale liefdesaflevering??
Ja, morgen nog een keer!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een speciale liefdesaflevering??
Zou er morgen geen uitzending zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Hallo.
Wat is dit?
Semi bekende Nederlanders
Had gehoopt dat dat alleen met valentijnsdag was.
En terecht. Zelfde hier. En die vermoeidheid begint chronisch te worden. Kansje dat ik binnenkort afhaak en niet meer meekijk.quote:
Je kan het ook tijdelijk niet meer kijken he, maar ksnap het wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
En terecht. Zelfde hier. En die vermoeidheid begint chronisch te worden. Kansje dat ik binnenkort afhaak en niet meer meekijk.
Puur platonische realatiequote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind haar lippen echt heel lelijk. Zou dat wel fijn zoenen?
Lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit de week van de lipfiller, botox, nepvrouwen?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit de week van de lipfiller, botox, nepvrouwen?
quote:
Ik vraag me af hoeveel mensen heel wat anders gaan doen dan de studie met zulke dingenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Zij ziet er wel leuk uit, jammer van de politicologie.
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Zuid-Oost, Bijlmer, wel leuke meid !
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Haags het volgende:
Wat een naam jongens. Hoe verzin je het.
Ik hoor hem eigenlijk voor het eerst.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een bekende naam toch? Ik ken de Italiaanse versie wel vaker.
Ja dat vond ik ook wel grappigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze "kom je vaak hier" niet als kom je vaak in Amsterdam interpreteerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |