quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Geef de buitenlanders maar weer de schuld!quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ik vreet wel iets ongezonds door deze ellende
JAAAAquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geef de buitenlanders maar weer de schuld!
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Weer een schorre zuipstem. Walgelijk. Zachte g erbij. Nog walgelijker.
Hier in Groningen noemen we dit een Vindicatstem / Hockeymeisje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Weer een schorre zuipstem. Walgelijk. Zachte g erbij. Nog walgelijker.
Dit ordinaire volksbuurt meisje is toch het omgekeerde van een hockeymeisjequote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen noemen we dit een Vindicatstem / Hockeymeisje.
Hellywood is ook leukquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef alpeko het volgende:
Waalwijk is erg maar Tilburg is van de regen in de drup
Oh en heb jij ook dat GRUN accent?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen noemen we dit een Vindicatstem / Hockeymeisje.
Misschien nog niet uit de kast?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Dit zijn wel extravagante hetero mannen dan.
Dat mag daar niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ordinaire chicks voor de ordinaire Perzische gasten
Ha nee, ik heb heb niet eens een accent. Ik kan het wel en kan ook plat Gronings maar over het algemeen 'gewoon' Nederlandsquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh en heb jij ook dat GRUN accent?
Doen ze gewoon binnenshuisquote:
Heel vervelend op deze prachtige Valentijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
Gaan we nou Nederlands of Engels doen
Nee, wel ooit gehad toen ik 14 was of zoquote:
Helmond?quote:
Beetje metro misschien ook welquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Dit zijn wel extravagante hetero mannen dan.
Die vrouw zit ook als hoer op een gesloten insta accountje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten de deur?
De frau is altijd thuis namelijk.
Het zijn ook influencers, dus niet iemand met een rustig kantoor baantje, dan ben je ook waarschijnlijk wel een ander type.quote:
Wat raad je aan om daar te gaan doen? Ouwe leugenaarquote:
Is ook wel zo eigenlijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit ordinaire volksbuurt meisje is toch het omgekeerde van een hockeymeisje
Stiekem Snappen en de burka is af.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw zit ook als hoer op een gesloten insta accountje.
Ik hoor de meest verschrikkelijke dingen over Helmond en Waalwijkquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat raad je aan om daar te gaan doen? Ouwe leugenaar
Ghetto jaquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor de meest verschrikkelijke dingen over Helmond en Waalwijk
Ik vind het ergens best wel geilquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je mag het nog steeds wel prettig vinden @:Gibson88
"Een beetje ordinair kan best geil zijn."quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind het ergens best wel geil
@de_boswachter. Vind jij paars haar en ordinaire vrouw ook geil?quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik vind het ergens best wel geil
Waalwijk is niks maar daar is weinig ghetto aan. Dan denk ik toch eerder aan Rdam Zuid of tal van Haagse wijken.quote:
Ordinaire neuk seksquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
"Een beetje ordinair kan best geil zijn."
Ik bedoelde Helmond.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waalwijk is niks maar daar is weinig ghetto aan. Dan denk ik toch eerder aan Rdam Zuid of tal van Haagse wijken.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waalwijk is niks maar daar is weinig ghetto aan. Dan denk ik toch eerder aan Rdam Zuid of tal van Haagse wijken.
Beetje tegenwicht @DKUpquote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:alpeko is weer op z’n anti Zuid-Holland tour
We omarmen dit.
Daar zit wel wat in ja!quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Krijg een beetje Emma Wortelboer vibes van haar, maar dan uit Oezbekistan.
Maarja heeft ook wel iets.
Je moet ook wat vast kunnen houden. @GGMMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |