Ik dacht dat er een dingetje op m'n scherm zat, maar nee, je hebt echt een accent aigu op een g gezetquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb liever nu goede bestuurders dan in potentie misschien in de toekomst ģoede bestuurders.
Putters heeft altijd dicht op de politiek gezeten en is ook politicus geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We hebben al meermaals gezien dat vakministers van buiten niet begrijpen hoe Den Haag werkt en verzuipen in de politieke spelletjes.
Veel verstand hebben van een onderwerp maakt je nog geen goede politicus of debateur.
Iets te lang mijn toetsenbord indrukken op de tabletquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een dingetje op m'n scherm zat, maar nee, je hebt echt een accent aigu op een g gezet
quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Plasterk is natuurlijk al heel lang geen echte PvdA'er meer, Putters voelt gewoon de verantwoordelijkheid en wil dat niet weigeren.
Misschien is er bij Ronald Plasterk toch het een en ander blijven hangen van de lessen maatschappijleer op het Sint Janscollege in Den Haag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:48 schreef nostra het volgende:
Verder is Plasterk natuurlijk ook wat wijzer geworden met de jaren en opgeschoven naar de EW-hoek, die kan je nauwelijks PvdA'er noemen.
Plasterk is tussendoor vooral miljonair geworden, vorig jaar zijn bedrijf verkocht voor 32 miljoen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Misschien is er bij Ronald Plasterk toch het een en ander blijven hangen van de lessen maatschappijleer op het Sint Janscollege in Den Haag.
Die Fahne hoch!quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Misschien is er bij Ronald Plasterk toch het een en ander blijven hangen van de lessen maatschappijleer op het Sint Janscollege in Den Haag.
Je zou eigenlijk verwachten dat hij dan gewoon van zijn geld en zijn oude dag gaat genieten en niet meer de behoefte voelt om zijn gram te halen in de politiek.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Plasterk is tussendoor vooral miljonair geworden, vorig jaar zijn bedrijf verkocht voor 32 miljoen.
Ach, hij is 66 en van mening dat hij nog iets kan toevoegen. En een leuke ZZP-klus.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk verwachten dat hij dan gewoon van zijn geld en zijn oude dag gaat genieten en niet meer de behoefte voelt om zijn gram te halen in de politiek.
Ja maar dan had hij beter a la Hans Alders zich kunnen laten inhuren de luwte dan zich hiermee belachelijk maken. Die Telegraaf-stukjes verhogen zijn marktwaarde niet echt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, hij is 66 en van mening dat hij nog iets kan toevoegen. En een leuke ZZP-klus.
Wel bij degene die hem inhuurdequote:Op donderdag 15 februari 2024 19:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij beter a la Hans Alders zich kunnen laten inhuren de luwte dan zich hiermee belachelijk maken. Die Telegraaf-stukjes verhogen zijn marktwaarde niet echt.
Ja, en nu kan hij naar de uitverkoopbakken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wel bij degene die hem inhuurde.
Ofwel terug naar de Telegraafquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, en nu kan hij naar de uitverkoopbakken.
Dit is een belediging voor de ramsj.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ofwel terug naar de Telegraaf.
Eh, 32 miljoen kennelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij beter a la Hans Alders zich kunnen laten inhuren de luwte dan zich hiermee belachelijk maken. Die Telegraaf-stukjes verhogen zijn marktwaarde niet echt.
Voor het geld hoeft hij het niet te doen. Maar om nou vooral relevant te blijven voor boosrechts publiek moet je ook maar willen.quote:
Hij is natuurlijk wel gewoon goed in zijn vakgebied, de moleculaire genetica. Hij ontwikkelt immuuntherapieën tegen kanker. Dat is gewoon veel geld waard.quote:
Ik vroeg me altijd al af hoe jij Yesilgöz altijd zo netjes met die dingetjes schreef. Mijn toetsenbord doet dat nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 15:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Iets te lang mijn toetsenbord indrukken op de tablet![]()
Ïß vŕïj ïŕŕïþäñþ ïñďëŕďääď...
Dat heet een trema. En dat doet jouw toetsenbord wel degelijk. “+o, dan krijg je een ö.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd al af hoe jij Yesilgöz altijd zo netjes met die dingetjes schreef. Mijn toetsenbord doet dat niet
Het gaat denk ik om dat ding onder die s van Yeşilgöz. Ook een voordeel: een tablet toetsenbord heeft een geheugenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat heet een trema. En dat doet jouw toetsenbord wel degelijk. “+o, dan krijg je een ö.
Ja, dat weet ik wel. Het gaat om die s met een cedille (heet dat ook zo bij een s?) eronder.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat heet een trema. En dat doet jouw toetsenbord wel degelijk. “+o, dan krijg je een ö.
Ik ontwijk haar achternaam dan ook liever. Dus of de voornaam of die mevrouw van de VVDquote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd al af hoe jij Yesilgöz altijd zo netjes met die dingetjes schreef. Mijn toetsenbord doet dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |